Lafla peynir gemisi yürümüyor

    Çok beğenilenler

  • Oof of 20 Eylül 2021, Pazartesi 06:09:54 Kendileri bir gün önce babalarının bahçesinde çay toplarken ertesi gün şirkete uzman, mühendis olarak atandıklari, birkaç sene içinde de müdür vs oldukları için kolay sanıyorlar havaci yetiştirmeyi. Daha geçen bir eğitmen kendini anlatıyordu, su ürünleri mühendisliği okumuş. Bizde mühendis kadrosunda çalışıyor. Bunun neresi içinize siniyorsa buyurun orayı savunun... 2
  • YK Başkanı 20 Eylül 2021, Pazartesi 09:43:12 THY YK Başkanı Sn. İlker Aycı , Sunexpress YK Başkanı Sn İlker Aycı'dan bir şeyler öğrenmemiş mi ? 0
    • Xq 21 Eylül 2021, Salı 13:13:02 Sun Express yönetim kurulu başkanı İlker Aycı değil. Olsa zaten şu an onlar da yarım maaş ve tl karşılığı çalışıyor olurlardı. Yani neymiş. İyi ki de o değilmiş. Bir Tk’lı olarak onlar da az alsın, tl alsın demek yerine; biz hakkımız olanı alalım demeyi tercih ediyorum 9
  • Tüm yorumlar

  • Hacı Hoca Kapitalizmi Modeli 25 Eylül 2021, Cumartesi 11:45:21 Hacı hoca kapitalizminde sendika başkanlarının hepsine imtiyazlar verilir, derebeyi gibi yaşama imkanları olur, topladıkları paralarla en lüks araçları alabilirler, bu sayede çalışan kesime hak ettiği zam yapılmaz, maaşlar seneden seneye erir. 0
  • wide body 23 Eylül 2021, Perşembe 19:07:49 arkadaşlar, burayı çoğunlukla havayolu çalışanları okuyor ancak arada yorum yazarak fesat oluşturmaya çalışan troller de var. böyle gerzek insanların lafına cevap bile yazmayın. unutmayın birimizden alınan hak başka birimize verilmiyor, bu kadar basit. su süreçte hepimiz alenen kazıklandık, emeğimiz sömuruldu. sendika da yok. artık geçmiş olsun 0
  • Ekip planlama 22 Eylül 2021, Çarşamba 22:23:53 Murat bey planlama yazılarınızın devamı gelecek mi? 0
  • Das Kapital 22 Eylül 2021, Çarşamba 19:01:25 Ey işçiler, bağıracaksınız çağıracaksınız sonra kabul edeceksiniz. Bundan sonra maaşlar bu, canı isteyen çalışacak. 42
  • Flydubai 37 22 Eylül 2021, Çarşamba 16:13:07 Talent pool u doldurun beyler ekim ve kasımda alımlar olucak 550 pilot alımı olucak gelicek max ler için maaş 11.350 dolar artı konaklamada cabası 1
    • 22 Eylül 2021, Çarşamba 19:42:10 Doldurduk beklemedeyiz … 0
    • Dubai komşusu air arabia 22 Eylül 2021, Çarşamba 19:43:26 Air arabia da 350 küsür alıcak bu yıl haberiniz olsun yeni 320 ler için 12.000 dolar maaş 0
  • Roger 22 Eylül 2021, Çarşamba 13:34:44 Kabin ile kokpit ayrilmali kabin havais ile devam etmeli kokpitin ise kendi sendikasi olmalidir. Birbirlerine engel olmamalilardir artik. Ayni zam degil farkli zam almalilar. 9
    • Ayırında 24 Eylül 2021, Cuma 00:51:25 Bu kıt akıllı mutlu olsun. 1
  • XQ rumuza 22 Eylül 2021, Çarşamba 09:27:34 Sunexpress WEB sayfasında Sunexpress YK başkanı Sn. İlker Aycı diye yazıyor . Yorum yazmadan önce kontrol etseniz iyi olurdu . 1
    • Haklısınız 23 Eylül 2021, Perşembe 10:26:10 Ben o kadar yıl orda çalıştım öyle olduğunu bilmiyordum. Öğrendim ama acı oldu ;) Keşke öğrenmeseydim. 0
  • Veda Tk 22 Eylül 2021, Çarşamba 08:26:10 İsterse yüzde 500 artış yapılsın. Her filodan belli bir grup ilk fırsatta gitmeye başlayacak. Hepimiz yaşayarak göreceğiz. 3
