SANA ACIYORUM THY

    Çok beğenilenler

  • anne 11 Mart 2013, Pazartesi 11:39:17 THY iyi dercede ing bilen arıyorum diyor amaa benimkızımkabin memuru luğu yaptı anadili seviyesinde ing vee ispanyolca ve italyanca orta seviyede biliyor bütün uçuş sertifikaları var herşeyi uygun yabancı dil sınavından geçti ama alınmadı....hiçyabancı dil bilmeyen arkadaşları alındı isim isim sayarım ,ama onlar torpil buldu bizimse torpilimizyoktu...Thy yabancı dil için yabancı kabin ekibi alacakmış bizimçocuklarımız biliyorda neden almıyor yabancı alıyor biz bu ülkenin insanı değilmiyiz.. 2
    • .. 12 Mart 2013, Salı 11:28:20 umarım bu ahlar bir gün aheste aheste çıkar bunu yapanlardan.. hak yemek neymiş görürler.. 1
    • anacığım 12 Mart 2013, Salı 12:44:55 Anacığım, Biz onlara göre gavuruz. Ahirette hesabı sorulur inşallah. Ben hakkımı helal etmiyorum. İşsiz yerli pilot 0
    • PilotK 12 Mart 2013, Salı 14:15:55 Teyze madem kızınız ana dili gibi ingilizce hemde ispanyolca biliyor kabin memuru olmasın bir zahmet daha iyi meslekler var. 22
    • torpil 12 Mart 2013, Salı 16:42:50 evet THY'de torpil olduğu gün gibi ortada ama kabul edilen herkesin torpille girdiğini düşünmek biraz acımasız. sadece iyi derecede ingilizce olsaydı aranılan şey dil edebiyat fakülteleri önüne stand açmaları daha mantıklı olurdu. Yabancısı Türkü farketmez aldıkları kişiler kalifiye olsun yeter. Ancak alınan yabancı kişilere de iyi derece Türkçe kriteri zorunlu tutulsun. 0
    • torpil 12 Mart 2013, Salı 16:42:50 evet THY'de torpil olduğu gün gibi ortada ama kabul edilen herkesin torpille girdiğini düşünmek biraz acımasız. sadece iyi derecede ingilizce olsaydı aranılan şey dil edebiyat fakülteleri önüne stand açmaları daha mantıklı olurdu. Yabancısı Türkü farketmez aldıkları kişiler kalifiye olsun yeter. Ancak alınan yabancı kişilere de iyi derece Türkçe kriteri zorunlu tutulsun. 0
    • PilotK'ya cevaben; 12 Mart 2013, Salı 17:15:04 Keşke siz de pilot olmasaymışsınız.Daha iyi meslekler var. 0
    • PilotK 12 Mart 2013, Salı 21:11:23 Evet daha iyi meslekler var ama benim inglizcem ana dilim gibi değil, ispanyolcada te amo dan başka bir şey bilmiyoru 3
    • neden????? 12 Mart 2013, Salı 21:21:43 şirketimi seviyorum severek çalışıyorum amanedense bilmiyorum bir yöneticimizi görünce üzerine kusasım geliyor. hakim olamıyorum kendime..... neden tahmin edebilen var mı??? 0
  • uçak lisesi okudum 12 Mart 2013, Salı 11:37:29 uçak okudum uçak:Ben bağcılar anadolu lisesi gövde motor okudum habom için açılan teknisyen yetiştirme programı dahilindeki sınavlarına üç kez girdim hepsinde başarılı oldum ancak nedense bilmiyorum mülakatta eleniyorum alınan kişilere bakıyorum marangozluk okuyanmı lastik teknolojisi okuyonmı hepsi var ve işe kabul edilmişler bunlara bir cevap verecek yetkil arıyorum birde mademki bizi işe almıyacaklar neden bize meslek lisesi okuyun dediler bizim günahımız ne .. 1
  • Tüm yorumlar

  • 35T 16 Mart 2013, Cumartesi 23:38:50 Ali Bey yazdı ya şimdi türbanı tamam artık ondan kötüsü yok.Gerçekten komik bir tutum sergiledi THY.Bu etkinlik ülkemizde gerçekleşse bir ihtimal tamam diyebilirim türban unsuruna.Fakat sen eğer uluslararası bir platformda hareket ediyorsan o zaman o platformun gereklilikleri ve tanıtım çizgisi üzerinde seyir izlemen lazım.Ali Bey'in yazısında üzerinde durduğu temel nokta o zaten.Ama ideolojiler saplantılı ve çarpıtma üzerine kurulduğu için ister istemez kuru gürültü çıkabiliyor... 2
  • komik 15 Mart 2013, Cuma 18:53:43 Başörtüsünden hoşlanmıyorsanız neden açık olarak yazmıyorsunuz? Böyle bir köşe yazısı hazırlayıp başörtüsüne karşı değilim diye not düşmek komik olmuş. Sormak istediğim bir diğer konu ise ne zamandan beri mülakatta elenenlere elenme sebepleri söyleniyor? Bu kişilerin okudukları gazateler sebebi ile elendiklerini nereden biliyorsunuz? Son bir bilgi daha vereyim. Banka Müfettişliği sınavlarına girenler bilirler, bırakın hangi köşe yazarını okuduğunuzu sormayı evinize müfettiş gönderip karış karış gezerler. Okuduğunuz kitaplardan tutun duvarlardaki resimlere kadar bakarlar. Ailenizle birlikte görüşür not tutarlar. Yani hangi köşe yazarını okuyorsun diye sormak ülkemiz şartlarında çok abes bir durum değildir. 5
