"DAĞ FARE DOĞURDU”- “H.TOPÇU’NUN TV PROGRAMI” VE “THY’NİN A380-B747-8I TERCİHİ"

    Çok beğenilenler

  • sadece can bey mi 04 Mart 2014, Salı 00:54:07 Arkadaşlarımız can beyin yaptıklarına değinmiş sonuna kadar hak veriyorum. sürekli üstü kapalı tehditlerle huzursuz bir şekilde çalışıyoruz bu nereye kadar gider bilinmez ancak başka bişey daha var sayın genel müdürümüz şirketi aile şirketine cevirdi nereye baksak elimiz karamana çarpıyor. bunların hepsinin akrabası olduğunu öğrendim kimsede bu kişilere laf söylemeye cesaret etmiyor. ayrıca o kadar hakeden arkadaşımız varken gidip bu adamları tip kursuna yazıyorlar. haksızlığın bu kadarınada pes diyorum artık 0
    • ustan 04 Mart 2014, Salı 12:58:43 tehditle çalışıyormuşmuş... UÇAK BAKIM SEKTÖRÜne HOŞ GELDİN genç arkadaşım..çalışma hayatının geri kalan 30 senesi de aynı şekilde geçecek.sadece müdürler değişiyor ..bilgine. gözlerinden öptüm. ustan 11
    • imza 08 Mart 2014, Cumartesi 18:17:57 Bununla ilgili bazı arkadaşlarımız gizli bir şekilde imza topluyorlar diye duydum THY üst yönetimine gönderilecek en doğru karar ordan çıkıcak umarım 0
  • @habomturkish 03 Mart 2014, Pazartesi 06:34:35 ARLADASLAR TİSİN İMZALANMASİNA TAKMAYİN, MAHKEMEYE BASVURUP TEDBİR KARARİ ALDİRACAGİZ HEP BERABER, YETERKİ BİRLİK OLALİM KİSKİRTMAYA GELMEYELİM. SUREKLİ BİZİ BİRBİRİMİZE DUSURME CABASİNDALAR, BİRLESMEMİZDEN KORKUYORLAR... MEMNUN OLDUGUNU SOYLEYENLERİ SİRKETTE GOREN VAR Mİ ALLAH ASKİNA; BURDAN ORTALİGİ KARİSTİRİYORLAR :/LUTFEN ARADAKİ FARKİ ALAYİM DA İSTİFA EDEYİM DEMEYİN, SENDİKA ALACAGİNİ ALMİS OLUR, 3-5 KURUS İCİN 3 SENEYİ HEBA EDERİZ. SOMUT COZUMLER VAR AMA ONCELİKLE BERBAR OLMAMİZ LAZİM 0
    • habomturkısh'ee 03 Mart 2014, Pazartesi 21:56:31 senın bizi kışkırtmadıgından,kuyumuzu kazmaya çalışmadıgından nasıl emin olacaz gardaşşşş heee sölee? ver ismini cismini yerse :D kimsenin birşeyden korktugu felan yok sen hangi ütopyadansın peki gardaşşş?heeee?? 12
    • HABABOM 03 Mart 2014, Pazartesi 22:37:40 Senin kuyunun kazılmamış hali buysa kuyunu kazdıkları vakit düşeceğin durumda Allah yardımcın olsun kardeşim. Adamlar senin maaşını bu şirketin en büyük gideri saymış senden kıstığı her kuruşu kar görüyor sen hala şükür çekiyosun. Şükür ediceksin ama hakkınıda yedirmiyeceksin biraz aç gözünü uyan at kafandaki örümcek ağlarını. ya bişeylerin farkına varıp hakkını savunacaksın hakkını alabilirsen çoluğun çocuğun refah içinde büyüyecek olmadı isten atarlarsa en fazla 3 ay iş arar iyi kötü karnını doyurursun yada kuzu kuzu şükür eder bi ömür ayın sonu nasıl gelicek diye saçını başını yolarsın... 1
    • hababoma 04 Mart 2014, Salı 18:24:24 bir ormancı hikayesi vardır bilirmisin kardeşim? bir gün bir ormana bekçi lazım olmuş.ormana bekçi almışlar koruması için.daha sonra demişlerki bu bekçinin başına bi müdür lazım şef alalım.bir süre sonra demişlerki bu şefin başına müdür lazım.müdür alalım.bi zaman sonrada demişlerki bu müdürün başınada bi tane başkan lazım.bu böylegiderken birgün demişlerki ya bizim masraflarımız çok çoğaldı şu bekçiyi işten çıkaralım.yani anlıcagın bu iş böyle.(teknisyenin maaşına göz dikmeleri).sen ne kadar sesini çıkarmaya çalışırsan çalış aynı şu olacaktır: Sefa İnan'a bir gün yardımcı teknısyenler gelıp biz hiç birşey almıyoruz bizede yardım bizede yardım demişler.Sefa abimizde takılın peşime hangara gidiyoruz hangarın ortasında oturacagız demiş.hangar kapısından girdiğinde ARKASINDA KİMSE KALMAMIŞ.BİR TEK ELİNDE TAKIM ÇANTASI VE SEFA INAN.anla artık!!! 0
    • dostlar 05 Mart 2014, Çarşamba 15:13:51 habom turks dıen arkadas ya çalışmıyorsun yada bütün gün fotokopı falan cekıyorsn. o makaraya aldıgın millet soguk sıcak demeden bın bır tane kımyasalla calısıyor! burada aynı goruste bi sürü insan var sen ismini cismini verde millette bilsin kımmıs kuyu kazan. 0
