Hoşça kalın

    Çok beğenilenler

  • AIRMAN 29 Temmuz 2019, Pazartesi 12:03:23 Çetin Bey, lütfen yazılarınıza en fazla çok kısa bir süre ara verdikten sonra devam ediniz, bizim için havacılıkla ilgili tecrübeleriniz, hatıralarınız, eleştiri ve önerileriniz tartışmasız çok kıymetli, bizi yazılarınızdan ayrı bırakmayın, çok teşekkürler, saygılar... 0
  • vatandaş 29 Temmuz 2019, Pazartesi 18:50:09 Off ki ne off..İçim daraldı resmen.Bizim için , ailemizin büyüğü ve bilge abisi olmustunuz.lütfen bizi sizin gibi bir değerden mahrum bırakmayınız. (size çoğu zaman muhalefet olan biriyim ) Sizin ile ayni yaşta olsam Çeto yapma be derdim. .ÇETİN ABİ YAPMA 4
    • cvp vatandaş 30 Temmuz 2019, Salı 09:38:27 İlginiz için teşekkür ediyorum. Hoşçakalın diye seslenmiştim sizlere. Şimdi kendi kendime Hoş bulduk diyorum. Evet, benim yaşımda bir emekli insan için kendisini meşgul edecek bir uğraştan kopmak hayli zor. Yazdığım son yazının ortalarında bulunan bir paragrafının yayınlanan metinde yer almadığını görünce yerel basınımızda hayli fazla yer bulan patron sansürü uygulamasının APH’ da bulaştığını düşünerek verdim bu kararı. Konu önemliydi. Oysaki altı seneden beri patronun bu tür bir yaptırımına maruz kalmamıştım. Şimdi bir paragraf çıkartılırsa yarın tüm bir konunun istenmeyeceğini ve belki de yayınlamayacağını düşündüm. Vb..vb.. Her ne ise bu her karakterin kabulleneceği bir uygulama değildi. Ben de kendime yakıştırdığımı yaptım. Hepsi bu. Ve de buraya kadar kendimde hiçbir hata bulmadım. Kararıma üzülmeme rağmen “ Aferin “ bile dedim kendi kendime. 27 Temmuz Pazar günü normal yazıları gönderdiğimiz saatte Hoşçakalın’ ı gönderdim hem Airporthaber’e hem de Facebook arkadaşlarıma. Kararımın nedenini sordular tabii ki. Yukarıdaki anlatımı patron dahil APH yöneticilerine de tekrarladım. Yazılarımızı sisteme giren arkadaşımız iyi de 21 Temmuz 2019 Pazartesi günü sizinle görüştükten ve hassasiyetinizi fark etmemizden 27 dk sonra atladığımız paragrafı yazınıza girdik. Bir tek kırmızı renkle belirginleştirdiğiniz linki kaydedemedik. Yazınıza daha sonra hiç bakmadınız mı diye sordu. Benim yayınlanan yazılarıma yalnız Pazar akşamları saat 00.00’ da yazının ilk sisteme girişinde her hangi bir hata var mı diye bakma alışkanlığım var.. Kaldı ki yazıların APH’ a gönderilmeden önce defalarca okunduğu da ortada. Hiç kimsenin bir gün önce sisteme girilen yazısını ertesi gün tekrar okuduğunu zannetmem. O yazı yayınlanmış ve dikkat takip eden haftaki yazıya çevrilmiştir. Evet; insan yaş aldıkça daha alıngan oluyor. Rüzgârdan nem kapmak derler ya. İşte o emsal. Meğer patron yurt dışındaymış ve de yazımı okumamış bile. Neden bilmem gençlik yıllarımdan beri tepelerden gelen tepkilere karşı aşırı hassasiyet duyarım. Hoş geldin demenizi beklemiyorum. Yanız bilgi sunmak istedim. Emanet köşeyi geri alıyorum. Müsaadenizle. Teşekkürler ediyorum. 2
  • Tüm yorumlar

  • Fırıldak Kubi 03 Ağustos 2019, Cumartesi 18:46:34 Çüşşş be. 1 günde fırıldak gibi dönmek. Yaşından başından utan. İnsan hiç olmazsa 1-2 ay ara verir sonra kıvırırdı.Kıdık anlaşılan krizi üstlenmiş.-Abi topu bana at, yazımı patron sansürledi de.- demiş anlaşılan. Resmen rezalet. Bari daha kabul edilebilir bir sebep yazsaydın. Biraz rahatsızım falan deseydin. Utanmadan kıvırıyorsun. 64 tane yorum geldi deyip gerekçe uyduruyorsun. Yarısı zaten senin cevapların. Günde 1000 kişinin girdiği bir sitede 30 tane olumlu mesaj geldi diye bahane yaratıyorsun. Neymiş patron yurtdışındaymış da yazıyı okumamış da. Bırak bu işleri. Kıdık Falkland adalarına mı gitti de yazını okuyamadı ha? Beyefendiye sor -Fransa'da internet çekmiyor muydu?- diye. Neyse artık sana fırıldak lakabını takanlara kızma olur mu?Bu arada senin gidişini destekleyen yorumları da sansürleme SANSÜRE KIZAN YAZAR. Kendini Yılmaz Özdil, Çölaşan falan zannediyorsun herhalde.Sitede kirlilik yaratıyordun, demek ki devam edeceksin?Bakalım GERÇEKTEN ne zaman gideceksin? 4
    • CVP FIRILDAK KUBİ 04 Ağustos 2019, Pazar 17:38:30 BU YORUMU YAYINLAMAK ABES. ANCAK, YAYINLAMAMIN NEDENİ SEKTÖRDE İNSANLIKTAN VE AHLAKTAN YOKSUN, TERBİYESİZ KİŞİLERİN DE BULUNDUĞUNU GÖSTERMEK.GERİ DÖNÜŞÜMÜN NEDENİNİ ANLATSAM ZATEN ANLAMAZSIN. ANLAYABİLMEN İÇİN ÖNCE İNSANİ DUYGULARA SAHİP OLMANIZ GEREK. 2
    • Ayıp 04 Ağustos 2019, Pazar 23:40:56 Ayıptır kardeşim ya, böyle yorum mu yazılır? Nezaketsiz, saygısız ve terbiyenizce yazılmış bir yorum.Bu yorumu yazanın seviyesini ortaya koyuyor.Çetin Bey, saygıyı haketmeyen böyle bir şahsı adam yerine koyup lutfen dikkate almayın. 0
  • vatandaş 01 Ağustos 2019, Perşembe 16:23:33 Hoşçakal derken ,ortaya koyduğunuz neden ile, geri dönüşünüzdeki karariniz ile bizlere hayat dersi verdİniz. Sizin gibi değerler çok değil Çetin bey,lütfen uzun zaman bizimle olunuz. 2
  • Devam 30 Temmuz 2019, Salı 21:43:19 Sn Hocam, meyve veren ağaç taşlanır. Devam lütfen... saygılar. 2
  • sevinme... 30 Temmuz 2019, Salı 16:52:36 kendisine sormam tabii ki mümkün değil ama ayrılma kararınıza sn. aycı mutlak sevinmistir. 2
    • cvp sevinme 31 Temmuz 2019, Çarşamba 08:17:07 yanılıyorsunuz. Umurunda bile değildir. 5
  • B T Ayaz 30 Temmuz 2019, Salı 10:15:46 Efsane döndü .... 1
  • cvp kpt M 30 Temmuz 2019, Salı 09:53:28 İlginiz için teşekkür ediyorum. Hoşçakalın diye seslenmiştim sizlere. Şimdi kendi kendime Hoş bulduk diyorum. Evet, benim yaşımda bir emekli insan için kendisini meşgul edecek bir uğraştan kopmak hayli zor. Yazdığım son yazının ortalarında bulunan bir paragrafının yayınlanan metinde yer almadığını görünce yerel basınımızda hayli fazla yer bulan patron sansürü uygulamasının APH’ da bulaştığını düşünerek verdim bu kararı. Konu önemliydi. Oysaki altı seneden beri patronun bu tür bir yaptırımına maruz kalmamıştım. Şimdi bir paragraf çıkartılırsa yarın tüm bir konunun istenmeyeceğini ve belki de yayınlamayacağını düşündüm. Vb..vb.. Her ne ise bu her karakterin kabulleneceği bir uygulama değildi. Ben de kendime yakıştırdığımı yaptım. Hepsi bu. Ve de buraya kadar kendimde hiçbir hata bulmadım. Kararıma üzülmeme rağmen “ Aferin “ bile dedim kendi kendime. 27 Temmuz Pazar günü normal yazıları gönderdiğimiz saatte Hoşçakalın’ ı gönderdim hem Airporthaber’e hem de Facebook arkadaşlarıma. Kararımın nedenini sordular tabii ki. Yukarıdaki anlatımı patron dahil APH yöneticilerine de tekrarladım. Yazılarımızı sisteme giren arkadaşımız iyi de 21 Temmuz 2019 Pazartesi günü sizinle görüştükten ve hassasiyetinizi fark etmemizden 27 dk sonra atladığımız paragrafı yazınıza girdik. Bir tek kırmızı renkle belirginleştirdiğiniz linki kaydedemedik. Yazınıza daha sonra hiç bakmadınız mı diye sordu. Benim yayınlanan yazılarıma yalnız Pazar akşamları saat 00.00’ da yazının ilk sisteme girişinde her hangi bir hata var mı diye bakma alışkanlığım var.. Kaldı ki yazıların APH’ a gönderilmeden önce defalarca okunduğu da ortada. Hiç kimsenin bir gün önce sisteme girilen yazısını ertesi gün tekrar okuduğunu zannetmem. O yazı yayınlanmış ve dikkat takip eden haftaki yazıya çevrilmiştir. Evet; insan yaş aldıkça daha alıngan oluyor. Rüzgârdan nem kapmak derler ya. İşte o emsal. Meğer patron yurt dışındaymış ve de yazımı okumamış bile. Neden bilmem gençlik yıllarımdan beri tepelerden gelen tepkilere karşı aşırı hassasiyet duyarım. Hoş geldin demenizi beklemiyorum. Yanız bilgi sunmak istedim. Emanet köşeyi geri alıyorum. Müsaadenizle. Teşekkürler ediyorum. 3