  • murat d. 15 Mart 2013, Cuma 15:39:19 Ali bey.. ancak bu kadar iyi tahlil edilebilirdi thy deki manzaralar. Hepsine tamamrn katiliyor sizi tebrik ediyorum. Ayrica herseyin yeri ve zamani vardir.. globally yours itb de turbanli olmaksa.. amena diyecek sozum yoktur. Globally yours.. insan utanir azicik.. back to 1900 .. slogani size yakisir thy. 1
  • zaman 15 Mart 2013, Cuma 12:19:10 apronda deve kesen bir yöneticiden ne bekleyebilirsiniz. ülkeyi nasıl bu hale getirdiler anlamak zor. THY aslında doğal olanı yapmış, çünki ülke dışında türkiye denince ne yazıkki bu şekil oluşuyor insanların kafasında. Yani yarı arap bir kültür. yöneticilerde bunu kanıtlamış işte. 2
  • Km/12345 15 Mart 2013, Cuma 10:36:17 Oncelikle basi kapali olmakla 'turban' sinifini birbirinden ayirt etmekte fayda var! Bir cogumuzun annesinin, anneannesinin basi kapali ve bu insanlara saygimiz sonsuz. Ancak iktidar doneminden sonra kontrolsuzce artan deve horgucu modeli bizim kulturumuzu, TURKLUGU, TURKİYEyi yansitan bir goruntu degildir! Oldu olacak carsafla gitseydiniz! Zihniyet degismeli, insanlar artik uyanmali gozunun onunde olup bitenlere karsi duyarli olmalidir. Siz bugun hala asil amacin ne oldugunu goremiyor, idraak edemiyorsaniz; bu ulkenin sonu hic de iyi degil bilesiniz!! ATATURK' un kemiklerini daha fazla sizlatmayin UYANİN ARTİK KİS UYKUSUNDAN VATAN MİLLET BUTUN DEGERLER ELDEN GİDİYOR!!!!! 1
  • BU KİMİN İŞİ? 14 Mart 2013, Perşembe 17:12:57 Ali bey. Yapılan tabii ki kötü. Yazı tabii ki güzel. Hem güzel, hemde doğru. Elinize sağlık. Ben bu saçmalıkların tepedekilerin talimatı ile yapıldığına inanmıyorum, inanmak istemiyorum. Kötü yapılanlar olduğu gibi, iyi yapılan bir çok iş var. Bunları yapabilen bir kafanın, bu kadar basite inmesinin mümkün olmayacağını düşünüyorum. Genel Müdür ve YK bunları yapan gayretkeşleri / yalakaları bulup kulağından tutup atsa, kendileri de yücelirler. THY' de. 1
  • SULE BAL 14 Mart 2013, Perşembe 11:35:33 Başörtüsüne bu kininiz hiç bitmeyecek değilmi.?Sİzin kafanızdakiler başa geçince neler olcağı çok açık hala kafatası hikayesi.Size o kafaların bir içine bakmanızı tavsiye ederim.. 1
  • airport haber'e... 13 Mart 2013, Çarşamba 16:26:30 airport haber yorumlarimizi neden yayinlamiyorsunuz?? ne gibi bir hakaret var icinde?? niye objektif olmuyorsunuz?? thy de akp istanbul il baskaninin yegeni mudur, koksal toptan in kizi mudur, eski istanbul emniyet mudurunun kizi mufettis, icisleri bakaninin kizi avukat, istanbul valisinin oglu mudur adayi, eski musiad baskaninin kardesi genel mudur yardimcisi, yonetim kurulu uyesinin damadi kargo baskani , milletvekili kizi mudur ve daha bir suru benzerlerinin calistigini yazmak suc mu hakaret mi?? bu zatlar torpille ise girip torpille makam sahibi olmus insanlar ..toplumun bunlari bilmesi gerekmez mi??? bunlarin hepsinin thy de calismasi tesaduf mu??? bunlarin hepsi ise alim varmis da sinava girip gercekten emek harcayip da kimsenin en ufak hakkini yemeden mi thy na girip de bu mevkilere gelmisler?? hemsehricilikle, yandascilikla, particilikle, es,dost iliskileri ile bu zihniyetlerle bu ulke bu kurumlar ileri gider mi?? hangi ileri ulkede bunlar olur?? 0
  • m 13 Mart 2013, Çarşamba 10:34:36 asıl sizin mantığınız akıl alır gibi değil bu nasıl bir düşünce anlamak mümkün değil başörtülü biri thy yi temsil edemez mi? ve ya başka bir iş yapamaz mı bu nasıl geri kafalılıktır bi insanın başı örtülü diye hiç bişeyden anlamaz mı yani yazıklar olsun.ancak şurayı atlamak itemiyorum gerçekten thy de yobaz insan çok işe alırken insanın düşüncesini hangi parti mensubu olduğunu soruyor bu tip insanların işle bi alakası yok bendensen eyw mantığı işte geri kafalı diye adlandıracağınız birileri varsa işte bunları söyleyin.bir insanı işe alırken nerden geldiğini,hangi düşüncede olduğunu sorgulamayın çünkü yarın bu kişiler değişir onlar da sizi sorgular etme bulma dünyası nasılsa 5
    • artik 14 Mart 2013, Perşembe 22:44:08 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 0
  • dc3 13 Mart 2013, Çarşamba 08:56:52 tipik bir globally fossss rezalet senaryosu... 2