  • Tüm yorumlar

  • FO 08 Mart 2014, Cumartesi 20:28:38 Sayın İnan sizin araştırmalarınızda THY TEKNİK AŞ. Çalışanı olarak birazda bu kurumun harcamalarında araştırma yapmanızı öneririm. TEKNİK AŞ. Gnl.Md.ü harcamaları nasıl çıkar ilişkisi doğrultusunda yaptığı ve ABD'den getirdiğ kişi ile Bermuda Şeytan Üçgeni kurarak nasıl çıkar ilişkisine girdiği bilindiği halde hala o koltukda oturması vicdanları rahatsız etmekdedir. HALK DİLİNE HERKESİN KULLANDIĞI BİR SÖYLEM VAR.BALIK BAŞDAN KOKARMIŞ. 0
  • mail 07 Mart 2014, Cuma 19:51:22 Gelen maili okudunuzmu? İmzalar atılmadı falan diyordunuzya? :) 0
  • Fakirly yours 07 Mart 2014, Cuma 19:50:07 haydi arkadaşlar hep birlikte : we are turkish habom we are fakirly yours 0
  • aass 07 Mart 2014, Cuma 15:06:39 MADDE 37- (1) Toplu iş sözleşmesine taraf olan sendikanın tüzel kişiliğinin sona ermesi, faaliyetinin durdurulması, işçi sendikasının yetkiyi kaybetmesi ve toplu iş sözleşmesinin uygulandığı işyerlerinde işverenin veya işyerinin girdiği işkolunun değişmesi toplu iş sözleşmesini sona erdirmez. 0
  • bir dost 06 Mart 2014, Perşembe 22:25:59 www.basbakanlik.gov.tr/handlers/filehandler.ashx?fileid=12528 üşenme oku.. Sendikadan çıkınca 1 yıl ödeme yapılacak diye birşey yok.. Bizi korkutmak için atılmış bir yalan.. Oyuna gelmeyelim artık.. 0
  • bir dost 06 Mart 2014, Perşembe 22:24:24 www.basbakanlik.gov.tr/handlers/filehandler.ashx?fileid=12528 üşenme oku.. Sendikadan çıkınca 1 yıl ödeme yapılacak diye birşey yok.. Bizi korkutmak için atılmış bir yalan.. Oyuna gelmeyelim artık.. 0
  • .. 06 Mart 2014, Perşembe 22:17:24 Sendika üyeliğinin sona ermesi ve askıya alınması MADDE 19- (1) İşçi veya işveren, sendikada üye kalmaya veya üyelikten ayrılmaya zorlanamaz. (2) Her üye, e-Devlet kapısı üzerinden çekilme bildiriminde bulunmak suretiyle üyelikten çekilebilir. E-Devlet kapısı üzerinden yapılan çekilme bildirimi elektronik ortamda eşzamanlı olarak Bakanlığa ve sendikaya ulaşır. (3) Çekilme, sendikaya bildirim tarihinden itibaren bir ay sonra geçerlilik kazanır. Çekilenin bir aylık süre içinde başka bir sendikaya üye olması hâlinde yeni üyelik bu sürenin bitimi tarihinde kazanılmış sayılır. 0
  • Android Uygulaması 06 Mart 2014, Perşembe 15:03:22 Sendika saw da soguk terler dokuyor.....selam vermeye gelmisler 0
    • kazan 06 Mart 2014, Perşembe 22:53:21 Ne olduki? 0
    • ksenon 07 Mart 2014, Cuma 00:36:22 olan biten nedir, neler olacak süreç nereye gidiyo, hiçbir somut bilgi var mıdır? 0
  • Afrika 05 Mart 2014, Çarşamba 12:47:10 Afrika'da Hub ancak Afrika'da bir şirket almakla ya da orada yeni bir şirket kurmakla olur. Aslında mantıklı da olabilir. İyi planlanırsa THY'ye uzun vadeli gelişme potansiyeli verebileceği gibi Afrika'da iyi pazar payı olan Air France-KLM grubunu ve Brussel Airlines'ı köşeye sıkıştırır. Özellikle Air France Afrika'ya yüksek kar marjlarıyla uçuyor. Havacılıkta önümüzdeki yıllarda gelişme Orta Asya, Uzakdoğu, Afrika 'da olacak. 0
  • habom 05 Mart 2014, Çarşamba 11:27:02 abi sana helal olsun ya dogruları cok guzel acıklamıssın abi.ilginden dolayıda tsklr ederız. 4
  • lütfen... 05 Mart 2014, Çarşamba 09:29:39 değerli arkadaşlar, korktuğunuz ve işverene birlik,beraberlik içinde hak ettiği cevabı vermezseniz daha çok ağlarsınız !!! lütfen ne gerekiyorsa yapın, hakkınız,emeğiniz,işiniz,geçiminiz,çocuklarınız,aileniz ve geleceğiniz için... 0
