DHMİ mi suçlu THY mi? Hava İş Pegasus'ta örgütlenebilecek mi?‏

    Çok beğenilenler

  • Pega sorun 17 Ağustos 2015, Pazartesi 05:09:11 Pegasusun asil ve en onemli sorunu THY de ken tavassut ve torpille bir yerlere gelmis bu ekip ayni yapiyi pegasus ta devam ettiriyorlar gen md dahil altindaki samimiyetsiz basiretsiz kibirli kulis ile yonetici zekalarinin sorgulanilmasinda buyuk fayda olan bu klik ile tum islerini yurutur mus gibi yapiyorlar... bu hantal ve verimsiz THY kokenli yapidan kurtulmadigi surece klavuz karga mevzuu hep gundemde olur . yonetimsel hatalar hic bir zaman sorgulanmaz , ort bas edilir.Baba mirasindan kalan paralar ile is kuran Ali Sabanci... bu yonetemeyen yonetime odedigi paralarin yillik toplamini bilse hepsini bir gunde kapiya koyar , uyu ali uyu , tv reklamlar ile gazete reklamlari ile ucaginin boyasi ile kayinpederinin korumasi ile uyu hocanin ananas lari ile uyu brother larin ninnisi ile uyu ..uyandiginda is isten gecmis olacak 2
  • Köleliğe Son 17 Ağustos 2015, Pazartesi 00:33:27 Pgs personeli eminim sendikalı olmayı istiyor. Kim insan gibi şartlarda olmak istemez, Korkmadan çekinmeden üye olalım sömürüyü bitirelim gammazlara dikkat edelim yeter! az kaldı güzel günler yakın arkadaşlar 1
  • Tüm yorumlar