  • SAKI 13 Mart 2013, Çarşamba 04:30:47 Ise alimlarda sorulan sorularin sacmaligi ve bu konudaki tepkinizi anliyorum ve katiliyorum. Ancak basortusunu cirkin diye ifade etmeniz cok cirkin. Bilinc altinizda ne kadar ayrimci, irkci oldugunuzu gosteriyor. Emin olun mulakatta soru soran o kafalardan daha cirkin. Hepiniz aynisiniz. 4
    • hadi canim hadi 14 Mart 2013, Perşembe 22:46:26 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 0
  • odtülü 13 Mart 2013, Çarşamba 00:51:00 Bana da Aselsan mülakatının ikinci kısmında ilgili birimin Direktörüyle görüşmemde yani işe girmem için tek şey direktörün onayı kalmış (bu arada ODTÜ Elektrik-Elektronik mühendisliği mezunuyum); beni direktör görür görmez ne bi slm falan vermeden iğneyle elbiseme iliştirdikleri adıma bakıp, gözlüklerinin altından "Senin adın şu bi dinci isim var XXXXX , o mu!" deyişini unutamıyorum.Bunları da yazsanıza.Sonra hangi liseyi bitirdin(malum liselerden mezunum) falan soru sormalar.Adım böyle ciks bi isim olsa bi de ciks bi koleji bitirseydim herhalde alırdı diye düşünüyorum. 0
  • birakin bu isleri 12 Mart 2013, Salı 23:30:35 Oncelikle telefondan yazdigimdan dolayi yazim hatalari icin simdiden ozur dilerim. size isim isim kimlerin torpil ile girdigini tek tek o kisileri kimlerin ise soktugunu hangi pozisyona nasil geldigini soyleyebilirim. merak eden varsa buyursun. ayrica torpil yok gibi biseye inanmak allahin olmadigina inanmakla es deger bukadar net cevap verebilirim. ve pilot k sahin k da bir ara cikis yapmisti sondu oda sonun benzemesin buyuk ihtimal pilot degilsindir laf olsun diye yazmissindir ve inan bana cogu kaptani pilotu ve kabin ekiplerini bilirim aralarinda neler var neler yerdeki pilotla inmek frekansa giripde kavga edenler frekansdan harekata aprona ona buna artislik yaparak iki hostes arkadasa artislik yapanlar kabinlerde amir olmus kustahlar kabin ekibini azarlayip kaptanla kahkaha atanlar kimlere guveniyor saniyorsun torpilsiz yermi sence ? 1
  • Ne oyle ne boyle 12 Mart 2013, Salı 21:50:01 Gercekten cok trajikomik bir yazi olmus...yazar bir taraftan torpil olmus olabilir diyor...bak sen...torpilin krali oluyor ama aciktan soyleyemiyor hazret.bir de bir insan kendi mulakatinin basariyla gectigini nasil anlayabilir:)))tamamen deli sacmasi olmus.bizim sirketin ik departmanini tamamen yenilemek gerekiyor.adaletin olmadigi yerde basaridan bahsedilemez.ayrica basortusu konusunda tam bir sacmalama.ne olmus yani kizlarin kafasi kapaliysa.asil siz gerikafalik yapmissiniz burada.bazi solcular ve sagcilar hala 1900 lerde yasiyor.yazik...artik biraz gelisin. Bu sirket bu tiplerden kurtuldugunda daha da buyuyecek.globally yours 4
  • camaroth 12 Mart 2013, Salı 21:24:14 yapmayın ama türkiye de sırf insanlar namaz kılıyor diye hanımlarının başları kapalı olduğu için işe alınmadılar işten çıkarıldılar bu insanların dükkanlarına gidilmedi.. ama bunlar yerine hristiyanı işe alırlardı veya namaz kılmayanı işe aldılar.. bunlar net olan şeyler.. ramazan ayında oruç tutanı oruçtutyor diye işten çıkardılar hor gördülerbazı işyerlerinde oruç tutan çalışana iftarını açması için izin verilmedi bunlar yaşadık gördük şimdi de chp li diye işe alınmadı diyorsunuz ama inanılır gibi değil.. Türkiyede bir müslüman namaz kıldığında oruç tuttuğunda bir hanım başını kapattığında hemen hakarete uğrayıp ayrımcılık yapılıyor alkol kullanmadığı için insanlara hakaret ediliyor ama namaz kılmayan bol bol içki içen daha değerli görülüyor bir kesim tarafından ayrıca dindar bir hristiyan veya ermeni olunca ama bak ne güzel dindar deyip saygı gösteriliyor ama müslüman Türke saygı yok ters çok yanlış 12
  • İsim / Rumuz 12 Mart 2013, Salı 20:19:12 Ayrımcılık yapıldığını yazdığınız yazınızda siz en başından ayrımcılık yapmışsınız.Ayıp demiycem ama 21. Yüzyılda hala daha insanları kılık kıyafetine göre değerlendiriyorsanız boşa yazıyorsunuz demektir. 8
