PİLOTLARIN HAKKI GASP EDİLDİ, TALPA NEREDE SENDİKA NEREDE?

    Çok beğenilenler

  • TEKNIK 13 Ağustos 2014, Çarşamba 11:52:09 Değerli Arkadaşlar, Bırakalım artık birbirimize çelme takmayı, laf atıp fitne ve fesatlık çıkarmayı. Dönem birlik dönemi. Birilerinin hakkı gidiyor diye diğer grup neden seviniyor. Neden sevinç naraları atıyor. Hal böyle olunca birileri göbeklerini kaşıyarak şu atışmalara gülüyor. Örnek biraz garip gelebilir ama, halimizi tıpkı uluslararası lobilerin Irak'ta, bilmem nerede çıkardığı mezhep savaşlarına benzetiyorum. Herkes "Allahu Ekber" deyip karşısındakine saldırıyor. Silkelenip kendimize gelelim. Zaten sendikamızın durumu ortada. Bari kokpit-teknik-kabin birliğini sağlamaya çalışalım. En azından gönül birliğini kuralım. Kendimize güldürmeyelim. Unutmayalım ki, hepimiz aynı mekanizma içinde görev yapan dişli grubuyuz. Hepimiz birbirimize bağımlıyız. Biri olmadan diğeri tek basına BU sistemde işlev göremez. Temizlikten,kargoya, yer işletmeden uçuşa kadar tüm meslek gruplarına kolaylıklar diliyorum. Saygılarmla 0
    • kaptan 13 Ağustos 2014, Çarşamba 13:05:42 TEKNİK KARDEŞİM, BU SİTEDE ŞİMDİYE KADAR OKUDUĞUM EN MANTIKLI VE EN GÜZEL YORUMLARDAN BİRİNİ YAPMIŞSIN TEBRİK EDERİM.SENİN VE BENİM GİBİ DÜŞÜNENLERİN ÇOĞALMASI UMUDUYLA İYİ GÜNLER DİLERİM. 2
  • Neden THY 13 Ağustos 2014, Çarşamba 17:08:39 Bu sitede THY pilotlarını, teknisyenlerini ve ya kabin memurlarını konu alan bir haber olsa allta onlarca birbirine hakaretler yağdıran,birbirini küçük gören yorumlar yapılıyor. Bu yorumların gerçekten çalışanlara ait olduğuna inanmıyorum.THY nin ortağı olduğu firmada kendim de yardımcı pilot olarak görev yapıyorum.Uçağı temizleyen TGS çalışanı ,teknisyen ,kabin memuru arkadaşlarıma da kaptanıma da aynı saygıyı gösteriyorum.Hepimizin görevi o uçağın içindekileri ve kendisini ve kendimizi sağ salim A noktasından B noktasına ulaştırmak.Aldığımız eğitimlere ve sorumluluklara göre farklı maaşlar almamız kimsenin kimseden üstün ve akıllı olduğunu göstermiyor.Kargo kapısının kapağını kapayan ,körüğü yanaştıran ,kabinde yolcuların güvenliğini sağlayan arkadaşlarımın duasını alarak teker kesmek önemli olan.Ay sonunda yatan maaşımda hepsinin emeği var.Uçucu arkadaşlarımın da aynısını düşündüğüne eminim.Seviyesiz yorumlar eğlenmek isteyenler tarafından yazılıyor!Herkese güvenli uçuşlar... 1
    • helal olsun 13 Ağustos 2014, Çarşamba 18:06:01 Helal olsun birader sana... Emeğin en yüce değer olduğunu unutanlar, Bu kardeşimizden biraz feyz alın. 1
  • Tüm yorumlar

  • Android Uygulaması 14 Ağustos 2014, Perşembe 16:49:29 Dikkat et de o çaylar köpüklü olmasın.... 1
    • yani o kadar 19 Ağustos 2014, Salı 11:12:40 kinlendin. elinden gelse zehirleyeceksin haa vay be sözün bitip seviyenin düştüğü crm in süründüğü yer. 0
  • ka 14 Ağustos 2014, Perşembe 16:24:36 gerin sıkıntıya girerse , yetiş ka dersin ama , hadi aslan parçası astranot çum ... 3
  • iPhone Uygulaması 14 Ağustos 2014, Perşembe 15:14:34 Sevgili kabin amiribırak sen kapıda bc bekleyen kaptanları da şu çayçları bir yenile bakim :) 2