    • Pehhh 22 Eylül 2021, Çarşamba 10:17:01 Sizde nerde o yürek? Anca böyle birbirinizi gaza getirirsiniz. Birileri gitsin de ben oturduğum yerde zam alayım diye. Bir de çok şaşırdım. Kurt, kış, ayaz mayaz geyiklerine girmemişsin 44
    • VEDA TK’YA 22 Eylül 2021, Çarşamba 11:04:24 Bırak kardeşim bırak git Yok gideriz yok kaçarız yok uçarız nereye gidiyorsanız gidin kapı orda yolda boydan boyaaa,yeter laaaa yeter bıktırdınız ama hiç bir yere gidemezsiniz bunu sende biliyorsun 54
  • KENDİLERİ 21 Eylül 2021, Salı 23:40:35 Beyefendiler 100binlerce liralık maaşlarında kayda değmez kesintiler yaptı ve rahat şatafatlı hayatlarına devam ettiler. Çocuğumun eşimin ailemin rızkını kestiler. Helal etmiyorum. Aylardır rezil haldeyiz.. Adamların umurunda değil.. 1
    • Kendileri itibar 26 Eylül 2021, Pazar 12:58:28 Onların köpekleri bile koaförlerinden kemiklerinden tasarruf etmedi. 0
  • Gök 21 Eylül 2021, Salı 23:17:56 Konussam tesiri yok, sussam gonlum razi degil. Peynir gemiside onlarin ,laf da… istedikleri gibi atip tutuyorlar. Ama yapilanlar ortada, hak,hukuk ve adalet bir tarafa itilmis. 0
  • Birlik 21 Eylül 2021, Salı 22:14:54 Kokpit Teknik Kabin Tgs Doco hepsi emekcidir. Haklarini yiyenler de haindir.. Ya calisanin hakkini vereceksiniz ya da her zaman “güzel” hatırlanacaksınız 0
  • MUHTEŞEM 21 Eylül 2021, Salı 22:14:15 Olayı özetleyen yorum budur tebrikler . 0
  • Facts from 737 cpt 21 Eylül 2021, Salı 22:08:21 Ayci diyormuşki fo lar gitsin zaten çünkü akademiden çıkacak taze fo lara güveniyor ama bilmiyorki bir pilotun (p3-p4) sağ koltuğu tam olarak doldurması en az 2500 saat. O da yaklaşık 3-4 senede olgunlaşır. Yeni kaptan olan pilotun ise sol koltuğu tam olarak doldurması ve p5 pilotla uçabilmesi en az 2 senedir. Tecrübeliler giderse ardarda uçak kırmalar, pist dışına teker koymalar, prosedurel hatalar, istikrarsız yaklaşmalar gelecektir. Esas şaşırdığım bir tane uçuş işletmede çalışan ek görevli pilot bunu savunamıyor mu üst yönetime? Dünya nın yuvarlak olması kadar gerçektir bu. 1
    • Ölümcül kazalar 22 Eylül 2021, Çarşamba 09:12:27 Yakın maalesef 0
    • Akademi 22 Eylül 2021, Çarşamba 11:23:09 Akademidekilerde de öyle güçlü bir aidiyet oluştu ki şaşırırsın. 0
  • Şahit 21 Eylül 2021, Salı 21:58:55 Pilotlarında olduğu bir toplantıda (yaklaşık 40 pilot)İlker bey “Biz Türkiyenin bayrak taşıyıcısız , Türkiyede en fazla pilot maaşını biz veririz” demişti ….. söz ağızdan çıkar….. 2
    • Ne zaman 22 Eylül 2021, Çarşamba 09:14:12 Ne zaman demiş ?? İmkansız 1
    • Ağzı yer değiştirmiş 22 Eylül 2021, Çarşamba 22:38:10 Söz verme işi karakter sahibi kişi için normal bir eylemdir. İlker Beyi ilgilendirmez!!! Meşgul etmeyin koccca başkanı!!! 0
  • Patriot FO 21 Eylül 2021, Salı 21:55:36 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 0
  • Fazla söze gerek yok 21 Eylül 2021, Salı 21:24:07 Ortağı olduğu Sunexpress çalışanlarına enflasyon karşısında maaşları erimesin diye dövizle maaş veriyor. Şu rakamların yanından bile geçemeyen ve hatta charter diye küçümsediğiniz havayollarımız bile tam maaşa geçti. 1