  • doğru 12 Mart 2013, Salı 19:28:07 ''kesinlikle hayır '' yorumuna katılıyorum Candan beyin de casusları sol görüşlü kişilerden oluşuyordu daha doğrusu boş ve kişiliksiz tipleri müzevirci olarak seçiyordu inançlı kişileri hiç sevmezdi THY deki bu çarpıklık halk tarafından anlaşılsa derinlerine inilse Türkiye'deki bir çok olayın perde arkası çözülür THY satranç tahtasının sadece bir köşesi. Bir insandaki hastalığı çözmek için 7 lt kanın tamamı incelenmiyor bir kaç gram tahlil edilerek sonuca varılıyor THY de sistemin için de bir kaç gramlık kan incelemesini bilen için ............... 3
  • Ne Beyni? 12 Mart 2013, Salı 19:20:51 Ali Bey siz ne beyninden bahsediyorsunuz? Her kafanın içinde beyin yoktur, olanların da hepsinde akıl yoktur. İçkiyi yasaklayan kafa "Globally Yours" olamaz. Ancak "Globally Ümmet" olur. Neyse takma kafana bu döneminde sonu göründü. Kamuoyu yoklamaları ortada. Partiden ilk kaçacak fareler de belli olmaya başladı. 4
  • Bu ne demek? 12 Mart 2013, Salı 17:23:55 "en kötü görüntüyü THY verdi diye düşünüyorum" ne demek ya? Tanıtım yapan kişiler başörtüsü takınca kötü görüntü mü oluşuyor? Bu nasıl bir ayrımcı, faşist bir yaklaşım? Siz nasıl insansınız ya??? 22
  • kesinlikle hayır 12 Mart 2013, Salı 16:50:13 THY yandaş alındığı doğrudur .........beyin berberinden veya kaportacısından selam götürün yeter ama kabin ve kokpit için söylüyorum bir kişi dindar muhafazakar diye kesinlikle almazlar bu dindar olduğunu saklayıp girenleri bilirim kabin ve kokpit yöneticilerinden bir kişi bile yokturki kendini dindar 5 vakit namazında biri olarak tanımlasın bu imkansız yaşatmazlar sonradan namaza başladığını söyleyen bir yönetici hariç. Bu sayfada yayınlanan badem bıyıklı v.b gibi yorumları görünce insanların hiçbirşeyden haberi olmadığını farkediyorum nerede kabin ve kokpitte o badem bıyıklılar bizler orada yıllardır çalışıyoruz kabin ve kokpit özellikle Cumhuriyet ve sözcü okur bir pilot veya kabin personeli cesaret edip Türkiye ve Zaman gibi gazeteleri okuyamaz Yönetimin de bu durum zaten umurunda değil Ank. daki birilerininde umurunda değil 4
    • dogru 12 Mart 2013, Salı 22:18:58 yazdiklarin tamamen gercek. bende kokpitte oldugum gibi davranamiyorum, hatta bazi kaptanlarla düsüncemin tam tersi konulara evet diyorum 0
  • madalya misali... 12 Mart 2013, Salı 16:20:57 Benim arkadasim ihlas holding te calismis oldugu icin ise alinmadi acilen isci arandigi halde.bunlar 2003 ten önce yokmudu kendi zihniyetini kayirmak?madalyanin iki yüzü var herzaman!! 6
  • Farkınız yok... 12 Mart 2013, Salı 15:29:50 Ali bey, bir türbanlıyı standda görevlendiren yöneticinin nasıl beyin taşıdığını, nasıl bir yönetici olduğunu, her işin bir kuralı olduğunu söyleyip arkasından da yanlış anlaşılmasın ben türbana karşı değilim demeyi ben tutarsızlık olarak görüyorum. Hem karşı değilsin, hem belli yerlere layık görmüyorsun, yani otursun evinde türbanıyla baş başa demek istiyorsun. Lütfen ya bu kafayı değiştir, ya da mertçe karşı olduğunu söyle. Senin bu kafayla o hakkında şaşkınlık ifade ettiğin yöneticiden hiçbir farkın yok. O bir tarafa öncelik veriyorken, sen onun öncelik verdiği tarafı ikinci plana atıyorsun. Yanlış mı anladım yoksa. Sence THY yi başarıya götürecek personelin ilk önceliği başının açık olması mıdır? Başı kapalıysa ağzıyla kuş tutmasına bile gerek yok mudur? O bahsettiğin adab ve kural niçin başörtüyü dışarıda tutuyor? Kim demiş başörtüsü adab ve kural dışı. Senin beynin gerçekten objektif olarak böyle mi diyor yoksa göz zevkin mi böyle diyor? İkisini karıştırmış olmayasın. 16
  • Eski kabin amiri... 12 Mart 2013, Salı 14:34:12 İnadına sözcü okuyorum ve diğer hiç bir gazeteyi evime almıyorum..Sizde okuyunda Türkiyede yaşanan gerçekleri görün... 5
  • DreamlineR 12 Mart 2013, Salı 14:25:58 Oncelikle herkesin bildigi ama dile bi turlu getiremedigi bu konuyla ilgili yaziniz icin cok tesekkurler..ben size thy de torpilin babasi nasil olur onu anlatmak istedim..ben dunyanin baska bi kosesinde cok unlu bi sirkette 777 filosunda ucmaktayim..tatil icin turkiyeye geldigimde her zamanki gibi pilot tk dan pilot devrelerimle bulustuk..yanlarinda da bir arkadas vardi..bir tanesi utanmadan arkasinin ne kadar saglam oldugunu thyde siradan bi departmanda calistigini tandiklari vasitasiyla thy nin pilot akademisine gostermelik bi sinavla girdigini toplamda 600 saatlik bir ucus deneyimi varken 777 filosuna cani istedigi icin gectigini bagara cagara boburlene boburlene anlattisini hayretler icinde dinledim..icimden sen bu torpille iyi seni kaptan yapmamislar dedim ;)) bu arkadasin soyledikleri arasinda simulatorde begenmedi hocalarla bile ucmadigina kadar varan ilginc olaylar vardi..karari siz verin..bu adamlar bi de basiniza kaptan olacak.siz o zaman o " Astronot"lari cok aricaksiniz ! 1
