KUNTA KINTE SİSTEMİ

    Çok beğenilenler

  • Misafir 05 Temmuz 2010, Pazartesi 00:33:00 BEN SÖYLEYEYİM SİRKETE ALACAGI SHYO MEZUNLARINA BİLE 1 AYLIK EGİTİM KARSILIGINDA 2 BİN TL İSTEYİP BUNUN 1000 TL SİNİ ALMIYORUM 2 SENE CALISMAK ZORUNDASIN DİYEN MY TEKNİK. OJT CALISMASINI BİLE KENDİ HANGARINDA YAPTIRIP DAHA SONRA MECBURİ 6 AY KURSA GİRECEKSİN DİYEN THY TEKNİK E ZATEN AKADEMİSYENLERİ ANLATMAYA GEREK YOK MAASLAR TIKIRINDA BU ULKENİN GELECİGİYSE AYAKLAR ALTINDA.. DAHA NE DİYEYİMKİ.... 0
  • Misafir 05 Temmuz 2010, Pazartesi 11:45:46 Sefa ağabey herzamanki gibi üniversitelerin arkasında ... 0
  • Tüm yorumlar

  • Misafir 10 Temmuz 2010, Cumartesi 20:05:09 mecburen girdiğin işte 2000 tl maaş alıyorsun.işsiz olmadığını şükret.al eline fır döndüyü doğru kapak sökmeye.yok istemiyorsan dışarıda senin yerinde olmak isteyen binlerce insan var.burası TÜRKİYE thy teknikte bırak shyo mezunu CERRAHPAŞA TIP Bitirip teknisyen olan vardı.sen bilmezsin. 0
  • Misafir 10 Temmuz 2010, Cumartesi 09:07:56 saçma sapan bir sisteme tabi tutuldugumuz için, meslek lisesi mezunları alan dışı bir bölümü veremiyordu haberin yok herhalde, elektrik bölümü mezunuyum ya elektrik öğretmeni olup işsiz kalacaktım yada uçak teknisyeni. sen olsan hangisini tercih ederdin, anlayacağın mecburiyet, o yüzden bilip bilmeden konuşma dostum. 0
  • Misafir 10 Temmuz 2010, Cumartesi 04:17:37 49 Günlük kursun Part-66'da aranan deneyim koşullarını sağlayan kişileri modül sınavlarına hazırlamak için olduğunu düşünüyorum. Ancak, şu soru sorulabilir: EASA'dan Part 147 yetkisi almış bir Türk eğitim kurumu, Almanya'da bir Alman Üniversitesi ile işbirliği yaparak Alman vatandaşlarına yönelik olarak bu şekilde kurslar düzenlese Alman makamlarının tutumları ne olurdu? 0
  • Misafir 10 Temmuz 2010, Cumartesi 02:09:39 arkadaş inşallah seninde çocuğun ilk bine girer ama sende öyle bir gen olmadığı için onada yazık... 0
  • Misafir 10 Temmuz 2010, Cumartesi 02:06:11 liseli arkadaşım sefa bey doğru nun haklının yanında haline şükret bizlerle aynı yerde çalışmanız Allah'ın bir lütfu bunu bilin.... 0
  • Misafir 10 Temmuz 2010, Cumartesi 02:00:35 bazı arkadaşlar metal bölümü arkadaşlara ayıp olmasın ama onu bile olamayacak kapasitede heralde öss denen sisteme hiç dahil olamamış orta okul terk heralde anadolu teknik liselerininde kat sayıya takılıp tercih yapamadığını 10 yıl olmuş anlayamamış seni al karşına konuş açık liseye gidersen.... 0
  • Misafir 09 Temmuz 2010, Cuma 17:28:12 arkadaşım ilk 1000de olmak önemli değil.öss seçimini yaparken hiç bir uçak teknisyenini karşına alıp konuştun mu?kardeşim siz ne yaparsınız, ne edersiniz ,ne yer ne içersiniz diye sordun mu?bu mesleği meslek lisesi metal bölümü mezunu herhangi bir insan da yapabiliyor mu diye öğrendin mi?yok bunları yapmadıysan söylenecek tek bir söz var. KENDİ DÜŞEN AĞLAMAZ 0
  • Misafir 09 Temmuz 2010, Cuma 12:33:25 4+1 yıl oku ondan sonra hiçbir sıfata sahip olma, ID kartlarımızda uçak teknisyeni bile yazmıyor sadece teknisyen gülermisin ağlarmısın. 0
  • Misafir 09 Temmuz 2010, Cuma 11:30:31 modül sınavlarının suyu cıktı...çalışma bilgi ile geçme sansı küçük, şans büyük faktör oldu.sorular değişmezse geç değişirse büyük olasılık kal SHGM buna acil bir çözüm bulmalı.Sınav merkezlerinden birinin umrunda bile deeğil bu 0
