Delegeye Mesaj

    Çok beğenilenler

  • Müslüman 04 Mart 2016, Cuma 17:13:27 Ucaga binmeyin bre kafirler allah (c.c) uçmamızı isteseydi kanatlı yaratırdı bizi. Uçağa binmek allaha şirk koşmak demektir binmeyin bindirtmeyim 112
    • Tgs 17 Nisan 2016, Pazar 19:38:55 Taseron olmayan TGS neden faydalanmiyor. Bazi havaci bozuntulari simdi başlar vizvizviz. 15
  • t. 17 Temmuz 2016, Pazar 16:33:47 darbe icin thy ucaklari ne alaka? thy darbecileri ezip gecer insallah. 15
  • Tüm yorumlar

  • Yorgun 23 Aralık 2017, Cumartesi 17:56:16 Sendikalar çalışanın hakkını işverene karşı korumak ve savunmak içindir. Bizimki hariç ! Kaybettiğimiz haklarımızı bilen biliyor zaten. Son seçimden sonra " Siz misiniz bana oy vermeyen " dedi sendika! 7 gün üst üste de uçarsin, hatta 10 gün 12 gün uçarsin , elin memleketinde ,aileden çocuğundan uzakta , bir otel odasında geçirdiğin günü istirahatten sayarım dedi. Onlarca kişinin vebadan öldüğü , dandik havayollarinin bile ucuslarini iptal ettigi Madagaskar à dà gidersin... Ordan gelirsin Sıtma riski olan başka bir yere uçarsin. Sen uç, sendika aidat toplasın, inşaat yapsın, pikniğe gitsin... Herkes yorgun ve mutsuz... 0
  • cemil güneşl 23 Aralık 2017, Cumartesi 15:42:59 İyi günler.Biz havalimanlarında çalışan DHMİ hariç devlet memurlarıyız.Üniversite mezunuyuz,ortalama 3.500 tl civarında maaş alıyoruz.DHMİ çalişanları gibi EUROCONTROL tazminatı alamıyoruz.Bugün DHMİ de çalişan ilkokul mezunu EUROCONTROL TAZMİNATI ALIYOR VE MAAŞI 5.000 tl.Yılbaşında tüm kamu görvlileri hukümetin belirlediği yüzde 4 zam alacak.TL.YILBAŞINDAN İTİBAREN dhmi GN.MD.DHMİ çalışanlarına yüzde 50 zam yapıyor.bu adaletmi.Biz bu durumu hem sn.cumhurbaşkanlığı makamına hem deBrüksel deki EUROCONTROL merkezine soracagız.bu zamlar nasıl oluyor.DHMİ de çalişan havacılıkla alakası olmayan evrak memuru Eurocontrol tazminatı alıyor.Bunları Brüksel EUROCONTROL MERKEZİNE aktarıp fkirlerini almak istiyoruz.Bu durum vicdanımızı sızlatıyor.Durumu EUROCONTROL merkezine anlatıp niye böyle bir uygulama var vdiye soracagız 2
  • SBK BORAJET K. TAZMİNAT HAKLARIMIZI ÖDEYİN ARTIK 10 Aralık 2017, Pazar 10:13:31 SBK BORAJET K. TAZMİNAT HAKLARIMIZI ÖDEYİN ARTIK 0
  • Oguz bey 02 Aralık 2017, Cumartesi 15:28:35 Birazda planlamadan yapilan haksizliklardan nerden bileyim temdduden filan bahsetseniz. Sizden baskasi yazmaz cunku 1
  • re 29 Kasım 2017, Çarşamba 00:22:04 sendika oturup ev yapsın yemeklere gitsin keyif çatsın 0
