HABOM AMERİKAYI YENİDEN KEŞFETTİ VE “HATA”DAN KAYNAKLANAN HATALAR

    Çok beğenilenler

  • FARK edin lütfen 11 Mart 2014, Salı 00:20:55 Farkettiyseniz, SHYO mezunları yada öğrencilerinin aşırı derece de tepkileriyle karşılaşılıyor, bunun sebebi SHGM. EASA lisansını almayı haketmiş emek vermiş, 3-5 yıl sektör deneyimli, kabiliyetli insanlara saygısızlık ediliyor, Buna dur demek lazım. Eğer ki bu şekilde saygısızlık devam ederse, insanlar SHYO mezunlarına ve öğrencilerine de saygı duymaz. Çünkü esip gürleyip hakaret edip, yanlışları genele vurmak, hoş değil ve haklılığı yok sayar. Bende SHYO mezunuyum ve gerçekten emek vererek, çalışarak ve kasarak zor bela easa lisansı aldım. Ha yunan'dan almadım ama aldım. Zor'du gerçekten. İngilizcem toeic 900. İyi yani. Lütfen saygı unsurunu unutmayalım. Ne demek parayla lisans. Nerede yaşıyorsunuz allahaşkına. Ben kimseyi savunmuyorum, sadece hakkıyla bu easa lisansını almış insanlar var, haksızlık yapılıyor. Saygı duymak istiyorsanız saygı gösterin. Yoksa hep mağdur olmaya mahkum olursunuz. 6
    • doğru 11 Mart 2014, Salı 09:16:51 haklısın usta, saygı göstermeyen saygı göremez. 3
    • incir 11 Mart 2014, Salı 15:58:40 sevgili genç kardeşim bu sözde parayla lisans alma işini çıkaran sizin o çok değerli okulunuzdan mezun abinizdir.sektör hakkında az çok bilgin varsa bunu bilirsin.ayrıca uçak teknisyeni mesleğini ayağa düşüren typ programınında fikir babaları çok sevgili okulunuzdan mezun abilerinizdir.onun için shyo mezunları bu mesleğe yarardan çok zarar getirmiştir. ingilizce bilip insan kalitesini arttırdıkları doğrudur ama sonra bir çuval inciri berbat ettikleri de bir gerçek. 2
    • incire 12 Mart 2014, Çarşamba 02:17:54 Bu ülkede lisans almak için gerekli olan şartlar 18 yaş+Tc vatandaşı+modüller ise sen nasıl gidip sadece typ yi suyçluyosun ? ha yoldan geçen adam gelmiş teknisyen olmuş ha typ kursuyla gelmiş. Bu şartlar değişmediği sürece typ olsun olmasın bi anlamı var mı arkadaşlar ? bu şartlar değişmediği süerece bırakın okullarda kısıtlı olan gelirlerini typ ile artırsınlar. İşin özünde sorun var.Okullara çamur atmak kolay .Üniversite 3milyon dolarlık motor bağışladınız da onlar mı kabul etmedi ? 3
    • habom 13 Mart 2014, Perşembe 19:15:43 TK!lılar hep bizimle dalga geçiyor. -hadi yine iyisiniz kaptınız çeyrek ikramiyeleri, habomcuya 4 çeyrek acılı çek usta gibi cümleler kuruyorlar. Hepsini Allah nasıl biliyorsa öyle yapsın. Hamdi beye ''Alma mazlumun ahını çıkar aheste aheste.'' 1
  • SHYO 10 Mart 2014, Pazartesi 22:58:19 Merhaba arkadaşlar, 2002 anadolu SHYO mezunuyum, şu an mezun arkadaşlarımın mağduriyetini çok iyi anlıyorum ve yanlarında olduğumu belirtmek istiyorum. Fakat emek verip, Easa lisansı almış arkadaşlarımın emeklerinin tamamen hiçe sayıldığını ve gerçek sorun olan SHGM mevzuatlarının dikkate alınmadığını düşünüyorum. Arkadaşlarım, kardeşlerim, zaten iyi olan her zaman kazanır, Easa lisansı almış kişilere bu derece saldırmaya bir anlam veremiyorum, çünkü bende zamanında shy lisansı için ne katekulle ler yapıldığını iyi biliyorum. O sınavların, o kursların nasıl yapıldığını iyi biliyorum. İnsanların ekmeğiyle ilgili acımasız eleştiriler yerine yapıcı olmayı tercih ediyor ve öneriyorum. Hak eden alsın, fakat hata özellikle yunanistan otoritesinin de yediği haltlar yakında ortaya çıkar. Hak eden ve iyi olan her zaman kazanır, dert etmeyin. Sektörde sağ'la sol'la uğraşacağımıza işimizi iyi yapalım, farkımızı ve kalitemizi ıspatlayalı yeter. insanların ekmğine saldırmayın. 3
  • Tüm yorumlar

  • habomlu zombiler 15 Mart 2014, Cumartesi 15:47:48 easa lisansını kabul etmıceklermi şimdiş ????* biri acil yazsın 0
    • shgm 16 Mart 2014, Pazar 16:15:40 shgm easa lisansına karışmaz, easa lisansın varsa çalıştığın şirket seni yetkilendirirse yetkilendirir. shgm Shy lisansına çeviremezsin, kalktı o çevirme olayı. mümkün değil artık. Easa lisansına da tip işletmek çok çok çok çok zor. neredeyse mümkün değil. hadi kolay gele. yani türkiye de easa lisansı artık para etmez ;) 3
