Ne yazılabilir ki hepimiz ağlıyoruz…

    Çok beğenilenler

  • Bilal Yıldız ADAM 06 Nisan 2020, Pazartesi 11:29:18 Kimmiş tanımadzım etmezdim. Haber olunca arattım okudum geçmişini... Ne büyük adammış, ne yürekli insanmış... Her babayiğidin harcı değil o ortamda bunları savunmak. Sana Helal Olsun, Sen geç THY'nin başına, aidiyetimiz geri gelsin, onurlu, gururlu, istekli çalışalım. Yıldık artık liyakatsiz kartallıların, torpillilerin bizi yönetmesinden, emeğimizi, maaşımızı sömürmesinden, kendileri krallar gibi yaşarken haklarımızı gasp etmesinden... 10
    • Adam 06 Nisan 2020, Pazartesi 13:26:29 Google “adam”yaz karşına Bilal Yıldız” çıkıyor. Adam gibi adam . THY yönetimi Bilal Yıldız’ı suçlayacaksan, hayır söylediklerin doğru değil, biz bunu bunu yaptık dersin. Sorulara cevap vermemekle işin içinden çıkamazsın. 0
    • Adam gibi adam 06 Nisan 2020, Pazartesi 14:13:33 Özgeçmişine baktım gerçekten adaletli biri ama çok haksızlığa uğramış o yüzden bu kadar tepki çekti yazık hala adaletsizlik çamurunda yüzüyoruz 1
    • aynen 06 Nisan 2020, Pazartesi 16:44:04 bende araştırdım adam tek başına kahramanlık destanı yazmış, haksızlıklar ve yolsuzluklar karşısında en üstlere kafa tutmuş bence bu adama devlet üstün hizmet madalyası vermeli, tam bir cesaret örneği, tam bir kahraman, tam bir müfettiş, tam bir vatansever, o bir yıldız. 6
    • KahramanBilalYıldız 06 Nisan 2020, Pazartesi 17:09:03 işin vahim tarafı o malum ekip komple Tai de 2
    • Adam 06 Nisan 2020, Pazartesi 17:34:10 Hahahhahahah sesli güldüm inan. Bilal senmisim bunu yazan yoksa:)))) Seni bilen,tanıyana silah dayasan bunları yazmaz:)))) Çok güldüm Allah seni de güldürsün. 103
    • wwd 07 Nisan 2020, Salı 00:05:09 Bilal bey kendi adına yorum yazacak biri değildir. bizzat kendisi ile çalışmış biriyim. keşke diyorum onu az tanısa idiniz. bigün gücüm olursa bu şirketin değil ülkenin başına Bilal beyin gelmesini isterim. 2
  • Vergi kesintisiz maaş 06 Nisan 2020, Pazartesi 11:31:33 Vergi kesintisiz maaş mı var. Bizim anamız ağlıyor vergi kesintisinden maaşın yüzünü göremiyoruz. Adam vergi kesintisiz maaş alıyor. Ne oluyorda vergi ödemiyor. 3
    • VERGİ 06 Nisan 2020, Pazartesi 12:38:19 Maalesef oluyor. Bırak aldıkları huzur haklarını Adamlar yaptıkları 3 aylık bağışın vergisini bile THY ye ödettirmişler. Kararı bu şekilde yazdırmışlar. 0
    • Vergi ödüyor 06 Nisan 2020, Pazartesi 13:56:11 Ama kendisi değil, THY ödüyor;onun hesabına sabit miktar yatıyor, vergi yükü şirkette yani. 0
  • Tüm yorumlar

  • Kadri Samsunlu yapamıyor 07 Nisan 2020, Salı 19:59:38 Zamansız kendi işi olmayan herşeye açıklama yapmaya çalışan ceo acaba ne yapmaya çalışıyor,kötü gidince devlette kriz var demek ama uçuş yükselince kendi başarısı olarak göstermek zaten başarısızlığı yansıtıyor..ama unutmasın bu devlet orayı yaptırmasa böyle koltuğu bu beceriksizlikle bulamazdı... 2
  • Özetle adam demiş ki 07 Nisan 2020, Salı 18:01:33 Neden işçinin hakkını yiyorsunuz demiş. Neden kendiniz 5 kat vergisiz indirirken işçiden alıyorsunuz demiş. yönetim kurulu olarak ne yapıyorsunuz da çalışan emekçiler ile bir tutup ikramiye alıyorsunuz demiş. Kendi maaşınızı kimseye sormadan bağışlayabilecek iken neden bize sorarak reklam yapıyorsunuz demiş? Eeeee sorular beklemediği Yerden gelince beyim kızmış biraz. 2
