GARAJINIZDA UÇAK YAPMAK İSTER MİSİNİZ ?

    Çok beğenilenler

  • Erdo 09 Ekim 2017, Pazartesi 18:43:56 Saçma sapan bir yazı, hangi hayal dünyasında yaşıyorsun Ulukan. Kaç kişinin garajı var, dalgamı geçiyordun milletle. Motor maliyetleri 3 bin dolar demişsin o paraya motoryat pervaneli trübğn motoru alamazsın. Sen iyice kendinden geçtin Lafontene bağladın. Sana çok üzülüyorum Ulukan çok... 2
    • Eduardo 10 Ekim 2017, Salı 22:02:41 Sana kac garaj lazim?bir kisi bile olsa fark yaratir.otorite dusuk maliyetle genel havacilik yapabilecegin bir calisma yapmis ulukan da bunu yazmis.bunun neresi seni rahatsiz etti?yazarla kisisel bir sorunun varsa bundan bize ne?o kadar rahatsizsan girmez bakmazsin olur biter!zamaninda ucak yapip satan akil senin gibi ne gerek var kafasi yuzunden ezilmeye calisildi.ne oldu sonra?en az 50 yil once konusmamiz gerekenleri simdi konusuyoruz!fikriniz yardiminiz sizin olsun golge etmeyin yeter. 2
    • Ucman 10 Ekim 2017, Salı 22:06:42 Yorumlara bakiyorum da,siz ucmayi birak bakkala bile gitmeyin.peki ne olacak beyler?devlet herseyi onunuze sunacak siz de keyfinize gore mi ucacaksiniz?ucak biletiniz benden gidin avrupaya bakin bu isler nasil oluyor.herkes mutevazilikle uzerine duseni yapiyor.otoriteye arz ediyor.otorite kabul etmezse daha cok calisiyor.bakin kilit kelime burada.calisiyor.sizin gibi bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olanlara uzak bir kelime bu calismak. 3
  • Nurşen 10 Ekim 2017, Salı 21:46:20 Bırak bu işleri Ulukan ya. Uluyorsun. Ne uçağı o fiyata. Aklını para ile bozmuşsun. Ücretsiz eğitim veriyoruz diye her yeri ayağa kaldırıyorsun. Katılayım dedim bana alttan bir dünya masraf çıkarttın araştırıyoryum eğitimden çok para alıyorsun. Şikayet edeceğim dediğim de dikleniyorsun. Yakın da o haksız kazançları aldığın için mahkemeye gidiyorum. Gör bakalım :) uçakmış hahaha 1
    • :) 11 Ekim 2017, Çarşamba 00:48:29 Heyecanla bekliyorum :) Uçak fiyatları hk. daha ayrıntılı bilgi için http://www.planecheck.com/eu/ 3
    • Hüsnü 12 Ekim 2017, Perşembe 10:09:20 Yahu kardeşim adam kendi imkanlarıyla uçmak isteyenlere yol göstermiş sen burda şahsi sorunlarından bahsediyorsun.İnsanların kafasını karıştırıp heveslerini kırmayın. 3
  • Tüm yorumlar