  • "Olmazsa olmaz"'a 04 Mart 2014, Salı 21:27:39 hakikaten komedide son perde tadinda bir cevap olmus, ilahi Sefa abi, yani bu kadar basitcil bir yaklaşım tarzı nasıl benimsenebilir inanılmaz. Airporthaber bir havacılık haber portalidir ama simdi siz diyorsunuz ki burası bir havacılık dedikodu portalidir, burada yorum bilgi olmaz, bak bu olmadi, Ali Kidik Bey'in bu profil dusurucu bakış acısına kesinlikle katılmadığını düşünüyorum. Tutarlı, disiplinli ve duru yazı yazın ki buradaki tertemiz emekçi dostlarımız dogru seyleri olması gerektiği gibi, kokteyl tadında degil gercek bazında yorumlasin. Obcektif olun ki burası da üretken ve yapıcı bir platforma dönüşsün. Dedikodu kültürü dogru degil, siz bizim abimizssiniz, sizi takip eden genclere karşı sorumluluğunuz var, obcektif yazma sorumluluğunuz... 1
    • KOMİK Mİ ? 05 Mart 2014, Çarşamba 17:21:35 Ben nerede burası havacılık dedikodu portalıdır yazmışım. kopyala yapıştır yaparak belirtirmisniz ? ben madde madde satır satır doneler yazdım. siz halen aynı laflarla haklı çıkmaya çalışıyorsunuz. hangi konuda objektif olalım... konun adını yazın konunun adını.. bak bir sürü şey sıraladım hangisini objektif bulmuyorsan yaz..ben sana en ince ayrıntılarıyla cevap vereceğim.. yazdıklarının içinde benim sorduğum hiç bir soruya cevap yok. ama sen sor, ben belgeleriyle anlatacağım. aynı kelimeleri tekrar etme. somut ol. 5
    • Evet komik 05 Mart 2014, Çarşamba 18:59:01 hem de çok. Haklı çıkmak gibi bir derdim yok, çünkü bu işin haklısı haksızı yok, hala kısır döngü yansıtması yapıyorsunuz. Ben ilkesel, editoryal açıdan yazılarınızın profil sorununu çok açık net bir biçimde sizinle paylaşıyorum, tecrübe yaşınızın karşılığını verin diyorum, bunca geç okuru obcektif bir şekilde bilgilendirin, kişiselk hırs ve öfkelerinizle peçelenmiş yazı şeklinizi gözden geçirin diyorum, okurunuza saygılı olun diyorum, sırf eleştirmek için eleştirmeyin, katma değer koyun diyorum, diyorum da diyorum, buna hakkım da var zira sizin bir okurunuz ve cidden çok iyi takipçiniz olarak bunu talep ediyorum. Sefa abi siz eleştiriye ne zaman bu kadar kapalı bir insana döndünüz? neden hoşunuza gitmiyor yorumlarım, zira gerçekliği olan tespitler, ben detaya takılmıyorum, yönteminiz daha duru, daha "siz" olmalı diyorum, bu kadar basit... 0
    • SEFA İNAN 05 Mart 2014, Çarşamba 19:21:02 Değerli okurlarım; Burada çok komik şeyler oluyor. Ben bir yoruma cevap verdiğimde ismimi yazıyorum. Bu haftaki yazımda okura karşı hiç bir yorumum olmamıştır.Hal böyleyken birileri soruyor diğeri benim yerime isimsiz cevap veriyor:) Kısaca Tiyatro oynanıyor. Lütfen yapmayın. 1
  • OLMAZSA OLMAZ 04 Mart 2014, Salı 20:26:02 Şuan bulunduğunuz sütun havacılık adına bilgi paylaşımı yapılan bir bölüm değildir. Aslında yorum yapmış olduğunuz sitenin hiç bir yeri havacılık adına bilgi paylaşımı yapılan bir yer değil, havacılık adına haber yapılan bir yerdir. Kimsenin avukatı değilim ancak bu konuda siz objektif bir yorum yapın onu okuyalım. Yada bu yazının nereleri sübjektif ona cevap verelim. mesela, hava aracı bakımı yapan bir şirkete çelik iş kolunda yetki verdirilmesinden bahsedebilirsiniz yada siparişle havacılık koluna grev yasağı getirip yine siparişle 1 hafta sonra yasanın değiştirilmesini yazabilirsiniz. yada hükümete, bak ben ne kadar adam istihdam ettim hemde az paraya diye yalakalık yapanları anlatabilirsiniz. Yada vasfı yalnızca doğum yeri olan veya birilerinden torpilli yöneticileri, dayıları, amcaları kaleme alabilirsiniz.. Objektif olarak. Ayrıca kokteyl tarzı içecekler damak zevkimizi bozuyor. siz ortaya karışık meyve yaptırın. Hesap için korkmayın, yan masadan... 1