  • .:HabomCU:. 14 Mart 2014, Cuma 15:26:28 Tis imzalandı ama üzerinde hala değişmeler oluyor. Cumartesi 2,5 katı alınacak olan mesai ucret iptal edilmis. Sendikacı larda hic itiraz etmiyor tamam diyorlar. Şirket biz bunu istemiyoruz diyor sendikacılar tamam diyor. Tis imzalandiktan sonra bile bunu nasıl yapabilirler? 1
    • YORMA KENDİNİ 15 Mart 2014, Cumartesi 01:52:09 YORMA KENDİNİ GÜZEL KARDEŞİM. KİME ANLATIYORSUNKİ DERDİNİ ? DEVLET Mİ VAR ARKANDA ZULÜMLERE DUR DİYECEK. ADALET Mİ VAR ? VİCDAN MI VAR ? ALLAH KORKUSUMU VAR ? 2
    • :) 15 Mart 2014, Cumartesi 09:35:12 İtirazınmı var arkadaşım. O zaman B kapısı Orada :) Yerse tabi :) 12
    • yazık insanlara 16 Mart 2014, Pazar 15:45:56 ne olacak bu durum h.topçu yapılanma içerisindeyiz beklesinler işlerine sahip çıksanlar diyor.Yazıktır birlikte çalıştığımız arkadaşlarımız bizdeen 2 3 kat fazla maaş alıyorlar haksızlıkta kölelikte nedir bu .. 1
  • iPhone Uygulaması 13 Mart 2014, Perşembe 23:13:45 Revizyondaki traktörcüler yandı desene,hak etmeyince olmuyor demekki;) 12
    • yedirmeyiz 13 Mart 2014, Perşembe 23:54:33 ne çok teknisyen düşmanı varmış ellerini ovuşturup bekleyen.. havanızı alırsınız. 0
    • seni 14 Mart 2014, Cuma 14:52:06 traktörcüler kovalasın seni.. 0
  • iPhone Uygulaması 13 Mart 2014, Perşembe 14:46:36 Sefa bey;yine harika bir tespit,yine harika bir yazı tebrikler,HATA tarafından verilen Yunan Sivil Havacılığınca usülsüzlüğü sebebiyle iptal edilmiş lisansa sahip personelin çalıştığı şirketin Kalite departmanı tarafından yetkileri iptal edilirmi acaba?Yunan sivil havacılığı o tarihlerde yapılan sınavlara binaen verilen lisans numaralarını açıklarmı acaba?ne dersiniz bundan sonraki süreç nasıl şekillenir? 2
  • isten atildim diyene 13 Mart 2014, Perşembe 13:12:28 Sure 5 yildan 7 yila cikti bu arada bilgin.olsun shy icin tabi 0
  • çare yok 13 Mart 2014, Perşembe 12:45:37 ben modül sınavlarımın 11-15-7-17 hariç hepsini vermiştim sonra işten atıldım THY nin kapısından geçmem dedim elimdeki son parayla ilk açılan EASA lisans kursuna gittim çalıştım dinledim kafa yordum benim emeğimi kimse inkar edemez! şimdi tecrübemi dolduramadan easa lisansım patladı alamadım. SHY66 bitiriyim diyorum sınav tarihleri bana uymuyor bu sene 12. ayda 5 senem doluyor ve verdiğim sınavların hepsi sıfırlanıyor. çok net söylüyorum THY deki eski sistem heray sınav olsa ben o sınavları veririm ama önümde iki sınav tarihi var ve ben 3. ye giremiyorum sürem yetmediği için. kim girse sorular da hep çevrim hatası var diyor geçme % si ya 1 yada 0 dan daha düşük. Ben ne yapıcam neden sistem bu kadar b.ktan bunun ceremesini neden çekmek zorundayım. daha yeni ünüversite mezunları geçemiyorken bu para döngüsü neden. bu kadar aç olmayın. ben size sınav başına 100 lira vereyim adam gibi soru sorun bari. 0
  • Müh 13 Mart 2014, Perşembe 12:12:57 MErhaba arkadaşlar, Tekniğe yeni giren mühendis arakdaşlara hoşgeldine gidelim.. 0
  • HATA - ATAC-IST 13 Mart 2014, Perşembe 11:30:17 hata ile atac-ist işbirliği ile yapılan tip kurslarına ve lisans kurslarına geçmişte katılanlar YANDI. Bundan sonra yetkileri ne olur bilinmez. Geri yetkilerini alsalar bile, tövbe ne kurslarına gidilir, ne sınavlarına katılır. Onlarca insanın ekmeğiyle oynadılar. 1
  • ...... 12 Mart 2014, Çarşamba 17:04:10 Bu kısır döngü böyle devam edecek görünüyor. 2
    • teknik 13 Mart 2014, Perşembe 12:53:14 satılık lisans var.memurdan 1
  • inop 12 Mart 2014, Çarşamba 17:01:42 Size tavsiyem eğer bu kursun önceki sinavları ve alininan lisansla iptal edilirse bu easa kursunu türkiyede açan kuruma veya dernek yöneticilerine dolandiricilik davası acmalarini öneriyorum benden söylemesi çok kişi mağdur olacak yakında.( bile bile yapılan bu alicengiz oyunununa malesef bir çok. Saf arkadasim maruz kaldı ingilizceleri olmadığı halde kursa kabul edildiler maddi çıkar gözeterek yapılan bu organize işi şikayet edin ve mal varlıkları hakkinda soruşturma baslatin nokta ) 3
    • yaw he he 12 Mart 2014, Çarşamba 20:40:30 tamam görürsem söylerim. 2
    • unutma 13 Mart 2014, Perşembe 23:04:41 bu yazdıgın yorumu silme gözüne sokacam !!! 0