  • F/O 12 Mart 2013, Salı 14:24:54 Ben torpilsiz girdim bu şirkete, mülakatta da hangi yazarı okursun tarzı sorular hiç sorulmadı, mülakata başka arkadaşlarımda girdi onlardanda sorulan olmadı. Elenen herkes torpil var diye bağırmaya başlamış, bilmiyorum belki alt kadrolarda vardır, ama pilot alımında yok bundan eminim. 3
  • Rezil 12 Mart 2013, Salı 14:21:05 Thy skandallarla dolu bir sirket. Bir thy calisani olarak bu kadarini soyleyebilirim. 3
  • Tebrikler Ali Bey 12 Mart 2013, Salı 13:59:50 Şu zamanda böyle cesur bir çıkış yaparak birçok kişinin takdirini kazandınız,bu sadece akp karşıtlığı olarak anılmamalı,siz bir konuda açıkca ve dürütçe ne düşündüğünüzü yazdınız,bunu kimin yaptığı önemli değil bu chp de olur akp de olur mhp de olur,önemli olan yanlışı görüp dürstçe yazmak...bu örümçek kafalıları görünce bende bir işsiz olarak ve erkek olarak başıma türban geçirmeyi düşünüyorum belki böylece yandaş olduğumu anlarlar ve bana işi verirler, ne işi olacağı hiç önemli değilki tek kelime ingiizce bilmeyeni sen git ateşe yap, hiçbir vasfı olmayanı müdür yap nolcakki,benim de kafamda bir türban olsun her işi yaparım nolcak yani.... Hay ben sizin beyninizi....... 5
  • avionics'e.. 12 Mart 2013, Salı 13:58:52 sen basortululerin gorevlerini basari ile yaptiklarini nerden biliyorsun ayakkabilarimin avionikcisi??? baslarini ortuyorlar sozum ona dini butunler ama torpille,baskalarinin hakkini yiyerek ,emeklerini calarak thy'na girmede herhangi bir beis gormuyorlar degil mi??? huzurda ''yillarca bizim hakkimizi yediler biz de iktidara geldik onlarin haklarini yedik '' mi diyecekler??? bir gunahi bir gunahla ortunce yirtacaklarini mi saniyorlar??? memleketin ileri gidememesinin en buyuk sebepleri hemsehricilik,yandascilik,particilik,es,dost,hisimcilik ama hala akillanmiyoruz hala utanmiyoruz!!! durmak yok rezalete devam!!! 5
    • Avionics 12 Mart 2013, Salı 16:15:03 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 2
  • wolverine cvp 12 Mart 2013, Salı 13:57:25 Senin gibiler olduğu sürece sırtımız yere gelmez alimallah ! 0
  • Vk 12 Mart 2013, Salı 13:40:32 Bence sende kafatascisin sn yazar bak Turkiye hep boyle bi tarafin yandasi olunur sn yazar bu satirlari Londra dan yaziyorum burdaki musluman kucuk kizlar bas ortusuyle okulda, ortodoks yahudi erkek cocuklari kipasi be yanda uzattiklari saciyla okuldalar ve hic kimsede bisey demiyor cunku bu ulkede insanlarin inanc larina saygi var Turkie de olmayan hic bir zamanda olacagina inanmadigim sn editor bu yorumu yayinlamak zorunda degilsin son sozum igneyi once kendinize batiriniz 9
    • Vay be 12 Mart 2013, Salı 20:36:16 Arkadaş londradan yazıyormuş vay be demekki orda çok ileri demokrasi varmış, orda kimse o taktıklarını siyasi simge olarak kullanmıyor beyfendi ve kimse yaşadığı ülkenin rejimini değiştirmeye kalkmıyor, senin biraz kafan karışmış sanırım hangi ülkeyle hangi ülkeyi kıyaslamak açısından.... 2
  • tebrik 12 Mart 2013, Salı 13:23:40 Ali Bey, elinize, kaleminize saglik, çarpıklıkları çok güzel dile getirmişsiniz. Daha bilemediğimiz neler oluyor kim bilir... 3
  • YABANCILARR 12 Mart 2013, Salı 13:15:32 THY yunanlı veya yabancı pilot almaya devam etsin. Bütün sınavları geçip MÜLAKATTA alınmamayı bende biliyorum ne acıdır ki birebir yaşadım üfürmüyorum. diğer arkadaşlarında alınmaması yerimize yabancıların alınması gerçek ortak nokta asker olmak. Neden tüm sınavlarda başarılı olup tek tek aşamayı geçip hoşgeldiniz thy denilip sonra alınmamak .... 1