  • hak 07 Nisan 2020, Salı 17:53:35 Hak hukuk adalet 1
  • Justice 07 Nisan 2020, Salı 16:04:29 Adam gibi adam.Helal olsun Bilal Beye.Kimsenin sormaya ve söylemeye cesaret edemediği şeyleri açıkça söylemiş.Verdiği hak mücaadelesini yürekten destekliyorum. 2
  • Yeni Türkiye ! 07 Nisan 2020, Salı 14:11:49 Thy başkanı olan işin içinden gelmeyen torpilli zat, işten haksız yere atılan çoğunluğu eski sicilli personelin pas bilet hakları için açıp kazandıkları davanın mahkeme kararını uygulamadı yani suç işledi,hakkında suç duyurusunda bulunuldu devlet tarafından sümen altı edildi. Bunda hamdi'nin thy'ye torpille doldurduğu hakim,savcı çocuklarının,yakınlarının etkisi var mıdır bilinmez ama işte o çok övdükleri yeni Türkiye bu ! 1
  • Kadri Samsunlu rezilliği 06 Nisan 2020, Pazartesi 20:36:30 İsmail saymaz tv de söyledi Samsunlu Mayıs ayına kadar dayanabiliriz demiş,bir ceo bir genel müdür ülke bu durumda iken bu cümleyi kuramaz bu devlete güvensizliktir bu devlete inanmamaktır.daha önce de başarısızlığını ekonomiye atıyordu hiç değişmedi yazıktır Samsunlu bu devlet yaptığı eser sayesinde ceo koltuğu gördün,bu devlete hükümete nankörlük etmesinler yazıktır. 4
  • HÜT 06 Nisan 2020, Pazartesi 19:10:37 İstanbul havalimanı NİSAN ayını göremez demiş İsmail Saymaz beyefendi.Bugün Nisan 6 Nisanı gördüüüü !!!.Adam herseyi çok bildiği gibi demekki bu işleride çok iyi biliyor ve iyi sallıyor.Sallamaya devam ismail bey 22
  • Sn. Bilal Yıldız’a 06 Nisan 2020, Pazartesi 18:54:09 Analar ne yiğitler doğuruyor vay aslanım be gerçekleri görmezden gelenler bu korkusuz yiğidi örnek alsınlar bence işinin hakkını vererek yapmış bu yazıları okuyorsan kazandığın her kuruş sana helal olsun Allah seni zalimlerin karşısında her zaman muzaffer eylesin. Türklük budur. Bir kahraman Türk evladına yakışanı yapmış. Böyle yiğitler her yerde zalimlerin karşında olacaktır buna eminim. 3
  • zalim insana covid 06 Nisan 2020, Pazartesi 16:44:55 Thy Teknik Engelli ellerinden ve ayaklarından son 3 yılda hastalanan A bakım dar gövde ucak teknisyeni çalışanını 39 yaşında işten attı ALAY ETMEYİN ENGELLİ HASTA İŞSİZ BOŞTA YAŞAMAK ZOR SİZİNDE BAŞINIZA GELMESİN 16
  • Bilal Yıldız bey 06 Nisan 2020, Pazartesi 16:33:05 Bilal bey yıllarını havacılık sektörüne vermiş iyi niyetli ve bilgili birisi. Faydalanmak ve danışmak lazım, hele bu ortamda. 19
    • Yıllar 07 Nisan 2020, Salı 07:34:40 Hangi yıllarını vermiş acaba. Dağdan gelip bağdakini kovup koltuklara oturdular. Artık yüzünüzü medeniyete ilime bilime dönme zamanı gelmedi mi sizlerin. Arap severlikten ne zaman kurtulacaksınız acaba. Ülke ne hale geldi kör müsünüz 25
  • FWZ 06 Nisan 2020, Pazartesi 16:21:54 Atı alan Üsküdar'ı geçiyor, bütün yönetim kurulu üyeleri sağdan soldan haraç mezat gibi para topluyor. lker Aycı da toplam 9 tane şirketin aynı zamanda Yönetim Kurulu Başkanı buna SunExpress de dahil.... şimdi huzur hakkından vazgeçse ne olur bunlar zaten diğer esas almış oldukları maaşlar yedi sülaleine yeter. birde gelmişler çalışanlardan Vefa bekliyorlar. Bilal Yıldızı tebrik ediyorum Belli ki bu söyledikleri onları baya rahatsız etmiş. 4