  • cvp saygıde 30 Temmuz 2019, Salı 09:52:37 İlginiz için teşekkür ediyorum. Hoşçakalın diye seslenmiştim sizlere. Şimdi kendi kendime Hoş bulduk diyorum. Evet, benim yaşımda bir emekli insan için kendisini meşgul edecek bir uğraştan kopmak hayli zor. Yazdığım son yazının ortalarında bulunan bir paragrafının yayınlanan metinde yer almadığını görünce yerel basınımızda hayli fazla yer bulan patron sansürü uygulamasının APH’ da bulaştığını düşünerek verdim bu kararı. Konu önemliydi. Oysaki altı seneden beri patronun bu tür bir yaptırımına maruz kalmamıştım. Şimdi bir paragraf çıkartılırsa yarın tüm bir konunun istenmeyeceğini ve belki de yayınlamayacağını düşündüm. Vb..vb.. Her ne ise bu her karakterin kabulleneceği bir uygulama değildi. Ben de kendime yakıştırdığımı yaptım. Hepsi bu. Ve de buraya kadar kendimde hiçbir hata bulmadım. Kararıma üzülmeme rağmen “ Aferin “ bile dedim kendi kendime. 27 Temmuz Pazar günü normal yazıları gönderdiğimiz saatte Hoşçakalın’ ı gönderdim hem Airporthaber’e hem de Facebook arkadaşlarıma. Kararımın nedenini sordular tabii ki. Yukarıdaki anlatımı patron dahil APH yöneticilerine de tekrarladım. Yazılarımızı sisteme giren arkadaşımız iyi de 21 Temmuz 2019 Pazartesi günü sizinle görüştükten ve hassasiyetinizi fark etmemizden 27 dk sonra atladığımız paragrafı yazınıza girdik. Bir tek kırmızı renkle belirginleştirdiğiniz linki kaydedemedik. Yazınıza daha sonra hiç bakmadınız mı diye sordu. Benim yayınlanan yazılarıma yalnız Pazar akşamları saat 00.00’ da yazının ilk sisteme girişinde her hangi bir hata var mı diye bakma alışkanlığım var.. Kaldı ki yazıların APH’ a gönderilmeden önce defalarca okunduğu da ortada. Hiç kimsenin bir gün önce sisteme girilen yazısını ertesi gün tekrar okuduğunu zannetmem. O yazı yayınlanmış ve dikkat takip eden haftaki yazıya çevrilmiştir. Evet; insan yaş aldıkça daha alıngan oluyor. Rüzgârdan nem kapmak derler ya. İşte o emsal. Meğer patron yurt dışındaymış ve de yazımı okumamış bile. Neden bilmem gençlik yıllarımdan beri tepelerden gelen tepkilere karşı aşırı hassasiyet duyarım. Hoş geldin demenizi beklemiyorum. Yanız bilgi sunmak istedim. Emanet köşeyi geri alıyorum. Müsaadenizle. Teşekkürler ediyorum. 2
  • cvp sn cetin 30 Temmuz 2019, Salı 09:48:57 İlginiz için teşekkür ediyorum. Hoşçakalın diye seslenmiştim sizlere. Şimdi kendi kendime Hoş bulduk diyorum. Evet, benim yaşımda bir emekli insan için kendisini meşgul edecek bir uğraştan kopmak hayli zor. Yazdığım son yazının ortalarında bulunan bir paragrafının yayınlanan metinde yer almadığını görünce yerel basınımızda hayli fazla yer bulan patron sansürü uygulamasının APH’ da bulaştığını düşünerek verdim bu kararı. Konu önemliydi. Oysaki altı seneden beri patronun bu tür bir yaptırımına maruz kalmamıştım. Şimdi bir paragraf çıkartılırsa yarın tüm bir konunun istenmeyeceğini ve belki de yayınlamayacağını düşündüm. Vb..vb.. Her ne ise bu her karakterin kabulleneceği bir uygulama değildi. Ben de kendime yakıştırdığımı yaptım. Hepsi bu. Ve de buraya kadar kendimde hiçbir hata bulmadım. Kararıma üzülmeme rağmen “ Aferin “ bile dedim kendi kendime. 27 Temmuz Pazar günü normal yazıları gönderdiğimiz saatte Hoşçakalın’ ı gönderdim hem Airporthaber’e hem de Facebook arkadaşlarıma. Kararımın nedenini sordular tabii ki. Yukarıdaki anlatımı patron dahil APH yöneticilerine de tekrarladım. Yazılarımızı sisteme giren arkadaşımız iyi de 21 Temmuz 2019 Pazartesi günü sizinle görüştükten ve hassasiyetinizi fark etmemizden 27 dk sonra atladığımız paragrafı yazınıza girdik. Bir tek kırmızı renkle belirginleştirdiğiniz linki kaydedemedik. Yazınıza daha sonra hiç bakmadınız mı diye sordu. Benim yayınlanan yazılarıma yalnız Pazar akşamları saat 00.00’ da yazının ilk sisteme girişinde her hangi bir hata var mı diye bakma alışkanlığım var.. Kaldı ki yazıların APH’ a gönderilmeden önce defalarca okunduğu da ortada. Hiç kimsenin bir gün önce sisteme girilen yazısını ertesi gün tekrar okuduğunu zannetmem. O yazı yayınlanmış ve dikkat takip eden haftaki yazıya çevrilmiştir. Evet; insan yaş aldıkça daha alıngan oluyor. Rüzgârdan nem kapmak derler ya. İşte o emsal. Meğer patron yurt dışındaymış ve de yazımı okumamış bile. Neden bilmem gençlik yıllarımdan beri tepelerden gelen tepkilere karşı aşırı hassasiyet duyarım. Hoş geldin demenizi beklemiyorum. Yanız bilgi sunmak istedim. Emanet köşeyi geri alıyorum. Müsaadenizle. Teşekkürler ediyorum. 1
  • cvp bülent 30 Temmuz 2019, Salı 09:48:14 İlginiz için teşekkür ediyorum. Hoşçakalın diye seslenmiştim sizlere. Şimdi kendi kendime Hoş bulduk diyorum. Evet, benim yaşımda bir emekli insan için kendisini meşgul edecek bir uğraştan kopmak hayli zor. Yazdığım son yazının ortalarında bulunan bir paragrafının yayınlanan metinde yer almadığını görünce yerel basınımızda hayli fazla yer bulan patron sansürü uygulamasının APH’ da bulaştığını düşünerek verdim bu kararı. Konu önemliydi. Oysaki altı seneden beri patronun bu tür bir yaptırımına maruz kalmamıştım. Şimdi bir paragraf çıkartılırsa yarın tüm bir konunun istenmeyeceğini ve belki de yayınlamayacağını düşündüm. Vb..vb.. Her ne ise bu her karakterin kabulleneceği bir uygulama değildi. Ben de kendime yakıştırdığımı yaptım. Hepsi bu. Ve de buraya kadar kendimde hiçbir hata bulmadım. Kararıma üzülmeme rağmen “ Aferin “ bile dedim kendi kendime. 27 Temmuz Pazar günü normal yazıları gönderdiğimiz saatte Hoşçakalın’ ı gönderdim hem Airporthaber’e hem de Facebook arkadaşlarıma. Kararımın nedenini sordular tabii ki. Yukarıdaki anlatımı patron dahil APH yöneticilerine de tekrarladım. Yazılarımızı sisteme giren arkadaşımız iyi de 21 Temmuz 2019 Pazartesi günü sizinle görüştükten ve hassasiyetinizi fark etmemizden 27 dk sonra atladığımız paragrafı yazınıza girdik. Bir tek kırmızı renkle belirginleştirdiğiniz linki kaydedemedik. Yazınıza daha sonra hiç bakmadınız mı diye sordu. Benim yayınlanan yazılarıma yalnız Pazar akşamları saat 00.00’ da yazının ilk sisteme girişinde her hangi bir hata var mı diye bakma alışkanlığım var.. Kaldı ki yazıların APH’ a gönderilmeden önce defalarca okunduğu da ortada. Hiç kimsenin bir gün önce sisteme girilen yazısını ertesi gün tekrar okuduğunu zannetmem. O yazı yayınlanmış ve dikkat takip eden haftaki yazıya çevrilmiştir. Evet; insan yaş aldıkça daha alıngan oluyor. Rüzgârdan nem kapmak derler ya. İşte o emsal. Meğer patron yurt dışındaymış ve de yazımı okumamış bile. Neden bilmem gençlik yıllarımdan beri tepelerden gelen tepkilere karşı aşırı hassasiyet duyarım. Hoş geldin demenizi beklemiyorum. Yanız bilgi sunmak istedim. Emanet köşeyi geri alıyorum. Müsaadenizle. Teşekkürler ediyorum. 1
    • Bülent 31 Temmuz 2019, Çarşamba 09:21:48 Çetin Ağabey.Gerçekten buna çok sevindim engin bilgi ve tecrübelerinizden mahrum kalmayacağız kendi adıma söylüyorum bunu.İnsanları mutlu etmek zordur bilirim ama ne olursa olsun biriliernin çıkıp doğruları söylediği ortamların çoğalması dileği ile sevgi saygılar ile Hoş geldin demek isterim 0