    • Uçuş 05 Mart 2014, Çarşamba 09:05:22 Olmazsa Olmaz'a can-ı yürekten katılıyorum. Oradan buradan gayri profesyonel kriterlerle şirkete en az uzman-mühendis alınan yeni bir çalışan profili bir yanda, yüksek lisansı ve dahi şirkette kıdemi olan memurlar diğer yanda. Şirketin önemli departmanlarında yıllarca canla başla çalışmış insanlar ve şirkete söz verilerek sokulmuş havacılığı bu kıdemli emekçilerden öğrenen ama şirkete girdikten 1-2 sene içinde dahiyane bir sıçramayla müdür, başkan yardımcısı olan başka bir grup. Ve siz bu şirkette liyakat, performans bazlı değerlendirme ile iş barışı ve huzurundan bahsedeceksiniz, öyle mi? Yok yahu!? 1
  • Android Uygulaması 04 Mart 2014, Salı 18:52:42 Bir şeyi başarmak için önce ne istediğini bilmek, sonra nasıl isteyeceğini bilmek gerekir. Bunlardan biri aksarsa eline bir şey geçiremezsin. Görünen o ki Habom'un eğitim seviyesi çok düşük ve dolayısıyla hakları olanı alamıyorlar. Bir anlamda farkında olmadan kendi ayaklarına sıkıyorlar. Bu işleri iyi bilen, seviyeyi düşürmeden, sağa sola saldırmadan davranacak kişilerle olur bu iş. Bilgili arkadaşlar koordine olsun diğerleri beklemede kalsın. Biraz erdem! 12
    • DeliDumrul 04 Mart 2014, Salı 21:29:41 Ne içiyosanız bizede gönderin bizlerde sizin gibi kaffamız güzel bakalım habomun geleceğine.Eğitim seviyesinden haberin olmadığı malum bizim geçtiğimiz yoldan acaba o muhteşem beyninle yol katedebilirmisin ki o malum edeceğini pek sanmıyorum torpilli şahsiyet sen yorma o güzel beynini sen yalaklığa devam et biz sonuca ulaşıcaz ulaşamazsakta başımız dik beklemede kalanlarda senin gibi basit şahsiyetler değil alın terini dökenler. Hala tehdit ediyosunuz milletin ekmeğinde gözünüz var. Sen ve senin gibiler hayatları boyunca bizlerin gözünde şahsiyetsiz, kul hakkı yiyen basit insanlar olarak kalacaklar klavye artistleri... ( dahası varda yayınlamazlar ) 1
    • Deli'ye 05 Mart 2014, Çarşamba 00:09:15 İlk yorumumda tam da senden bahsetmişim. Üzülerek belirtmek isterim ki senin seviyene inemem. Senin eğitim seviyene bakıyorum da ne okuduysan okuyamamışsın olmamış. Neyse benim belirtmek istediğim eğer bir hak alınmak isteniyorsa bu bilgiyle ahlakla alınır. Sağa sola zıplamak sizi daha çok dibe batıracaktır. Öyle karmaşık bir hal almış ki durum sen bana düşüyorsun. Yani kendi ayağımıza sıkıyoruz. Burdaki haysiyetinle sana en çok böyle yorum yazarlar başka da bir şey bekleme. Ama tabiki sen bekliyorsun çünkü eğitim seviyen bu... 5
    • .:HabomCU:. 05 Mart 2014, Çarşamba 09:04:34 Evet evet işi biliyor diye 2-3 kişi seçip gönderelim yöneticilerimize ve o arkadaşları işten çıkarsınlar. bu şirkette olan budur başka birşey değil. 0
  • mekselna 04 Mart 2014, Salı 18:25:41 Bugün 24 çalışan arkadaşımız sendikaya üye olmuşlardır.Hayırlı olsun. 9
    • serhat mıydı? 04 Mart 2014, Salı 21:29:12 senin konuşmaların komponent atölyesindeki temsilci arkadaşa benziyo, adını hatırlayamadığım o musun acaba 0
    • mekselna 04 Mart 2014, Salı 21:47:02 Bir dost 3
  • olmaz 04 Mart 2014, Salı 15:47:43 yani el insaf, bu güzelim sütun, bu şekilde bir karartıyı hakediyor mu? Kimin ne dediği belli değil, köşe yazarının yazılarındaki tek tutarlılığı anti-teheye & şürekası yönünde yazması, e gelen yorumlara bakıyorum, ne dediği belirsiz olumlu/olumsuz bir haykırış silsilesi, satırlarda bir sektörel bilgi, paylaşım hak getire, e bakıyosun köşe yazarı bilinçli bir şekilde çok konu yazıyor ki "amasyanın bardağı biri olmazsa bir daha" misali biri tutmassa diğer konudan rating yaparım deyip her hafta denize ağ atmış ne geldiyse Allah kerim tadında yazı yazıyor. E böyle olunca ortaya kaliteli bir tartışma platformundan çok kokteyl tadında kopuk, bölük pörçük yorum kümeleri çıkıyor. Halbuki yazar tek konuyu, duru bir şekilde ve obcektif kriterlere uyarak yazsa okuyucu da makul bir şekilde ve savrulmadan yorumlar ve total bir kazanım-paylaşım ortamı yaratılır, Sefa bey'in bunu mükemmel bir şekilde yapabileceğinden zerre şüphem yok, en kıdemli havacılık aklıdır Sefa İnan, bu tartışmasızdır... 7