    • Genel kurulun varlık sebebi? 06 Nisan 2020, Pazartesi 19:35:36 Sorulara açık ve net cevap vermektir. Bilal bey gibi havacılık uzmanının ve denetçisinin dedikleri dünyanın her yerinde dinlenir. Dost acı söyler. 1
    • MBA 06 Nisan 2020, Pazartesi 20:39:12 9 Ayrı Yer 9 Ayrı Ücret vay be 0
  • Hak, hukuk, adalet! 06 Nisan 2020, Pazartesi 15:51:41 Bilal beyin bu ısrarı sayesinde hakkı gaspedilen personel eninde sonunda hakkını alacak! Ama bunlar varken olmaz...bir gram vicdan yok çünkü! Torpille ise aldığı adam 2-3 sene çalışıp daha iyi bir koltuk bulduğunda ayrildiginda pass hakkı verilirken. 20-30 yıl emeği ile çalışmış insanların pass hakkını gasbetmek hangi dine, ahlaka, vicdana sığar? Bunca hak yediniz bakın ne hallere düştünüz!!! 1
  • Yeni YK üyesi 06 Nisan 2020, Pazartesi 15:35:24 Ali Bey, yeni YK üyesi ile sizce kimin eli güçlendi. Aycı'nın mı yoksa Olmuştur' un mu? 2
    • İlker 06 Nisan 2020, Pazartesi 18:42:49 Benim elim güçlendi. 4
    • Adam 06 Nisan 2020, Pazartesi 18:45:07 Bilal Yıldız gerçek bir müfettiştir. THY de çalışırken yazdığı raporlar ortadadır. Zaten bu nedenle başına gelmeyen kalmamış, kendisine mobbing uygulanmış ve haksız yere işten atılmıştır. Dönemin THY yöneticilerine mobbing davası açmış ve bu davayı Yargıtay da onaylamış ve kazanmıştır. https://t24.com.tr/haber/yargitay-karari-onadi-thy-mobbingden-mahkum-oldu,395488 THY’nda işe başladığı ilk günden bugüne Şirketin hak ve hukukunu korumuştur. 0
  • TK 06 Nisan 2020, Pazartesi 15:28:08 Bu dönemde de insanlar işsiz bırakılırmı ya yazıktır günahtır ! 3
  • THY THY THY THY THY THY THY 06 Nisan 2020, Pazartesi 14:31:53 AHL’Yİ SADECE DEVLET HAVAYOLU THY KULLANSIN, IGA’YI DA DİĞER ULUSAL VE YABANCI HAVAYOLU ŞİRKETLERİ KULLANSIN. BÖYLELİKLE HEM THY ÇOK CİDDİ YOLCU KAZANIR, DEVLET HAVAYOLU KORUNMUŞ OLUR, HEM DE IGA’DAN KURTULMUŞ OLUR. BİR DÜŞÜNÜN DERİM. 9
  • Bilal bey 06 Nisan 2020, Pazartesi 14:15:26 Normal şartlarda Şahsiyeti olan her çalışanın , hissedarın, insanın , vatandaşın sorabileceği soruları , memleketin bugünkü anormal ortamında sorabilen kişiye Bilal Yıldız , yani Adam denir. Sorular gayet normal ama cevap yine yok THY yönetiminden ,, hangi yönetim ? Corona öncesi aşırı lüks harcamaları olan İlker Aycı yönetimi tabiki 2
  • İlker yagci 06 Nisan 2020, Pazartesi 13:52:15 Sirketin butun kurumsal kulturunu olduren, personele sahip cikmayip saman altindan yuruyenler.. Hedef 2023 ;) 0
  • ALLAH çok büyük 06 Nisan 2020, Pazartesi 13:36:27 İstanbul havalimanını bu insanların başına bela edenleri ALLAH görüyor bir inat uğruna yaktılar herkezi üç beş yandaş mütahit için türkiye ne hale geldi ancak bu ebediyete kadar böyle gitmicek 2
  • Para Para Para 06 Nisan 2020, Pazartesi 13:30:47 İşçisin sen işçi kal 1
  • Bilal YILDIZ Bey’e 06 Nisan 2020, Pazartesi 13:17:21 Başta kendi hakkını ve diğer iddalarını sonuna kadar savunup yasal yollarla hakkını aramalı 0