  • okurunuz 30 Temmuz 2019, Salı 09:47:30 İlginiz için teşekkür ediyorum. Hoşçakalın diye seslenmiştim sizlere. Şimdi kendi kendime Hoş bulduk diyorum. Evet, benim yaşımda bir emekli insan için kendisini meşgul edecek bir uğraştan kopmak hayli zor. Yazdığım son yazının ortalarında bulunan bir paragrafının yayınlanan metinde yer almadığını görünce yerel basınımızda hayli fazla yer bulan patron sansürü uygulamasının APH’ da bulaştığını düşünerek verdim bu kararı. Konu önemliydi. Oysaki altı seneden beri patronun bu tür bir yaptırımına maruz kalmamıştım. Şimdi bir paragraf çıkartılırsa yarın tüm bir konunun istenmeyeceğini ve belki de yayınlamayacağını düşündüm. Vb..vb.. Her ne ise bu her karakterin kabulleneceği bir uygulama değildi. Ben de kendime yakıştırdığımı yaptım. Hepsi bu. Ve de buraya kadar kendimde hiçbir hata bulmadım. Kararıma üzülmeme rağmen “ Aferin “ bile dedim kendi kendime. 27 Temmuz Pazar günü normal yazıları gönderdiğimiz saatte Hoşçakalın’ ı gönderdim hem Airporthaber’e hem de Facebook arkadaşlarıma. Kararımın nedenini sordular tabii ki. Yukarıdaki anlatımı patron dahil APH yöneticilerine de tekrarladım. Yazılarımızı sisteme giren arkadaşımız iyi de 21 Temmuz 2019 Pazartesi günü sizinle görüştükten ve hassasiyetinizi fark etmemizden 27 dk sonra atladığımız paragrafı yazınıza girdik. Bir tek kırmızı renkle belirginleştirdiğiniz linki kaydedemedik. Yazınıza daha sonra hiç bakmadınız mı diye sordu. Benim yayınlanan yazılarıma yalnız Pazar akşamları saat 00.00’ da yazının ilk sisteme girişinde her hangi bir hata var mı diye bakma alışkanlığım var.. Kaldı ki yazıların APH’ a gönderilmeden önce defalarca okunduğu da ortada. Hiç kimsenin bir gün önce sisteme girilen yazısını ertesi gün tekrar okuduğunu zannetmem. O yazı yayınlanmış ve dikkat takip eden haftaki yazıya çevrilmiştir. Evet; insan yaş aldıkça daha alıngan oluyor. Rüzgârdan nem kapmak derler ya. İşte o emsal. Meğer patron yurt dışındaymış ve de yazımı okumamış bile. Neden bilmem gençlik yıllarımdan beri tepelerden gelen tepkilere karşı aşırı hassasiyet duyarım. Hoş geldin demenizi beklemiyorum. Yanız bilgi sunmak istedim. Emanet köşeyi geri alıyorum. Müsaadenizle. Teşekkürler ediyorum. 1
  • CVP SN. ÇETİN B. 30 Temmuz 2019, Salı 09:46:32 İlginiz için teşekkür ediyorum. Hoşçakalın diye seslenmiştim sizlere. Şimdi kendi kendime Hoş bulduk diyorum. Evet, benim yaşımda bir emekli insan için kendisini meşgul edecek bir uğraştan kopmak hayli zor. Yazdığım son yazının ortalarında bulunan bir paragrafının yayınlanan metinde yer almadığını görünce yerel basınımızda hayli fazla yer bulan patron sansürü uygulamasının APH’ da bulaştığını düşünerek verdim bu kararı. Konu önemliydi. Oysaki altı seneden beri patronun bu tür bir yaptırımına maruz kalmamıştım. Şimdi bir paragraf çıkartılırsa yarın tüm bir konunun istenmeyeceğini ve belki de yayınlamayacağını düşündüm. Vb..vb.. Her ne ise bu her karakterin kabulleneceği bir uygulama değildi. Ben de kendime yakıştırdığımı yaptım. Hepsi bu. Ve de buraya kadar kendimde hiçbir hata bulmadım. Kararıma üzülmeme rağmen “ Aferin “ bile dedim kendi kendime. 27 Temmuz Pazar günü normal yazıları gönderdiğimiz saatte Hoşçakalın’ ı gönderdim hem Airporthaber’e hem de Facebook arkadaşlarıma. Kararımın nedenini sordular tabii ki. Yukarıdaki anlatımı patron dahil APH yöneticilerine de tekrarladım. Yazılarımızı sisteme giren arkadaşımız iyi de 21 Temmuz 2019 Pazartesi günü sizinle görüştükten ve hassasiyetinizi fark etmemizden 27 dk sonra atladığımız paragrafı yazınıza girdik. Bir tek kırmızı renkle belirginleştirdiğiniz linki kaydedemedik. Yazınıza daha sonra hiç bakmadınız mı diye sordu. Benim yayınlanan yazılarıma yalnız Pazar akşamları saat 00.00’ da yazının ilk sisteme girişinde her hangi bir hata var mı diye bakma alışkanlığım var.. Kaldı ki yazıların APH’ a gönderilmeden önce defalarca okunduğu da ortada. Hiç kimsenin bir gün önce sisteme girilen yazısını ertesi gün tekrar okuduğunu zannetmem. O yazı yayınlanmış ve dikkat takip eden haftaki yazıya çevrilmiştir. Evet; insan yaş aldıkça daha alıngan oluyor. Rüzgârdan nem kapmak derler ya. İşte o emsal. Meğer patron yurt dışındaymış ve de yazımı okumamış bile. Neden bilmem gençlik yıllarımdan beri tepelerden gelen tepkilere karşı aşırı hassasiyet duyarım. Hoş geldin demenizi beklemiyorum. Yanız bilgi sunmak istedim. Emanet köşeyi geri alıyorum. Müsaadenizle. Teşekkürler ediyorum. 1
  • cvp bayram 30 Temmuz 2019, Salı 09:45:57 İlginiz için teşekkür ediyorum. Hoşçakalın diye seslenmiştim sizlere. Şimdi kendi kendime Hoş bulduk diyorum. Evet, benim yaşımda bir emekli insan için kendisini meşgul edecek bir uğraştan kopmak hayli zor. Yazdığım son yazının ortalarında bulunan bir paragrafının yayınlanan metinde yer almadığını görünce yerel basınımızda hayli fazla yer bulan patron sansürü uygulamasının APH’ da bulaştığını düşünerek verdim bu kararı. Konu önemliydi. Oysaki altı seneden beri patronun bu tür bir yaptırımına maruz kalmamıştım. Şimdi bir paragraf çıkartılırsa yarın tüm bir konunun istenmeyeceğini ve belki de yayınlamayacağını düşündüm. Vb..vb.. Her ne ise bu her karakterin kabulleneceği bir uygulama değildi. Ben de kendime yakıştırdığımı yaptım. Hepsi bu. Ve de buraya kadar kendimde hiçbir hata bulmadım. Kararıma üzülmeme rağmen “ Aferin “ bile dedim kendi kendime. 27 Temmuz Pazar günü normal yazıları gönderdiğimiz saatte Hoşçakalın’ ı gönderdim hem Airporthaber’e hem de Facebook arkadaşlarıma. Kararımın nedenini sordular tabii ki. Yukarıdaki anlatımı patron dahil APH yöneticilerine de tekrarladım. Yazılarımızı sisteme giren arkadaşımız iyi de 21 Temmuz 2019 Pazartesi günü sizinle görüştükten ve hassasiyetinizi fark etmemizden 27 dk sonra atladığımız paragrafı yazınıza girdik. Bir tek kırmızı renkle belirginleştirdiğiniz linki kaydedemedik. Yazınıza daha sonra hiç bakmadınız mı diye sordu. Benim yayınlanan yazılarıma yalnız Pazar akşamları saat 00.00’ da yazının ilk sisteme girişinde her hangi bir hata var mı diye bakma alışkanlığım var.. Kaldı ki yazıların APH’ a gönderilmeden önce defalarca okunduğu da ortada. Hiç kimsenin bir gün önce sisteme girilen yazısını ertesi gün tekrar okuduğunu zannetmem. O yazı yayınlanmış ve dikkat takip eden haftaki yazıya çevrilmiştir. Evet; insan yaş aldıkça daha alıngan oluyor. Rüzgârdan nem kapmak derler ya. İşte o emsal. Meğer patron yurt dışındaymış ve de yazımı okumamış bile. Neden bilmem gençlik yıllarımdan beri tepelerden gelen tepkilere karşı aşırı hassasiyet duyarım. Hoş geldin demenizi beklemiyorum. Yanız bilgi sunmak istedim. Emanet köşeyi geri alıyorum. Müsaadenizle. Teşekkürler ediyorum. 1