  • 211 21 Kasım 2017, Salı 10:20:58 Oğuz bey yüreğinize kaleminize sağlık.bizleri bir hiç uğruna nedensiz,haksız bir şekilde işten çıkardıklarını ve sendikanın yüzümüze kapılarını çok acımasızca kapattıklari günü bizler asla unutmayacagiz.hukuken haklı olduğumuz halde kimsenin hicbirsey yapmamasida enteresan.küçülme dediler aksine büyümeye gidiyorlar.bizle yıllar da sürse bu adaletsizligin peşini birakmayacagiz. Sevgili hala çalışan arkadaşlarım diliyorum ki sizler için herseyin en iyisi olur bizlerin yaşadığı haksızlığı sizler yasamayin.arkanızda dimdik duran sendikaniz olsun .bizler çok üzüldük.duzenimiz alt üst oldu.bizler allaha havale ettik dilerim vicdanlari asla susmaz eğer varsa.bizler bu uğurda sonuna kadar hakkımızı arayacagiz.ve buna inanin bizim cellatlarimiz o koltuk sizlere kalmayacak.....uçucu arkadaşlarım huzurla ucabildiginiz çok ama çok güzel ucuslariniz olsun inşallah.korkusuzca yarın ne olur demeden...emniyetli uçuşlar.allaha emanet olun 0
  • 211 21 Kasım 2017, Salı 09:57:43 Bize yapılan haksızlık herkes tarafından bilinir,kendi rahatlari bozulmasın diye görmezden gelinir.Menfaat dünyası. Gun gelip bu zulüm dillensede kendi menfaatleri için olur. 0
  • TK 211 21 Kasım 2017, Salı 08:41:11 Yuregınıze saglık Oguz bey artık sarılıktan da cıkıp seffaf olmadı lazım sendıkanın .. hak kelımesının anlamını bılen ve hakkınca yonetebılen kısılerce yonetılmelı.. 0
  • 211 21 Kasım 2017, Salı 08:24:48 Sendika yönetimine , sendika delegelerine ve THY yönetimine bir mesaj daha bizden olsun ; Mahkemeleri kazandık , üst mahkemeleri de . 18 ayın ardından yargıtay tarafından da onandı .Şimdi hem vicdanen hem de hukuken haklıyız . 5 yıl bile sürse hakkımızı aramaya devam edeceğiz . Çok kararlıyız . Ne kadar yetkili makam varsa hepsine yazacağız(BİMER, CİMER dahil ) . Hepsine gideceğiz . Ve biliyoruz ki bu uzun sürecin ardından, bizlere sırtını dönenler , haksızlığı yapanlar utanmayacak !!! 0
  • 211 den 1 i 21 Kasım 2017, Salı 08:17:19 Oguz bey kaleminize sağlık herkesin sözü olmuş yazdiklariniz. Bizler yapilan haksizliklarin onune gecip kimsenin ekmeginden zorla edilmeden calismasini istiyoruz. Bizi koruyan sendika nerede?? Bizim haksizlimizi konuşacak sendikam nerde?? Bu 211 hakli davasini kazanmis insanlari konuşalım thy diyecek sendika nerde???? 0
  • Vecihi 21 Kasım 2017, Salı 08:16:45 Hani şu 211 arkadaşına destek olmayan delegeler mi? Birlikte çalıştığı , aynı kaptan içtiği , kader arkadaşlığı yaptığı ve ardından sessiz kalmayı tercih ettiği , sırtını döndüğü delegeler mi ? Başka sorum yok Hakim bey ... Vicdani ve hukuki haklılığımı alır giderim ben... 0
  • mümtaz 20 Kasım 2017, Pazartesi 13:36:57 Oğuz bey , yazılarınızı özlemiştik. Günümüz dünyasında ne yazık ki toplum/meslek grupları faydasına yapılan , kurum gelişimine yol açan adımlardan ziyade kişisel çıkar ve faydaların öne çıktığını üzülerek görmekteyiz . Herkes kendi hesaplarının muhasebesini yapıyor . 1
  • Tebrikler OGUZ 20 Kasım 2017, Pazartesi 10:01:39 Guzel yazmissin kardesim ama farkli olusuma gecis biraz sikintili,buhranli olabilir ki bu da herkesin gize alabilecegi bi durum degildir. Bir hali saha dostun 0