    • mon 13 Mart 2014, Perşembe 23:58:52 yorumlar sadece yönetici tarafından silinir a benim teknolojiden bihaber teknisyen düşmanı genç arkadaşım.madem çok delikanlısın gold air hakkında da yazsana.oradakiler çok hak ederek mi aldılar. onları bilmem ama ben hak ederek aldım.dil tazminatı alıyorum ve easa lisansım var. var mı ötesi.. 0
  • SHYO 12 Mart 2014, Çarşamba 16:20:34 Sefa bey bir SHYO mezunu olarak size teşekkür ediyorum. Önemli bir yazı ve kurallarda hata yapmadan yazmanız ve HATA firmasının kararını bize içerikli olarak anlatmanızı araştırmacı bir habercilik olarak görüyorum. 4
    • gözünle oku 12 Mart 2014, Çarşamba 20:43:05 o hata firmasının karari değil benim üniversite okumuş cahil kardeşim yunanistan sivil havacılığının yazısı. gözünle oku bir dahaki sefere.. 0
  • Android Uygulaması 12 Mart 2014, Çarşamba 00:31:49 2yildir lisans sinavlarina giriyorum ve gecen yil ki sinav yetkisi alinmasiyla zor girebildiğimiz sinavlara ulasimimiz daha da zorlasti. Basta sunu söylemek istiyorum 2ayda shy lisansi alindi burada ve bu sadece belli kişilerin haberi olan bir tufandi. O insanlar 2yildir c/s. Eğer herhangi bir yetki alimi olursa o kişinin mühür bastigi butun ucaklarda ki bütün islerin tekrar yapilmasi gereklidir. Ben shy den çok çektim. Mod7 essay den 3defa 80-70 ile 90-70 ile 80-70 ile kalmadim birakildim!! Yazili sinavda adam kafasina gore veriyo puani bidaha girsin .. Der gibi... Gittim kurs bedeli olan parayi verdim ve tüm sinavlardan gectim ki İngilizce yeterlilik belgem c/s b1seviyesi. Ayrica Neyin kavgasi bu? Ne konustugunu bilmeyen insanlarin helalligi ustumde yuk etmez. Her lisans alan yetkili değildir. bu konuda yeni mezunlar tecrubesizler ve İngilizcesi olmayanlar konusmasin. Ayip ediyorsunuz. Saygilar. 0
  • #Berkin 11 Mart 2014, Salı 20:56:57 Ben Berkin,her 15 yaşındaki çocuk gibi ben de oyunlar oynayıp,gülmek isterdim fakat beni acımadan öldürdüler... Beni unutmayın abilerim. 15
    • ebruli 11 Mart 2014, Salı 21:52:54 tamam 6
    • birisi 11 Mart 2014, Salı 22:04:47 keşke sadece oyun oynasaydın o taşlarla çelik çomak oynasaydın mesela polise atmayacaktın o taşı. 8
    • #berkin 12 Mart 2014, Çarşamba 12:54:19 o çocuğu taş atarken gördüğün bir görüntünün linkini verebilir misin? Sadece duyduklarımıza değil gerçekten gördüklerimize inanmalıyız ve bugün bir gerçek var 15 yaşında bir çocuğun cenazesi var binlercesi sokakta ve bir başsağlığı dilemek yerine hala taş atmışmış falanmış filanmış.. çocuk öldü ve onun arkasından bile laf söyleyecek kadar yozlaşmışsınız. Ama boşver çocuk ölmüş,paralar çıkmış,borç kapıya dayanmış,yurt talan edilmiş,bizim paramız kimin evinde çıkmış önemli değil çünkü metrobüs yaptılar... Allah hepinizi ıslah etsin.. 3
    • ZAFF 12 Mart 2014, Çarşamba 17:17:59 15 yaşındaki bir çocuğun siyasi bir ideoloji uğruna bazı şeyleri muhakeme etmesi cok anlamlı değil.Eminim o taşta attıysa onun için bir oyundur.bakın 80 ihtilalinin öncesine şahit olmuş kişiler bunun ne anlama geldiği iyi bilirler.burda sorgulanması gereken bu durumlara nasıl alet olmakdan kendimizi nasıl koruruz.allah rahmet eylesin kardeşimize mekanı cennet olsun.ama siyasi görüşümüz ne olursa olsun devlet bizim polis bizim.polis kardeşlierimiz şehit olduğunda böylesine genç fidanlarda vefat ettiğinde aynı hüznü yaşamak gerekir.allah geride kalanlara sabır , polis teşkilatına kolaylık versin onlarında işi de kolay değil.birilerini şuçlamak en kolay yol bizim tercih ettiğimiz bu maalesef herkese bol gülücüklü kardeşlik bağlarının kuvvetli olduğu bir dünyada yaşaması dileğiyle... 2
  • Yardım 11 Mart 2014, Salı 20:49:48 Sefa bey her yıl genel kurullarda MALI analiz yapmak suretiyle yuklu hissedarı olduğunuz THY yönetimine soğuk terler dokturursunuz. Sizin analizlerinize cok önem vermekteyim, 2013 sonucları sizce makyajlanmis mıdır? Oncelemelerinizi tamamlayabildiniz mı? Paylaşabilir mısınız? Teşekkür ederim 1
  • carsi 11 Mart 2014, Salı 20:23:32 Lisansi alamazlarsa bari parayi kurtarsinlar. Hem para hem de lisansdan olursa bunun hesabini kim verecek bu kurslari organize eden kişiler mi ? 4
