İşçilerimizin Ceplerinde Kimlerin Eli Var?

    Çok beğenilenler

  • Müslüman 04 Mart 2016, Cuma 17:13:27 Ucaga binmeyin bre kafirler allah (c.c) uçmamızı isteseydi kanatlı yaratırdı bizi. Uçağa binmek allaha şirk koşmak demektir binmeyin bindirtmeyim 201
    • Tgs 17 Nisan 2016, Pazar 19:38:55 Taseron olmayan TGS neden faydalanmiyor. Bazi havaci bozuntulari simdi başlar vizvizviz. 27
  • t. 17 Temmuz 2016, Pazar 16:33:47 darbe icin thy ucaklari ne alaka? thy darbecileri ezip gecer insallah. 30
  • Tüm yorumlar

  • İŞÇİNİN HALİ 09 Kasım 2017, Perşembe 14:27:57 malum.herkes biliyor.düzeleceği yok. seçimlerden önce küçük bir gıdıklama yaparlar.sonra aynen devam.bizde kafa yok. 0
  • İktisat 09 Kasım 2017, Perşembe 05:47:35 İşçiler başımızın tacı olsun. Fakat iktisadın prensipleri değişmez. Bunlar doğa kanunlarıdır. Darwin'in dahi evrimi anlamadan evvel iktisadı anlaması gerekmiştir. Doğadaki (veya ülkemizdeki diyelim) kaynaklar bellidir. Bunlar sınırsız değildir. Canlılar arasında bu yüzden sürekli bir rekabet vardır. Güçlü olanlar doğadaki kaynakları daha çok kullanmaktadır. İnsan türünde de güçlü olanlar lüks, sefa içinde yaşamaktadır. Evler, bağlar, bahçeler, yazlıklar, kışlıklar, yurtdışı kayak tatilleri, Amerika'da okul beğenmeyen süslü bebeler vs. vs. Görüldüğü üzere gecekonduda yaşayan güçsüz, kimsesiz, arkası olmayan, sade vatandaşın durumu değişmediği gibi kötüye gitmektedir. İşçilerimiz bunların çalışan kısmıdır. Yani mirim; İnanç denen şey olmasa fakirler zenginleri çoktan pilav üstü döner yapar yerdi. 0
    • CVP İKTİSAT 09 Kasım 2017, Perşembe 08:35:29 TEŞEKKÜR EDİYORUM. SÖYLENECEK BİR ŞEY YOK. 0
  • eren 08 Kasım 2017, Çarşamba 11:37:31 Dis hekiminin az vergi odemesine kizdim .arkadasim var dis hekimi bizim kazancimiz bol vergimiz azdir cok iyi kar birakir demisti 0
  • Soru ? 07 Kasım 2017, Salı 12:22:29 TGS ye alım olacak mı? 2
  • CVP GÖRSEL. 06 Kasım 2017, Pazartesi 17:24:02 DÜŞÜNEMEDİM. BİLSEYDİM YALNIZ RESMİ KOYARDIM, YAZIYA GEREK KALMAZDI. 0
  • görsel 06 Kasım 2017, Pazartesi 17:22:01 yazıdaki görsel çok şeyi zaten anlatıyor. 0