  • Ali Bey 06 Nisan 2020, Pazartesi 13:15:37 ‘“ ? THY’nin başına geldikten sonra havacılık sektörünün başına gelmeyen kalmadı.’’ diyorsunuz da buradaki özne KARTALLILAR olsa sanki daha doğru ve gerçekçi bir yaklaşım olurdu. 1
  • mafaky 06 Nisan 2020, Pazartesi 13:02:15 Artık başta THY olmak üzere tekrardan Atatürk Havalimanı'na geri dönemez. Kimse bu mali ve lojistik yükün altına giremez; hele ki Covid-19'un oluşturduğu ve Türkiye sivil havacılığının da fazlasıyla zarar gördüğü (ve görmeye devam edeceği...) bu aşamalarda. Buna karşılık İstanbul Havalimanı da bu saatten sonra IGA'ya ciddi mali yük oluşturacaktır. Devlet'in verdiği Yolcu Servis Ücretleri Garantisi IGA'nın gelirleri arasında devede kulaktır. Devlet yıllık 1 milyar küsur Euro'luk kirasından vazgeçse bile bu IGA'yı kurtaramaz! IGA'nın esas gelir getirici kalemleri mevcut ve olacak sair Terminal içi ve dışı kiralardır. Mevcut kiracı durumunda olanlar da haliyle ya ödeyemeyecek, ya da ciddi indirimler talep edeceklerdir. Bu da IGA'yı tamamen finansal olarak zora sokacaktır ve bir şekilde Devlet eliyle "kurtarılmayı" bekleyecektir. Ama bunun yöntemi, bankalara 6 milyar € ödenmemiş kredi borçları da varken nasıl olur, kimin tarafından olur? THY durumu kurtarabilirse, IGA için de ışık yanar! 3
  • Vayyyyy beeee 06 Nisan 2020, Pazartesi 12:28:21 Yonetim 5 katı vergisiz maaş ama çalışanın vur sırtına vergi yükünü. Burda konuşmak boşa sayın yazarlar ve çalışanlar. Bu iktidar ülkeyi vergi darbogazına soktu ama başlar değil ayaklar çekti bu yükü. Siz yönetici olamazsınız siz sadece kuklasınız siz sadece emir erisiniz. Patronunuz olan reis nederse onu, yaparsınız. Soruyorum o adamdan korktugunuzun yarısı kadar Allah korkusuna sahipmisiniz hiç vicdanınız biraz olsun, sızlıyor mu kafanızı yastıga koyunca acaba ben bunu yapmasaydım diyebiliyor musunuz? Yazık. Personelin hakkını yıl sonuna kadar gaspet. Ama yonetım 5 katı maaş vergi yok huzur payı devam. Ben Allaha bıraktım. 1
  • İsimsiz 06 Nisan 2020, Pazartesi 12:20:52 Alma mazlumun ahını ! 1
  • Kul hakkı yemeyin 06 Nisan 2020, Pazartesi 12:17:31 Aycı niye bu kadar sinirlenmiş ki.Adam normal fikrini beyan etmiş 4
  • çlş 06 Nisan 2020, Pazartesi 11:56:29 Sayın Yorumcular.!!! Bırakın bu didişmeyi.O şunu demiş bu bunu demiş.Yemiyelim birbirimizi.Zaten bittik.. Önce şu AHL ye dönüş için yol bulmak lazım. İGA İnşaat ta bu iş olmayacak. Külli zarar burası.ATATÜRK HAVALİMANI'na dönmek en doğrusu.Hem ulaşım açısından hem hizmet açısından daha iyi olacak. Tüm Ulaşım sektörü de çok mağdur(TAXİ/SERVİS ŞİRKETLERİ vs.).Çalışan mağdur.İşveren mağdur. 0
  • KARTAL YUVAMIZ 06 Nisan 2020, Pazartesi 11:45:46 Yiyin efendiler yiyin, bu han-ı iştiha sizin, Doyunca, tıksırınca, çatlayıncaya kadar yiyin! 0
  • Guzel 06 Nisan 2020, Pazartesi 11:30:51 Guzel yazmissin sayin yazar, tk yi bitirdi bu yandas tarikatcilar 2
  • Bu yönrtim kurulu müdürler 06 Nisan 2020, Pazartesi 11:28:26 Huzur bilmemnesi yok 4 maaş vs derken ne kadar kazanıyorlar ki bu kadar olay oluyr bilen yazabilir mi 7
    • Ihtiyac 06 Nisan 2020, Pazartesi 12:06:42 Adamlarin paraya ihtiyaci cok, Milyon dolarlarla ev aliyorlar 1