  • cvp airman 30 Temmuz 2019, Salı 09:45:00 İlginiz için teşekkür ediyorum. Hoşçakalın diye seslenmiştim sizlere. Şimdi kendi kendime Hoş bulduk diyorum. Evet, benim yaşımda bir emekli insan için kendisini meşgul edecek bir uğraştan kopmak hayli zor. Yazdığım son yazının ortalarında bulunan bir paragrafının yayınlanan metinde yer almadığını görünce yerel basınımızda hayli fazla yer bulan patron sansürü uygulamasının APH’ da bulaştığını düşünerek verdim bu kararı. Konu önemliydi. Oysaki altı seneden beri patronun bu tür bir yaptırımına maruz kalmamıştım. Şimdi bir paragraf çıkartılırsa yarın tüm bir konunun istenmeyeceğini ve belki de yayınlamayacağını düşündüm. Vb..vb.. Her ne ise bu her karakterin kabulleneceği bir uygulama değildi. Ben de kendime yakıştırdığımı yaptım. Hepsi bu. Ve de buraya kadar kendimde hiçbir hata bulmadım. Kararıma üzülmeme rağmen “ Aferin “ bile dedim kendi kendime. 27 Temmuz Pazar günü normal yazıları gönderdiğimiz saatte Hoşçakalın’ ı gönderdim hem Airporthaber’e hem de Facebook arkadaşlarıma. Kararımın nedenini sordular tabii ki. Yukarıdaki anlatımı patron dahil APH yöneticilerine de tekrarladım. Yazılarımızı sisteme giren arkadaşımız iyi de 21 Temmuz 2019 Pazartesi günü sizinle görüştükten ve hassasiyetinizi fark etmemizden 27 dk sonra atladığımız paragrafı yazınıza girdik. Bir tek kırmızı renkle belirginleştirdiğiniz linki kaydedemedik. Yazınıza daha sonra hiç bakmadınız mı diye sordu. Benim yayınlanan yazılarıma yalnız Pazar akşamları saat 00.00’ da yazının ilk sisteme girişinde her hangi bir hata var mı diye bakma alışkanlığım var.. Kaldı ki yazıların APH’ a gönderilmeden önce defalarca okunduğu da ortada. Hiç kimsenin bir gün önce sisteme girilen yazısını ertesi gün tekrar okuduğunu zannetmem. O yazı yayınlanmış ve dikkat takip eden haftaki yazıya çevrilmiştir. Evet; insan yaş aldıkça daha alıngan oluyor. Rüzgârdan nem kapmak derler ya. İşte o emsal. Meğer patron yurt dışındaymış ve de yazımı okumamış bile. Neden bilmem gençlik yıllarımdan beri tepelerden gelen tepkilere karşı aşırı hassasiyet duyarım. Hoş geldin demenizi beklemiyorum. Yanız bilgi sunmak istedim. Emanet köşeyi geri alıyorum. Müsaadenizle. Teşekkürler ediyorum. 1
  • cvp b.t ayaz 30 Temmuz 2019, Salı 09:44:26 İlginiz için teşekkür ediyorum. Hoşçakalın diye seslenmiştim sizlere. Şimdi kendi kendime Hoş bulduk diyorum. Evet, benim yaşımda bir emekli insan için kendisini meşgul edecek bir uğraştan kopmak hayli zor. Yazdığım son yazının ortalarında bulunan bir paragrafının yayınlanan metinde yer almadığını görünce yerel basınımızda hayli fazla yer bulan patron sansürü uygulamasının APH’ da bulaştığını düşünerek verdim bu kararı. Konu önemliydi. Oysaki altı seneden beri patronun bu tür bir yaptırımına maruz kalmamıştım. Şimdi bir paragraf çıkartılırsa yarın tüm bir konunun istenmeyeceğini ve belki de yayınlamayacağını düşündüm. Vb..vb.. Her ne ise bu her karakterin kabulleneceği bir uygulama değildi. Ben de kendime yakıştırdığımı yaptım. Hepsi bu. Ve de buraya kadar kendimde hiçbir hata bulmadım. Kararıma üzülmeme rağmen “ Aferin “ bile dedim kendi kendime. 27 Temmuz Pazar günü normal yazıları gönderdiğimiz saatte Hoşçakalın’ ı gönderdim hem Airporthaber’e hem de Facebook arkadaşlarıma. Kararımın nedenini sordular tabii ki. Yukarıdaki anlatımı patron dahil APH yöneticilerine de tekrarladım. Yazılarımızı sisteme giren arkadaşımız iyi de 21 Temmuz 2019 Pazartesi günü sizinle görüştükten ve hassasiyetinizi fark etmemizden 27 dk sonra atladığımız paragrafı yazınıza girdik. Bir tek kırmızı renkle belirginleştirdiğiniz linki kaydedemedik. Yazınıza daha sonra hiç bakmadınız mı diye sordu. Benim yayınlanan yazılarıma yalnız Pazar akşamları saat 00.00’ da yazının ilk sisteme girişinde her hangi bir hata var mı diye bakma alışkanlığım var.. Kaldı ki yazıların APH’ a gönderilmeden önce defalarca okunduğu da ortada. Hiç kimsenin bir gün önce sisteme girilen yazısını ertesi gün tekrar okuduğunu zannetmem. O yazı yayınlanmış ve dikkat takip eden haftaki yazıya çevrilmiştir. Evet; insan yaş aldıkça daha alıngan oluyor. Rüzgârdan nem kapmak derler ya. İşte o emsal. Meğer patron yurt dışındaymış ve de yazımı okumamış bile. Neden bilmem gençlik yıllarımdan beri tepelerden gelen tepkilere karşı aşırı hassasiyet duyarım. Hoş geldin demenizi beklemiyorum. Yanız bilgi sunmak istedim. Emanet köşeyi geri alıyorum. Müsaadenizle. Teşekkürler ediyorum. 1
  • cvp cengiz 30 Temmuz 2019, Salı 09:43:38 İlginiz için teşekkür ediyorum. Hoşçakalın diye seslenmiştim sizlere. Şimdi kendi kendime Hoş bulduk diyorum. Evet, benim yaşımda bir emekli insan için kendisini meşgul edecek bir uğraştan kopmak hayli zor. Yazdığım son yazının ortalarında bulunan bir paragrafının yayınlanan metinde yer almadığını görünce yerel basınımızda hayli fazla yer bulan patron sansürü uygulamasının APH’ da bulaştığını düşünerek verdim bu kararı. Konu önemliydi. Oysaki altı seneden beri patronun bu tür bir yaptırımına maruz kalmamıştım. Şimdi bir paragraf çıkartılırsa yarın tüm bir konunun istenmeyeceğini ve belki de yayınlamayacağını düşündüm. Vb..vb.. Her ne ise bu her karakterin kabulleneceği bir uygulama değildi. Ben de kendime yakıştırdığımı yaptım. Hepsi bu. Ve de buraya kadar kendimde hiçbir hata bulmadım. Kararıma üzülmeme rağmen “ Aferin “ bile dedim kendi kendime. 27 Temmuz Pazar günü normal yazıları gönderdiğimiz saatte Hoşçakalın’ ı gönderdim hem Airporthaber’e hem de Facebook arkadaşlarıma. Kararımın nedenini sordular tabii ki. Yukarıdaki anlatımı patron dahil APH yöneticilerine de tekrarladım. Yazılarımızı sisteme giren arkadaşımız iyi de 21 Temmuz 2019 Pazartesi günü sizinle görüştükten ve hassasiyetinizi fark etmemizden 27 dk sonra atladığımız paragrafı yazınıza girdik. Bir tek kırmızı renkle belirginleştirdiğiniz linki kaydedemedik. Yazınıza daha sonra hiç bakmadınız mı diye sordu. Benim yayınlanan yazılarıma yalnız Pazar akşamları saat 00.00’ da yazının ilk sisteme girişinde her hangi bir hata var mı diye bakma alışkanlığım var.. Kaldı ki yazıların APH’ a gönderilmeden önce defalarca okunduğu da ortada. Hiç kimsenin bir gün önce sisteme girilen yazısını ertesi gün tekrar okuduğunu zannetmem. O yazı yayınlanmış ve dikkat takip eden haftaki yazıya çevrilmiştir. Evet; insan yaş aldıkça daha alıngan oluyor. Rüzgârdan nem kapmak derler ya. İşte o emsal. Meğer patron yurt dışındaymış ve de yazımı okumamış bile. Neden bilmem gençlik yıllarımdan beri tepelerden gelen tepkilere karşı aşırı hassasiyet duyarım. Hoş geldin demenizi beklemiyorum. Yanız bilgi sunmak istedim. Emanet köşeyi geri alıyorum. Müsaadenizle. Teşekkürler ediyorum. 1
  • cvp olmadı 30 Temmuz 2019, Salı 09:43:10 İlginiz için teşekkür ediyorum. Hoşçakalın diye seslenmiştim sizlere. Şimdi kendi kendime Hoş bulduk diyorum. Evet, benim yaşımda bir emekli insan için kendisini meşgul edecek bir uğraştan kopmak hayli zor. Yazdığım son yazının ortalarında bulunan bir paragrafının yayınlanan metinde yer almadığını görünce yerel basınımızda hayli fazla yer bulan patron sansürü uygulamasının APH’ da bulaştığını düşünerek verdim bu kararı. Konu önemliydi. Oysaki altı seneden beri patronun bu tür bir yaptırımına maruz kalmamıştım. Şimdi bir paragraf çıkartılırsa yarın tüm bir konunun istenmeyeceğini ve belki de yayınlamayacağını düşündüm. Vb..vb.. Her ne ise bu her karakterin kabulleneceği bir uygulama değildi. Ben de kendime yakıştırdığımı yaptım. Hepsi bu. Ve de buraya kadar kendimde hiçbir hata bulmadım. Kararıma üzülmeme rağmen “ Aferin “ bile dedim kendi kendime. 27 Temmuz Pazar günü normal yazıları gönderdiğimiz saatte Hoşçakalın’ ı gönderdim hem Airporthaber’e hem de Facebook arkadaşlarıma. Kararımın nedenini sordular tabii ki. Yukarıdaki anlatımı patron dahil APH yöneticilerine de tekrarladım. Yazılarımızı sisteme giren arkadaşımız iyi de 21 Temmuz 2019 Pazartesi günü sizinle görüştükten ve hassasiyetinizi fark etmemizden 27 dk sonra atladığımız paragrafı yazınıza girdik. Bir tek kırmızı renkle belirginleştirdiğiniz linki kaydedemedik. Yazınıza daha sonra hiç bakmadınız mı diye sordu. Benim yayınlanan yazılarıma yalnız Pazar akşamları saat 00.00’ da yazının ilk sisteme girişinde her hangi bir hata var mı diye bakma alışkanlığım var.. Kaldı ki yazıların APH’ a gönderilmeden önce defalarca okunduğu da ortada. Hiç kimsenin bir gün önce sisteme girilen yazısını ertesi gün tekrar okuduğunu zannetmem. O yazı yayınlanmış ve dikkat takip eden haftaki yazıya çevrilmiştir. Evet; insan yaş aldıkça daha alıngan oluyor. Rüzgârdan nem kapmak derler ya. İşte o emsal. Meğer patron yurt dışındaymış ve de yazımı okumamış bile. Neden bilmem gençlik yıllarımdan beri tepelerden gelen tepkilere karşı aşırı hassasiyet duyarım. Hoş geldin demenizi beklemiyorum. Yanız bilgi sunmak istedim. Emanet köşeyi geri alıyorum. Müsaadenizle. Teşekkürler ediyorum. 1