  • cuneyt 12 Mart 2013, Salı 13:14:06 Bence THY doğru olanı yapıyor. bugüne kadar sadece belli bir kesimin girebildiği THY ye artık Anadolu da her türde insan girebiliyor. Başörtülüler de doğal olarak Anadolu insanı olduğu için girebiliyor. THy nasıl bu kadar büyüdünün arkasında bence bu var. Aslında THy değil bu sözü Türkiye içinde düşünebiliriz. Mutlaka aksini düşünenler, herşeyin daha kötüye gittiğini düşünenler vardır. Ancak bu benim ve çevremdeki bir çok kişinin fikiridir. Bu arada alımlarda kayırmalar var mıdır. Olabilir ve doğru değildir. Ancak insanın olduğu her yerde ve her dönemde maalesef bu kayırmalar olmuştur ve olacaktır. 14
  • Avionics 12 Mart 2013, Salı 13:03:37 "İnsanların ne düşündükleri mi önemli verilen görevi başarı ile yürütmeleri mi önemlidir?" Yazar kendisiyle çelişiyor...madem insanların ne düşündüklerinin bir önemi yok, önemli olanın verilen görevi başarı ile yapmak olduğunu düşünüyorsunuz, o zaman neden baş örtülü kişilerin THY yi temsil etmesinden rahatsız oluyorsunuz? o kimseler görevlerini başarı ile yapan kişiler oldukları için THY onları göndermiş olmaz mı?! 10
  • hakediyoruz 12 Mart 2013, Salı 12:56:13 unutmayalım her halk layık olduğu şekilde yönetilir biz hak hukuk nedir bilmeyiz bedava bişey dağıtılsın ben 1 tane alıyım diğerleride alsın demeyiz aç gözlüyüz nasıl kısa yoldan köşeyi döneriz diye bakarız her olaya çalışmak zor gelir yata yata para kazanmak isteriz şana şöhrete bayılırız gösteriş yapmaktan hoşlanırız kuyrukta beklemeyiz kaynak yapar hak yeriz birbirimizin kuyusunu kazıp arkasından iş çeviririz yalakalığa bayılırız o yüzden şikayet etmeye hiç mi hiç hakkımız yok hakediyoruz böyle yönetilmeyi 0
  • Torpil yok diyene 12 Mart 2013, Salı 12:42:43 Bizim bi tanıdığımız girdi Thy'ye. Genel müdürlükte uluslararası ilişkiler uzmanı olarak başladı. Ailesi ak partiye zamanında büyük destek olmuş. Vefa borcu olarak THY de koltuğu hazırlandı. Ve bu arkadaş okulunu bitirmemişti bile. Bırakın sınavı Mülakat bile yapmadılar direk sözleşme imzaladı.ve bir tanıdık daha; THY de bir finans uzmanı var Doğu'da bi Ünide işletme bitirmiş 800 e çalışırken kuzeni ona Thy'yi ayarlamış.(kuzeni başbakanın kızının okul arkadaşıymış) çocuk hiç ing bilmediği halde uzman olarak göreve başlamış. Vicdanın sızısını şöyle dile getiriyor" tamam ben de torpiller girdim ama en azından bana söylenen işi yapıyorum. Başkaları toplasan üç fatura girecek fazla mesai ücreti almak için tüm gün oyalanıp akşam mesai bitince iş yapıyorlar" yaaa hostesim pilotum da ölümüne uçsun... 2
  • Bi gerçekte benden 12 Mart 2013, Salı 12:38:29 İsteyen inanmayabilir hadi sen de diyebilir fakat bu eleme kriteri sadece CHP'yle alakalı değil. Yetiştirilmek üzere 2. pilot ilanında yabancı dil bildiğini belgeleyen, CRM, DLR (10 modülden oluşan esas sınav) dahil tüm aşamaları geçen bir çok asker çocuğu arkadaşım elenmiştir. Neden belli!!! 2
  • aras 12 Mart 2013, Salı 12:28:13 Londra olimpiyatlarında başörtülü bayanlar görev alıyordu...Olimpiyatların kapasitesini düşünün..Ama kimse bunlar neden burda demedi..Ama bizde adab ve kurala aykırıymış...İnsanlara saygı göstermeden saygı bekleyenlere şaşıyorum..Kendini çağdaş ve demokrat zanneden insan topluluğu, içindeki hazımsızlıkla her fırsatta insanların değerlerine saldırıyor..Sevmesemde AKP zihniyetinin size yaptıklarına sessiz kalmayı yeğliyorum...Zamanında yaptıklarınıza sayın... 10
  • biz de... 12 Mart 2013, Salı 12:19:08 biz de aciyoruz..hem ulkemizin hem de thy nin hallerine....maalesef kimlere kaldik!!! 4
  • 777 12 Mart 2013, Salı 12:14:32 Maalesef bu memleketin kaderi yıllardan beri aynı eğer siyasilere azda olsa yakınlığız yoksa ağzınızla aslan boğsanız nafile 2
  • torpil 12 Mart 2013, Salı 12:01:44 kim demiş torpil yok diye. çocuk kandırma ey thy ama suyunuz ısındı. herkesin bir sezonu var, seninde sezonun bitmek üzere sen hala akıllı , gercek inançlı, okumayı seven ki ilk emir ıkra oku dur imansız Allah ile aldatanlar sizlere söylüyorum sarıklı zebaniler, sizler kul hakkı yiyorsunuz. kul hakkım haram olsun. 3
  • Hala 12 Mart 2013, Salı 11:02:24 Hala uçaklarda zaman gazetesi yığınla dururken, vatan gazetesini bulamıyorsunuz. Hem de ilk sıra da oturduğunuz halde. 4
  • wolverine 11 Mart 2013, Pazartesi 13:48:50 ben olsam da yözdil, sözcü okuyanları almam, örümcek zihinli insanlar, esas irticacılar bunlar, yözdil denen adamı okuyun bakayım geleceğe yönelik ne yazı yazmış, hep geçmiş, hep atatürk vs vs. geçmiş ile bu kadar yaşayan insanlardan hiçbir şeye fayda olmaz 39