  • Tebrikler 21 Eylül 2021, Salı 21:17:11 Personelde aidiyet duygusunu çalışma azmini sıfırladınız! Allah sizi ıslah etsin! 0
  • Bogazinizda dursun 21 Eylül 2021, Salı 21:10:43 Her kim ki hakkimizi yiyor su an utanmadan el altindan tam maas aliyor beter olsunlar bogazlqrina dizilsin haram olsun 0
  • 330fo 21 Eylül 2021, Salı 20:34:35 Kardeşim şükrede şükrede bugünlere geldik. Taşeronu, tekniği, kabini, kokpiti herkes hak ettiğini alsın artık. 0
  • Maaşlar normale dönse bile 21 Eylül 2021, Salı 18:05:06 Maaşlar Normale dönse bile paranin alim gücü 6 kat azaldı.. Ocak ayindaki Toplu sözlesmede %25 den aşağį zam verilmemeli.. Normal maaslara dönüldükten sonra.. 1
  • Çözüm 21 Eylül 2021, Salı 18:00:55 Artık bu maaş olayının tek çözümü var. 2018 de Pilotlara verilen ekstra zamlar geri alįnsın tüm personel maaşları normale dönsün.. Tek çözüm bu 44
    • Daha iyisi 21 Eylül 2021, Salı 21:27:18 Yorumuna katiliyorum ama bence tum pilotlar isten cikarilmali. Boyleikle herkes eski maasini rahatca alir. Pilotlar baska yerde is bulur zaten. 2
    • Daha iyisi 21 Eylül 2021, Salı 21:27:18 Yorumuna katiliyorum ama bence tum pilotlar isten cikarilmali. Boyleikle herkes eski maasini rahatca alir. Pilotlar baska yerde is bulur zaten. 1
    • Cevap 21 Eylül 2021, Salı 21:46:52 Zekası geri. Şu an %50 kesiliyor zaten. Adres verirsen kına yollarım. Göz kenarı kına fesat durumuna iyi gelir. Hep birlikte nasıl çıkarız diye sormuyo 2
  • ayşe 21 Eylül 2021, Salı 17:00:23 THK TEKNİK ÇALIŞANLARININ NE KADAR ZOR DURUMDA OLDUKLARINI DA GÖRMEZMİSİNİZ EYY BAŞTAKİLER YAZIKLAR OLSUN SİTE HEPSİ BİRİBİR KAÇACAK İNANIN NE KADAR ZOR ŞARTLARDA ÇALIŞTIKLARINI BİLMİYORMUSUNUZ HAKLARINI YERLE BİR ETTİNİZ UÇAĞIN VİDASINI AZ SIKSA YANDIK BİTTİK ŞARTLARI ZOR YAŞAM KOŞULLARI VARDİYELİ OLDUĞU İÇİN ÇOKKK ZOR KAFALARI GEÇİM DERDİNDE Kİ TAMİRATINI NASIL YAPSINLAR YAZIK YAZIK YAZIK 1
  • Huzur 21 Eylül 2021, Salı 16:32:53 Huzur hakkı alanların huzuru bozulur.. Aman aman aman 0
  • Daha adil bir dünya mümkün... 21 Eylül 2021, Salı 16:32:32 Önce kendimizden başlamalıyız.. 0
  • TGS 21 Eylül 2021, Salı 16:26:08 TGS ninde , THY ninde ,Tekniğinde ,Doco çalışanlarınında kesintisiz maaşlarını verin artık. Utanmadan son model makam arabaları ile gezip business class da seyahat edip halen tüm faturalarınızı THY ye ödetiyorsunuz .HARAMZADELER sizi ...Yatacak yeriniz , insan içine çıkacak yüzünüz yok anca şahıslara özel makamlar açıp , yalakalarınız ile haram paraları yemeyi biliyorsunuz ... Hakkımızı helal etmiyoruz elbet bu dünyada olmasa bile öteki dünyada hesabını vereceksiniz ... Makamlarınızı kaybedince yalakalarınız bile suratınıza bakmayacak . . . 0
  • Aidiyetsiz FO 21 Eylül 2021, Salı 16:22:43 Murat Bey yazınız için teşekkür ederim. Sömürüldüğümüzü düşünüyoruz. İşten atılmadığımıza şükür etmemiz mi gerekiyor? Bu 5 yıldız hedefi olan şirkete yakışır mı? İyi o zaman her sıkıntısıda personel maaşlarını düşürün. Benim hiç yöneticilik eğitimim yok ama bu yöneticilik değil. Bu 3. Sınıf ülke/şirket hareket tarzı. Çalışanlar mutsuz, çalışanlar öfkeli, çalışanlar sinirli. Giden olursa vatan haini demeyin, sonuçta aidiyet beklemiyordunuz. Sizi sevmiyoruz bunu bilin… 0