  • Android Uygulaması 14 Ağustos 2014, Perşembe 14:38:26 Herkes eşit olucak ben nasıl istanbul da oturmak zorundaysam beyfendiler de oturacak ha bir de lütfen kedi gibi kapıda beklemesinler illa bc da uçucam diye gerçekten çok aciz görünüyorlar... 2
    • kedi gibi ha 19 Ağustos 2014, Salı 11:07:48 senin gibileri tanırım kaptan indiğiniz meydanda sigara için müsaade etsin diye ağzından girip burnundan çıkan tiplere benziyorsun. 1
    • eminim 19 Ağustos 2014, Salı 11:10:00 senin de böyle bir imkanın olsaydı ve seni de başka bir şehire bağlayan sosyal sebepler olsaydı biletsiz pass hakkının suyunu çıkarırdın. 0
  • THY Uzman 14 Ağustos 2014, Perşembe 10:59:43 Topçu Hava Yolları 1
  • Durun 14 Ağustos 2014, Perşembe 00:20:36 DURUN! Siz kardeşsiniz, kavga etmeyin... 1
  • Cpt. 13 Ağustos 2014, Çarşamba 23:34:02 Yakin zamanda biletler online alinacak,ayrica jumpseat onay yetkisi kaptandadir,ucagimda yer yokken bir kaptanim pas gelse onu jump seat e seve seve alirim..uygulamanin bize ve ailemize sinirsiz bilet imkani sunmasi gayet guzel 1
  • market 13 Ağustos 2014, Çarşamba 22:10:36 Evet herkese eşitlik olsun. Ben nasıl içeceğim kolayı sütü yoğurdu ve diğer şeyleri uçaktan değilde marketten alıyorsam, herkes gitsin marketten alsın. 2
  • lives... 13 Ağustos 2014, Çarşamba 21:57:25 Bunu bekliyordum...Diğer kurumlarda da aynı şeyler yaşandı...Bir örnek; Ereğli Demirçelik Fabrikasında,emeklilik hakkı kazanan personele tazminatlarını vermemek için çocuklarını asgari ücret karşılığında işe aldılar...Bir anlamda tazminatlarına el koyuldu...:( 0
  • niky 13 Ağustos 2014, Çarşamba 20:14:20 Kokpite saklanmak mi::)))) guldurme beni cocuk, simdi ne fark olacak saniyorsun kaptani birakip seni mi alacaklar, kaptan yine kaptani ucus ekibi yine ucus ekibini kollayacak, sen de ofisine geldigimiz zaman, kontuarda filan tas koyarsin isimize ama eninde sonunda halledersin biz de pasa pasa ucariz hadi hayirli traslar 0
  • dikkatli ! 13 Ağustos 2014, Çarşamba 18:13:44 ka anons yapar , adana uçuşuna hoş geldiniz , pass kaptan der ne ? adana mı ben antalya ya gidecektim , bizamet körüğe geri dönün , traktör geri çeksin zira inecek var ! adam hiçbiyere uğramamış , sadece park yerini öğrenmiş , onuda yanlış öğrenmiş gasteye çıkmalık hadiseye bak ! güvenlik açığı vede laçka bi durum ! düzenleme şarttı , hayırlısı olsun , adb de 20 kişi bc ye çöktü geçenlerde , 1 - 2 olsa amenna ama bune be ! ana üsün adb se ordan uç ! yok deyilse parasını öde istersen sabah akşam gitgel yap ! eee türkiye ... 1
  • Kaptan 13 Ağustos 2014, Çarşamba 17:21:39 Arkadaşlar kimse kusura bakmasın aldığım yüksek eğitim ve tecrübeyke tk kapının önüne koysa kısa sürede benzer şartlarda başka yerde işe başlarım. Pilot lisansım gitse yinede aldığım eğitim bana yeter. Şirketimi seviyorum ve hiçbir ezik insanın buna engel olmasına izin vermem. Eşitlik derken karşınızdaki insan nerelerden gelmiş , elinde ne gibi imkanları nasıl değerlendirmiş bur bakın. Kapının önüne koysalar , alacağı maaşın 3te 1ini alacaklar , size soruyorum? Kim fazla alıyor? 1
  • Yer Garantisi 13 Ağustos 2014, Çarşamba 16:58:09 Para önemli değilde Pas, Zet veya Jet biletlerin hiç birinde yer garantisi yok. Saatlerce beklemek asıl sorun. Gerekirse az daha verelim Jet bilet yer garantili şirket personeline indirimli bilet olsun. 0