    • insan 11 Mart 2013, Pazartesi 16:56:26 ayı sansarı gibi bir rumuzla, bu ülkenin yetiştirdiği değerlere, fikir adamlarına çamur atan zihniyeti kınıyorum. Hatta gizlice Atatürk'ü önemsizleştirme ve küçültme niyeti de taşıyan uslubunun 'rumuz'unun doğasından kaynaklandığına inanıyorum. Lütfen böyle güzel bir portalda buna benzer çirkinliklerin, hakaretlerin, yorum kisvesi altında yayınlanmalarına müsaade etmeyiniz. 8
    • harika 12 Mart 2013, Salı 11:01:00 kesinlikle haklısın sonuçta özel bir şirket istediğini çalıştırmak ona kalmış. benim de şirketim olsa ben de almazdım 17
    • harika yazana 12 Mart 2013, Salı 11:26:47 sen kafanı yorma, senin şirket sahibi olma gibi üst düzey meselelerin olamaz zaten :) 1
  • annee 11 Mart 2013, Pazartesi 11:29:34 THY iyi dercede ing bilen arıyorumdiyor amaa benimkızımkabin memuru luğu yaptı anadili seviyesinde ing vee ispanyolca ve italyanca orta seviyede biliyor bütün uçuş sertifikaları varherşeyiuygun yabancı sınavından geçti ama alınmadı....hiçyabancı dil bilmeyen arkadaşlarıalındı isim isim sayarım ,ama onlar torpilbuldu bizimse torpilimyoktu...Thy yabancı dil için yabancı kabin ekibi alacakmış bizimçocuklarımız biliyorda neden almıyor yabancı alıyor biz bu ülkenin insanı değilmiyiz..ülkemdenumudumu kestimartık.( 2
  • yazık 11 Mart 2013, Pazartesi 11:26:36 Bu kadar büyük potansiyeli olan bir şirketin bu kadar anti-profosyonel yönetilmesi gerçekten yazık. 4
  • tebrik 11 Mart 2013, Pazartesi 11:26:10 Uzman ve mühendis kadrolarında malesef torpilsiz girmek gerçekten zor. Konuyu dillendirip farkındalık yaratmaya katkı sağladığınız için teşekkürler Ali Bey. Umarım üst yönetim daha profosyonel bir İK için çalışmalara başlarlar. 2
  • cabin 11 Mart 2013, Pazartesi 10:11:57 arkadaşlar torpil olayına girmek istemiyorum belki üst yönetimin bilgisi dahilinde olmadan bazı kesimlere yapılan ayrıcalıklar olabilir sonuçta binlerce kişinin çalıştıgı bir firmadan bahsediyoruz herkesi takip edemeyiz kime ne yaptığını kontrol altına alamayız buna bir sözüm yok ancak başı kapalı yada açık ne farkeder bakın ayrımcılık yapılıyor thy'de derken güzel oluyorda bu kapalı arkadaşların oraya gönderilmesine gösterdiğiniz tepkide bir ayrımcılık değilmi ? 8
  • Karadayı 11 Mart 2013, Pazartesi 10:00:49 Ali Bey Merhaba, Eline yüreğine,kalemine sağlık. THY başarılı olacağız, birinin gözüne gereceğiz diye insanlara zülum ediyor. Yeni vefat eden Allah rahmet etsin, Sema Müstecaplıoğlu'nun vefatı ciddi incelenmeli. İnsanlara zulüm ediliyor. 4 kare olması gereken ABD 3 kare. İnsanlar dinlenmeden zalimce çalıştırılıyor. Bunların hesabı sorulmalı. Allah şahid ki birgün bunların hesabı sorulacak. Bunlar üç koyunu güdemeyecek insanlar THY gbi dünya şirketini yönetmeye kalkarlarsa olacağı böyle olur. Acil olarak yetkililer istifa etmeli. Bence köylerine dönmeli koyun otlatmalı. Bir önerim var. Sayın Başbakandan esinlendim. " Bunlar köylerine dönmeli ve 5 yıl 5 koyun alıp takip edilmeli. Nasıl yönetiyor, nasıl otlatıyor diye izleme raporları düzenlenmeli. 5 yılın sonunda herkesi mülakata almalı sonra THY de hademe olarak göreve getirilmeli . Bunları samimi olarak yazıyorum. Çünkü bunlar bakkal dükkanı bile işletemezler. Bunların hesabı çok acil sorulmalı. ASHGM hiç birşeyden haberi yok. 6
  • SENİ HARRYPOTTER 11 Mart 2013, Pazartesi 04:14:12 İşte thy bu,ama bu duruma dur dıyecek bırı varmı yok..goz görüyor ama eller kollar bağlı..akp olduğu surece yandaşlık olur,Hamdi olur,temel olur,sekılcılık olur,kin olur,nefret olur,3cocuk 5cocuk olur,Suriye olur,savaş olur,olum olur,kaza olur,omur,olur....ama eşlek gibi çalışıp askeri ücret alan sana bana olur..yazıklar olsun thy vede iktidar.. 4
  • Alımlar 11 Mart 2013, Pazartesi 03:14:35 Diğer personeli bilemem, torpil vardır yoktur bizzat görmediğim için yorum yapmıyorum. Fakat, şunu çok net olarak söyleyebilirim ki pilot alımlarında, aldıkları kişilerin kişilerin torpili bilmem nesi yok, kendimden ve diğer bir çok arkadaşımdan biliyorum. En azından mülakatta bize sordukları sorularda gazete, yazar, parti vs. güncel siyasete dair bir soruya maruz kalan pilot adayı hiç duymadım. 6