  • Finish 21 Eylül 2021, Salı 15:29:22 Borç faiz ekonomisi batmıştır,fatura her zamanki gibi halka kesilmiştir.Tek yol erken seçimdir,ne yazarsaniz yazın ne söylerseniz söyleyin hepsi boş, sandik sandık sandık, tek yol sandık kalmıştır başka çözüm yok 3
  • Sadaka değil hakkımızı istiyoruz. 21 Eylül 2021, Salı 15:24:14 Vermiyorsanda veremiyorum de herkes yoluna baksın,ne emheye geliyorlar ne gomheye 0
  • Huzur hakkı 21 Eylül 2021, Salı 15:16:30 5 ayrı şirketten 5 ayrı maaş alanlar, bedava ucak bileti, oteller, bedava benzin ,rent a car araçlar vesaire vesaire...sözüm ona yuzde 90 Müslüman bir toplumda yaşıyoruz,çalışana gelince "onlara karınlarını duyurabilecek kadar maaş verecegiz " diyen ayci...Benim milletim bunlara layık değil,sadaka değil hakkını istiyor. 0
  • Havacilik bitmiştir 21 Eylül 2021, Salı 15:10:02 Para falan kazandığı yok hikaye anlatmış aycı.igaya borcu ,bankalara borcu ,leasing borcu vs tüm borç 20 yılda bitmez,bundan sonra thy yapacağı asgari ücrete kabin memuru çalıştırıp borçları bitirmek,thy varlık fonunda olduğundan devletin borcuda thynin borcu sayılır, thy nin son 20 yılda kazandırdığı 200 milyar dolar nerede? Buhar olmuş.havacilik bitmiştir, thy adı konmasada concordato durumundadır.bilanco okumayı bilen alsın okusun...havacilikta artık eskisi gibi yüksek maaşlar olmayacak...bunu ilk adımı kabin a,ş, kurularak asgari ücrete kabin çalıştırmak olacak ,iskura kayıtlı ve kayıtsız 7 milyon işsiz var,beğenmeyene kapi orda denecek...havacilik bitmiştir gecmis olsun 55
    • Km 21 Eylül 2021, Salı 17:29:46 Asgari ücrete 2 ay çalışacak kabin memuru bulursanız ben istifa edicem sözüm olsun 2
    • Aynen 21 Eylül 2021, Salı 18:14:54 Süper yazmışsın aynen öyle olmalı tek bir sorun var, thy de o paraya uçacak o kadar mesai yapacak çalışan bulmak. Onu halledebilirsen çok mantıklı. Zaten thy 1000 kişiyi kabinde işe alıyor %50 si bu şartlarda ilk sene ayrılıyor gerisi yurtdışına iltica ediyor süper tavsiyenden sonra %99 u ayrılır eğitime 10bin kişi alırsak personel sorununu da çözeriz, thy yurtdışına iltica merkezi olur ama tavsiyen çok mantıklı hemen uygulamak lazım. 2
    • Bilirkişiye 21 Eylül 2021, Salı 20:35:40 Harcanma buralarda bir kanal aç hükümet seni de projelendirsin. 0
    • 777 22 Eylül 2021, Çarşamba 01:19:40 Kabine saygısızlık olarak yazmıyorum bunu, kokpitteki birçok insanın ortak görüşünü yazıyorum. Kesinlikle kabin ve kokpit ayrı sendikalarda olmalı. Böyle olunca kabin güçsüz olmayacak tam tersine kendi gücüyle hareket edecek. Sonuçta operasyonun ayrılmaz bi parçası kabin. Ve bu şekilde kokpit de kendi isteklerini ifade edebilecek. 3
    • tebrikler 22 Eylül 2021, Çarşamba 18:53:09 Çok güzel anlatmışsınız durumu. 0