  • iPhone Uygulaması 23 Ağustos 2015, Pazar 01:46:12 Herkes sendikalı olunca herkesi mi atıcak? O sisteme geçildi mi de geri dönÜşü yok.her türlü çok mantıklı 0
  • PC750 22 Ağustos 2015, Cumartesi 08:16:13 Vallahi Sendikalı olmak mantıklı hakkını bireysel arayamadığın için, ama bir yandan düşünüyorsun özel şirket patron tekmeyi atsa çoluk çocuk yanabilir de millet... İki arada bir derede hayatlar...KEMAL SUNALIN BİR FİLMİNDEKİ GİBİ : 'SENDİKALIMISIN YOOO HARRANLIYAM ,SENDİKA NİREKİ' :) 0
  • 12811 20 Ağustos 2015, Perşembe 22:23:12 Cahilliğime verin fakat Atatürk Havalimanı'ndaki 05/27 pistinin kapatılacak olmasının nedeni nedir? 0
  • iPhone Uygulaması 20 Ağustos 2015, Perşembe 16:44:30 550 kişi sendikalı olsa yetiyor. 1
  • %51 20 Ağustos 2015, Perşembe 10:01:44 Toplam pgs calisan sayisinin %51 i sendikali olması gerekiyor. Bu sayiya co ama cok yaklasildi. Hadi arkadaslar son bir gayret. Neyi kaybetmekten korkuyorsunuz. 3 kuruşa 110 saat ucmayi mi? Her sorununuzu dile getirdiginizde iste kapi istevsapi denmesini mi? Yoksa is kanununa dahil olmadigimiz icin kidem tazminati hakkimizin bile olmamasini mi? Neyi kaybedeceksiniz? Neyi? Bu sekilde kac yil uçabilirsiniz? Son şansımız. Hakkimiza sahip cikalim noolur. 0
  • bak gör 19 Ağustos 2015, Çarşamba 17:25:30 Kasımda bu işi devralip gücümüze güç katicaz profesyonel ekip oluyoruz biz pgs olarak izle gör 0
  • İsim / Rumuz 19 Ağustos 2015, Çarşamba 15:03:09 Sendikaya geçebilmek için kişi sayısının kaç olması gerekiyormuş acaba? 0
  • İsim / Rumuz 19 Ağustos 2015, Çarşamba 00:17:04 bu işler çok su götüreceğe benziyor 0
  • Cankuş Bandana 18 Ağustos 2015, Salı 22:25:13 Kaptanlarımızın,Talpa veya Pilvak'ın aksine gerçek bir meslek birliği örgütü olan sendikaya kavuşmalarını gönülden destekliyorum. Umarım; Sendika sayesinde Hava İş Kanununun çıkması ve gerçek bir iş hukukuna sahip olma yolunda hızla ilerlerler. 0
  • İsim / Rumuz 18 Ağustos 2015, Salı 18:13:46 Gecikmeler hakkında yorum yapabilmek için cok teknik bilgi sahibi olmak gereklidir yoksa böyle slot yönetimini de cdm i de anlamadan yazanlar çıkar. Eurocomtrol ün gecikmlerim analizi için kurduğu birim CODA var. Konu hakkında yazı yazacakların önce hava trafik yönetimi hakkında bilgi almasını ve sonra CODA ile temasa geçmesini dilerim. 0
  • hakan 18 Ağustos 2015, Salı 15:18:55 yaw arkadaş, Türkiye de pistlerin en az %75 ini THY çalıştırıyor zaten. tabi ki THY ye göre işler planlanacak. bundan doğal ne olabilir ki.milli havayolumuz, seversin sevmezsin ama birazda hakkını verelim derim. 3
    • THY 21 Ağustos 2015, Cuma 11:27:21 hepimizin gözbebeği ama artık ayarı kaçtı. Mafya gibi davranıyor. Diğer şirketlere verilmeyen bütün imtiyazlar THY'ye çok kolay verilebiliyor. Havacılık sektöründe özel şirketler olmasa şuan bir çoğumuz uçağa uzaktan bakar haldeydik. Yarattıkları istihdam konusuna hiç girmiyorum bile. THY Türkiyede havacılığın büyümesini istiyor ama sadece kendine yontarak, sıkıntı burada. SHGM (sözde bu işin otoritesi) özel şirketlere bırakın destek vermeyi hep köstek oluyor. 1
  • Bilge 18 Ağustos 2015, Salı 13:01:00 Bu ne kadar olumsuz bir yazı böyle. İnsanların içini karartmaktan başka bir işe yaramaz. Kasım ayındaki durum için yetkililer elbette önlem alırlar. Ne kötü haberci bir tavır bu. 6
  • LTBQ 18 Ağustos 2015, Salı 12:55:51 Çorlu ve Cengiz Topel emrinize amadedir efenim,her daim. 1
  • ESB 18 Ağustos 2015, Salı 12:24:02 Mis gibi sorunsuz Esenboğa'ya bekliyoruz hepinizi! 0
  • Yavuz GÜVER 18 Ağustos 2015, Salı 04:55:27 Arkadaşlar bu talta başkanından uzak durunda nereye üye olursanız olur,yine paranın kokusunu aldı sanırım!. 1
  • iPhone Uygulaması 18 Ağustos 2015, Salı 02:20:05 Bu şirket çalışanlarını daha ne kasr sömürmeyi hedefliyormuş ki? 0
  • iPhone Uygulaması 18 Ağustos 2015, Salı 02:19:41 Bu şirket çalışanlarını daha ne kadar sön 0
  • sxs 17 Ağustos 2015, Pazartesi 16:15:11 Sabiha Gökçen için gelen slotlar bir işe yaramıyor, slota uyuyorsun shortcut ala ala geliyonsun meydan yaklaşma boş, ya da slot ile geldiğinde yerde aşırı yoğunluk başlamış oluyor, slotsuz gelsen sorunsuz ineceksin ve kalkan trafikleri bekletmemiş olacaksın slotla trafiğin göbeğine geliyorsun. Ama tabi bunu görüp söylemek yerine, insiyatif alıp düzeltmek yerine, çözüm üretmek yerine NATS denilen kuruma para verilip aynı şeyler yabancılardan duyulmak isteniyor olabilir. 0
  • PC750 17 Ağustos 2015, Pazartesi 15:24:35 Bence bazı şeyler için çok geç kalındı,Ağustos'un son günleri ile beraber sorunlar artacak gibi gözüküyor,yaz ayları Pegasus'da ve diğer hava yollarında daima zorludur ama kışlarda yazlara benzemeye başladı, sorunun merkezine gidilmedi,minimum ekip ve kokpitle işi götürmek bir yere kadar..Elbet insanlar şirket den ayrılırken gözleri dolacak içleri titreyecek,bazıları ise ayrılamayacak ve onları yeni zorluklar beklemekte.Çoğu kişi şirkete yıllarını verdi fakat günün şartları zorlu bunu da anlamak gerekiyor.. 1
  • Havacı 17 Ağustos 2015, Pazartesi 15:08:42 Hava-İş'in mevcut yönetiminden THY dışında bir yerde örgütlenmesini beklemek elindekileri kaybeden bir yönetim için ne kadar gerçekçi bir hedef bilemem ama inşallah bizleri mahçup eder. Yoksa üye kotasının altında kalıp yok olacak. 1
  • Korku 17 Ağustos 2015, Pazartesi 14:16:41 Millet gölgesinden korkar vaziyette,biat kültürü iliklere işlemiş bi halt olmaz 1
  • tam gaz 17 Ağustos 2015, Pazartesi 09:26:41 Bence pgs çalışanı bu sefer başaracak. Herkes cok hevesli. Hic düşünmeden e devletten uye olun arkadaslar. Sendika asla isim vermeyecek. Sizde uye olun ve en yakininiza bile söylemeyin. Masada imzalar atildiktan sonra sendika isimleri sirkete gönderecek. Bir kisinin bile burnu kanamayacak. Çünkü bu örgütlenmenin arkasinda çok büyük bir güç var. Bu sefer çok güçlüyüz. Cesaretli olun ve bu firsati kacirmayalim 0