  • Ali kidik 11 Mart 2013, Pazartesi 03:07:03 Neden sence?? Kanlimi olacak kansizmi demisti birisi bilirsin ve gitti... Simdiki ise kansiz yolu secti ve agir agir geliyor..gerci artik agirda degil futursuzca geliyor.. Dilek hanif rezaleti, sorularin rezaleti,, yerde ve tgs de turbanlilar,, alkolu kaldir,, sozcuyu sokma,, thy dergisinde ramazan ayunda TC vatandasi bizleri col bedevisi gibi goster,, pkk yla masaya otur,,apo yu devlestir,, ATAmizin heykellerini resimlerini indirt, telekomu, kopru, otoyollari sat,, askeri sindir iceri tik ama DENİFENERİNE dokunma!! Hatta dokun savcilari yargila,,6 yaainda kizlarimiZi kapatmaya calis,, okullara mesciti getir,, sut annelik konusunda muftuden onay al,, medreseleri acmaya addim at , tum BADEM leri tum kurumlara doldur!! Gerizekali olsalarda farketmez biat etsinler,, TURK lugu bitirmeye calis, yerine TURKİYELİ kavrami getir, calusani ez, grev ini yasakla,...bence herkes youtubede bir basbakan iki tayyipi izlesin..iste ozaman nasil kandirilip birbirimize dusurulup uyutuluyoruz anlarsiniz!! 3
  • Yazik 11 Mart 2013, Pazartesi 01:26:41 Birde globaly your ölemi? Kisaca turbani yours... 6
  • cabın'e CEVAP 11 Mart 2013, Pazartesi 00:59:17 Sevgili cabın attığında yorumda rengini bi hayli belli etmişsin! Yazarda belirtmiş zaten kapalı olmakla bir alakasının olmadığını. Ayırca bahsi geçen konu pilotaj bunda yakınlardan ziyade zeki adamlara ihtiyac var. şu anda tgs de ve thy de olanlar göz ardı edilmesin. ve muhalif görüşlü bir gazeteciyi okumakla adam elenmez. sende onlardan biri olmalısın ki çok gereksiz düşünmüş ve gereksiz yazmışsın! 2
    • tarafsız 11 Mart 2013, Pazartesi 01:21:42 Diyorsunuz ya zeki adamlara ona zeki insanlara diyelim.! Berlin'de THY yi temsil edecek başıkapalı ve amacını bukadar belli eden bir havayolu şirketi olmalımı sence. Cabin yazdığına göre cabinde çalıstığını düşünerek soruyorum sence Staralliance üyesi bir havayolu bunu mu yapmalıydı ? Binlerce uygun prosödürde çalışanı varken neden kapalı bir arkadaşımızı oraya göndermişler pardon unutmuşum zeki olduklarından sanırım. İran air de çalışmayı düşünürsen personel alıyorlarmış bilginiz olsun iyi geceler. 7
  • cabın 11 Mart 2013, Pazartesi 00:44:14 başı kapalı personel olunca ne oluyor ?sene 2013 Ali bey, önemli olan başarıya götürmekse görevlendirilen kişiler gerekli görülmüş demekki.Torpil konusundada haklısınız kim olsa tanıdığına öncelik sağlamak ister,sizde thy genel müdürü olsaydınız önceliği yakınınıza verecektiniz bu konuları yazmak çok gereksiz diye düşünüyorum. 15
    • tarafsız 11 Mart 2013, Pazartesi 00:56:30 ''kim olsa tanıdığına öncelik sağlamak ister,sizde thy genel müdürü olsaydınız önceliği yakınınıza verecektiniz bu konuları yazmak çok gereksiz diye düşünüyorum.'' Şimdi başı kapalı güzel bayan arkadaşlarımıza lafım yok başımızın üzerinde yeri var peki sormak isterim size (cabin) toefl sınavında yüksek puanlar alan yüksek okul hatta master yapan ve yapmak istediği işde kabin olan her türlü kriteri yerine getiren emek vermiş arkadaşların torpili tanıdığı yok iken 2 kelimeyi bir araya getirememiş ama yöneticilerden birini tanıyor yada akrabalıgı var diye gel sen bu işi hak ettin deniyorsa başı açık kapalı olayından önce bu kul hakkını kim ödeyecek ? ki belli ki sizde o kervandansınız..! 2
    • cabın'e 12 Mart 2013, Salı 13:16:53 umarım bir yerde yönetici değilsinizdir, siz ve sizin gibi düşünenlerin bu ülkeye yarardan çok zararı dokunur... 1
  • tarafsız 11 Mart 2013, Pazartesi 00:20:48 Bir çok bayan arkadaşı thy kabine almama nedeni hemen hemen 1 santim kısa olma nedenini bahane göstererek çeviren yöneticilere sormak isterim kabinlerdeki 70 kg 150 boylarındaki ve kabin amirliği yapan arkadaşları ki ekliyorum yabancı dili kabine şart koşuyorken bu amir olanlardan bazılarının acil çıkıştaki yabancı uyruklu yolcuya ( dili ingilizce) kolu sarılı olduğu için orada oturmaması gerektiğini başka yolcudan anlatmasını rica eden personellerin neden elenmediğini zaten başka türlü açıklanmazdı. Saygılar.! 2