    • doğrusu bu 13 Ağustos 2014, Çarşamba 18:09:01 Bu sistemi pegasus ve diğer bazı özel sektör şirketleri yapıyor.Buradaki yöneticiler akılsızmı hiçmi hesap kitap bilmiyor. personeline değer vermiyen bir şirket oldu burası 0
  • CM2 13 Ağustos 2014, Çarşamba 16:54:33 Ucus guvenligini bozuyor diyerek kokpit passin kalkmasi gercekten hem cok uzucu hem de cok yanlis. Pilotlar ucus guvenligini bozuyorsa kokpite hic almayin, nasilsa ucak kendi ucuyor degil mi? Kabin icinde veya kokpitte olan ekstra bir pilot, acil durumda veya normal ucusda bile yedek/yardimci olarak gorev alir. Yani nasil ucakta doktor olmasi sirketin isine geliyorsa ucaktaki ekstra bir pilotta; para verilmeden ucusta gorev yapan bir murettebattir. Talpa nin ise bu durum karsisinda sesini bile cikarmamasi gercekten komik. Talpa ya neden uye oluyoruz, her ay para oduyoruz sorgulamamiz gereken sey. Ben de THY'de bir pilotum.Kabin ekibi arkadaslarimda benim cok degerli is arkadaslarim. Onlarla aramizi bozmaya calisan kisilerin basarili olamayacagini bildigimden,bu kotu niyetli kisilere cevap bile vermek istemiyorum. 0
  • Ka2 13 Ağustos 2014, Çarşamba 15:33:55 Kaptanlara greve çıkmadınız oh olsun diyorsunuz da arkadaşlar. 30 bin tl maaşı alan kim greve çıkar. Yada bizde bu maaşı alan kim greve çıkar. Grev dediğin 1500-2000 tl alan kişilerin çıkacağı iştir. Kendi bacağınıza sıktınız. Kaptankara kızmayın ben de çıkmadım. 1
  • Beyin bedava - 3 13 Ağustos 2014, Çarşamba 15:25:42 Çünkü pilot olmak kolay sadece paraya bakar. Bilmez ki alınan dersler nelerdir, bilmez ki bir uçağı yalnız uçurabilmek nedir, tek motorlu bir tayyareye tek başına oturup onu uçurmak nedir, her an kafandan emercensi geçirmek nedir. Sonrasında geçilen süreçler nedir, tip eğitimi nedir ne kadar ders çalışılır ne kadar uykusuz kalınır bilmez. Tek bildiği o eğitim için para vermiş olmasıdır onda da olsa o para o da alır o eğitimi ne olacak ki. Ya da bu arkadaşlar bilmez ki şu an line da uçan asker pilotların kaç defa ölümden döndüğünü. Bilmez ki iç güvenlik bölgesinde vurulan bir helikopteri zorla güvenli bölgeye indirmeye çalışmak ne demektir. Onları da devlet okutmuştur devletin onları ezip ezip beter etmesi müstehaktır. Onlar da hak etmez o paraları bu tiplere göre, isterler ki üç kuruş maaşla yaşasınlar onlar gibi. Çünkü hostes de uçuyor pilot da uçuyor. Aynı iş bu tiplere göre hep aynı yollardan geçmiştir hostesler de ya da teknisyen de. Çünkü adil olan budur! :) beyin bedava.. 1
  • Beyin bedava - 2 13 Ağustos 2014, Çarşamba 15:14:06 Diğer şirketlerde olduğu gibi paslarına adam gibi bilet kesilmesini, koltuk numarası verilemesini iste. Türk pilotların diğer ülkelere göre imtiyazlı olduğunu iddia eden kişiler THY'nin "rakibim" dediği yarıştığı diğer şirketlerdeki haklarına bir baksınlar. Kuru kuru konuşmayın, onlarda pilotlara tanınan haklar ne bizdekiler ne bir bakın hele. Bildiğiniz tek şey pilotlara saldırmak. Arkadaşım sen de pilot oluverseydin. 200 milyar lafı dolanıp duruyor piyasada param olsa ben de pilot olurdum bilmem ne. Arkadaşım ben bu iş için para harcamadan pilot oldum. Bunun için farklı yollar var, bileğine, bilgisine güvenen araştırsın öğrensin ve çalışıp pilot olsun. Kaldı ki parayı veren adamların hepsi mi zengin züppe? Ailesinin yaşadığı evi ipotek ettirip eğitim masrafı için kredi çekip pilot olan bir sürü adam tanıyorum. Memur, işçi çocuğu. Adam güveniyor kendine risk alıyor. Sen de al bakalım aynı riski gir bakalım o yükün altına yapabiliyorsan. O yükün altında 2 sene eğitim al gel sen de ol 1