    • He ya he 25 Eylül 2021, Cumartesi 18:57:26 Koca uçağı , yolcuları asgari ücrete talim adama emanet et bakalım 1 yılda ne kadar zarar ediyorsun. Asgari ücrete kendin çalışırsın. Rakiplerin altında maaşlarla hiçbir kategoriye giremezsin. Çok biliyorsunuz, sizin beyinlerden neden istifade etmiyorlar acaba ? Böyle bir şey asla olmadı asla da olamaz boşa kalabalık yaratma saçma yorumlarla. 0
  • Emirates 21 Eylül 2021, Salı 14:59:50 Az kaldı yakında Körfez firmaları personel almaya başlar. THYde ne zaman uçaklar yerde kalır o zaman maaşları eski haline döndürür. Ama yetmez. Üstüne bir de %30 zam yapacak ki millet gitmesin. Ama artık çok geç. Bu personelde oluşan yıkım bir 5 seneye ancak düzeltilir. 5
    • Keşke 21 Eylül 2021, Salı 21:18:01 Gerçekçi düşünürsek; körfez ülkeleri alım açar, saati yeten gider. Thy maaşlara zam yapmasa bile işe girmek için bekleyen çoook sayıda pilot var. Unutmayın bu ülkede onur air gibi bir firma da vardı, eğitim ücretini pilota peşin ödeten ve buna rağmen pilotların girmek için kuyruk olduğu. Pilot sayısı fazla olduğu sürece sorun yaşamazlar, 1500 saat olana kadar asgari ücret verecez deseler yine istedikleri kadar pilot bulurlar. Çünkü 2 yıldır işsiz gezen pilot çook var 15
  • Yorumsuz 21 Eylül 2021, Salı 13:32:02 Hakkımı hiç birine helal etmiyorum bunu yapan şirketine buna sebeb olan sendikaya buna göz yuman iktidara helal etmiyorum hakkımızı verseniz bilene helal etmiyorum herkes ölümlü sizlerde öleceksiniz işte ozaman cenanenize gelip orada hakkımı helal etmiyorum diye bağıracam 3
  • Km 21 Eylül 2021, Salı 13:25:27 Gerçekten sıktı artık şu maaş konusu.hakkimizi istiyoruz ama dinleyen veren yok.Airportta olmasa derdimizi anlatan kimse olmayacak.sendika kurun oy verelim sizlere. 5
    • no subject 21 Eylül 2021, Salı 19:54:49 Kabin olarak o firsati coktan kacirdiniz, yallah sendikaniz Hava-Is’e aglayin. 7
    • No subjecte cevap 22 Eylül 2021, Çarşamba 01:28:37 Hava sen işten atılan karın arkasinsa dursaydi ozaman farklı olurdu.kaptanlari bile ikna edip geciremediler havasene sen ne konusuyorsun hala 3
    • Kabının arkasinda 22 Eylül 2021, Çarşamba 02:40:31 Ne zaman durdunuz ki sizin sendikaya üye olan 15 km atıldı birjnizden ses çıkmadı maaş yükselince. Eğer onlerin arkasinda durabilseydiniz zatennkanin anında yaninizdaydi. 2
  • Kesinti 21 Eylül 2021, Salı 13:17:39 6 yıllık TGS çalışanıyım, son 2 yıldır gerçekten enflasyon karşısında eridi bitti 2 arkadaşım Teknik de onlar ise daha harap kesintiler bertaraf etti herkesi 4
  • goruceksiniZ 21 Eylül 2021, Salı 13:01:16 %150 versede insanlar gidecek sey gibi kalacak ozman anlarsin kiymetimizi 4
  • Alın Teriyle Çalışan 21 Eylül 2021, Salı 12:54:35 Yediğiniz haksız kazançlar, gasp ettiğiniz emekler fitil fitil gelecek burnunuzdan… 3
  • tgs 21 Eylül 2021, Salı 12:26:54 Tgs nin çift maaşları da unutmayalım. Yoğunluk var full mesai ama çift maaş yok. Milletin ağzına yarım maaş ikramiye diye bal çaldıkar. Bakalım nereye kadar böyle gidecek. Yoksa yakında personel kalmayacak 2