  • cvp kpt... 30 Temmuz 2019, Salı 09:42:30 İlginiz için teşekkür ediyorum. Hoşçakalın diye seslenmiştim sizlere. Şimdi kendi kendime Hoş bulduk diyorum. Evet, benim yaşımda bir emekli insan için kendisini meşgul edecek bir uğraştan kopmak hayli zor. Yazdığım son yazının ortalarında bulunan bir paragrafının yayınlanan metinde yer almadığını görünce yerel basınımızda hayli fazla yer bulan patron sansürü uygulamasının APH’ da bulaştığını düşünerek verdim bu kararı. Konu önemliydi. Oysaki altı seneden beri patronun bu tür bir yaptırımına maruz kalmamıştım. Şimdi bir paragraf çıkartılırsa yarın tüm bir konunun istenmeyeceğini ve belki de yayınlamayacağını düşündüm. Vb..vb.. Her ne ise bu her karakterin kabulleneceği bir uygulama değildi. Ben de kendime yakıştırdığımı yaptım. Hepsi bu. Ve de buraya kadar kendimde hiçbir hata bulmadım. Kararıma üzülmeme rağmen “ Aferin “ bile dedim kendi kendime. 27 Temmuz Pazar günü normal yazıları gönderdiğimiz saatte Hoşçakalın’ ı gönderdim hem Airporthaber’e hem de Facebook arkadaşlarıma. Kararımın nedenini sordular tabii ki. Yukarıdaki anlatımı patron dahil APH yöneticilerine de tekrarladım. Yazılarımızı sisteme giren arkadaşımız iyi de 21 Temmuz 2019 Pazartesi günü sizinle görüştükten ve hassasiyetinizi fark etmemizden 27 dk sonra atladığımız paragrafı yazınıza girdik. Bir tek kırmızı renkle belirginleştirdiğiniz linki kaydedemedik. Yazınıza daha sonra hiç bakmadınız mı diye sordu. Benim yayınlanan yazılarıma yalnız Pazar akşamları saat 00.00’ da yazının ilk sisteme girişinde her hangi bir hata var mı diye bakma alışkanlığım var.. Kaldı ki yazıların APH’ a gönderilmeden önce defalarca okunduğu da ortada. Hiç kimsenin bir gün önce sisteme girilen yazısını ertesi gün tekrar okuduğunu zannetmem. O yazı yayınlanmış ve dikkat takip eden haftaki yazıya çevrilmiştir. Evet; insan yaş aldıkça daha alıngan oluyor. Rüzgârdan nem kapmak derler ya. İşte o emsal. Meğer patron yurt dışındaymış ve de yazımı okumamış bile. Neden bilmem gençlik yıllarımdan beri tepelerden gelen tepkilere karşı aşırı hassasiyet duyarım. Hoş geldin demenizi beklemiyorum. Yanız bilgi sunmak istedim. Emanet köşeyi geri alıyorum. Müsaadenizle. Teşekkürler ediyorum. 1
  • IST TK 30 Temmuz 2019, Salı 00:21:00 Çetin bey, siz de çok iyi bilirsiniz ki havaciliga ucundan bulaşan herkes defalarca "yoruldum" deyip bırakır. Ama hepsi de geri döner. Biraz tatil yapın kafa dinleyin, sonra tekrar yazılarınıza geri dönün. Gençlerin eski adaletli günleri dinlemeye, öğrenmeye ihtiyacı var. 1
    • İST TK 30 Temmuz 2019, Salı 09:36:34 İlginiz için teşekkür ediyorum. Hoşçakalın diye seslenmiştim sizlere. Şimdi kendi kendime Hoş bulduk diyorum. Evet, benim yaşımda bir emekli insan için kendisini meşgul edecek bir uğraştan kopmak hayli zor. Yazdığım son yazının ortalarında bulunan bir paragrafının yayınlanan metinde yer almadığını görünce yerel basınımızda hayli fazla yer bulan patron sansürü uygulamasının APH’ da bulaştığını düşünerek verdim bu kararı. Konu önemliydi. Oysaki altı seneden beri patronun bu tür bir yaptırımına maruz kalmamıştım. Şimdi bir paragraf çıkartılırsa yarın tüm bir konunun istenmeyeceğini ve belki de yayınlamayacağını düşündüm. Vb..vb.. Her ne ise bu her karakterin kabulleneceği bir uygulama değildi. Ben de kendime yakıştırdığımı yaptım. Hepsi bu. Ve de buraya kadar kendimde hiçbir hata bulmadım. Kararıma üzülmeme rağmen “ Aferin “ bile dedim kendi kendime. 27 Temmuz Pazar günü normal yazıları gönderdiğimiz saatte Hoşçakalın’ ı gönderdim hem Airporthaber’e hem de Facebook arkadaşlarıma. Kararımın nedenini sordular tabii ki. Yukarıdaki anlatımı patron dahil APH yöneticilerine de tekrarladım. Yazılarımızı sisteme giren arkadaşımız iyi de 21 Temmuz 2019 Pazartesi günü sizinle görüştükten ve hassasiyetinizi fark etmemizden 27 dk sonra atladığımız paragrafı yazınıza girdik. Bir tek kırmızı renkle belirginleştirdiğiniz linki kaydedemedik. Yazınıza daha sonra hiç bakmadınız mı diye sordu. Benim yayınlanan yazılarıma yalnız Pazar akşamları saat 00.00’ da yazının ilk sisteme girişinde her hangi bir hata var mı diye bakma alışkanlığım var.. Kaldı ki yazıların APH’ a gönderilmeden önce defalarca okunduğu da ortada. Hiç kimsenin bir gün önce sisteme girilen yazısını ertesi gün tekrar okuduğunu zannetmem. O yazı yayınlanmış ve dikkat takip eden haftaki yazıya çevrilmiştir. Evet; insan yaş aldıkça daha alıngan oluyor. Rüzgârdan nem kapmak derler ya. İşte o emsal. Meğer patron yurt dışındaymış ve de yazımı okumamış bile. Neden bilmem gençlik yıllarımdan beri tepelerden gelen tepkilere karşı aşırı hassasiyet duyarım. Hoş geldin demenizi beklemiyorum. Yanız bilgi sunmak istedim. Emanet köşeyi geri alıyorum. Müsaadenizle. Teşekkürler ediyorum. 0
  • Saygideger buyugum 29 Temmuz 2019, Pazartesi 21:41:26 Sizin yazilarinizi, yazilarinizda vermek istediginiz mesajlari, nezaketinizi, bilgeliginizi cok severek takip ediyoruz. Her zaman herkesi memnum etmek mumkun degil ancak sizi sevenleri yazilarinizdan mahrum birakmak da acimasizlik olacak :) Kucuk bir tatil yapip kisa zamanda donmenizi umudediyoruz. Saygilarimla 1
    • CVP SAYGIDEĞER 30 Temmuz 2019, Salı 09:37:05 İlginiz için teşekkür ediyorum. Hoşçakalın diye seslenmiştim sizlere. Şimdi kendi kendime Hoş bulduk diyorum. Evet, benim yaşımda bir emekli insan için kendisini meşgul edecek bir uğraştan kopmak hayli zor. Yazdığım son yazının ortalarında bulunan bir paragrafının yayınlanan metinde yer almadığını görünce yerel basınımızda hayli fazla yer bulan patron sansürü uygulamasının APH’ da bulaştığını düşünerek verdim bu kararı. Konu önemliydi. Oysaki altı seneden beri patronun bu tür bir yaptırımına maruz kalmamıştım. Şimdi bir paragraf çıkartılırsa yarın tüm bir konunun istenmeyeceğini ve belki de yayınlamayacağını düşündüm. Vb..vb.. Her ne ise bu her karakterin kabulleneceği bir uygulama değildi. Ben de kendime yakıştırdığımı yaptım. Hepsi bu. Ve de buraya kadar kendimde hiçbir hata bulmadım. Kararıma üzülmeme rağmen “ Aferin “ bile dedim kendi kendime. 27 Temmuz Pazar günü normal yazıları gönderdiğimiz saatte Hoşçakalın’ ı gönderdim hem Airporthaber’e hem de Facebook arkadaşlarıma. Kararımın nedenini sordular tabii ki. Yukarıdaki anlatımı patron dahil APH yöneticilerine de tekrarladım. Yazılarımızı sisteme giren arkadaşımız iyi de 21 Temmuz 2019 Pazartesi günü sizinle görüştükten ve hassasiyetinizi fark etmemizden 27 dk sonra atladığımız paragrafı yazınıza girdik. Bir tek kırmızı renkle belirginleştirdiğiniz linki kaydedemedik. Yazınıza daha sonra hiç bakmadınız mı diye sordu. Benim yayınlanan yazılarıma yalnız Pazar akşamları saat 00.00’ da yazının ilk sisteme girişinde her hangi bir hata var mı diye bakma alışkanlığım var.. Kaldı ki yazıların APH’ a gönderilmeden önce defalarca okunduğu da ortada. Hiç kimsenin bir gün önce sisteme girilen yazısını ertesi gün tekrar okuduğunu zannetmem. O yazı yayınlanmış ve dikkat takip eden haftaki yazıya çevrilmiştir. Evet; insan yaş aldıkça daha alıngan oluyor. Rüzgârdan nem kapmak derler ya. İşte o emsal. Meğer patron yurt dışındaymış ve de yazımı okumamış bile. Neden bilmem gençlik yıllarımdan beri tepelerden gelen tepkilere karşı aşırı hassasiyet duyarım. Hoş geldin demenizi beklemiyorum. Yanız bilgi sunmak istedim. Emanet köşeyi geri alıyorum. Müsaadenizle. Teşekkürler ediyorum. 0