  • Misafir 09 Temmuz 2010, Cuma 03:34:12 Modül sınavlarındaki soruları görünce hayretler içinde kalıyorum,o kadar çok gereksiz bilgi varki çocuklar bunlara çalışayım derken havacılığı unutuyor.Yıllarımı verdiğim havacılıkta ,bu işi bildiklerini sanıp ta bu bilgileri verip üzerine bu sorularıda soranlara ders bile verebilecek düzeyde olmamıza rağmen hala bizlerinde eksik modülleri olduğunu söyleyip modül imtihanlarına girmemiz isteniyorki,ben ne bu gereksiz imtihanlara girerim nede onların bana bu yolla açacakları lisansı alırım.Saygılarımla. 0
  • Misafir 09 Temmuz 2010, Cuma 03:22:51 Bilmek,bilgili olmak çok güzel birşey de çocuklarımızın kafaları hiçde gerekli olmayan bilgilerle doldurulmakta,gerekli olan bilgileri ise iş hayatına atıldıklarında almaktadırlar.Hatta lisans alabilmeleri için girdikleri şu modül imtihanları bile gereksiz o kadar çok bilgi ile dolu ki.Birilerinin çıkıp şu modül derslerindeki gereksiz bilgileri ayıklaması lazım.Zamanı ve emeği boşa harcatmayalım.Saygılar. 0
  • Misafir 08 Temmuz 2010, Perşembe 01:22:12 öncelikle sefa beye teşekkür ederim.gelelim okullara.okullarda en büyük demirbaş hocadır. bir hoca reel bilgiler yerinee sadece müfredata bağlı kalırsaki şuan öyle öğrenciler mezun olunca senelerce onun arkasından demediğini bırakmayacaktır.hocalar biraz özverili olsa bu çocukların neye ihtiyacı var iş konusunda neleri öğretmeliyim diye kendi kendine düşünmeli ve müfredatta olmasa bile onları öğretmeliama ne yazık kii öğrenciler staja ilk gittiklerinde tekrar okula gitmek boşuna zman harcamak istemiyolar. helede stajda herhangi bir lisenin herhangi bir bölümünden mezun olmuş bir YARDIMCI TEKNİSYENDEN bunuda mı bilmiyorsunuz lafını duyunca çıldırıyorlar.sghmyede şunu söylemek isterim. artık işinizi yapın ve çocuklarınıza helal lokma yedirin 0
  • Misafir 06 Temmuz 2010, Salı 17:27:45 sefabeyin dedikleri bire bir doğrudur, öğrencilerin dertlerini bir tek öğrenciler düşünüyor. üniversite sınavını kazanıp tercih yapan arkadaşlar zaten sistemin dışından geldiği için, (çıkar çıkmaz iş bulacaksınız şöyle maaş alacaksınız gibi yalanlar sıkılıyor) okulun ancak 2.sınıfında gerçekleri görüyorlar o zamanda iş işten geçmiş oluyor, ailelerine karşı olan mahcubiyetten dolayıda okulu bırakamadıkları için mecbur devam ediyolar. okul yöneticilerine bişe diyemiyorum belkide aşırı bürokrasi önlerine engel koyuyordur, ancak shgm nin ağırkanlılığı ve "öyle yada böyle bu iş yürüyor bırak olduğu gibi kalsın" zihniyeti uyanık aç gözlü şirket yöneticilerinin ekmeğine bal sürüyor onlarda bütün gayretleriyle yeni nesili sömürüyorlar gidişat kö 0
  • Misafir 06 Temmuz 2010, Salı 15:48:19 sefa bey shyo nun sorunlarıyla ilgilendiğiniz için size teşekkürler.. 0
  • Misafir 06 Temmuz 2010, Salı 12:57:29 Bunca teknisyenlikle ilgili haberler varken SHYO öğrencileri abiniz olarak okumayın bu okulları gidin yataş geçişle mühenliğe havacılık sektörü sizlere sonuna kadar açık olacaktır. Bırakın bu okulları bu kalitesizliği.... 0
  • Misafir 06 Temmuz 2010, Salı 12:06:21 maalesef ülkemizde herşey böyle saadece havacılıkta değil...o zaman da devletin kurumları ,devletin milletin sırtında fonksiyonlarını yerine getiremeyen kambur durumunda kalıyor...bu sadece devlet değil,özel eğitim kuruluşları(uçuş okulları gibi...) için de geçerli...eğitiyor muş gibi...kuralları uyguluyor muş gibi? 0
  • Misafir 05 Temmuz 2010, Pazartesi 13:42:30 Sayın sefa bey, Her yazınız'da olduğu gibi yine çok güzel bir konuya parmak basmışsınız. Umarım daha fazla zaman kaybı olmadan ülkemizdeki eğitim-öğretim işleyişine yenilik ve kalite getirilir, Ve umuyorum ki en kısa zaman'da Türkiyemiz'de şuankinden çok daha üst düzey ve bilgili teknik personal-eleman yetiştirme yoluna gidilir. 0