  • Yönetici Maaşı ! 21 Eylül 2021, Salı 12:26:33 Genel Müdür yardımcılarının ,Başkanların , Yurt içi ve yurt dışı müdürlerin şu anki maaşlarını bir açıklasınız yeminle burada kıyamet kopar ! ! ! Olan her zaman olduğu gibi Kabine Kokpite Operasyonculara TGS ye Taşeron çalışan arkadaşlara oldu. Niye anlamak istemiyorsunuz Yöneticilerin tuzları kuru bunun dışında şirkette diğer çalışanlar geçinemiyor hele de tam çalışanlar hiç geçinemiyor .Bir an önce bu haksızlığa son verin ! ! ! Hibrit hikayesini bir kenara bırakın , çalışanlar normal işine gelip gerçek kesintisiz maaşlarını alsın artık! ! ! İnsanlarda dayanacak güç kalmadı...Millet bu sefer gerçekten aç kaldı demek istemiyorum ama çok ciddi derece mağdur oldu...Yöneticiler dışında hiç kimse memnun değil , insanları nefret ettirdiniz ! ! ! Sendikaya gelince halen insan içine çıkabilmelerini onların arsızlığına bağlıyoruz .ALLAH hepsini ıslah etsin ! ! !Kul hakkının hesabını veremeyeceksiniz ! 1 ! 0
    • Tam maas 21 Eylül 2021, Salı 21:11:34 Tam maas aliyorlar hepsi! Zavalli calisanlar! 0
    • Kul hakki? 21 Eylül 2021, Salı 21:14:36 Kul hakkini takan kim yahu? KUL HAKKINDAN HABERI OLAN maaslari duzeltir! Allah sizi bildigi gibi yapsin 0
  • Hayır 21 Eylül 2021, Salı 12:25:27 Kabincilerin performansı aynı değil. Buna rağmen %55 olan 2 senede 80’e, 80 olan 100’e geçti. Bugün %55 kabincisi bile 6500 tl maaş alıyor. 37
    • Zavallı 22 Eylül 2021, Çarşamba 17:47:52 6500 lira artık bir evin kirası. Yazıklar olsun 80 saat uçurup günde 12 saatlik mesailerle çalışan insanlara bu parayı reva görüyorsun. 3
  • Bir gün olur bizde gideriz 21 Eylül 2021, Salı 12:09:19 Kalır dudaklarda şarkımız bizim....diyorlardı okudukları şiirde gitme vakti çoktan geldide geçiyor bile ! 1
  • Seçimde giderler 21 Eylül 2021, Salı 12:07:53 Şuan halk tepkisi çok büyük,ilk seçimde çok hızlı bir şekilde giderler,o zamana kadar kendi kendini kandırmaya devam 1
  • teknık 21 Eylül 2021, Salı 11:52:19 dayanamıyoruz artık!! arttırın su maasları. pandemıde bıle tam zamanlı calıstık az maaş verdınız. sabrettik, artık karsılıgını verın ! 1
  • Tip Bekleyen FO 21 Eylül 2021, Salı 11:46:37 Valla maaşların artması bir yana uzun 1 yıldan çok fazla tip eğitimi bekleyen akademi mezunlarının hali daha da içler acısı. Onlar tamamen bir köşeye atılmış durumda. 8
    • 21 Eylül 2021, Salı 19:30:33 Ne guzel yatiyonuz iste. Parada yatiyo. 8
    • Aile 21 Eylül 2021, Salı 20:09:25 ekonomimiz iflas etti. Bu aidiyet duygusuyla sirket bizden gelecek beklesin bakalim… 0
  • YOLCU 21 Eylül 2021, Salı 11:33:06 Vay vay vayyy THY bak sen İlker aycı hiç öyle konuşmuyordu CNN de çalışanın alınterini Nasıl gasp edebilir bir iş veren yuh artık size 1
  • Safa denetçisi 21 Eylül 2021, Salı 11:30:27 Evet dışarda bir sürü asgari ücretli çalışan var. Çok istiyorsa gidip çalışabilir pek kıymetli tepeden inme kartallı yöneticimiz. Eminim asgari ücret havacıların aksine bu torpillilerin seviyesine ve hak ettiğine daha uygun olur. 1
  • taşeron 21 Eylül 2021, Salı 11:30:13 siz bu kadar ağlıyorsunuz asgari ücretin az üzerinde çalışan taşeron ne yapsın onların çoluk çocuğu yok mu onlar ev geçindir miyor mu? En düşük memurunuz bile 5000 tl alıyor birde ikramiye şükür edin bence. uzağa gitmeyin taşeron çalışanlara bakın 23