  • thy 13 Ağustos 2014, Çarşamba 15:09:21 Adam kokpitte gidiyor, rahatsız mısın? Daha kucakta mı uçacak millet? 1
  • Beyin bedava - 1 13 Ağustos 2014, Çarşamba 15:06:43 şirkette ne çok ezik var gördükçe gözlerim yaşarıyor :) adamın eşitlikten anladığı herkesin kendi gibi böcek muamelesi görmesi, herkesin kendi gibi olabildiğince en az hakka sahip olması, herkesin işi ne olursa olsun, kariyeri eğitimi ne olursa olsun kendi gibi sürünmesi :) çünkü eşitlik budur, imkanı olsa pilotlar ile hostesler aynı maaşı alsın hatta ceo ile teknisyen aynı maaşı alsın aynı haklara sahip olsun diyecek çünkü adam için eşitlik bu demek. Adam demiyor ki ben haklarımı nasıl yükseltirim nasıl daha insanca yaşarım demiyor anca başkaları da benim gibi yaşasın diyor. Arkadaşım sen de pas için mücadele ver kaptanlara var bana da olsun de, kaptanların haklarını alın onlar da bizim gibi sürünsün deme. Hak aramak budur. Başkaları haklarını kaybedince sen hak kazanmış olmuyorsun. Şimdi ne değişti hayatında kafanı kullan. Kokpit pas kalksa ne olacak uçakta boş yer varsa önce yine kaptan binecek sen yine bekleyeceksin. Sen önce insana yakışan hakları talep et şirketinden. 2
  • pilot 13 Ağustos 2014, Çarşamba 15:00:23 Bu her zaman böyle olmuştur, yeri geldiğinde yer bulamayanlari sadece yerde kalmasın evine donebilsin diye uçağa alan pilotlar aynı kişiler tarafından sirtlarindan vurulur. Bütün gün kalem çevirip ofiste sinek avlayanlar, adaleti herkesle aynı parayı almakta görürler. Ne yazarsan yaz bunlar magdurdur. Kokpitte oturanla, masada oturan aynıdır. Mesleğe saygı, emeğe saygı kalmamıştır. Ne yazık ki taşaron Türkiye'nin geldiği son nokta, vasifsiz topluluklar olmuştur. Nokta. 0
  • thy 13 Ağustos 2014, Çarşamba 14:54:57 Gayet mantıklı bir iş yapılmış. Haftada 2-3 kez izmire,bodruma,antalyaya vs. giden kaptanlar yüzünden altı üstü yılda 2 kez pasını kullanmaya niyetlenen personel sürekli kapılarda bırakılıyor rezil ediliyordu. Ayrıca pilotlar direk uçağa gidip kokpite kendilerini sakladıkları için öncelik sıralamasında önde gelen müdürlere bile uçakta yer yok dedirtip kendileri koltuklara kuruluyorlardı. Bu yazdıklarım kendi gözlerimizle sürekli gördüğümüz şahit olduğumuz şeyler kimse yok öyle olmuyor böyle olmuyor falan demesin. Haftada 2-3 VS. yılda 2. Elinizi vicdanınıza koyun. 3
    • müdürlere 19 Ağustos 2014, Salı 11:25:46 kar tipi fırtınada ne mesaj geliyor servisler erken kalkacak. pilotlara da aman işe geç kalmayın ekip tahsisin çağrılarına hassasiyet gösterin mesajları. anladık onlar beyin takımı biz neyiz eşek mi? 0
  • 305. 13 Ağustos 2014, Çarşamba 14:41:38 Kaptanlarr dinleyin geliyor BOMBAA 1
  • 305. 13 Ağustos 2014, Çarşamba 14:39:14 Boşverin grevi mrevi daha güzel bi fikrim var söyyim mi?))))))) az sabır 1