    • HESAPLIYORUM-2 06 Nisan 2020, Pazartesi 12:55:28 Genel Müdürün maaşına ilave olarak THY alt şirketlerinden 2 YK üyeliği daha var. Yani BEkşi GM maaşına ilave olarak yaklaşık 50.000 TL huzur hakkı alıyor. Genel Müdür Yardımcıları da 25 er bin TL alıyorlar. Maaşlarına ilave olarak. 1
    • Muhasebeci 06 Nisan 2020, Pazartesi 14:32:58 Aylik 150.000 3 ayda bi 450.000 huzur haklari yil ay olunca aylik 60.000 (en az) bide tabi prim ev araba yakit aksam yemegi vs vs Ornegin 1 mudur avrupada 5000 euro ev kirasi faturalar araba benzini + yemekler prom vs vs ... sonra kar acikladilar kalem oynamasi ile simdi batiyoruz ozellesmesi gereken tek kurum belki thy idi yazik oluyo malesef . 1
  • Ulkem calinmis 06 Nisan 2020, Pazartesi 11:26:57 Ceplerine her ay para konan Trollerin sosyal medyada dusuncelerini yazanlara saldirilari asagilamalari, Para aktarilan hep kayrilan Tarikatlar, her ihaleyi alip milletin a...sina koyan isadamlari, aclik seviyesinin altinda tepsit edilen asgari ucretle calismaya zorlanan isciler, Herkese her fikire kinle cevap veren kapasitesiz yoneticiler, egitimsiz bilgisiz tek ozelligi yalakalik olan kisilerin her yerde yonetici olmalari, hazinenin hep bos olmasi fiyatlarin hergun artmasi, dis politikada hayal ve anlamsiz hislerle yapilan buyuk hatalar, bu devre adini veren adamlar; yaptiklari isler, en son bu pandemi... hep hatirlanacaktir kara bir sayfadir! 0
  • süslü ilker 06 Nisan 2020, Pazartesi 10:52:42 İşten atılan işçilerin pas bilet hakları için açıp kazandıkları davanın mahkeme kararını tanımıyor,takmıyor,devlet de mahkeme kararını uygulamayan adama hesap sormuyor,kendisini tepeden inme thy'nin başına arayan iktidarı arkasına almış, meydanı boş buldu istediği gibi hareket ediyor maalesef. 0
  • Allah allah 06 Nisan 2020, Pazartesi 10:00:11 Süper fikirmis gerçekten Ali Bey. Yani THY mağdur olmasın DHMİ olsun. DHMİ'nin en önemli gelir kalemlerinden biri kira gelirleri değil mi? Peki DHMİ diyelim ki kira geliri almasa ve THY'yi bir nebze rahatlatsa diğer havayolu şirketlerinden kira vlalması adil olur mu? Hadi diyelim hiçbirinden almadı, eee bu sefer kendi giderlerinin nasıl subvanse edecek? THY'yi kurtarsın Kendi personelini mi ücretsiz izne çıkarsın yani DHMİ? Bu mudur öneriniz? Bence hiç iyi bir öneri değil. 1
  • OLCAYTO 06 Nisan 2020, Pazartesi 09:47:30 Bunlar THY de göreve gelmeden önce bir yılda 123 uçak motoru revizyon eden atölyemiz Bilal Ekşi göreve geldikten sonra bunların süper fikirleri sayesinde iki yıl içinde 43 motora düşmüştü.Uçağı sadece havada görmüş insanların göreve gelmesiyle şirketimiz sürekli kan kaybetmiştir.Emekli personeline sahip çıkmayan pas bileti ve emekli kartı hakkın daki yargı kararlarını uygulamayan bu zihniyet hakkında ne söylenebilirki.Aklıma şu geldi yüksek mahkemenin verdiği bir karardan sonra en tepedeki şahıs ben bu kararı tanımıyorum bir ulemaya soralım demişti. Herhalde İlker beyde bir ulemaya soracak emeklilerin haklarını!! 0
  • Arf 06 Nisan 2020, Pazartesi 04:45:20 Bizim deyerimizi anladınız mı.Biz olmasak ucak mucak ucmiycak ve siz bunlari konusamicak olacaktiniz 97
