GÖNÜLLÜ UÇUŞ HEKİMİ

    Çok beğenilenler

  • Müslüman 04 Mart 2016, Cuma 17:13:27 Ucaga binmeyin bre kafirler allah (c.c) uçmamızı isteseydi kanatlı yaratırdı bizi. Uçağa binmek allaha şirk koşmak demektir binmeyin bindirtmeyim 29
    • Tgs 17 Nisan 2016, Pazar 19:38:55 Taseron olmayan TGS neden faydalanmiyor. Bazi havaci bozuntulari simdi başlar vizvizviz. 4
  • t. 17 Temmuz 2016, Pazar 16:33:47 darbe icin thy ucaklari ne alaka? thy darbecileri ezip gecer insallah. 6
  • Tüm yorumlar

  • Misafir12 10 Şubat 2013, Pazar 23:53:46 Acaba saglikcilar kadar amme hizmeti y yapan başka bir meslek var mı. .. birde bir tek doktorlar mi yemin ediyor. Ezberlemis herkes hipokrat yemini...heryerde sanki bir sözleşme gibi karşımıza çıkıyor. 1
  • Imla 09 Şubat 2013, Cumartesi 11:21:33 Sen buraya yazi yazan herkesi,murekkep yalamis,ilim tahsil etmis mi sanirsin! Duymus birseyler, duydugunu da ancak bu kadar yaziya dokebilmis. Bunlarin cogu akli evvel Tv bebesi! 0
  • cerrah 04 Şubat 2013, Pazartesi 15:58:10 kalktım gittim hastanın yanına diyelimki,aa kalp krizi,astım nöbeti, vb.. Yahu benim uzmanlık alanım bu değilki!! Ha Hipokrat, kanun vb diyenler; malpraktis yasasından ciddi cezalar alıyoruz artık. Dolayısıyla kusura bakmayın, dışarıyı seyrederim içim kan ağlarken. 0
  • imla onemlidir diyen 03 Şubat 2013, Pazar 11:57:07 Dostum harcama kendini buralarda 1
  • karar 31 Ocak 2013, Perşembe 18:17:26 Doktordan beklenen hastayı tedavi etmesi değil . Hastaya acil müdahele gerekip gerekmediğine karar vermesidir . Ona göre divert e karar verecek kaptan. Doktor yoksa zaten kişinin durumu kötüyse tartışmasız divert e karar verilir.Bu karar için para istemesi çok saçma . 0
  • gereksiz yazı 31 Ocak 2013, Perşembe 18:09:05 bence gündeme getirelimeyecek kadar gereksiz bir yazı hele anonstaki doktor lafını tıp doktoru diye değiştirilme talebi baştan sona saçma bir şey,kerdeşim hipokrat yemini eden her doktor mudahele etmek zorundadır hasta varsa herhangi bir yerde etmezse zaten suç işlemiş olur,pas bilet indirim gibi saçmalıklarda çok gereksiz bence,diyelimki konferansa giden doktor topluluğu binecek uçağa,hepside gönüllü olmak istiyor ve indirim istiyor o zaman ne yapacaksınız seçimmi yapacaksınız aralarında... 0
    • hehe 01 Şubat 2013, Cuma 15:38:42 yazara neyin gerekli olduğunu mesaj at da ona göre yazsın.bayılıyorum bu tiplere. 0
  • SAÇMA 31 Ocak 2013, Perşembe 17:18:20 THY BOŞANMIŞ OLMAK KAYDI İLE ESKİ EŞLERE ÜCRETSİZ(PAS) BİLET VERİYOR. NEDEN DOKTORLARA VERSİN Kİ :)) 0
  • 37 31 Ocak 2013, Perşembe 16:27:21 Uçaklardaki medikal kit ve ilkyardım çantası kabin amiri onayıyla açılabilir. Medikal ( doktor kit ) açılması için uçakta doktor olmasına gerek yok. Ayrıca yolcunun ex olduğu doktor tarafından beyan edilirse maktul emniyete alınıp uçuşa devam edilir. Kabin memurları nasıl dışarıda ihtiyaç olduğunda ilkyardım yapıyorsa. Doktorun da görevini yapması gerekir. Hastanın yanına oturup oturmamak kendi insiyatifinde. Kabin memurları Avrupa resistasyon konseyi tarafından aldıkları ilkyardım eğitimiyle elbetteki yolcunun durumunun divert gerektirip gerektirmediğine karar verebilir. 1