  • corci 13 Ağustos 2014, Çarşamba 14:28:28 Dunyanin her yerinde pilotlar ayricaliklidir cancaazim cunku onune gelen pilot olabiliyor olsaydi sen de oturdugun masadan o mail'i atiyor olmaz, kicini sıkarpilot olurdun, tk'da tek fark artik sudur "money talks" bosuna kasilmayin yani o da biz koymaz, haydi hayirli traslar 2
  • THY li 13 Ağustos 2014, Çarşamba 13:40:47 Bence hepimizin aynı haklar ile uçması çok doğru birşey. Biz evimizi yuvamızı bırakarak istanbul' a geldiysek, kaptan pilotlar da gelecek. Sadece Türkiye'de böyle pilot ayrıcalıkları var. Kaptan lar sanki kral gibi davranıyorlar. Dünyanın her yerinde pilotlar var ama bizim Türkiye de ne hikmetse ayrıcalıklı oluyorlar. Bu işi hepimiz yapıoruz hepimiz aynıyız. Çok da güzel oldu. 3
  • Kaf dagi? 13 Ağustos 2014, Çarşamba 13:22:08 Yapilan yorumlarda hala kendini kaf daginda goren pilot arkadaslar var.Sizin zumrenizin hak kayiplari ,birebir bu kibirli ve ustten bakmaya calisan tavirlarinizin neticesidir. 1.pilot acigi sadece 3.dunya ulkelerinde var(siz italya,almanya,ispanya,fransa vs. de pilot ihtiyaci ile ilgili birsey duydunuzmu? 2..isteyince irandan bile sak diye 300pilotu alir getirirsin(su anda olmaktadir)bu baglamdq kimse alternatifsiz degildir. 3.Dunyanin en gelismis ulkesi Abd de kaptan pilot ucretleri 7-8bin $ civaridir(250bin pilot olunca boyle oluyor).4.Bc a upgrade konusu ise bir sonraki asamadir. 4
  • Herkese ayni 13 Ağustos 2014, Çarşamba 13:12:02 Elbette kazanilmis bir hakkin kaybedilmesi kotudur.Fakat calisanlarin bu kararla ,personel ayriminin bir nebze de olsa azalacak olmasi nedeniyle sirketi daha fazla sahiplenecegide bir gercektir.Bundan sonrasi icin kokpit ve kabin personelinin bir hareket edip olasi diger konularda magdur olmamak icin ugras vermesi gerekmektedir. F/O 2
  • Tebrikler THY 13 Ağustos 2014, Çarşamba 13:03:33 Personeline uyguladigi adilane olmayan bir uygulamayi kaldirip ,herkese esit sekilde davranma yolunda onemli bir adim atan Thy yonetimini cani gonulden kutlarim. MILLI HAVAYOLUMUZ THY nin bu durumdan rahatsiz olan pilotlari icin alternatif sirketlere yonelmelerini tavsiye ederim.saygilar 2
    • y 13 Ağustos 2014, Çarşamba 13:34:22 550 tane yabanciya her ay evlerine gitmeleri icin ucretsiz bilet esitlik midir. Saint Martin de yasayan var . Kos ta yasayana var Bodrumda yasayana yok .Cok buyuk esitlik olmus, 1
  • Pilot 13 Ağustos 2014, Çarşamba 12:19:42 Thy gerçekten artık bir pilotun çalışamayacağı bir şirket haline gelmeye başladı iyiden iyiye. thy nin açıkça bir siyasi duruşunun olması, kraldan çok kralcıların olması ve kendi görüşünden olmayanlara yaptığı mobbing, kazanılmış ve önde gelen havayolu firmalarının çoğunda çalışanlara sağlanan hakların Thy'de günden güne kaybedilmesi, şirketin kendi emekçilerinin birbirini yemesi (ülke insanının genel karakter kalitesini gösteren bir çıktıdır bu) ve daha sayamayacağım bir çok benzer nedenden dolayı şirket gerçekten tuhaf bir hal almış durumda. Yazık 2