  • worker 11 Mart 2014, Salı 18:46:23 develer ve dikenleri...Sefa başkan iyiki varsın... 2
  • medeni 11 Mart 2014, Salı 16:41:23 Yarın saat 12:00'da teknik aş 2. hangar 3 katta kantinde toplantı olacakmış :))) Siz neyin kafasını yaşıyorsunuz muhalif sendikacı habomlular :))) Karpuzda kesin bari :)) 3
  • Yayın 11 Mart 2014, Salı 12:26:48 Babam Basıcak parayı alıcak bana lisansı ohh yaa ! :D Sonraa vuğucam kığbacı vuğucam kığbacıı :D ohh yaaaaa Sizi küçük sezercikler :D:D airporthaberyayınla lütfen :D 32
    • para 11 Mart 2014, Salı 14:01:28 paran yoksa vereyim sende al büyük sezercik, beceremedin galiba ? kaldın mı sınavlardan yoksa ? Normaldir ..k atman. 1
    • dene 11 Mart 2014, Salı 15:53:39 git bakalım sana da verirler belki. bu zekayla biraz zor ama dene 0
    • Yayın2 11 Mart 2014, Salı 22:58:18 Ulen yaptığım şu yorumu dahi ciddiye alıp yorum yazanlar var :D Allah Akıl fikir versin.. Şakayı ciddiye alıyor,Ciddi olayı Şakaya.. 0
  • iPhone Uygulaması 10 Mart 2014, Pazartesi 23:48:21 Sayın başkan çok güzel özetleyip yorumlamışsınız tebrikler 4
  • gerçekler acıtır 10 Mart 2014, Pazartesi 21:52:36 Biz milletce hak ettiğimizle yaşamak yerine hakkımız olmayan bir adım ötedeki ile yaşamayı seviyoruz malesef.Ben SHMYO mezunu 13 senelik CS im.Sınırlandırma kaldirma ve katagori ekleme için sınavlara girdiğim donemde soru ezberleme yerine KLM in modullerini tercüme edip çalıştım ve 13 sınavın sadece bir tanesinden 74 le kaldım.Ha ben bunu neden yaptım kendimi yenilemek öğrenciliği yeniden tatmak adına yaptım.Diyeceğim şu ki ben bunu yaparken ingilizce bilmeyen havacılığı uçurtma uçurmak zanneden hilen ve cebren lisans alıp mangalda kül bırakmayanlar; iki cihanda hakkım helal değil.Benim yanımda iyi seviyede ingilizce bilen okul mezunu havacılık kültürü almış genç arkadaşlarım saçma sistem yüzünden üç kuruş para alıyor bihaber beyzadeler dolarları sayıyor.Hak bunun neresinde sorarım. 8
  • dayinin yeri 10 Mart 2014, Pazartesi 18:43:39 Valla bulgaristan degil kutupta olsan bu babayigitler yine bulur adami... gecmis olsun.. bende magdurum gece uyuyamuyorum..napicaz. 9
  • ZAFF 10 Mart 2014, Pazartesi 17:53:58 sayın İNAN devlet hava aracında (yani tsk ve emniyet gibi kurumlar)çalışan,her yıl teknisyenlik yeterlilik (standarizasyon) sınavına girip hem teorik hem uygulama sınavlarından 100/80 notu alan hava aracı bakımı konusunda oldukça deneyimli olan bu kişilerin kazanılmış tecrübeleri hiçe sayılıyor(EASA Mevzuatında yeri olmasına rağmen) yeni mezun olmuş bir teknisyen ile aynı kefeye konuyor olması konusundaki düşünceleriniz nedir?SHGM lisanslandırma biriminden sorumlu arkadaşlar bize lisans vermemek için adeta savaş veriyorlar açık açık bizden haz etmediklerini defalarca dile getirdiler.sizde mi öle düşünüyorsunuz.saygılar..Diğer bir konuda mevzu bahis olan istihdam ise(shmyo den mezun olan gençler için) o zaman aynı uygulama neden askeri kökenli pilotlara uygulanmıyor.caanım ülkede parasını emeğini harcayıp atpl frozen lisansı alıp işe giremeyen pilot adayları kaynak israfı değil mi?(bu sözüm shgm'deki ilgili gen.müd.yrd.cısına) 1
  • Sinerji 10 Mart 2014, Pazartesi 14:35:10 Çetin ÖZBEYin bu haftaki yazısından:Osmanlıların ilk mizah dergisine adını vermiş olan Sinoplu Filozof Diyojen’e bir adamı akıllı olduğunun nasıl anlaşılacağını sorarlar. cevabı net ve tek kelimedir. 'Konuşmasından' .Yöneltilen ikinci soru ise ‘ Ya hiç konuşmaz ise?’ olur. Diyojen’in cevabından kim kendine nasıl bir ders çıkartır bilemem. 'O kadar akıllı olanı henüz dünyada yok'. 7
  • AG 10 Mart 2014, Pazartesi 14:29:45 Sayın İnan, THY TEKNİK AŞ'de yıllarca çalışmiş olmanız o kurum hakkına engin bilgilerinizin olduğu herkes tarafından bilinmekdedir. Son yıllarda bu kurumun harcamalarında büyük çıkar ilişkileri olduğu haber sitelerinde zaman zaman boy göstermekdedir. TGY TEKNİK AŞ. Gnl.Md'ünün özellikle bu çıkar ilişkilerinde baş rol oynadığı ABD'den getirdiği kişi ile birlikde, harcamaların büyük kısımlarının yapıldığı yerlere kendine biat etmiş kişilerle yürütüğü bilinmesine rağmen o koltukda kalmasına YÖNETİM KURULU ÇERÇEVESİNDE YETKİLİ KURUMLAR NEDEN SEYİRCİ KALIYOR. 0