  • Managing for Dummies 29 Temmuz 2019, Pazartesi 19:03:43 Çetin Bey, seviliyorsunuz. 2
    • CVP MANAGİNG 30 Temmuz 2019, Salı 09:37:53 İlginiz için teşekkür ediyorum. Hoşçakalın diye seslenmiştim sizlere. Şimdi kendi kendime Hoş bulduk diyorum. Evet, benim yaşımda bir emekli insan için kendisini meşgul edecek bir uğraştan kopmak hayli zor. Yazdığım son yazının ortalarında bulunan bir paragrafının yayınlanan metinde yer almadığını görünce yerel basınımızda hayli fazla yer bulan patron sansürü uygulamasının APH’ da bulaştığını düşünerek verdim bu kararı. Konu önemliydi. Oysaki altı seneden beri patronun bu tür bir yaptırımına maruz kalmamıştım. Şimdi bir paragraf çıkartılırsa yarın tüm bir konunun istenmeyeceğini ve belki de yayınlamayacağını düşündüm. Vb..vb.. Her ne ise bu her karakterin kabulleneceği bir uygulama değildi. Ben de kendime yakıştırdığımı yaptım. Hepsi bu. Ve de buraya kadar kendimde hiçbir hata bulmadım. Kararıma üzülmeme rağmen “ Aferin “ bile dedim kendi kendime. 27 Temmuz Pazar günü normal yazıları gönderdiğimiz saatte Hoşçakalın’ ı gönderdim hem Airporthaber’e hem de Facebook arkadaşlarıma. Kararımın nedenini sordular tabii ki. Yukarıdaki anlatımı patron dahil APH yöneticilerine de tekrarladım. Yazılarımızı sisteme giren arkadaşımız iyi de 21 Temmuz 2019 Pazartesi günü sizinle görüştükten ve hassasiyetinizi fark etmemizden 27 dk sonra atladığımız paragrafı yazınıza girdik. Bir tek kırmızı renkle belirginleştirdiğiniz linki kaydedemedik. Yazınıza daha sonra hiç bakmadınız mı diye sordu. Benim yayınlanan yazılarıma yalnız Pazar akşamları saat 00.00’ da yazının ilk sisteme girişinde her hangi bir hata var mı diye bakma alışkanlığım var.. Kaldı ki yazıların APH’ a gönderilmeden önce defalarca okunduğu da ortada. Hiç kimsenin bir gün önce sisteme girilen yazısını ertesi gün tekrar okuduğunu zannetmem. O yazı yayınlanmış ve dikkat takip eden haftaki yazıya çevrilmiştir. Evet; insan yaş aldıkça daha alıngan oluyor. Rüzgârdan nem kapmak derler ya. İşte o emsal. Meğer patron yurt dışındaymış ve de yazımı okumamış bile. Neden bilmem gençlik yıllarımdan beri tepelerden gelen tepkilere karşı aşırı hassasiyet duyarım. Hoş geldin demenizi beklemiyorum. Yanız bilgi sunmak istedim. Emanet köşeyi geri alıyorum. Müsaadenizle. Teşekkürler ediyorum. 1
  • Zamanlama kötü! 29 Temmuz 2019, Pazartesi 18:44:47 Tamda ZAGREB dosyası patlayacakken,olmadı şimdi-:( 1
    • cvp zamanlama 30 Temmuz 2019, Salı 09:38:54 İlginiz için teşekkür ediyorum. Hoşçakalın diye seslenmiştim sizlere. Şimdi kendi kendime Hoş bulduk diyorum. Evet, benim yaşımda bir emekli insan için kendisini meşgul edecek bir uğraştan kopmak hayli zor. Yazdığım son yazının ortalarında bulunan bir paragrafının yayınlanan metinde yer almadığını görünce yerel basınımızda hayli fazla yer bulan patron sansürü uygulamasının APH’ da bulaştığını düşünerek verdim bu kararı. Konu önemliydi. Oysaki altı seneden beri patronun bu tür bir yaptırımına maruz kalmamıştım. Şimdi bir paragraf çıkartılırsa yarın tüm bir konunun istenmeyeceğini ve belki de yayınlamayacağını düşündüm. Vb..vb.. Her ne ise bu her karakterin kabulleneceği bir uygulama değildi. Ben de kendime yakıştırdığımı yaptım. Hepsi bu. Ve de buraya kadar kendimde hiçbir hata bulmadım. Kararıma üzülmeme rağmen “ Aferin “ bile dedim kendi kendime. 27 Temmuz Pazar günü normal yazıları gönderdiğimiz saatte Hoşçakalın’ ı gönderdim hem Airporthaber’e hem de Facebook arkadaşlarıma. Kararımın nedenini sordular tabii ki. Yukarıdaki anlatımı patron dahil APH yöneticilerine de tekrarladım. Yazılarımızı sisteme giren arkadaşımız iyi de 21 Temmuz 2019 Pazartesi günü sizinle görüştükten ve hassasiyetinizi fark etmemizden 27 dk sonra atladığımız paragrafı yazınıza girdik. Bir tek kırmızı renkle belirginleştirdiğiniz linki kaydedemedik. Yazınıza daha sonra hiç bakmadınız mı diye sordu. Benim yayınlanan yazılarıma yalnız Pazar akşamları saat 00.00’ da yazının ilk sisteme girişinde her hangi bir hata var mı diye bakma alışkanlığım var.. Kaldı ki yazıların APH’ a gönderilmeden önce defalarca okunduğu da ortada. Hiç kimsenin bir gün önce sisteme girilen yazısını ertesi gün tekrar okuduğunu zannetmem. O yazı yayınlanmış ve dikkat takip eden haftaki yazıya çevrilmiştir. Evet; insan yaş aldıkça daha alıngan oluyor. Rüzgârdan nem kapmak derler ya. İşte o emsal. Meğer patron yurt dışındaymış ve de yazımı okumamış bile. Neden bilmem gençlik yıllarımdan beri tepelerden gelen tepkilere karşı aşırı hassasiyet duyarım. Hoş geldin demenizi beklemiyorum. Yanız bilgi sunmak istedim. Emanet köşeyi geri alıyorum. Müsaadenizle. Teşekkürler ediyorum. 1
    • Sahi mi? 30 Temmuz 2019, Salı 11:39:11 Patlat gelsin o zaman. 0
    • Sahimi ye, 30 Temmuz 2019, Salı 17:49:12 Şimdi durum değişti, Zagrebin dansöz müdürünün Başkan yardımcısı kardeşinin yaptıkları da ayyuka çıkmış durumda!bu iki dansöz kardesin pislikleri yakında ortaya saçılacak ve herkes küçük dilini yutacak merak etmeyin!!! 0
  • Rambo 29 Temmuz 2019, Pazartesi 18:34:37 Bu sitenin civisi cikmis. Cok agresif bir ortam yaratti Sn Kidik bey. Sanki bu topraklarda tam bir baris hakim. Bugun en fazla ihtiyac olunan olgu baristir. Durduk yerde dusman yaratiliyor,polarize ediliyor. Bu ulkede sozde herkes milliyetcidir. Ancak mamasi kisilinca en milli degerleri murdar ilan edildigi goruluyor. Santajla yol alindigi nerede gorulmis? Kidik beyin hemen her hareketi tam bir rezillik! 1
    • cvp rambo 30 Temmuz 2019, Salı 09:39:26 İlginiz için teşekkür ediyorum. Hoşçakalın diye seslenmiştim sizlere. Şimdi kendi kendime Hoş bulduk diyorum. Evet, benim yaşımda bir emekli insan için kendisini meşgul edecek bir uğraştan kopmak hayli zor. Yazdığım son yazının ortalarında bulunan bir paragrafının yayınlanan metinde yer almadığını görünce yerel basınımızda hayli fazla yer bulan patron sansürü uygulamasının APH’ da bulaştığını düşünerek verdim bu kararı. Konu önemliydi. Oysaki altı seneden beri patronun bu tür bir yaptırımına maruz kalmamıştım. Şimdi bir paragraf çıkartılırsa yarın tüm bir konunun istenmeyeceğini ve belki de yayınlamayacağını düşündüm. Vb..vb.. Her ne ise bu her karakterin kabulleneceği bir uygulama değildi. Ben de kendime yakıştırdığımı yaptım. Hepsi bu. Ve de buraya kadar kendimde hiçbir hata bulmadım. Kararıma üzülmeme rağmen “ Aferin “ bile dedim kendi kendime. 27 Temmuz Pazar günü normal yazıları gönderdiğimiz saatte Hoşçakalın’ ı gönderdim hem Airporthaber’e hem de Facebook arkadaşlarıma. Kararımın nedenini sordular tabii ki. Yukarıdaki anlatımı patron dahil APH yöneticilerine de tekrarladım. Yazılarımızı sisteme giren arkadaşımız iyi de 21 Temmuz 2019 Pazartesi günü sizinle görüştükten ve hassasiyetinizi fark etmemizden 27 dk sonra atladığımız paragrafı yazınıza girdik. Bir tek kırmızı renkle belirginleştirdiğiniz linki kaydedemedik. Yazınıza daha sonra hiç bakmadınız mı diye sordu. Benim yayınlanan yazılarıma yalnız Pazar akşamları saat 00.00’ da yazının ilk sisteme girişinde her hangi bir hata var mı diye bakma alışkanlığım var.. Kaldı ki yazıların APH’ a gönderilmeden önce defalarca okunduğu da ortada. Hiç kimsenin bir gün önce sisteme girilen yazısını ertesi gün tekrar okuduğunu zannetmem. O yazı yayınlanmış ve dikkat takip eden haftaki yazıya çevrilmiştir. Evet; insan yaş aldıkça daha alıngan oluyor. Rüzgârdan nem kapmak derler ya. İşte o emsal. Meğer patron yurt dışındaymış ve de yazımı okumamış bile. Neden bilmem gençlik yıllarımdan beri tepelerden gelen tepkilere karşı aşırı hassasiyet duyarım. Hoş geldin demenizi beklemiyorum. Yanız bilgi sunmak istedim. Emanet köşeyi geri alıyorum. Müsaadenizle. Teşekkürler ediyorum. 3