  • eşitlik 13 Ağustos 2014, Çarşamba 12:15:32 Sayın Murat HERDEM,sizin iş eşitliğinizden anladığınız bu mu?Pilotlar gibi evinden ayrı çalışmak zorunda kalan personele yapılan eşit muameleyi dahi sadece THY yönetimini kötülemek ve çamur atmak için sanki kötü bir uygulamaymış gibi aktarmanıza anlam veremedim.Bu biletlerde pilotlar yer olmasa dahi yine kokpıtte yada jump-seatte uçabileceklerdir.Buradaki sizin anlamadığınız fark sadece bu uçuşlarını yaparken diger personel gibi 70 tl ödeyece olmalarıdır.Eşitlik kaidesine bu kadar karşı olmanızın nedeninide yazarsanız bizleri mutlu edersiniz. 4
    • uygar 13 Ağustos 2014, Çarşamba 13:08:11 Bu yeni uygulamayla pilotlar artık kokpitte ve jumpseat'de uçamıyolar. Bilgin olsun! 0
  • sayın misafir 13 Ağustos 2014, Çarşamba 11:42:54 Pilotların grev yapmaması çok zorunuza gitmiş. Kabin'de kaç kişi grev yaptı? 2000? Geride kalan 5000 kişi niye grev yapmadı? Arkadaşlar, kaptanların maaşları da, hakları da arttıkça artacak. Her ne kadar THY yönetimi bunu görmekten uzak olsa da tükürdüğünü yutacaklar. Fakat nefret dolu kesim önce bazı soruları kendi arkadaşlarınıza yöneltin. Grev tiyatrosu kabini bitirmek için oynandı ve o 5000 tıpış tıpış uçuşa giden arkadaşlarınız sayesinde başarılı oldu. 6
  • Pilot 13 Ağustos 2014, Çarşamba 11:27:48 Sayın pilotların kabinde yedikleri bedava , içtikleri bedava , dahada yetmediği gibi birde eve paket yaptırıp götürenleri var...En düşük maaşları 15.000 tl den başlıyor.Bir zahmet üç otuz parayı da bilet için ödesinler artık... 8
    • kıskanç 13 Ağustos 2014, Çarşamba 11:45:57 senin derdin benim paramla benim derdim ise her pass için satış ofisine git saatlerce bekle bilet al her seferinde eziyet çek. Gel ben sana para vereyim sen benim yerime her gün git pass al. Ücret dolgun.Ayrıca uçakta benim işyerim kabin-kokpit. Sen çelıştığın yerde ücretli yiyorsan bende yerim. Memurlar yemek ücreti öderler ama işçilere işveren yemek sağlamak zorunda. 4
  • Kabin amiri 13 Ağustos 2014, Çarşamba 11:22:45 Kaptanlar adına çok ama çok sevindim greve gidin şimdi ama biz yanınızda olmayacağız 8
    • çatla 13 Ağustos 2014, Çarşamba 11:46:42 76 tl için greve gitmiyeceğiz.Sen de çatlarsın artık. 4
  • Sakal modası 13 Ağustos 2014, Çarşamba 11:11:04 Konjonktürel sakal modası sizi de mi sardı Murat efendi. Yakışmamış. Bundan sonra takip altındasınız. Sakalınız aynen kalırsa sözümüz olmaz ama sakalı ilerideki konjonktüre göre keserseniz o zaman vay halinize. Dilimizden düşmezsiniz 2
    • Asenairkin 13 Ağustos 2014, Çarşamba 23:43:17 Murat Bey sakal sizi çok ihtişamlı ve heybetli kılmış.Sizi çok beğeniyoruz.Yazılarınızı ve sizi takipteyiz.. 0
  • K.G 13 Ağustos 2014, Çarşamba 10:28:46 K.G başkanının yaşadığı olay nedir söylerseniz biz de merakta kalmamış oluruz 0
  • iPhone Uygulaması 13 Ağustos 2014, Çarşamba 07:45:28 K.G Başkanı sayın S.N 'ın birkaç yıl önce başına gelen olay tetikledi bu kararı, olay çirkindir, ancak intikam daha acıdır! 0
  • iPhone Uygulaması 12 Ağustos 2014, Salı 19:54:46 Bu karar duyurulurken keşke hakları elinden alınan pilotlara ikna edici şekilde yapılsaydı.bu hakkı pilotlar zorbalıkla ya da diğer birtakım usulsüzlüklerle almadı.uluslararası birçok şirkette benzer ayrıcalıkların olduğu bilinirken ve kariyere göre birtakım ayrıcalıklara sahip olunması çok doğal iken olaya haset ile yaklaşmak , bulunulan kariyerin kendisine bu imkanı tanımamasına hayrat etmek ayrı bir cehalet örneği.O konuşan arkadaşlar buyrun şimdi tüm THY yöneticilerininde her konuda çalışanlarla eşit olmasını isteyin ve sonra kendinize gülün. Siz yakınınızda bu ayrıcalıkların yaşanmasına tahammül edemeyenler yetiştirin kendinizi biraz. 1