  • isimsiz 10 Mart 2014, Pazartesi 13:24:06 Sefa Abi , Saganın buhar olan teminat parasına da yazılarını bekliyoruz.. Saygılarla 1
  • HATA 2 10 Mart 2014, Pazartesi 13:23:18 ingilizce bilip easa alanların ne suçu var deniliyor ? Arkadaş siz görmüyormuydunuz bu helenden golddan ne şekilde lisans alıyor bu insanlar ...bana dokunmayan bin yaşasın şekliyle kendi işime bakarım neden dediniz ? evet tüm lisanslar o vakit askıya alınsın easalar shgm farketmez...ingilizce yeterlilik sınavına girsin hepsi görelim o vakit kaç tanesi geçecek % 90'ı sınava bile girmeyecek o kadar eminim...yapsınlar arkadaş easa lisansına sahip herkese ing yeterlilik sınavı yapsınlar.hak edenler hakları ile devam eder diğer para ile satın alanlardan boyunlarını büker , yaptıkları haksızlıklar ile tekrar sınavlara girerler. 7
    • ben nabıyım 10 Mart 2014, Pazartesi 14:30:12 arkadaş ingilizcem var konulara hakimim shgm lisansım var bide easa olsun istiyorum . Ben nabıyım ? HE bidaha sınav yapsınlar çatır çatır yine veriyim sınavları. veremicek cahiller düşünsün.çok cahilsiniz 3
    • ben nabiyim e 10 Mart 2014, Pazartesi 17:42:13 kardeşim zaten adam sana birşey söylememiş hak eden alsın diyor... madem modül bilgin dil bilgin iyi sen zaten hak etmişsindir... hak etmeden alanlar düşünsün adamın gram ingilizcesi yok easa sınavında esay yazıyor itiraz buna... 3
  • ÖNCE TR 10 Mart 2014, Pazartesi 13:17:46 Önce bi türkiye'de typ lere çözüm bulunsun, thy ve mng nin yaptığı usulsuz ve kopya dolu sınavlar ve tip kursları değerlendirilsin, ondan sonra easa'ya bakılsın. Dışarıya bakmak için önce insanın kendi evi'nin temiz olması lazım. 5
    • havacı habom 11 Mart 2014, Salı 15:05:20 easa lisansı alanları ve nasıl aldıklarını gördük..sende easa cısın belli...madem thy ve mngde usülsüz ve kopya dolu sınavlar yapıldı sen niye almadın kopyayla lisansı..korktunmu yoksa kopyadan yakalanırım diye??? 4
  • HTA 'dan elenen . 10 Mart 2014, Pazartesi 12:39:22 Yabancı pilotlara yapılmayan sınavlar yerli pilotlara yapılıyor, HTA gibi saçma sapan bir uygulama yüzünden birçok pilotun önünü tıkadılar,bu saçma sapan süreçte, kimi zengin ettikleri belli değil ama aday başına 380 TL alabilmek içindir. Yahu işsiz pilottan 380 TL alıp ona saçma sapan oyunlar oynatıp sonrada başarısız demek kimin haddinedir ? Sen HTA ne demek ? O uygulamayı yapma veya uygulatma kifayetine sahip misin ? Hangi tıbbi örgüt sana bu yeterlilik belgesini vermiş? Türkiye Cumhuriyeti sınırlarında havacılık konusunda , HTA uygulamalarını ve seçmelerine icraa edip bu konuda uluslar arası yetkilendirilmiş bir merci yoktur ve süreçten elenenler için hukuk yolu açıktır. Buna ortak olan her bürokrat mutlaka adalet önünde hesap verecektir. Bugün bize birşey olmaz diyenler için yarını düşünmelerini tavsiye edilir.. 3
  • anadolulu 10 Mart 2014, Pazartesi 11:38:39 bende aü den mezunum bizim zamanızda ki ben 2012 mezunuyum 3 module girip geri kalnadan muaftık birde ingilizce sınavına girip yeterli oranı sağladığında lisansı alıyoduk.. herşeyi yaptık belgeleri gönderdik... sonu8ç lisans alamazsınız neden? modül 7niz eksik eğitim sisteminde açık bulunmuş onada gireceksiniz tmm verelim alalım yok bu sefer 3 yılda tecrübe isterim dendi.. 2012 mezunlarının yarısı bu şartlarda lisansını almış yarısınada bu bahane verilip lisans verilmemiştir.. bir kişi bunu mantıklı bir şekilde açıklasın anlatsın bana sen haksızsın desin bir daha bu konu hakkında ağzımı açmayacağım... sefa bey diyosunuz ki hata vs. dikkat edin yapacak başka neyim var ki benim?? 14
  • parayla lisans 10 Mart 2014, Pazartesi 11:32:42 EASA lisanslarıda patlamak üzere.Hakkıyla shy-66 lisansı alan arkadaşlarımızı tekrar tebrik ederim ! Böyle parayla alınıp bir gün patlayacağı belliydi.hadi koçum hadeeeee ! 30
    • çok beklersin 10 Mart 2014, Pazartesi 11:45:19 hakkıyla lisans alanlar mı? tek sayfa ezberleyip modül 15 i geçenlerden mi bahsediyorsun yoksa typ kursunda stajer kızları ayartıp soruları çalan ergenlerden mi? ya da kendi hazırladığı sorularla modül sınavına giren typ'cilerden mi? 11