  • CNBCE 04 Mart 2014, Salı 11:08:13 YARIN SAAT 13:10 DA HAMDİ TOPÇU CANLI YAYINDA OLUCAK BİRLİK OLUP MESAJ ATALIM PROGRAMA : @finans_cafe twiterdan takipte olalım THYHABOM sürecini soralım. 1
    • spiker 04 Mart 2014, Salı 12:38:21 arkadaşım sence hamdi bey o spikere o soruları sordurur mu ? veya hadi sordu diyelim hamdi bey soruyu yanıtlar mı ? hadi yanıtladı herkese benden 500 lira zam der mi :) Taş çatlasın diyecegi hambomcular sabırla beklesin der ! hamdi bey programa cıkıyosa reklam için çıkar sadece hala çözümleyemedin mi başkan :D 2
    • kafaya gel 04 Mart 2014, Salı 12:57:00 bu habomcular çok saf.kardeşim adama sorulacak sorular bellidir.cevaplarını da KJ'ye yazıyorlar.bunu bilmek için sinema tv okumana gerek yok.hangi ülke vatandaşının kafasını yaşıyorsunuz anlamadım ki. 3
    • spikere 04 Mart 2014, Salı 14:03:40 kuş beyinli arkadaşım sen ne anlıyorsun da önce bir nefes almayı dene sonra yaşamayı ve şu beynini kumdan çıkar açıkta kalan yerlerini gör uyuma uyan uyan... her platformda biz hakkımızı aramaya devam edeceğiz sesimizi duyurana kadar... 5
  • yonetim 04 Mart 2014, Salı 09:48:19 Arkadaslar yönetimden bazıları habom personeliymis gibi yorum yapıyor. Bilginiz olsun. 2
  • sefa abiye 03 Mart 2014, Pazartesi 23:58:22 Sefa abi can sasmaz olayina deginin lutfen. Calisanlari fislemeye calisip korku vermeye calisiyor. Buda calisanin motivasyonunu olumsuz etkiliyor. Basari ancak motive ile elde edilir.Odasina cagirip kurban istiyor. Bizden arkadaslarimizin ismini vermemizi istiyor. Lutfen kime sikayet edecegimizide bilmiyoruz.. 2
    • Tecrübe 04 Mart 2014, Salı 10:15:14 Sen işine bak.düzgün çalış mesai saatlerine dikkat et ondan sonra değil candan kimseden korkma.değil sefadan kimseden de destek isteme kimsenin gazına da gelme. istifa istifa diyenlerden tık yok. bizim gibi 18 ayevde otrursun sonra. 5
  • h 03 Mart 2014, Pazartesi 23:15:43 hamdi topçuya twitterdan yazalım, uyku uyumasınlar beyefeniler 1
  • süreç 03 Mart 2014, Pazartesi 22:57:22 çözüm süreci süresi istifa etmek= 1 saniye başka sendikaya üye olmak=1 saniye sendikanın yetki başvuru süresi=1 AY sonuç=15 gün tis hazır zaten topu topu fazlasıyla 3 ay sonra masada daha güçlü daha gerçek bir adımla masaya otururuz yönetim birşey vermez evet ama savaşmadan haklar alınmaz hakkını savun THYHABOM 0
  • oyun 03 Mart 2014, Pazartesi 22:47:01 arkadaşlar bu tis olayı hepsi bir oyun da olabilir, henüz resmi olarak açıklanan bir mail yok. yönetim bizi ölçüyor da olabilir. bu oyun yada oyunlarada gelmeyelim. sendikadan istifa edip etmediğimizi görebiliyorlar. birlik olursak herzaman kazanırız. aykırı yorumlara itibar etmeyin onlar emin olan thy habom çalışanı kesinlikle değiller. toplu istifa günleri düzenlenirse yönetime birlik olduğumuzu gösterecez. 0
  • zegsih.yağe.alt 03 Mart 2014, Pazartesi 22:40:11 Klasik bir yazı, yillarin tecrübesine yakismicak bir sanallikta, Sefa bey sizin bilgi birikiminizi cok iyi bilen bir kardeşiniz olarak bütün kalbimle soruyorum: bu kadar deneyimli olup böyle bir kısır döngü nasıl olabilir? 4
  • Tis tamam 03 Mart 2014, Pazartesi 22:35:20 Arkadaşlar tis imzalandı baksanıza kreş yardımı ile ilgili mail gelmiş ibraz edildiği an yardım alınacaktır diye yapıcak birşey yok önümüze ekmeğimize bakıcaz kendimizi geliştircez büyük sorumlulukları olan arkadaşlarımız var kimsenin ekmeğiyle hakkıyla oynanmayalım böle iptal ettirmez yargı yolu falan boş işler herşey tamamlanmış zaten. 9
    • Kreş mi :) 03 Mart 2014, Pazartesi 22:53:06 Sana pass bilet bile vermeyen adam kreş yardımı mı verecek ? Güldürme beni kardeş ya. O mail AO ile ilgili. Habom'u bağlayan bişey yok. İyice okusaydın satılmış sendikanın açıklamasını kreş yardımı gibi bir sosyal hak olmadığını görürdün :) 1