    • imla önemlidir 01 Şubat 2013, Cuma 14:06:43 Havacılık sektörü içinde okumuş, bolca mürekkep yalamış; Türkçe'nin yanında bir de İngilizce öğrenmiş insanlarsınız. Ama bu kadar mı kötü kullanılır dilimiz be kardeşim? "Ayrıca yolcunun ex olduğu doktor tarafından beyan edilirse maktul emniyete alınıp uçuşa devam edilir." diye buyurmuşsunuz. Bu durumda uçuşa falan devam edilemez! Zira kabinde cinayet işlenmiştir. "Maktul" kelimesi "Katl" kökünden türemiştir ve kelime anlamı "Öldürülmüş, öldürülen"dir. Doğal yollarla ölmüş kişiye "maktul" sıfatı kullanılmaz. "Hastanın yanına oturup oturmamak kendi insiyatifinde." demişsiniz, "insiyatif" diye bir kelime yok, olsa olsa "inisiyatif" olabilir o kelime. "Avrupa resistasyon konseyi" diye bir kurum varsa bu kurumun adını yazarken "Avrupa Resistasyon Konseyi" olmalı adı. Lakin "resistasyon" diye bir kelime de yok, "resüsitasyon" olması gerekiyor. İlgi eki olan -da'yı ayrı yazmışsınız çok güzel de -ki'ye neden aynı ihtimamı göstermemişsiniz acaba? Amma uzattın diyenler vardır ama dil önemlidir 0
  • hakkini vermek 31 Ocak 2013, Perşembe 14:56:08 tek dogru yaklasim arkadasin soyledigi o doktor bir sorumluluk alip yanlis birsey yaparsa yukumlu olacaksa boyle bir sorumlulugn bedelinide firma odemeli, trilyonlar odeyeceklermis gibi bir tribe girmenin ne anlami var ki.... oyle yolcuya en deger veren firmayizla globally le yada cm le olmaz bu isler tum firmalar thy haric sudan bile para aliyosan ( thy zaten bilete o farki koyuyor) sana hizmet edeninde ucretini odeyeceksin...! 0
    • trilyon 31 Ocak 2013, Perşembe 16:22:37 valla turkıyede bır hastaya yanlıs mudahale etsen sıkıntı olmaz(olumune sbep olsan bıle) ama avrupa yada amerıkan vatandasına yanlıs mudahale et de gor bakalım kac sıfırlı tazmınatlar oduyorsun. ınan sen bıle sasarsın. her yer turkıye degıl ınsan hayatı ucuz olsun. 1
  • Doktor 31 Ocak 2013, Perşembe 14:23:17 Herkes aynı uçakta, isterse kendini tanıtmasın belkide boşyere, pilot divert etsin, kendisi de o uçakta, gecikmeye girsin, mesai tutmasın hçak ground olsun, zahmet çeksin, sonra da kendini tanıtmadığına çok ama çok pişman olsun.. 1
    • niye ki 31 Ocak 2013, Perşembe 17:57:24 bedava başka bir ülke görmüş olur ,gezer görür eglenir... 1
  • Musa 31 Ocak 2013, Perşembe 12:53:58 Gerçekleştirdiğim uçuşlarda baş ağrısı dolayısıyla ağrı kesici istedim. Kabin görevlisi arkadaş sadece doktor onayı ile verebileceklerini ifade etti. Sırf baş ağrısı için de anons yapılmasını istemedim, yanımdaki arkadaş doktor diyesim geldi. Kabin görevlisi kişinin doktor olduğunu nerden anlayabilir ki? 0
    • .... 31 Ocak 2013, Perşembe 15:11:14 sertifikaları belgeleri kontrol ediliyor lütfen bu kadar da cahil olmayın 0