    • çok beklersin'e 10 Mart 2014, Pazartesi 12:36:26 shy 66 modülleri tek sayfa ezberle geçilibiliyorsa millet neden kucak kucak para saçtı EASA'ya?? tek sayfa bile ezberleyemeyip shy lisansını alamayan arkadaşlar derslerin hepsi ingilizce olan EASA yı nasıl aldı??? 13
    • parayla lisans 10 Mart 2014, Pazartesi 15:16:56 zaten en çok X işareti alıp yazdığımın beğenilmemesinin sebebinin buraya ne kadar çok EASA Lisansı kursuna gidenlerin göz gezdirdiği aşikar :D eyv. çok beklersin rumuzlu arkadaşa cevap veren arkadaş.Verebiliyosanız sınavları madem Anadolu üni. den de verin görelim lisansı bizim verdiğimiz gibi ! 8
    • parayla lisans 'mı 10 Mart 2014, Pazartesi 17:09:20 Okul mezunlarınıda görüyoruz arkadaşım uçağın u'sunu bilmiyorlar fark nerede ben çalışıp işimi pratik olarak uygulayarak öğrendim . ingilizcem de var kendime güvenip gittim Easa lisansı aldım.hakederek, ha lisans kursu ha şirketin gönderdiği tip kursu fark yok merak etmeyin başaramayan yada para ile alan tip kursunda yada yetkilendirmede patlıyor. 2
    • parayla lisansmıya 10 Mart 2014, Pazartesi 19:16:53 uçağın u su u bilmiorlarsa bu yukarının sorunudur paşam. adam akıllı eğitim mi verdiler ? yukarıdan okula gelen yıllık para thy de f/0 nun bir aylık maaşından bile az.salak saçma yorumlar yapmakta üstünüze yok.işte sizin gibi eğitimsiz cahil bi işe girememiş insanlara istihdam veriyolar çok konuşmayın 4
    • HAK 11 Mart 2014, Salı 00:17:27 Hak eden ettiğinie saygı gösterir, sizde lütfen saygı gösterin, okulunuza saygımız var, böyle devam ederse o da olmayacak. 3
  • HATA ! 10 Mart 2014, Pazartesi 11:27:51 Umarım kısa sürede easa da yetkilerini alır ve bol keseden dağıttığı lisansları geri çeker, biz it gibi çalışalım sınavlarımızı verelim , adamın parası benden daha fazla diye gelsin 6 ayda lisans sahibi olsun. yok öyle iş .. ortada dönem soru kitapçıkları , cevap anahtarları , assay sınavlarındaki komiklikler hepsini bir bir bu zamana kadar hem hca ya hem easaya hem shgmye sürekli gonderiyordum hca duymuş artık şikayetlerimizi.tez vakitte shgm ve easada duyması dileğiyle.haksızlık karşısında susan dilsiz şeytandır susmayın ve bu na ön ayak olmayın.biz ne kadar çalışıp ter doktuysek bu iş için sizde dökmelisiniz. 23
    • lisanslı gence 10 Mart 2014, Pazartesi 11:35:52 ingilizce bilip hakkıyla easa lisansı alanlar ne olacak peki.. bence tüm lisanslar iptal edilsin shgm dahil.ingilizce yeterlilik belgesi istensin. yds'den 60 alamayana lisans verilmesin. 2
  • yazık !!! 10 Mart 2014, Pazartesi 11:24:35 aynen öyle Sefa bey, bu kafayla adam olmayız ve hemşehricilik,particilik,yandaşçılık,eş,dost,akraba vs kayırmacılık bitmedikçe ve tecrübesiz,bilgisiz,yeteneksiz,hak etmeyen insanlar torpille iş ve makam sahibi oldukları müddetçe ne toplum olarak ne şirket ve kurumlar olarak ne de ülke olarak ileri gidemeyiz!!! 1
  • yds 50 10 Mart 2014, Pazartesi 11:09:59 yakında da bir şikayet benden gold air hakkında olacak. tek kelime ingilizce bilmeden genel müdürlükten gelip tüm modullerini bitiren başarı timsali insanların bir açıklaması olmalı.. aynı zamanda şifreli sorular sahtekarlıgının da.. soruların ilk kelimelerini yaz sonra yanına da cevabı gir sınava geç...ondan sonra da başka şirketleri suçla.. herkes haddini bilecek.ne talta ne de gold air ne de typcilerin hepsi masum değil..bu üç yerden de lisans alanlar arasında çok bilgili insanlar da var.. bunun çözümü basit bu kurslara katılmadan önce herkesten ingilizceden yeterlilik belgesi istenilmesi lazım. mesela yds 50 puan gibi.. ama bunu kimse yapmaz ne de olsa kelle başı 10 bin tl alıyorlar. 13
  • atılan 10 Mart 2014, Pazartesi 11:04:35 ayrıca emekliliğine 1 -2 ay kalıp işten atılan çalışanlara ödenen yüzbinlerce tl'nin hesabını kim verecek çok merak ediyorum.bu şirketin ortağı olsam bunun hesabını sorarım. kimin parasını kime veriyorsunuz.? 1
  • gold air 10 Mart 2014, Pazartesi 10:55:30 tamam da sefa bey bu parayla lisans dağıtma işini uted ile gold air başlattı talta değil. 15
    • para 10 Mart 2014, Pazartesi 13:44:30 inan parayla lisans alınabilseydi, sen burda bu yorumu yapamazdın ;) 10