    • Havacı 06 Nisan 2020, Pazartesi 12:02:04 Bunu yazan kimse artık yazmasın gına geldi 0
    • Yazmana deymez 06 Nisan 2020, Pazartesi 12:18:49 Abicim arf yazmışsın ilk baş Türkçe yazmayı öğren deyer değil değer olarak yazılır git şimdi işini yap 1
    • hesapladım.. 06 Nisan 2020, Pazartesi 12:51:24 Kamudaki YK üyelerinin 2020 yılı huzur hakkı aylık 3.549 TL. Bu rakamın önce 5 katını alıyoruz 17.745 TL. Bu aylık tutar. 4 adet ikramyeyi da bu rakama eklemek için bu rakamı 16 ile çarpıp 12 ye bölüyoruz:23.660 TL Bu bir üyenin aldığı aylık net ücret. Çünkü vergisiz. Başkan Bunun 2 katını alıyor : 47.320 TL. Bitmedi.. Başkan aynı zamanda, Teknik AŞ nin TGS nin DOCO nun vb. YK başkanı. Yani bu şirketlerden de aynı huzur hakkını alıyor. Yani 47.320 rakamını en az 5 le çarpacağız :236.600 Kemiksiz... 1
    • Arfa 06 Nisan 2020, Pazartesi 13:33:58 Bir bitmediniz tez zamanda bitiniz 0
    • Kaptan 06 Nisan 2020, Pazartesi 16:42:22 Arf senin bu halin ne olacak ? 1
    • Ateş 07 Nisan 2020, Salı 03:56:08 Cumhur bile anlamış ne olduğunuzu. Gerekli talimat verilmiş. Maliyet hesapları yapılıp, kurum tarafından bu bedelin Belediyelere ödenmesi ile hizmet alımı olacak şekilde uyarlama bitecek sonunda. Yani yeni belediyelrinizden ayrı çalışaaksınız inşalah günü gelince inşallah. Siz olmadsan Belediyeler olmaz 0
  • Sn Kıdık 06 Nisan 2020, Pazartesi 02:42:45 Genel Havacılık adı altında 60000 eurodan başlayan egitimler var takdir edersiniz ki bu parayı bir çok zengin aile ödüyor o zaman biz bize yetersek yeteriz tabiki bunu da yazın lütfen çok yüksek fiyatlarla bu eğitimler verilmesin en fazla 10 -15 bin euro olsun biz bize yeteriz evet çok zorlu süreçlerden geçiyoruz trump politikları yüzünden dünya ekonomisi allak bullak askerlerimizi şehit edilmesi ALLAH RAHMET EYLESİN.UNUTMAYALIM ŞEHİTLERİMİZİ çıg deprem uçak kazası corono virüsü iga dan direk uçuşlar havalimanlarına verilmeli ve bu kurum içindeki kimin çoçukları veya akrabaları iga da yönetici ise pozisyonunda ifşa edilmeli Ulaştırma Bakanlığı adı altında değilde Havacılık Bakanlığı Kurulmalı bu işin eğtimini almış insanlar getirilmeli birde pilot alımında liseye kadar indi bu iş böyle olmamalı dil bilen lisans mezunu ve havacılık bölümlerinden insanlar olması lazım her dört yıllık mezunuda degil. 0
  • LütfenYayınlayınız. 06 Nisan 2020, Pazartesi 02:08:23 Ali bey sizi güzel yazılarınız için kutluyorum.Sn. Ilker Aycı bey i personel hakları ve kimsenin işten atılmaması için gösterdiği gayret içinde ayrıca kutluyorum. Personel ve Hissedarların küstürülmemesi, desteklenmesi özellikle bu zor süreçte şirketin sahiplenilmesi ve destek olunması konusunda önemlidir. Ayrıca bugüne kadar işten atılanlarında haksız yeremi atıldığının icra komitesi tarafından bu konuyu derinlemesine araştırmasını ortada haksızlık varsa buna kimlerin neden ve ne şekilde sebep olduğunun mobbing yapan isim bildiren yöneticilerin tespiti hususunda gereğinin yapılması bu kuruma gerçekten emeği geçmiş kişilerinde haklarının iade edilmesi gerekmektedir. Yaşanan bu zor süreçlerde daha fazla ayrışmaya kin ve nefrete gerek olmadığı kanaatindeyim. Birlik ve beraberlik, kardeşlik duyguları içerisinde bu zor günleri en az zararla atlatılması dileklerimle sağlıcakla kalın. 16
