TEİ kaynıyor… Cadı avı tam gaz . THY’de yeni dönem

    Çok beğenilenler

  • BOZUM GÜRSEL 15 Mart 2021, Pazartesi 01:00:20 ALİ BEY GÜRSEL BOZ denen bir adam var. Bu adamı yazın. Buzdolabı fabrikasından kovulmuş deniyor. Şimdi Türkiyenin tüm motor projelerini yönetiyor . Yeteneksiz , kapasitesiz biri olduğu konuşuluyor. Mahmut bey bu adamdan başkasını bulamadın mı? 8
  • DAYAK 15 Mart 2021, Pazartesi 01:17:42 Mahmutbey iş geliştirme müdürü Olarak çalışan kişinin insan kaynakları direktörünın kocası olduğu ve insan kaynakları direktörünü işçilerin gözü önünde tekme tokat dövdü doğru mudur? Eğer bu doğru ise her ikisi de hala neden görev deler? Burası mahmut hocanın Çifliği mi? 5
  • Tüm yorumlar

  • Anladigim 15 Mart 2021, Pazartesi 13:35:08 Tei nin iltimasla yonetilen haram yenilen bir yer oldugu, turbin kanatcigini baska bir kurulus uretmesi bile ihtisas olusmasi maksadiyla kurulan bu sirketin ne kadar verimsiz ve capsiz kaldigina ve calisanlarin aslinda dalga gectigine isaret degilmidir? 42
  • Rabbim 15 Mart 2021, Pazartesi 12:21:53 Guzel Allahim, banada bir torpil ver, calismadan yonetim kurulunda olayim, beni baskan mudur yaptir guzel allahim, benim neyim eksik, banada bir Torpil yaraabbim, biliyorum calismak onemli degil, bir sey uretmek onemli degil, torpilimi yandasimi koruyayim, sirlarini saklayayim, bende yaparim guzel allahim, benide o nur yuzlu kullarinin arasin al yarabbim, esim mersedese binsin, cocuklarim abd de okusun, cift vatandas olayim herkese faydam dokunsun,esirgeme ya Rabbim 9
  • THY’deki ahbap-çavuşlar. 15 Mart 2021, Pazartesi 11:55:06 Sayın yazar TEİ’de tarikat yapılanmaları, ahbap çavuş, akraba ilişkileri var diyorsunuz da bunlar THY’de yok mu? THY’deki tarikat yapılanmaları, ahbab çavuş, akrabalık ilişkilerine neden hiç değinmiyorsunuz? THY’deki ilişkiler ağı TEİ’den önemsiz mi ? Medyaya da her daim konu olan kartallılardan başlayabilirsiniz mesela. 8
  • Liyakat 15 Mart 2021, Pazartesi 01:12:14 GE de üç kişiyi yönetiyordu şimdi 800 kişiyi yönetiyor . Daha doğrusu yönetemiyor. İşi gücü çene. İşi gücü onun bunun ayağını kaydırmak . İşi gücü fesat . Fındık fıstık 11
  • CEVİZ 15 Mart 2021, Pazartesi 01:08:20 A Fındık tarafından mahmut hocaya şikayet edilerek demir oğlunun görevden alındığı doğru mu 9
  • FINDIK 15 Mart 2021, Pazartesi 01:07:29 Tarikat ayağına bazı şeyler unutuluyor. Ahmet Fındık TUSAŞ motor Sanayine direktör olduktan sonra tüm müdürleri değiştirdi mi? kendine kul köle olacak lafından çıkmayacak insanları müdür yaptı mı? Ahmet fındık tarafından müdür yapılan insanlar tarikat üyesi olmasalar bile liyakat sahibi kapasiteli müdürler değil mi? Doğru mu bu? Açıkla Mahmut hoca 11
  • Hocam 15 Mart 2021, Pazartesi 00:58:13 Ali bey 'Devlet' konusunda hassasiyetinize inanıyorum.Allah Razı olsun.Önemli olan Devlet. İktidarlar geçici.Tei şu kadar motor ürettik, teslim ettik diyor. Sahi bu motorlar halen havada mı karada mı. Biz duymadıkda.Kanal kanal gezip konuşan hocamız bize bu konularda da sizin aracılığınızla bilgi verse ya. Şimdiden Mahmut hocama teşekkür ediyorum. 8
  • Bekleyen 15 Mart 2021, Pazartesi 00:47:22 Geçen hafta adı geçen Bekir BATUK adlı şahsı İsmail Demir bey madem bu işlerin başı lütfen bu şahsı araştırsın ve sorsun. Bu adamın Tei gibi bir kurumda ne işi var. 2,5 yıl hapis cezasını gerçekten evrakta sahtekarlıktan ve dolandırıcılıkdan mı almış. Gn Md böyle bir adama neden maaş ödüyor. Sahi bu adama ödenen maaş nedir. Bu adamın şu şu özellikleri var diyebilir mi Mahmut bey. Biz de vatandaş olarak bekliyoruz. 5
  • Holmes 15 Mart 2021, Pazartesi 00:40:05 Siz Sn İsmail Demir beyin bu konulardan haberi olmadığını mı zannediyorsunuz. Burada adı geçen vakfın Teideki varlığından haberi mutlaka olmuştur. Ama Sn Genel Müdürün Sn Cumhurbaşkanına yakınlığı olduğundan dolayı İsmail bey dahil çok kişinin söz söylemeye çekindiğine inanıyoruz. Bu davranışları direk Sn Cumhurbaşkanını yıpratıyor farkında değiller mi.Yazılanların doğru olduğunu Sn Akşit bilmiyor mu. Karşınıza geçip hangi soruya cevap verebilir ki. 4