    • gold air 11 Mart 2014, Salı 01:18:00 lisansımı gold air den alıyorum bir bucuk yıldır bitiremedim. şirketleri lekelemeyi bırakalım alabileninde hakkına girmeyelim lütfen. 4
    • gerçekler 11 Mart 2014, Salı 16:02:29 dostum sen sonradan şikayet geldikten sonra gidenlerdensin. ilk başta ne astsubaylar ne thy genel müdürlükten gelip tek kelime ingilizce bilmeden tüm modulleri verenler var bir bilsen.gerçi biliyorsundur da işine gelmiyordur.istersen sana isimleri de vereyim. istersen yunandan da almayı dene.bakalım parayla veriyorlar mı 1
    • gerçeklere 11 Mart 2014, Salı 23:46:57 bizde bir tabir var andavallık...anladın sen onu....sen astsubay diye küçümsüyorsun ya...o astsubayların kurduğu ankara ekibinin ingilizcesi seni hayli katlar...onlara hava lisan okulunda 1,5 yıllık ingilizce saçma sapan yorum yap diye verilmiyor..saygıyı hak ediyorlar....kaldıki B1.2 alıyorlar bilmedigin konularda saçmalama 3
    • delikanlı 12 Mart 2014, Çarşamba 17:08:14 dil tazminati alıyorum.istersen seninle ingilizce sınavına girip yarışalım.ya da o yalakalık yaptıgın astsubay abılerınle,ya da siz ikiniz ben tek. ne dersın. kabul edersen ben thy teknikteyım. 0
    • delikanlı ? 12 Mart 2014, Çarşamba 23:23:02 allah allah arkadaş kendini rakip göstermiş yetmemiş bide yalakalıkla itham etmiş...ee ne yapalım dil tazminatı alıyorsan..yazdıklarım türkçe belki bu yüzden anlamadım..diyorumki o insanlar saygıyı hak ediyor...kaldıki seninle yarışmam da sebeb ne sen tüm easayı mı shgm lüğünümü temsil ediyorsun sıkıntın nedir..he yani senle yarıştıracağım ee sonra...easa part 66 varmı sende yokmu ?? hele bi deyiver.yoksa sh66 dan devam sana dokunan bişey yok...ha bide süper ingilizcen uçurmuyor uçağı biliyorsun değilmi...bak ünilerin ing.bölümündekilerde teknisyen oluverirler o zaman ne diyeceksiniz...aman neyse ne zaten thy teknikteymişsin..ben ne diimki sana..badem 0
  • Doğru Tektir 10 Mart 2014, Pazartesi 10:48:29 Tek kelimeyle mükemmel bir yazı olmuş. Lisanslandırma şartları, havacılık eğitimi veren üniversiteler, habom konusu vb. gibi tüm görüşlerinize canı gönülden katılıyorum ki katılmamak gibi bir durum söz konusu olamaz çünkü doğru tektir. Pilot-2 arkadaşımız gibi size tüm kalbimle katılıyor ve yıllar boyunca dürüstlüğünüzden ödün vermeden yazdığınız yazılarınızın devamını bekliyoruz. 1
  • reklam geliri 10 Mart 2014, Pazartesi 09:20:56 THY HABOM dan reklam alırsanız ancak bu kadar mualefet olabilirsiniz. birinizin çıkıp da adam gibi kral çıplak demeye yüreğiniz yok. 4
  • Yapma be... 10 Mart 2014, Pazartesi 07:16:42 Yine şovenizm dolu bir yazı, şu anda HABOM AHL'de yani eski MNG Teknik'de sadece hatıralarını anlatan torunlarıyls beraber çalışan teknisyen 70'lik dedeler var, onlar lazım ki, onlar hatıra anlatma için 10 bin TL'yi az buluyor, ama, kanunun kendilerine tanıdığı hakkı kullanıp emekli olarak o tarafa geçen, en fazla 55 yaşındaki tecrübeli mühendis yöneticiler fazlalık öyle mi? Sefa Bey, o meşhur kargasekmez hikayeleri baydı be..... 13
    • Dede 11 Mart 2014, Salı 09:49:51 Sayın mühendis yorumcu.Siz yokken THY ve MNG'yi bu noktalara getirenler,o torunlarıyla çalışan dedeler oldu.Hatıra da anlatırlar,işlerini de yaparlar.Yapabilirseniz ayrılan gençleri tutun.Yine o dedelere muhtaçsınız.İşinize gelmiyorsa yol verin gitsin.(Tam da bu planları düşünürken keser döndü sap döndü.) 1
    • Cevap 11 Mart 2014, Salı 11:48:54 Safa beyin yazısında söylemek istediği yönetici sen olmalısın. Adam haklı beyler. Bence de gidin artık. HABOM da iş gücüne ihtiyaç var. Sizin gibi havacılığı bile tartışmaya açık tiplerin yüksek maaş alırken teknisyenlerin çok düşük maaş alması sizin gibi bademlerin diliyle manidar. Anladın sen onu 0
  • Dokunabilir! 10 Mart 2014, Pazartesi 06:26:34 EASA , bahsi kurumun verdiği tüm eğitimlerin sertifikalarını inceliyor, dolayısıyla, bir problem bulursa, diğer ülkelerden alınan lisanslarda iptal edilebilir. Şu anda bu konuyu değerlendiriyorlar. 0