    • Çalışandan yorum 06 Nisan 2020, Pazartesi 14:03:11 Talepleriniz çok yerinde fakat şu olanların ışığında havada kalacağını düşünüyorum. 0
    • Sacmalama 07 Nisan 2020, Salı 02:21:17 Sen kimi ne diye tebrik ediyosun , adamlar alttan alttan kronik rahatsizliklari var diye sinirsiz ucretsiz izne cikardi. Zorunlu . bak buyuk harflerle yaziorum ZORUNLU... Hergun vebali sitmali ebolali ulkelere giderken kronik deiller simdi kronik hasta oldular. Madem sirket dusunuodu bukadar personelini neden bu insanlari ucretsiz izne tabi tuttu. Curuk elma misali.... Bu serefsizliktir bu alcakliktir. Bu insanlar sghm nin doktorunun verdigi onay dahilinde ucuyolardi kafalarina gore deil. Simdi? Ne bi odenek ne bisey.. Odenek alan 27 gun evde olucak 3 gun reserve dokulcek odenekten yararlanicak bu adamlara hicbirsey yok. Hadi kendi isteginle ucretsiz izin alinir anlarsinda, zorunlu nedir abicim? Bence bu tayfa birlik olsun biyerlerde kabin kokpitte flan cimere falan heryere yazsin magdurluklarini. 0
  • Gakkoş 06 Nisan 2020, Pazartesi 02:06:44 Bilal Yıldız gerçek bir müfettiştir. THY de çalışırken yazdığı raporlar ortadadır. Zaten bu nedenle başına gelmeyen kalmamış, kendisine mobbing uygulanmış ve haksız yere işten atılmıştır. Dönemin THY yöneticilerine mobbing davası açmış ve bu davayı Yargıtay da onaylamış ve kazanmıştır. https://t24.com.tr/haber/yargitay-karari-onadi-thy-mobbingden-mahkum-oldu,395488 THY’nda işe başladığı ilk günden bugüne Şirketin hak ve hukukunu korumuştur. 1
  • Bilal YILDIZ 06 Nisan 2020, Pazartesi 01:34:13 Bir hissedar ve AİRPORTHABER okuyucusu olarak bana bu tekzib hakkını tanıyan Ali Kıdık Bey’e teşekkür ediyorum. Yazımda açıkladığım üzere, red oyu vermiş olduğum bazı gündem maddeleri için başkanlık divanına elektronik ortamda sunmuş olduğum muhalefet şerhlerimden ikisi tutanağa yazılmamıştır.Ayrıca, Toplantı Tutanağı ekine karartılarak konulan ve bu nedenle okunmayan “İstanbul Merkezi Kayıt Kuruluşu” dökümanına atıf yapılmamıştır. Bu soru ve önerilerim, Başkanlık divanı tarafından dikkate alınmamış, herhangi bir değerlendirme yapılmamış, cevaplanmamış ve daha sonra yazılı cevaplanacağı konusunda da her hangi bir taahhüt verilmemiştir 1
  • Önce 23milyon bonus paylaşıldı. Şimdi de 100 milyon şerefiye parasi 06 Nisan 2020, Pazartesi 01:27:15 Sizde zerre vicdan var mı? Aslında daha varmı yokmu merak ettiğim çok sıfat var ama sorarsan korkuyorum içeri alırlar bu dinciler diye. Zaten olmadığını da biliyorum esasen. 1
  • 100 milyon TL kayıp mı? 06 Nisan 2020, Pazartesi 01:21:45 Teşekkürler Ali bey. bu adamın kirli yüzünü ortaya çıkarttığı için. İnce 23milyon TL bonusu kırışmışlar dı. Şimdide 100 milyon şerefiye parası kayıp. Bunların yatacak yeri yok. Dinci haramzadelerin yatacak yeri yok 0
  • Suayb 06 Nisan 2020, Pazartesi 00:48:46 Tuz bastan koktu beyler 2