    • doktor 31 Ocak 2013, Perşembe 15:21:12 kimlik soruyorlar. 0
    • Fatih 31 Ocak 2013, Perşembe 22:56:57 Bugüne kadar soranı görmedim. 0
  • Tebrikler 31 Ocak 2013, Perşembe 12:50:30 Güzel bir proje olabilir.Tevfik bey referans gösterme yönteminize hayran kaldım doğrusu. kabin ve kabin memuru eğitim yöneticileri bile böyle şak diye referans çıkaramazken (onlar ağaoğlu modelini yani yaptım oldu modelini benimsiyorlar) sizin belgeler ile konuşmanız takdire şayan. 0
    • normali bu 31 Ocak 2013, Perşembe 15:56:48 en basitinden üniversitede bitirme projesi yaparken bile böyle belirtmeniz gerekir. ayrıca iş dünyasının altın kuralıdır. gazeteciliğin ise platin kuralıdır ama pek de uygulanmaz. olması gereken buyken takdire şayan bulmanız garip geldi açıkcası 1
    • tebrikler 31 Ocak 2013, Perşembe 17:14:29 bence de takdire şayan. havacılık konusunda bu işin ehli olması gereken kişilerden daha ehil davranmış tevfik bey. çoğu kendi el kitabında ne yazıyor bihaber. 0
  • mehmet 31 Ocak 2013, Perşembe 12:13:08 Tıp yemini diyen arkadaş, bu yemini bir açıp okudun mu? Dilinize sakız ettiğiniz şu yeminin içeriği ne acaba, bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olunmaz. Yabancı en güzelini yapmış yaptığı hizmetin karşılığını istemiş. Bizimkiler ancak bundan anlar. Müdahale eden doktor bir hata yaparsa bunun bir bedeli var mı, evet var. O zaman verdiği hizmetin de bedeli olur. Hizmetin bedeli olmazsa hataya da kimse hesap soramaz. 0
    • Musa 31 Ocak 2013, Perşembe 12:48:49 Merak ettiğim için soruyorum, acil durumlarda hastanelerde yapılan müdahale için ücret talep ediliyor mu? 1
    • ediliyor 31 Ocak 2013, Perşembe 18:02:22 edilir tabi... uçakta müdehale eden doktorun talebi ile, sağlık bakanlığının sağlık kuruluşlarına acil hastaların ücretsiz tedavisine ilişkin talimatını karıştırmayın. doktor sağlık bakanlığından ruhsat alan sağlık kuruluşu değil. Bir aksilik olsa doktorun başı belaya girecek, oysa ki uçağın ve yolcuların sigortası var... thy tazminat ödemek zorunda kalsa tutup doktora rücu etmeye kalkabilir. 0
  • İsim / Rumuz 30 Ocak 2013, Çarşamba 23:34:30 Uçaklarda sargı bezi,yara bandı vs..dışında,tüm ilaçların kullanımı Dr.kontrolündedir.Yolcu ağrı kesici istediğinde dahi bu anonsun yapılması zorunludur.Aksi takdirde ilaç verilemez. 0
  • tıp doktoru 29 Ocak 2013, Salı 21:09:42 Bir kaç ay önce yayınlanan bir duyuruyla anons söylediğiniz şekilde değiştirildi Tevfik bey. Fyi :) 0
  • İsim / Rumuz 28 Ocak 2013, Pazartesi 18:57:27 Doktor anonsuna kimse cevap vermezse -doktor olmasina ragmen sayilan sebeplerden dolayi- ve ekip hastanin ciddi oldugunu degerlendiriyorsa,kaptan tereddut etmeden en yakindaki meydana inmek zorundadir.Bu da ilave gecikmeye veya kaybedilen zamandan dolayi hastanin durumunun daha da kritiklesmesine sebep verebilir (Tip yemininden bahsetmiyorum bile).Saygilar 1