  • Deneyim 29 Temmuz 2019, Pazartesi 17:09:37 Çetin Bey , bazı görüşlerinize katılmasam da,engin tecrübeniz ve bilgi birikiminiz nedeniyle bu sektör için çok gerekli olduğunuzu düşünüyorum. Artık yazmamanız durumunda kaybeden siz değil bu sektör olacaktır, lütfen kararınızı bir kez daha gözden geçiriniz. Not:Bu siteyi bırakıp başka bir siteyle anlaşma yaptıysanız onu bilemem tabi. 2
    • cvp deneyim 30 Temmuz 2019, Salı 09:40:02 İlginiz için teşekkür ediyorum. Hoşçakalın diye seslenmiştim sizlere. Şimdi kendi kendime Hoş bulduk diyorum. Evet, benim yaşımda bir emekli insan için kendisini meşgul edecek bir uğraştan kopmak hayli zor. Yazdığım son yazının ortalarında bulunan bir paragrafının yayınlanan metinde yer almadığını görünce yerel basınımızda hayli fazla yer bulan patron sansürü uygulamasının APH’ da bulaştığını düşünerek verdim bu kararı. Konu önemliydi. Oysaki altı seneden beri patronun bu tür bir yaptırımına maruz kalmamıştım. Şimdi bir paragraf çıkartılırsa yarın tüm bir konunun istenmeyeceğini ve belki de yayınlamayacağını düşündüm. Vb..vb.. Her ne ise bu her karakterin kabulleneceği bir uygulama değildi. Ben de kendime yakıştırdığımı yaptım. Hepsi bu. Ve de buraya kadar kendimde hiçbir hata bulmadım. Kararıma üzülmeme rağmen “ Aferin “ bile dedim kendi kendime. 27 Temmuz Pazar günü normal yazıları gönderdiğimiz saatte Hoşçakalın’ ı gönderdim hem Airporthaber’e hem de Facebook arkadaşlarıma. Kararımın nedenini sordular tabii ki. Yukarıdaki anlatımı patron dahil APH yöneticilerine de tekrarladım. Yazılarımızı sisteme giren arkadaşımız iyi de 21 Temmuz 2019 Pazartesi günü sizinle görüştükten ve hassasiyetinizi fark etmemizden 27 dk sonra atladığımız paragrafı yazınıza girdik. Bir tek kırmızı renkle belirginleştirdiğiniz linki kaydedemedik. Yazınıza daha sonra hiç bakmadınız mı diye sordu. Benim yayınlanan yazılarıma yalnız Pazar akşamları saat 00.00’ da yazının ilk sisteme girişinde her hangi bir hata var mı diye bakma alışkanlığım var.. Kaldı ki yazıların APH’ a gönderilmeden önce defalarca okunduğu da ortada. Hiç kimsenin bir gün önce sisteme girilen yazısını ertesi gün tekrar okuduğunu zannetmem. O yazı yayınlanmış ve dikkat takip eden haftaki yazıya çevrilmiştir. Evet; insan yaş aldıkça daha alıngan oluyor. Rüzgârdan nem kapmak derler ya. İşte o emsal. Meğer patron yurt dışındaymış ve de yazımı okumamış bile. Neden bilmem gençlik yıllarımdan beri tepelerden gelen tepkilere karşı aşırı hassasiyet duyarım. Hoş geldin demenizi beklemiyorum. Yanız bilgi sunmak istedim. Emanet köşeyi geri alıyorum. Müsaadenizle. Teşekkürler ediyorum. 1
  • Kenan 29 Temmuz 2019, Pazartesi 16:12:25 Yazı sayısını azaltarak da olsa devam edilmesi daha uygun olurdu, bazı konularda yorum yapacak insanlara ihtiyaç var 2
    • cvp kenan 30 Temmuz 2019, Salı 09:40:35 İlginiz için teşekkür ediyorum. Hoşçakalın diye seslenmiştim sizlere. Şimdi kendi kendime Hoş bulduk diyorum. Evet, benim yaşımda bir emekli insan için kendisini meşgul edecek bir uğraştan kopmak hayli zor. Yazdığım son yazının ortalarında bulunan bir paragrafının yayınlanan metinde yer almadığını görünce yerel basınımızda hayli fazla yer bulan patron sansürü uygulamasının APH’ da bulaştığını düşünerek verdim bu kararı. Konu önemliydi. Oysaki altı seneden beri patronun bu tür bir yaptırımına maruz kalmamıştım. Şimdi bir paragraf çıkartılırsa yarın tüm bir konunun istenmeyeceğini ve belki de yayınlamayacağını düşündüm. Vb..vb.. Her ne ise bu her karakterin kabulleneceği bir uygulama değildi. Ben de kendime yakıştırdığımı yaptım. Hepsi bu. Ve de buraya kadar kendimde hiçbir hata bulmadım. Kararıma üzülmeme rağmen “ Aferin “ bile dedim kendi kendime. 27 Temmuz Pazar günü normal yazıları gönderdiğimiz saatte Hoşçakalın’ ı gönderdim hem Airporthaber’e hem de Facebook arkadaşlarıma. Kararımın nedenini sordular tabii ki. Yukarıdaki anlatımı patron dahil APH yöneticilerine de tekrarladım. Yazılarımızı sisteme giren arkadaşımız iyi de 21 Temmuz 2019 Pazartesi günü sizinle görüştükten ve hassasiyetinizi fark etmemizden 27 dk sonra atladığımız paragrafı yazınıza girdik. Bir tek kırmızı renkle belirginleştirdiğiniz linki kaydedemedik. Yazınıza daha sonra hiç bakmadınız mı diye sordu. Benim yayınlanan yazılarıma yalnız Pazar akşamları saat 00.00’ da yazının ilk sisteme girişinde her hangi bir hata var mı diye bakma alışkanlığım var.. Kaldı ki yazıların APH’ a gönderilmeden önce defalarca okunduğu da ortada. Hiç kimsenin bir gün önce sisteme girilen yazısını ertesi gün tekrar okuduğunu zannetmem. O yazı yayınlanmış ve dikkat takip eden haftaki yazıya çevrilmiştir. Evet; insan yaş aldıkça daha alıngan oluyor. Rüzgârdan nem kapmak derler ya. İşte o emsal. Meğer patron yurt dışındaymış ve de yazımı okumamış bile. Neden bilmem gençlik yıllarımdan beri tepelerden gelen tepkilere karşı aşırı hassasiyet duyarım. Hoş geldin demenizi beklemiyorum. Yanız bilgi sunmak istedim. Emanet köşeyi geri alıyorum. Müsaadenizle. Teşekkürler ediyorum. 1
  • Eski CGN li 29 Temmuz 2019, Pazartesi 16:10:30 Merhaba Cetin bey, eski peroneliniz olarak her hafta yazilarinizi keyifle takip ediyordum. Umarim kararinizdan vazgecersiniz. Saygilarimla 2