  • Sn Kidik 06 Nisan 2020, Pazartesi 00:38:32 THY hissedarisiniz sizde yurt ici uçuşları 50 TL ye indirin millet yakıt vergisi almayın Yurt Dışı uçuşları 100 TL yapın madem biz biz yeteriz tabiki sizde bunları yapın hep kazan hep kazan zenginleri ve kendi paranızı koruma politikamıza gid etseniz biz sizinle biz olamayız Devlet Gerekeni yapacaktır dilerim ki Atatürk Havalimanı açılır sizde öyle borsa kaldıraç sistemi gibi fiyatların artmamasini sağlayın bunuda yazın Ali Bey özel sektör ver havacligi dedi bize ıga perişan havalimanları zaten perişan sizde lüks şatafatlı yaşam tarzını elestirdiniz Allah var ama bu böyle gitmez liyakat bilen adam THY satış memuru olmak için bile kimlere millet başvuruyor bunlarida yazın tek tek bütün THY personeli torpille gelenler hakkı ne ise onu yapın Ali Bey İyi Geceler 32
    • Kardeş 06 Nisan 2020, Pazartesi 11:13:08 Google translate mi kullandın naptın?. 2
    • Haklisin 06 Nisan 2020, Pazartesi 15:49:36 Telfonda bozukluklar var özürdilerim 1
    • :)))) 06 Nisan 2020, Pazartesi 16:47:56 Kesin google translate. 1
    • Telefonda da değil 06 Nisan 2020, Pazartesi 22:14:54 Türkçe’nize sıvı teması olmuş bir bilene gösterin bence 0
    • Dakota 07 Nisan 2020, Salı 07:59:33 Ataturk havaalani hastahane oluyor bilginize. 0
  • Hikmet 06 Nisan 2020, Pazartesi 00:35:44 Ali bey, bu Bilal Yıldız sen ve airporthaber hakkında Sefa'nın sitesine attığı yorumlarda dalga geçen, hakaret eden biri. Nasıl olup da bu kişiye köşeni verdin anlamadım. 85
    • Hikmet"e cvp 06 Nisan 2020, Pazartesi 01:22:05 Size şunu söylemek isterim ki,bu arkadaştan siz vefa veya hak,hukuk beklerseniz en büyük hataya düşersiniz.Bu arkadaş teftiş kurulundayken departmanına,,Elazığ Müdürüyken hem personeline hemde şirketine ihanet etmiştir.İnanın bunu bir taraf olarak yazmıyorum.Ben THY'den ayrılalı 8 yıl oldu.Müfettişliğini de bilirim,Müdürlüğünü de. 30
    • Mahmut 06 Nisan 2020, Pazartesi 01:52:28 Bilal Yıldız THY bin efsane müfettişlerindendir. Genel kurulda da bir hissedar olarak kendine yakışanı yapmış, doğru sorularla yönetimi uyarmıştır. Sorduğu hiçbir soru gereksiz ve saçma değildir. Keşke diğer katılımcılarda onun gibi doğru sorularla THY bin daha iyi yönetilmesine ve şeffaf olmasına katkı sağlasa idi. Kendisini kutlarım. 1
    • ... 06 Nisan 2020, Pazartesi 11:15:40 bu hitabı nereden geldi şu Hikmet ? 9
    • ... 06 Nisan 2020, Pazartesi 13:02:15 çocukken parmakla bu diye işaret etmek ayıptır hedef göstermek ayıptır diye öğretmediler sanırım şu Hikmet... 0
    • Bu 06 Nisan 2020, Pazartesi 13:52:05 Objektif gazetecilik BU olduğu için sen anlayamazsın. Tebrikler Ali bey, Airporthaberi bir numara yapan da BU anlayışınız zaten. Eminim ki İlker bey de bir açıklama gönderirse onu da yayınlarsınız. 0
    • Objektif gazetecilik 06 Nisan 2020, Pazartesi 19:42:35 Diyelim ki Bilal beyin ali bey ile aradı kötü ki kesin bilgi değil. Bu kişisel düşüncesi nedeniyle sizce başka bir olayda haksızın yerinde mi yer almalıdır? 0
  • EsbTgs 06 Nisan 2020, Pazartesi 00:19:21 Ye kurkum ye , pardon o oyle degildi degil mi nasildi bunun asli ; YE KARTALLIM YE.. tika basa patlayana kadar ye... sizi gidi haramzadeler sizi 4
    • Kitapsız lar 06 Nisan 2020, Pazartesi 02:38:43 Hepsi 0