    • HABABOM 04 Mart 2014, Salı 08:16:06 Arkdaş bi adam bu kadar saf (başka bişi yazıcamda yayınlamazlar) olamaz ya. Kasıtlı yapıyosunuz dimi. Kreş yardımı tamam mışta mail gelmişte tis olmuşta. Her gün onlarca mail geliyo kimi a.o kimi tt kimi haboma. daha bunları birbirinden ayırt edemeyen adamlarla iş yapmaya kalkıyoruz bizde. Allah ım sen yardım et bize bu süreçte. 0
  • İSTİFAET 03 Mart 2014, Pazartesi 22:21:47 KESİNLİKLE TİS İMZALANSA DA MASADA KESİNLİKLE İSTİFA. TEK ÇÖZÜM BU BİZİ OYALAMAYA ÇALIŞIYORLAR. AMA ARTIK YEMEZ. YÜZDE 51 LE BAŞKA SENDİKA İLE YETKİ BAŞVURUSU İLE SARI SENDİKA ÇELİKİŞ DÜŞÜYOR. TOPLU İSTİFAYA ANKETLER DE BUNU GÖSTERİYOR. HİÇBİR TEMSİLCİYE İNANMAYIN. ONLAR YÖNETİM TARAFLI KONUSUYOR. SENDİKA BURADAN DEFOL DEME ZAMANI ARKADAŞLAR. 0
  • Çağlar 03 Mart 2014, Pazartesi 22:11:25 Sefa Bey, genç arkadaşlara yapmış olduğunuz yol göstericilik çok önemli .Kazanımların sadece sözlerle olmadığının .1988 yılı TİS inde yürüyüşlerle ,direnişlerle,grevlerle olduğunu bilen olarak işverenin verecem dediği neyi verdiğini anlatabilmek gerekir.Önce hedefi doğru bilmek hedef şaşırmasına izin vermemek gerekir. O zaman genç arkadaşlar bilgi eksikliğimiz nerden kaynaklandi neden kaybettik diye sormalıyız.Tirübünde oturarak maç kazanılmıyor 0
  • Çağlar 03 Mart 2014, Pazartesi 22:04:57 Sayın yazar, Sendikal mücadelenin nerelere geldiği hayretle izlemek çok şaşırtıcı .HAVACILIK ta Siz 7/1 oranının nasıl kazanıldığını en iyi siz bilirsiniz.Yaa şimdi dil kursu açmak sendikacılık oldu.İşveren yerine sendikalara saldırmak moda oldu .Belkide bilinçaltımızda''efendimiz''bizi yıllarca teknik ,THY diye avuttu ama olsun masal dinlemek güvenli,risksiz ,sendikaya saldırmak en kolayı.Bence düşünelim .Cavit arkadaşın ve Güvenin dediği gibi önümüze bakıp ''Güven ''tazelemesi istemeliyiz. 0
  • Imza 03 Mart 2014, Pazartesi 21:27:31 Hala imza atılmadı diyenler var. İmzalar atıldı. 3 sene sonra ancak tekrar oturur bunlar. Sendika aidatlarını düşürelim bari kanuni olarak haklarımızı bilen yok mu yassın şuraya... 2
    • oflaz 05 Mart 2014, Çarşamba 02:06:26 bu yalanı söyleme sebebin ne korkuyor musun. TİS in imzalanmamasından, imzalanmaz ise ne kaybedeceksin ki, yalan söyleme gereksinimi hissediyorsun. TİS imzalandıysa eğer ben adam değilim yok imzalanmadıysa, burada imzaladı mavallarını okuyan sen ve senin kafandaki temsilciler sizler adamlığınızdan yoksun insan kırıntılarısınız, iyi kötü az çok şeyler almış olabilirsiniz ancak bu yalan niye, neyin korkusundasınız böyle 0
  • mohendis 03 Mart 2014, Pazartesi 21:18:09 Teknikte yoneticilik yaparlarken HABOMa gecen kisilerin u yorumlari okudugu aşikar. Teknisyenin maasi internette kurusu kurusuna yaziliyken, bu sirkette yoneticilik yapanlarin gelirleri neden seffaf bir sekilde yayinlanmaz. Mesela gelirleri ve o makama gelisindeki kistaslar internet sitesinde seffaf sekilde yayinlansa olmaz mi ? O zaman akla kara ortaya cikar. O koltuktaki de universite mezunu asagida calisan teknisyen de oyle. Mudur yapilan adamlarin cogu yds de sonuc elde edemez?.. ekmeginize bakin arkadaslar herkes kendini dusunuyor bu dunyada.. bu ayki maasim 5360tl.. habomdaki arkadaslara cok gelecek suan ama airbusdaki muadilim 10.000euro aliyor ortalama.. Yonetici olmak lazimmis bu dunyada 0
  • lastik-iş 03 Mart 2014, Pazartesi 20:31:47 http://bizimkocaeli.com.tr/HaberDetay.aspx?Id=100443 arkadaşlar bakın bakalım SENDİKA nasıl oluyor bakın bakalım yönetim nasıl oluyor. LASTİK-İŞ sendikası TİS yetmiyormuş gibi bide işçilerin hakkı olduğunu düşündüğü 5 bin Teleee yardımıda alıyor. Gerçek bu arkadaşlar. Yeter artık. Bizde hakkımızı istiyoruz sonuna kadar. 0