    • Aaa 22 Eylül 2021, Çarşamba 02:44:35 O zaman komünist sisteme geçelim kardeşim ya olsun bitsin. Kapitalist sistem Hakemden hakettigini alır Kafanı kullan taşeron olma sende 0
    • Taşeron kardeş 23 Eylül 2021, Perşembe 15:01:09 İşsizler hiç para kazanmıyor. Sen şükret bence para kazanabiliyorsun. Bu arada yanlış sitedesin bence. Çünkü havacı hep ileri bakar, yaptığı işi mükemmel yapar( en azından çabalar). Sen de biraz çabala bence. 0
  • KIM BU MUDUR 21 Eylül 2021, Salı 11:30:12 KIM BU MUDUR? Bunu soyleyen haysiyet yoksunu kim isim verin biz de demokratik yolla baski yapalim. Kacak oynamayin isim verin. 1
  • İşçi 21 Eylül 2021, Salı 11:26:43 HİBRİT Çalışma hikayesine büyük bir kısım evde yatacak , kabin ,kokpit , operasyoncular TGS her gün 120 km yol gidip gelip eksik maaşa çalışacak yok böyle bir haksızlık ya herkese insan gibi tam maaşını verin herkes düzenli işine gelip gitsin yada bir an önce bu adaletsizliği durdurun ! ! ! Hakkımızı helal etmiyoruz , bir de sürekli mobbing yapan yeni yetme vasıfsız müdürlere hiç mi hiç hakkımızı helal etmiyoruz insanlara kasıtlı olarak yaptığınız zulüm çoçuklarınızdan çıkar İNŞALLAH .Hele o sendikacılara tümden haram olsun ... Gün gelecek ahirette de olsa bu haksızlıkların hesabını nasıl olsa vereceksiniz ! ! ! Ama ondan önce İnsanların MAAŞLARINI TAM VERİN ARTIK ! ! ! Yandaşlarınız bile size isyan ediyor . . . 3
    • E 1,5 sene zaten yatıyorlar 21 Eylül 2021, Salı 21:21:03 Yattıkları yetmiyor plajdan fotoğraf atıyorlar kendi işlerini de operasyona yıkıp ne sorsak bilmiyorum diyorlar! Zaten 1,5 yıldır gayet rahat yatıştalar! Buna izin verenlerde kabahat! 3
  • Ha ha ha.. 21 Eylül 2021, Salı 11:13:11 Kartaldan olanlara duble maaş veriliyormuş.... 1
  • Balik baştan kokar 21 Eylül 2021, Salı 07:40:09 Pandemi süresince maske mesafe hikaye adı altında halk bolca nasihat dinledi para ise yok dendi ! Avrupadada pandemi var,avrupadada enflasyon var dendi Avrupanin hep kötü tarafları soylendi.avrupa adam başına 15 bin dolar yardım yaptı insanina onu söyleyen yok. Lafla peynir gemisi yürümüyor,nasihat karın doyurmuyor,hep büyük dedem nasihat verenlere söyle derdi "aklın varsa kendine sakla". 1
  • Yolcudur Abbas bağlasan durmaz 21 Eylül 2021, Salı 07:28:06 Halka tepeden bakarsan,halka sırtını cevirirsen ,halk ile zıtlaşırsan ilk seçimde sana by by diyecektir.asagidan yukarıdan yolun sonu görünüyor. 0
  • Bankamatikçiler 21 Eylül 2021, Salı 07:20:10 Vay be bankamatikçi yöneticiler arkalarına aldıkları siyasi irade ile pandemi boyunca hem ise gelmeyip, takır takır maaşlarını aldılar, evde yatarak,bide çalışana asgari ücret verelimmi diyorlar ? Bu insanlar siz evde yatarken,canını ortaya koyarak olum riskini alarak çalışıyorlar el insaf ! Bu insanlara asgari ücretten vermeyin yatacak yer gösterin 3 öğünde yemek yeter,gidişat onu gösteriyor.ama mazlumun ahı indirir şahı! Ve göklerden gelen bir karar vardır! Bekleyip gorucez. 0