  • Baki 10 Mart 2014, Pazartesi 05:17:49 Turk sivl havaciliğinın onünu SHGM ve SN.Mustafa Cavcar tikadi devam ediyorlar.Kimseyi dinlemeyip ben ben ben diyorlar.Sektorü düşunen yok.Koca universitenin sorularina referanslarina bakin.Hedef gelsin paralar 8
    • Saçma 10 Mart 2014, Pazartesi 11:31:13 Cavcar hoca ne yapsın kardeşim.Yorum atma adına yorum yapmışsın.SHGM tamamda Cavcar şu anda Türkiyede tek lisans verebilecek EASA onaylı okulda.Başka adreslerde ara suçluları 2
    • Baki'ye İtafen 10 Mart 2014, Pazartesi 11:38:24 EASA Lisansı verebilecek yetkiye sahip tek üniversite Anadolu Üniversitesidir. Tek başına sivil havacılığının önünü Sn. Mustafa Cavcar'ın tıkadığını yazmışsınız. Mustafa Cavcar uçak mühendisliği doktoralı olan bir öğretim üyesidir. Mustafa Hoca'nın konuya hakim olmasından dolayı kendisinden bilirkişi olarak fikir alınması demek Türk Sivil Havacılığının önünün tıkanması anlamına gelmez ki keza kendisi Türk Sivil Havacılığının önünü tıkayacak konumda olan birisi de değildir. Sivil Havacılığa gelince malum EASA şartlarına uyum sağlamak için Sivil Havacılık gerekli şartları yerine getirmekle uğraşmaktadır ve bu birçok havacılığı takip eden kişinin bildiği gibi mevcut durum çok zorlu bir süreci oluşturmaktadır. Türk Sivil Havacılığının önü lisanslandırma sorunlarından ve Anadolu Üniversitesi dışında Easa lisansı verebilecek üniversite, kurum ve kuruluşun olmamasından dolayı tıkanmıştır ve bu süreç böyle devam ettikçe Sivil Havacılığımızın belirttiğiniz tıkanma durumu devam edecektir. 1
  • erciyes shyo 10 Mart 2014, Pazartesi 03:36:56 sefa abi ben erciyeste uee okuyorum 2.sınıfım ve şimdiden modül sınavlarına girmek istiyorum. Böyle bir imkanım var mı varsa nerelere başvuru yapmam lazım? neler yapmam lazım bu konu da bilgilendirirseniz çok sevinirim. 0
  • havacı 10 Mart 2014, Pazartesi 01:54:07 On numara bir yazı olmuş Sefa Bey dilinize sağlık... 2
  • PİLOT-2 10 Mart 2014, Pazartesi 01:32:23 SEFA BEY NE DESEM AZ CİDDEN ÇOK TEŞEKUR EDERIM. AMA LÜTFEN MÜMKÜNSE , BU SİMSARLARI SİZ BİLİYORSUNUZ AÇIKCA YAZSANANIZ OLMAZMI ?HERKES GÖRSÜN !SEKTÖRDE DÖNEN DOLAPLARI SİZİN GİBİ MUTFAKTAN GELMİŞ ,HAVACI BİLMEZ Mİ ? BU YAZILARINIZLA BİZLERDEN ALDIĞINIZ DUALARI BİR BİLSENİZİ ALLAH RAZI OLSUN .BIZ KONUŞSAK BİZİ TARIHTEN SİLERLER. SİZDEN BAŞKA BU KONULARA DA HAKİM OLUPTA YAZACAK HEM HAVACI HEMDE BASIN KIMLİĞİNDE KİMSE YOK BURALARDA HERKES BİRİNİN ADAMI OLMUŞ SANIRIM TARAFSIZ OLAN SANIRIM TEK SIZSINIZ.TEK KALEMDE SİZSİNİZ . İSTESELERDE ZATEN YAZAMAZLAR BU ZOR KONULARI .DEDİĞİNİZ GİBİ SANDALYE ÇIKAR MEELESİ.SEKTÖRÜN GENEL ÇİZGİSİ OLMUŞ MAALESEF.SAYGILAR 1
  • pilotxx 10 Mart 2014, Pazartesi 01:14:05 sefa bey yazınıza katılıyorum.tebrık edıyorum.yorumcularda katkıda bulunarak yazdıklarınıza katkıda bulunursa hepimız daha aydınlanırız.kesınlıkle haklısınız,sıstem çalışmaları o kadar tutarsız denetımsız ve keyfe keder şahsı makamın yetkıleriyle yurtulmektedir. sektörde kalfiyeli eleman değil de parayı veren, torpili ve adamcılıkla işletim sıstemı mevcuttur.shgm zaten neden standart kuralar çerçevesınde yetkısını kullanmıyor anlaşılmaz bır durum .sonuçta bırbırıne paralel işleyen sistemler çalışıyor.eşitsizlik haksızlık çok buyuk sevıyelerde fakat işverenlerın mobıng uygulamaları sayesınde çalışanlarında iş kaybet korkusundan bir şekılde bahsettiğiniz konular dıle getırılemıyor.gizli bilinçli butunleyıcı bır sıstem var.eğitimde kalıte parayla ölçülüyor.örneğin typ yoksa şirket bunyesındekı uçaklarla alakalı afaya parayı verırsen işe girersın.aksı halde meslekı tecruben önemlı değil.giremzsın buna benzer her branşta aynı.paran olursa taraf olursan aksı halde bertaraf olursun. 1
  • iPhone Uygulaması 10 Mart 2014, Pazartesi 00:37:40 Sefa abi bende lisansımı HATA üstünden aldım ama yunanistan değil bulgaristan yinede dokunurmu ucu bize ...?? 0
    • ticari savaş 10 Mart 2014, Pazartesi 12:03:31 modül belgeleridir onemli olan.sen modullerini hata uzerınden aldın. hata'nın yetkılerı iptal oldugu için senin de modul sınavların gecerlı olmaz.kısacası sana dokunur.hatta bu bir ticarı savaş.yakında alman lisansları da patlar.çünkü oraya da almanlar denetleme yapacak çok sayıda şikayet alınınca. 0