  • sendika 12 Ağustos 2014, Salı 18:34:54 Eski sendika yönetimine kızıyorduk ama çok arayacağız onları.. 1
  • iPhone Uygulaması 12 Ağustos 2014, Salı 18:17:28 MUSAFIR RUMUZLU Evet kardeşim businessta uçmaya devam edeceğiz. Çünkü bize " komaz" çünkü dünyanın her yerinde pilot/ kaptan pilot açığı var. Ve bu açık sürdüğü sürece aylık kazancımız da 6-9 bin eurodan aşağı düşmez. Thy lütfetse de etmese de bu parayı vermeye mahkum. Ama yakın zamanda senin gibi grev takıntılıların yerine 1000 tl ye 1000 tane memuru 1 ayda eğitip uçuşa verirler ve sen ağzını bayıra açar hava alırsın bol bol. 5
  • iPhone Uygulaması 12 Ağustos 2014, Salı 00:10:25 Tüm pas uçuşlarında hepinizin elini sıktım merhaba allahismarladik dedim , bu ne nefret arkadas anlamıyorum ki .Aranizda pırlanta gibi insanlar var ama malesef cok az 3
  • Sergio 11 Ağustos 2014, Pazartesi 23:56:17 Unutulan birşey var uçakta yer varsa zaten sorun yok, asıl sorun uçakta yer kalmadığı zaman yaşanıyor, o zaman da kabin formu devreye giriyor ve kabin formu olsa da uçağa alıp almamak yine kaptana kalmış, emin olun pek çok kaptan tercihini uçucu ekipten yana kullanacaktır, yolcu hizmetleri gelip soracak , kaptan da kabin formunu isteyecek uçuş personeli ise kabul eder değilse etmez olur biter 0
  • pilot 11 Ağustos 2014, Pazartesi 16:03:51 zaten yıllık izinde kullanamıyoduk bi cacığa yaramıyodu çekemeyen görmemişler alın pass formunuzu başınıza çalın 4 yıldır bir kere bile kullanmadım :)) 2
  • iPhone Uygulaması 11 Ağustos 2014, Pazartesi 08:04:35 Siz bunu çalışan hakkı almak olarak görebilirsiniz. Biz ise diğer çalışanlara hak vermek olarak görüyoruz. Adaletli yöneticilerimize de teşekkür ederiz. 2
    • deniz 13 Ağustos 2014, Çarşamba 13:15:31 Birine hak vermek için diğerinin hakkını azaltmak adalet değildir. Herkese eşit davranmak adaletli davranmak anlamına da gelmez. 1
  • MUSAFİR 11 Ağustos 2014, Pazartesi 05:08:07 Bana dokunmayan yılan 1000 yıl yaşasın mantıgıyla yaşarsan o yılan gelir 1001.yıl seni sokar.THY tarafından alınan bu bilet kararı ne sebeple olursa olsun,iyi yada kötü en çok kim bağırdı? Pilotlar..Peki bu pilot arkadaşlara soruyorum.Sevgili Pilot arkadaşlar,grev zamanı hanginiz greve katıldınız? Herkesin keyfi yerindeydi. Yer varsa dolmuş gibi uçağa biniyor yoksa jump seatte seyahat ediyordunuz izmir'e,ankaraya.Uçuş sonrası kabin ekibinin elini dahi sıkmadan,teşekkür bile etmeden kaçıp gidiyordunuz uçuşum var diye. Şirketin uçaklarını dolmuş gibi kullanıyordunuz. Bu biletin böyle düzenlenmesi bence çok iyi oldu yoksa bizim Pilotlarımız ekmek almaya trabzona gidip gelirlerdi canları sıkıldıgında.. Siz o zaman düşünmediniz,grevde ağız birliği yapmadınız dolayısıyla hiçbirşeye sesi çıkmayan bu eyyamcı sendikayı siz seçtiniz.Bunu başa siz getirdiniz,Şimdide katlanın sonuçlarına sevgili pilotlar.Tatile de business biletini gerçek fiyata bile alsanız size koyar mı ki? Korkmayın bu kadar.. 8