Özçelik İş'in para hortumu kime kadar uzanıyor?

    Çok beğenilenler

  • Sn. Herdem Bey 29 Mart 2022, Salı 12:53:13 Akademi mezunuyuz, borcumuz yıllardır ödememize rağmen 6 katina çıktı. Bir gün bunu duyurmak ister misiniz? Yardımcı olursanız seviniriz. 5
  • Teknik çalışanı 28 Mart 2022, Pazartesi 13:21:54 Arkadaşlar şirket size muhtaç sizi atamaz hakkını yiyemez. Teknisyen kıtlığı var. Neden üyelikte çıkmıyosunuz. Zaten tk ile aynı rakamlar direk size de yansıyo. Herhangi bi sendikanın veya özçelik-iş in size ne faydası var??? Bari aidat ödeyip adamları şatafat içinde yüzdürmeyin. Sendikasız takılın hiçbir geriye gidiş yaşatamaz işveren çetesi çünkü artık kılıç sizde 0
  • Tüm yorumlar

  • Yorumsuz 29 Mart 2022, Salı 12:36:47 Hepsi aynı hepsi paranın peşinde giden de aynı gelecek olanda aynı 1
  • R4 29 Mart 2022, Salı 12:17:25 O zaman aidatları geri verin zındıklar 0
  • Fakirlesiyorum 29 Mart 2022, Salı 11:32:47 Maasimi alirken dinde yeri olmayan ve diger ulkerin cogunda bulunmayan 200000 Din sinifi memuru, 110 bin Caminin sabahlara kadar suren aydinlatma ve diger tum masraflarini, Aile ve Din Sahtekari Vakiflarin harcamalarini, bircok burokrat ve yoneticinin Gosteris harcamalarini, 5 li cete adiyla anilan yandas cetelerin masraflarini Ingilterede abd de aldiklari emlaklarin ve agirlamalarinin masraflarini odemek zorunda kaliyorum, eee her gecen gun yenileride geliyor tabii, hergecen gun fakirlesiyorum ve o yuzden artik Cami lafi da duyunca irkiliyorum, elimde degil; bu araplasmis turk orgarklarin hepsinin sirti sizce Camiye dayanmiyormu? 20
  • Odanın kapısı yok :) 28 Mart 2022, Pazartesi 13:18:28 Sendika odası ne zaman açılmış hangi gün oturmuşlar dert dinlemişler. Tiste bile üçkere karar değiştirdiler arabulucu süreci bitti grev yemedi çünkü yapamaz. Satılık sendikacılık yapıolar. Havaiş rakamlarını öğrenince teklif değiştirdiler. Daha önce aklınız yokmuydu? En ağır işi yapıyoduk bi kuruş ya da bi hak daha fazla alabilmişlermi??? Havaişle tk neye anlaşırsa teknik özçelik iş aynısını alır. O zaman teknikte sendikaya ne gerek var. Bari aidatımız boşa gitmesin 2
  • Hakiş işte normal ya 28 Mart 2022, Pazartesi 13:14:07 Hakiş e bağlı hangi sendikadan çatlak ses gelmemiş. Münafıklığın her alametini görmek mümkün. 1
  • ces 28 Mart 2022, Pazartesi 09:42:01 3-5 ay habomda yardımcı teknisyenlik yapip , ne hikmetse birden sendikacı olup suanki yonetime gelmeye calisanlari taniyor musunuz ? hayatinda bir gun bile sendikali calismamis olan bu arkadaslar milleti otobuslerle notere goturuyordu, nasil cesaret ama dimi :) senaryo guzel gercekten . baskan paralari goturuyordu da madem , bu arkadaslar bizlerin alin teriyle odenen paralarla alinan audilere binerken hic utanmiyorlar mi... hayatlarinda audileri nerede gormusler baska. gelen gideni aratir, burada kalsin bu not :) 0
  • Kim? 28 Mart 2022, Pazartesi 08:00:49 O ismi öğrenmek istiyoruz. Kimmiş bizim aidatlarımızın gittiği şahıs? Sayın Herdem açıklayınız. 0
  • aslan 28 Mart 2022, Pazartesi 01:05:21 yürü be reis 0
    • Sorgulama körü körüne biat et !! 28 Mart 2022, Pazartesi 06:54:03 Tövbe haşaaa ! Bizlerin aklı yetmez bu paraların hesabını sormaya. Sendika aidatları, ülkecek verdiğimiz vergileri vs. vs. Hesabını sorarsak eğer hemen MOSSAD ajanı falan ilan edilirsiniz !! O yüzden sorgulamayın sendika aidatlarının nereye gittiğini, ülke hazinesindeki 128 Milyar $ nereye gittiğini falan.. Sadece itaat edin. Vergileri, verilen aidatların hesabını gelişmiş Ülkelerin vatandaşları sorgular sadece o yüzden bu ahlaksız gelişmiş batı ülkeleri vatandaşlarına özenmeyin.(!) 1