  • Asgari ücrete düşürelim ! 21 Eylül 2021, Salı 06:56:36 Okuduğum kadarı ile thy de bir müdür çalışanları asgari ücrete düşürelim demiş.Bizim sefte 20 kisi çok fazla 10 kişiyi çıkaralım, ben bu işi 10 kisi ile yaparım diyordu.Bunlar hep koltuğunu kaybetmemek,ust yönetime şirin gözükmek için yapılan şeyler,hani komşusu açken tok yatan bizden değildi! Allahtan bunlar imam hatip mezunu, kuran okumuş,takkeli sakallı, sofu softa,alnı secdeye değen insanlar ,aksi olsa kim bilir çalışanın hali ne olurdu ? 0
    • Müdür mü 25 Eylül 2021, Cumartesi 19:07:43 Kim takar müdürü, müdür alt sınıf çalışan özel kalemlerin ,özel defterlerin, özel denetçilerin yanında. Kimsenin fikrini soracağı veya umursayacağı bir statüde değil THY çiftliğinde.. 0
  • Başkan E A. 20 Eylül 2021, Pazartesi 20:27:03 Yelkenler fora 0
  • Tgs calisani sofor 20 Eylül 2021, Pazartesi 10:58:06 Sayin murat bey istirak olan tgs calisaniyim kesintiler bir yana dursun 7 yildir bu sirkete hizmet vermekteyim ama 6 yildir ben gormedim bukadar hak yiyeni ve hakka tecavuz edeni ben isimi takip etmeyi biraktim nedenmi acaba bir yonetici gelip bir lafmi soykeyecek ucak altinda isimizi takip etmek yerine memur sef ve mudur takip ediyoruz aman yanlistan kacinalimda bize laf soylemesinler diye piskolojik baski ust safada insablari yildiriyolar yonetim sifir yonetim anlayisi hep prosudurleri konusuyolar ama isleyisin nasil ilerledigibi bilmiyolar cunki hepsi tepeden inme ama olsun ben isimi severek yapmaya calisirken simdi ise nasil kendimi cikartirir haklarimi alirim pesindeyim cunki yonetim anlayisi hep kendilerine dogru bize bisey olmasin aman diyip yola gidiyolar yani maaslar her ay kesintili yatiyo ve bunun aciklamasinida bizlere yapilmiyo isden istirhamim lutven bu tgs deki olan olaylarida gundeme gerirsiminiz 3
    • 2023 te de 20 Eylül 2021, Pazartesi 15:52:39 oyunu onlara vermezsen hallolur. 5
    • Asgari ucret bile fazla 21 Eylül 2021, Salı 02:25:52 Al afgan ve suriyeli calistir bu paraya… 1
  • mt 20 Eylül 2021, Pazartesi 06:03:18 Zamaninda THY'nin hastasi olan yabanci isadamindan bilirim; su an en kotu hizmet en kotu havayolu Thy diyir... İlker ve ekibi su kdar kisa surede Thy'ni zirveden batakliga dusurdu 2
  • İşsiz kardeşlerimiz 20 Eylül 2021, Pazartesi 00:27:12 Bence maaşlar yarıya daha inmeli.ülkede milyonlarca suriyeli pakistanlı afganistanlı iranlı ıraklı bir sürü arap kardeşlerimiz var.hem onların karnı doyar hem işssizlik azalır ülkenin büyüme verisi artar 35
    • Sıkıntı büyük 21 Eylül 2021, Salı 10:47:08 Genel itibariyle sıkıntıyı anlatan güzel bir yazı olmuş. Umarız mesaj yerine ulaşır. 0
    • Ha ha ha.. 21 Eylül 2021, Salı 11:11:31 İroninin de böylesi .... 0
    • Kardeşine başlatma 21 Eylül 2021, Salı 14:30:10 Arap sevicisi 4
  • Kartal İmam Hatip Son Sınıf 20 Eylül 2021, Pazartesi 00:24:45 Ben yarı maaşa müdürlük yapmaya hazırım 2
    • Ooooooo 21 Eylül 2021, Salı 09:16:32 Zenginsin desene:) 0
    • Km 21 Eylül 2021, Salı 11:53:56 Tüm bölümlerde eski maaşa dönülmeli üstüne enflasyon kayıpları oranında zam yapılmalıdır.hakkımızı yiyenlerin boğazında kalsın.ben hakkım helal değil çünkü benim sırtımdan kazanılıyor bu paralar 1
    • kartallı mezun 21 Eylül 2021, Salı 16:38:38 ben çok değil 3 maaşa müdür olurum 0