    • Vayy 03 Mart 2014, Pazartesi 21:31:46 Kesinlikle küçümsemek anlamında söylemiyorum ama lastik imalatı yapan işçi arkadaşlar ortalama 4000 tl maaş alıyor son zam ile. Ne kadar ironik değil mi ? Bizler koskoca uçağın bakımını yapıyoruz yapılan zam ile ortalama 1900-2500 arası maaş. Ne ala memleket yahu. Yorumdaki linke bakmayan arkadaşlar bir zahmet açsınlar okusunlar 2-3 dakikalarını alır en fazla. Görün durumumuzun ne kadar vahim olduğunu... 2
    • birlikolalım 03 Mart 2014, Pazartesi 21:56:47 bu lastik fabrikasında çalışanların çoğunluğu ilköğretim veya lise mezunu işçlerdir arkadaşlar. bizse meslek lisesi-onlisans ve lisans mezunuyuz. Adalet istiyoruz. Hakkımızı istiyoruz. Mücadele etmeden bize ekmek haram artık. Birlik olarak bu sarı sendikadan istifa edip gerçek sendika ile mücadele etmeliyiz. 0
    • yeter artık 03 Mart 2014, Pazartesi 22:59:45 birlik olma zamanı etraftaki bütün arkadaşlarımın sadece burda değil iş yerlerindede haksızlığa karşı olduklarını belirtiyorlar bu işin sonu bizim için hayırlı olur arkadaşlar 0
  • Cavit 03 Mart 2014, Pazartesi 20:22:22 Arkadaşlar ,zekamızdan şüphe eder oldum .Bitti.Hedef sendika değil işverendir.Temsilcileri istemiyorsak seçim isteriz .Önümüze bakmalıyız .Sendika ,aidat ,bu dertse üye olmayalım.Mücadele ise ,otrduk bekledik verecekler diye yok öyle bir hayat.Gidin öğrenin ve bizi gazlamayın . 0
    • cavit'e 03 Mart 2014, Pazartesi 21:59:31 gardaşş üye olsanda olmasanda şirkete gelecek hak gibi gözüken(aslında olmayan) yıllık izin,doğum izni vb. uygulamalar sanada uygulanacak bunu biliyorsun değilmi?yani cumartesi iş gününden sayılacak ve 16 yapılan iznin işe yaramıyacak.bilgin olsun.temsilciler dersen tırt ;) 1
    • Gardaş Yazana 04 Mart 2014, Salı 15:21:48 Sen kimsin özürlümüsün oglum ne sinlan nasıl bir yaratıksın sen habom felendegilsin sen arkadaşlarının yanında böyle konuşsan zaten birdaha konuşamazsın yani anca boş boş konuş gardaş ne lan önce git türkce ögren beyin özürlü yaratık 0
    • civata 04 Mart 2014, Salı 18:28:00 gardaşş yorumlu arkadaşa hakaret yazan ve buna izin veren mod'u kınıyorum.takip et lan mod. 0
  • Android Uygulaması 03 Mart 2014, Pazartesi 18:50:50 Kildigi namazi ozellikle calisma saatlerine denk getiren. Evde iki rekat namazi iki dakikada kilip is yerinde yarimsaat basini secdeden kaldirmayan, birisi essek gibi calisip 2000tl maas alirken digeri 6000 tl maas alip bilgisayarin basinda gazete okuyorsa.25 kisilik typ sinifinin 23 ü karadenizliyse tecrubeli teknisyen adi altinda firinda , telefoncuda, magazalarda calisan adamlar tecrubeli teknisyen, dort sene shyo okuyan , dort yil teknik egitim fakultesi ve onlisans mezunu iki yilda verilen egitimi 4 ayda bilgi zehirlenmesi gecirip yardimci teknisyen oluyorsa, teknisyenler yaptiklari ise gore degilde baba ogul iliskisiyle performans degerlendirmesi yapiyorsa biri isten cikartildiginda insanlar arkasindan guluyor ve mutlu oluyorsa ne dinden ne adaletten nede insanliktan bahsetmek mumkun degildir. 4
  • öle bişe yok 03 Mart 2014, Pazartesi 18:23:07 Can beyin bu tehditleri dile getirmesi ve bunu Habom çalışanlarının(şahitlerin) arasında dillendirmesi bizim yararımızadır. Hepimiz biliyoruz bu şirkette hak aramanın cezası kovulmaktır ve bu ne yazık ki Türkiye' nin gerçeğidir. Şimdi bu linkteki direnişi okuyun size tavsiyem. - https://www.facebook.com/pages/Greif-%C4%B0%C5%9Fgal-Grev-Direni%C5%9F/1421401451436460?id=1421401451436460&sk=info - Bu adamlar asgari ücretle çalışırken sendikalaşma sırasında kovulan "1" arkadaşları için neler yapıyor ve nasıl işe iadesini sağlıyor. Elinizdeki gücün farkında değilsiniz. Biz kendi 305' imizi yalnız bırakmayız arkadaşlar rahat olun. Uçak bakımını makineler yapmıyor keza köleler de yapmıyor bunu vicdandan, Hak tan yoksun beyinlere yerleştireceğiz inşallah. 0