    • cvp eski CGN 30 Temmuz 2019, Salı 09:41:37 İlginiz için teşekkür ediyorum. Hoşçakalın diye seslenmiştim sizlere. Şimdi kendi kendime Hoş bulduk diyorum. Evet, benim yaşımda bir emekli insan için kendisini meşgul edecek bir uğraştan kopmak hayli zor. Yazdığım son yazının ortalarında bulunan bir paragrafının yayınlanan metinde yer almadığını görünce yerel basınımızda hayli fazla yer bulan patron sansürü uygulamasının APH’ da bulaştığını düşünerek verdim bu kararı. Konu önemliydi. Oysaki altı seneden beri patronun bu tür bir yaptırımına maruz kalmamıştım. Şimdi bir paragraf çıkartılırsa yarın tüm bir konunun istenmeyeceğini ve belki de yayınlamayacağını düşündüm. Vb..vb.. Her ne ise bu her karakterin kabulleneceği bir uygulama değildi. Ben de kendime yakıştırdığımı yaptım. Hepsi bu. Ve de buraya kadar kendimde hiçbir hata bulmadım. Kararıma üzülmeme rağmen “ Aferin “ bile dedim kendi kendime. 27 Temmuz Pazar günü normal yazıları gönderdiğimiz saatte Hoşçakalın’ ı gönderdim hem Airporthaber’e hem de Facebook arkadaşlarıma. Kararımın nedenini sordular tabii ki. Yukarıdaki anlatımı patron dahil APH yöneticilerine de tekrarladım. Yazılarımızı sisteme giren arkadaşımız iyi de 21 Temmuz 2019 Pazartesi günü sizinle görüştükten ve hassasiyetinizi fark etmemizden 27 dk sonra atladığımız paragrafı yazınıza girdik. Bir tek kırmızı renkle belirginleştirdiğiniz linki kaydedemedik. Yazınıza daha sonra hiç bakmadınız mı diye sordu. Benim yayınlanan yazılarıma yalnız Pazar akşamları saat 00.00’ da yazının ilk sisteme girişinde her hangi bir hata var mı diye bakma alışkanlığım var.. Kaldı ki yazıların APH’ a gönderilmeden önce defalarca okunduğu da ortada. Hiç kimsenin bir gün önce sisteme girilen yazısını ertesi gün tekrar okuduğunu zannetmem. O yazı yayınlanmış ve dikkat takip eden haftaki yazıya çevrilmiştir. Evet; insan yaş aldıkça daha alıngan oluyor. Rüzgârdan nem kapmak derler ya. İşte o emsal. Meğer patron yurt dışındaymış ve de yazımı okumamış bile. Neden bilmem gençlik yıllarımdan beri tepelerden gelen tepkilere karşı aşırı hassasiyet duyarım. Hoş geldin demenizi beklemiyorum. Yanız bilgi sunmak istedim. Emanet köşeyi geri alıyorum. Müsaadenizle. Teşekkürler ediyorum. 1
  • YANGIN 29 Temmuz 2019, Pazartesi 14:54:57 yangının kokusunu alan fareler ilk önce binayı terk ederlermiş.Sen Safa'nın yeni yaktığı meşalesinin kokusunu alıp önce terk ettin binayı. 5
    • CVP YANGIN 29 Temmuz 2019, Pazartesi 15:13:10 BENİ İYİ TANIMIŞSINIZ. BRAVO. 0
  • Kpt.M 29 Temmuz 2019, Pazartesi 14:05:15 Değerli büyüğüm takdir edersiniz havacılık sektörü ‘el verme’ ile öğrenilir. Siz meslek büyüklerimiz el vermeden biz gençler ilerleyemeyiz. Gerçekleri gösteren kimse kalmamışken herkes konuşmaktan, yazmaktan korkarken siz ve Ali Kidik gibi duayenlerin ışık tutmaya devam etmesi gerekir. Saygılar. 1
    • Kpt M'ye 31 Temmuz 2019, Çarşamba 14:48:13 Çetin Bey'in yeri havacılık camiasının gönlünde hep ayrı bir yerdedir ama Ali Kıdık'a da duayen demişsiniz ya, komik olmuş, sesli güldüm gerçekten. Allah da sizi güldürsün Kpt M 0
  • Olmadı Çetin abi, 29 Temmuz 2019, Pazartesi 13:51:40 Aynı dunya görüşünde olmamanıza rağmen (gerci artık sağ sol kalmadı, bir iyiler birde kötüler var)sizi zevkle takip ediyor,engin tecrubelerinizden faydalanmaya çalışıyordum. Havacılık öğle ekmek küreğini fırında bırakıp, hicbir bilgisi,görgüsü olmadan alacele gelip makamların işgal edildiği bir sektör olmamalı ama maalesef bunları yasiyoruz.Sektorde işi bilen,tecrübeli insan pek kalmadı gibi.Yazılarınızla bu boşluğu dolduruluyor, bizlere de moral veriyordunuz.Umarım bir süre dinledikten sonra kaldığınız yerden devam edersiniz. 1
  • Cengiz 29 Temmuz 2019, Pazartesi 12:51:50 Çetin Bey ne olur bizi bırakmayın.Bizleri tecrübelerinizden,bilgi birikimizden ve anılarınızdan oluşan,okumaya doyamadığınız güzel yazılarınızdan mahrum bırakmayın lütfen.Sizi seviyoruz. 1
  • B. T. Ayaz 29 Temmuz 2019, Pazartesi 12:47:28 Havacılık sektörünün duayenlerinde Çetin Bey’e. Bilgi ve tecrübe günümüzde en değerli şey. Sizin birikimlerinizden inanılmaz ölçüde faydalanıyorduk. Lütfen bunu bizden mahrum bırakmayın. Saygılar... 0
  • Bayram için ara 29 Temmuz 2019, Pazartesi 11:03:53 Çetin Bey tekrar sayfanızda yazmaya başlayacağınız günü bekliyoruz. Araya da bayram tatili diyelim. İyi bayramlar. 1
  • Sn Çetin bey 29 Temmuz 2019, Pazartesi 10:17:58 Değerli üstad,yeni yazınızı beklerken haftaya böyle kötü bir haberle başlamak hiç hoş olmadı. Mazallah sağlık veya aile sorunları yoksa sizin gibi değerli bir insanın,ağabeyimizin bugüne kadar yaptığı gibi,uzun yıllara dayanan iş ve hayat bilgilerini,tecrübelerini,görüşlerini genç kuşaklardan mahrum etmemesi gerekir zira duayen olup da yazarlık yapan,bilgi veren,aydınlatan,yorumları cevaplayan sizden başka kim var ki? Kararınıza saygılıyım ama bir kere daha düşünmenizi istirham ederim. Kararınız kesinse de herşey için çok teşekkür eder,elinizden öper,size ve ailenize mutluluk,sağlık ve huzur dilerim. Saygılar,hürmetler. 1
    • CVP SN.ÇETİN... 29 Temmuz 2019, Pazartesi 10:47:09 ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM.SAĞLIK VE AİLE SORUNU YOK ŞÜKÜR. YAŞ İLERLEDİKÇE İNSANIN ALINGANLIĞI ARTIYOR GALİBA.RÜZGARDAN NEM KAPIYOR.SAYGI BİZDEN. 0
  • Okurunuz 29 Temmuz 2019, Pazartesi 10:04:37 Çetin Bey, Bizleri engin tecrübelerinizden, objektif ve hakkaniyetli değerlendirmelerinizden mahrum bırakma hakkınız olmadığını düşünüyorum.. Özellikle Pazartesi günleri Airporthaberi ilk açtığımda ilk önce haberleri değil sizin yazınızı bir solukta okuyorum, bazen tekrar okuyorum.Yazılarınıza gelen gelen bazen tamamlayıcı bazen absürd görüşlere cevaplarınız dahi ayrı bir bilgelik taşıyor.Lütfen yazmaya devam ediniz. Saygılarımla 2
    • CVP OKURUNUZ 29 Temmuz 2019, Pazartesi 10:48:18 TEŞEKKÜRLER EDİYORUM.SAĞ OLUNUZ. 0
    • CVP OKURUNUZ 29 Temmuz 2019, Pazartesi 10:49:07 TEŞEKKÜRLER EDİYORUM.SAĞOLUNUZ. 0
  • Ciko 29 Temmuz 2019, Pazartesi 09:27:35 Aman iyi oldu bosuna yer kapliyodu zaten 18
    • Ciko'ya 29 Temmuz 2019, Pazartesi 10:20:20 Asıl sen ve senin gibiler boşa yer kaplıyorsunuz saygısız,ahlaksız mahluk !!! 6
    • RR 29 Temmuz 2019, Pazartesi 10:27:40 Yazarin ne dedigini anlayacak bilgi ve egitimden yoksun oldugun icin boyle dusunuyor olabilir misin? Veya "Ucankus" kanalin jeneresyanundan oldugun icin bilgilerini aktaran abilerin ne dedigini anlamak yerine yaptiklarina b.k atip, gun boyu internette sosyetenin Alacati resimlerine bakmayi tercih edenlerden misin CIKO? 3
    • CVP CİKO 29 Temmuz 2019, Pazartesi 10:50:29 KARARIMI YERİNDE BULAN BİRİNİN BULUNMASI DA GÜZEL. 3
    • CVP ÇİKO'YA 29 Temmuz 2019, Pazartesi 11:22:55 KIRICI OLMAYIN LÜTFEN. HERKES BEĞENMEK ZORUNDA DEĞİL YAZILARIMI. 2
    • Cikoya 29 Temmuz 2019, Pazartesi 14:00:04 Altının kıymetini sarraf bilir, sen ne anlarsın bre dümbük!!! 3
  • Bülent 29 Temmuz 2019, Pazartesi 09:09:29 Bu ülkede doğru söyleyeni dokuz köyden kovarlarmış.Sevgili Çetin ağabey sen biz gençlere çok güzel örnekler vererek hayat tecrübeni aslında paylaşıyorsun bu devirde bunu yapan insan sayısı o kadar azki :( Gerçekten bizleri bu yazılardan mahrum etmen biz gençlerin gelecekte senin ve diğer abilerimizin bilgi paylaşımlarından dolayı eksikleri olacağı kesindir.Japonyada bir çok şirkette senin gibi değerleri bir köşede oturtup yeni işe başlayanlara eğitim ve çalıştığı kurumla ilgili bilgiler vererek tecrübelerini paylaştığını duymuştum.Öncelikle insan olduğun ve her konuyu bilgin dahilinde bizlere aktardığın için teşekkür ederim Umarım Airport haber Yönetimi senin ve diğer değerli abilerimizii kaybetmez Seni seviyoruz. 2
    • CVP BÜLENT 29 Temmuz 2019, Pazartesi 11:25:56 ALLAHTAN BU KEZ KOVAN YOK. KİMSE KŞİMSEYE KIRGIN'DA DEĞİL. SİZLERE FAZLASI İLE BAĞLANDIĞIMI HİSSETTİM BU KEZ. SELAM, SEVGİ VE TEŞEKKÜRLERİMLE. 1
  • Sn. Çetin Bey 29 Temmuz 2019, Pazartesi 08:43:06 Biz sizin yazılarınızın devamı görmek istiyoruz. Fikrinizi tekrar gözden geçirmenizi arzu ederiz. Saygılarımla 1
    • CVP SN. CETİN 29 Temmuz 2019, Pazartesi 11:38:12 TEŞEKKÜR VE SEVGİ İLE. 0
  • Alkışlar 29 Temmuz 2019, Pazartesi 00:23:54 AirportHaber olarak Çetin Beyi bırakmama isteğinizi alkışlıyorum. Eminim o da sizin ve okurlarının bu talebine karşılıksız kalmayacaktır. Onun Tecrübe ve birikimlerinden faydalanmak istiyoruz. 2
    • CVP ALKIŞLAR 29 Temmuz 2019, Pazartesi 11:39:21 TEŞEKKÜR EDİYORUM. SAĞOLUNUZ. 1