  • Maket Uçak 18 Kasım 2017, Cumartesi 01:05:48 Az önce eşime evin bodrumunda uçak yapmak istediğimi söyledim eve gelirken niye yoğurt almadın diye bağırdı. Gerçekçi olun biraz yav hangi garaj ahaha amerikan filmi mi bu 3
  • Maket Uçak 18 Kasım 2017, Cumartesi 01:05:47 Az önce eşime evin bodrumunda uçak yapmak istediğimi söyledim eve gelirken niye yoğurt almadın diye bağırdı. Gerçekçi olun biraz yav hangi garaj ahaha amerikan filmi mi bu 4
  • Maket Uçak 18 Kasım 2017, Cumartesi 01:05:38 Az önce eşime evin bodrumunda uçak yapmak istediğimi söyledim eve gelirken niye yoğurt almadın diye bağırdı. Gerçekçi olun biraz yav hangi garaj ahaha amerikan filmi mi bu 3
  • zerzevat beyinli 02 Kasım 2017, Perşembe 23:35:45 sen hangi gezegende yaşıyosun 2
  • Misafir® 02 Kasım 2017, Perşembe 09:02:19 Memlekette drone uçurmaya izin yok, kalkıp bir de uçak yapıp uçuracaksın.. Burası Türkiye, burada böyle kendi kafasına göre uçanları sevmezler... 1
  • Gyro 19 Ekim 2017, Perşembe 12:36:05 Kendi gyrocopterimizi yapmakta çok geç kaldık dünyada her alanda kullanılıyor inşallah güzel bişi olur 1
  • Araba? 15 Ekim 2017, Pazar 16:30:38 Araba alamıyoruz, bari uçak yapalım. Buna da vergi gelmesin? 0
  • B 15 Ekim 2017, Pazar 01:41:31 Kit alıp bir mikro uçak yapmak ben de isterdim ama şu haberi görünce vazgeçtim. https://www.google.com.tr/amp/www.hurriyet.com.tr/amp/kendi-ucagini-yapti-vergiler-ucaktan-pahaliya-geldi-12517842 0
  • Realite 14 Ekim 2017, Cumartesi 12:49:28 Böyle bir makale okuduğuma gerçekten sevindim. Bence de üretim yapmak, üretken olmak şu hayatta yapılabilecek en güzel şeyler. Fakat makale işi biraz küçümsemiş. Verilen maliyetler komik düzeyde. Sanırım 1980lerin homebuilt sayfalarından çevrilmiş. Çünkü 40 sene önce Amerika'da bu işlerin maliyeti böyleydi. Her ortadirek Amerikalının garajı veya atölyesi de vardır. Bu da bilinen bir gerçek. Fakat bizde durum farklı. Şu an fiyatlar da en az 5 misli. Yani güzel insan şunu bil ki evet yapılır. Yapılur da.... biz de zor. Önce garajın veya atölyen olmalı. Sonra da paran. Ufak bir detay, pilot olman gerek. Sadece PPL eğitimi 30.000 euro mertebesinde. Bu daha eğitim. Tecrube için bir okadar daha uçman gerek. Maliyeti hesab et bakalım ne çıktı. 1
    • Espirik 15 Ekim 2017, Pazar 19:56:13 Demekki bok var dese temizlik ekiplerini sevk edeceklermiş 0
    • Ulukana verin 15 Ekim 2017, Pazar 22:01:26 10 bin liraya motor takıp uçuracakmış 2
    • Yavas 22 Ekim 2017, Pazar 20:13:02 Hocam 30.000 tl demek istediniz sanırım. ultralight eğitimi işinizi görecektir 0
    • Zzx 22 Ekim 2017, Pazar 20:14:42 Adam yol göstermiş taşlamayın artık.Kit olarak yapmak isteyene zenit aircraft ın sitesini incelryebilirler. 1
  • Ulukan 10 Ekim 2017, Salı 21:36:41 Ulukan yamaç paraşüt eğitimi diye verdiğiniz kişiler bir bir kaza yapıyor en son Ordu'da biri ayaklarını kırdı. Şimdi uçak mı imal ettireceksin 1
    • :) 11 Ekim 2017, Çarşamba 00:39:52 Havacılık maalesef bu zihniyetten gelişmiyor. 2015-Aralık itibariyle kulübümüzden 326 kişi eğitim almış olup, şuana kadar kulüp faaliyetlerimizde bir kaza yada kırım yaşanmamıştır. Ordu'da kaza yapmış abimiz, ferdi faaliyetleri esnasında kaza yapmıştır, şuanda da spora devam etmektedir. Uçmazsanız, kaza da olmaz, Allah hiçbir havacıyı bu zihniyete sokmasın :) 3
    • Aps 12 Ekim 2017, Perşembe 17:19:16 Kaza kırım olmadı. ( patron hariç ) 0
  • Güven şen 10 Ekim 2017, Salı 19:39:08 Sana katılıyorum kardeşim,belki herkesin hayallerini içat edeceği yada,inşaa edeceği bir garajı olmaya bilir.üç beş kafadar sosyal medyadan tanışarak bir garaj oluşturanilir ve bu tür hayalleri gerceğe dönüştüre bilir. Ben Bismillah deyip microlight için bir başlangıç taptım evet ortalama 20 bin ve 30 bin arası bir maliyetle uçmak gercege dönebilir ve dönüyorda. 3
  • Abbas 10 Ekim 2017, Salı 17:52:41 Peki biz bi uçağı yaptık herşey güzel oldu ama uçmak için önümüze bi sürü prosedür cikarmi bizi uçak yapmak veya yapamamak değil hayalleri rimizi yıkan başarılı olduktan sonra ne yazıkki önümüze çıkabilecek yok ucamassin yok bröven olacaktır yok maliye düşünmek bile adamı sitrese sokmaya yetiyor başarının önünde her zaman çok engeller oluyor bu işlerde 0
    • :) 11 Ekim 2017, Çarşamba 00:40:58 Merhaba, Tam olarak SHT-AS bu gibi sebepler yüzünden çıktı. Artık devlet uçak yapmanız durumunda vergi istemiyor. Tek kişilik ise brove istemiyor. Maliye hiçbir şekilde olaya girmiyor. Sevgilerimle 1
  • . 10 Ekim 2017, Salı 15:23:15 Peki garajımda drone yapabilir miyim? 0
    • :) 11 Ekim 2017, Çarşamba 00:41:20 Neden olmasın :) 1
  • seyit 09 Ekim 2017, Pazartesi 22:55:02 Yamaç paraşüt eğitimi nekadar fiyatı 0
  • seyit 09 Ekim 2017, Pazartesi 22:52:26 Güzelde,uçamadıktan sonra neye yarar 1
    • Fly 10 Ekim 2017, Salı 22:07:14 Sen zaten ucamiyosun 0
    • Boy 10 Ekim 2017, Salı 22:10:26 Degil islev onemli 0