Rus havacılığı 30 yıl geriye gider!

    Çok beğenilenler

  • Avrupa NATO kafa NATO mermer 07 Mart 2022, Pazartesi 07:30:56 Nato bir barış ittifakı olmaktan çok ABD'nin kıtalararası işgal gücü olmuştur. ABD'nin hangi ülkede çıkarı varsa, oraya barış gücü olarak konumlanır, konumlandığı hiç bir yerde yıllarca ne barış olur ne huzur. ABD'nin yıllarca Rusya'yı devre dışı bırakıp, dünyaya tümüyle hakim olma emelleri karşısında Merkel kapı gibi duruyordu. Eski Sovyet ülkelerini kaşıyıp duruyorlar. Ukrayna'da da turuncu devrim diye sözde halk ayaklanması çıkararak seçilmiş hükumeti devirip yerine bu şovmeni çıkardılar. Şimdi şovmen söz verdiği gibi, NATO'ya katılıp muhtemelen gelmiş geçmiş en büyük NATO üssünü Ukrayna'ya kurdurma peşinde. NATO'nun kuruluş aşamasında doğuya doğru büyümeyecek denmesine karşı doğuda Rusya sınırına dayandılar, şimdi de güneyinden abluka altına almaya çalışıyorlar. Rusya'nın buna sessiz kalmayacağını çok iyi biliyorlardı, ve şimdi ölen Ukrayna halkı umurlarında bile değil. Kızları silahlarla askerde gösterip duran,müthiş bir sosyal medya operasyonuyla, habire silah gönderip, hayatında silah tutmamış sivilleri cepheye gönderip duruyor. Ukrayna halkı da maşallah baya dirayetliymiş. ABD amacına ulaştı, Rusya'yı küresel ekonomik sistemden çıkardılar, çöküşe zorluyorlar. Merkel buna izin vermiyordu, şimdi Avrupa rakipsiz bir süper güç yaratarak kendi bacağına sıkıp duruyor. Ukrayna'nın NATO'ya üye olmasının Avrupa'ya hiç bir faydası yok. Adam Atlantik ötesinde, olanlardan yeterince uzak. Şu an yaşananların bedelini Ukrayna başta olmak üzere Avrupa ödüyor ve ödeyecek. Bize de girecek tabi 8
    • TOP SAKAL TAYFASI 07 Mart 2022, Pazartesi 15:25:18 Valla sizden biktik heryerdesiniz yeminle, sanki TV deki eski asker yorumculardan birisi anlatmis gibi okudum bos bos konusun anca, ayrica lutfen emekli olduktan sonra ucus okullarindan uzak durun o vietnam doneminden kalma uctugunuz ucaklarla o engin tecrubenizi gidin orduda aktarin genclerin basina bela olmayin. 28
    • Ee 08 Mart 2022, Salı 21:20:48 Neresine katılmadın yazılanların, onu da söyleseydin ya, ha hiç anlamadıysan, okumasaydın da olurdu 1
  • Hayaller ve Aci gercekler 08 Mart 2022, Salı 12:36:23 Bizimkiler o kadar zeki ve akilli inanamazsiniz,Rus tescilli uçaklari Türk teacine geçireceklermis sonra burada sirket kurup tezgahi devam ettireceklermis haa birde ucaklari getirirken rus pilotlar ucuracakmis yani ben bu kadar zeka gormedim,pekiii 1-Uçaklarin sahipleri olan batili şirketler ben bu sekilde ucaklari size vermiyorum derse ki kesin diyeceklerdir;bunu düsunen oldumu acaba? 2-Hadi adamlar ucaklari verdiler peki sen binlerce rus pilotu nasil getirip ucuracaksin amerika ve avrupa ambargolarinin delindigini gormeyeceklermi 3-Son olarak sigirta şirketleri ben uçaklari sigortalamiyorum ambargoyu deliyorsunuz derseeee Napacaksiniz,bir siz akilllisiniz ya. Birde bazi kaptanlar Antalyada yeni kurulan sirketimizde ekip lazim falan diye sosyal medyada yayin yapiyorlar cikalimmi hayal aleminden ne dersiniz ? 2
  • Tüm yorumlar

  • burakhan dogan 11 Mart 2022, Cuma 19:09:52 Rus ekonomisi cöküse girer ve bu yüksek tur fiyatlarıyla gelse gelse 1 milyon anca gelir. 0
  • ... 09 Mart 2022, Çarşamba 19:06:33 Ahmet bolat in michigan daki yuksek lisansi arastirilsn!!! Makalesini okumak istiyoruz thy olarak 0
  • kebabcı 08 Mart 2022, Salı 15:58:57 ellerinde uçaklar sökülmek üzere kebabcı,köfteci olur. 0
  • Sorun 08 Mart 2022, Salı 13:15:32 Ciddi bir sigorta sorunu var ortada. Bunun da çözülmesi gerekiyor. Yoksa Türk şirketlerinin Rusya’a uçması ancak devlet sigorta garantisi ile olur ki bu da az buz bir rakama denk gelmiyor. 0
  • Azur Air 08 Mart 2022, Salı 11:51:09 Uçakları TR menşeli yapacakmış. Doğru mu? 10
  • 30 yıl? 08 Mart 2022, Salı 11:00:50 ne 30 yolı en az 300 yıl şu anda geri gittiler, ellerindek uçaklarla ancak taxi yaparlar!!! rusya ve rus sivil havacılığı bitti!!! 2
    • flight radar 08 Mart 2022, Salı 13:23:32 Rusya coğrafi olarak çok büyük toprakları olan ülke, iç hatta uçuşlar epey yoğun devam ediyor. Lojistik problemleri baş gösterene kadar uçarlar. 1
    • flight radar'a 09 Mart 2022, Çarşamba 13:20:50 kardeş nasıl ucacak? jeppesen yok, fms yok, üretici manual yok, parç yok.... havacıysan lütfen anlatda öğrenelim? 0