  • .:HabomCU:. 03 Mart 2014, Pazartesi 18:17:11 Arkadaşlar; toplu hareket edelim ve ilk önce şu sendikadan kurtulalım. bu kan emici sülüklere 1 kuruş daha kaptırmayalım. 1
  • caribi 03 Mart 2014, Pazartesi 17:51:05 Sefa bey hobom konusundaki duyarlılığınız için şahsım ve arkadaşlarım adına teşekkürederim. Eğer şu şirketin bir tek A4 kağıdını dahi şahsi menfaatim için kullanmışsam bunun hesabını allahın huzurunda vermeye hazırım. Yıkansın diye evime götürdüğüm iş elbiselerimin cebinden 5 kuruşluk tornavida ucu çıkmışta, bu şirketin malı diyip geri getirmemişsem bunun hesabını allah benden sorsun. Ama karşıma geçip seni teknik a.ş de çalıştırıcaz diyip 1250 tl maaşla taşeron MRO şirketi habomda zulm ederek çalıştırmışlarsa ve türlü dalaverelerle çalıştırmaya devam ediyorlarsa bunun hesabınıda allah sorsun. Hakkım olanı.. vaadedileni istiyorum.. 0
  • Android Uygulaması 03 Mart 2014, Pazartesi 17:43:44 Can Bey ile gorusen var mi? Bu kadar sesimizi yukseltip birlik olup sesimizi duyurmusken,en azından isteklerimizi iletme fırsatı varken bu birligimizi koruyup en azından bi komisyon secip onlarin arkasında durarak ilgili yoneticilere taleplerımızı iletmeliyiz. Isten cıkarma tehditlerine karşı da tek yurek olup hepimizin bir oldugunu gostermeliyiz. 0
    • .:HabomCu:. 03 Mart 2014, Pazartesi 18:13:03 güzel demişsin kardeşim ama 3 kuruşta olsa aldığı parayı kaybetmek istemiyor insanlar. atılma korkusu olmaya arkası olan veya hemen iş bulabilecek olan arkadaşlar öne çıkmalı. oda yok galiba 1
    • köroğlu 03 Mart 2014, Pazartesi 19:12:51 benim hemen iş bulabilme imkanım var, benim gibi 4-5 kişi daha çıksın çarşamba günü çıkıp konuşalım, perşembe imzalanmadan önce, kuramayacağım cümle edemeyeceğim laf yoktur, gayet tabikide edebi sınırlar içerisinde, he şuda var benim ne kadar iş bulma olanağım olsada ben çıkarılırsam arkamda duracak kitleyide isterim nokta. bana katılan 4 kişi daha çıksın yazarım numaramı buraya bekliyorum. 0
    • .:HabomCu:. 03 Mart 2014, Pazartesi 21:22:34 kardeşim sen yarın çık ben konuşmaya gidiyorum diyerek iş yerinde yanına gelecek ve arkanda duracak kişiler bulacaksın. 1
    • Habom 03 Mart 2014, Pazartesi 22:58:15 İnanıyorum ki kantinde toplanıp konuşulsa ben inanıyorum ki makul şekilde konuşmasını bilen bir kaç arkadaş paşalar gibi gidip konuşabilir Can Bey'le. Bunu da bahane edip işten atamazlar heralde. Ki öyle birşeye yeltenseler bile arkadaşları arkalarında olacaktır sonuna kadar. 1
    • köroğlu 04 Mart 2014, Salı 19:57:02 bir Allahın kulu daha diyemiyor mu bende senle gelirim diye, yazık. sendikaya üye değilim olsaydım istifa edenler tarafında olurdum ancak kapitalizm sarmış 4bir yanımızı diyecek laf yok. 3-5 kişinin yanında mangalda kül bırakmayanlar iş ciddiye binince pusup kalıyo 0
  • 300 fedakar 03 Mart 2014, Pazartesi 17:24:46 Biz de atilacak olan 300 kisiye yardim edemiyorsak maddi olarak geriye kalan 2200 kisi olarak, uaziklar olsun bize. 2200 kisi maasindan 200 lira verse o arkadaslara is bulana kadar maas baglariz. Hatta ise geri bile aldiririz. Ama neredee. Hic olur mu? Neden biz kazanalim onlar yesin ki demi? Zaten haklari kazandiktan sonra herkesi unuturuz, gecmisi, fedakarliklari.. Bencilligimiz yuzunden bi bok beceremeyiz bir araya gelip;) Ayni herkesin kendini dusunup, karar verdigi gibi. Ben sahsimi ayri tutuyorum, ve benim gibi bencil olmayan arkadaslar var biliyorum. Ama yeterli degil. Tek hareketle paranin kolesi olmus insanlar dolustular otobuslere o gun. Kendinden baska hic bir varligi dusunmeyen bu insanlar var oldugu surece bu boyle surup gidecek. 0
    • .:HabomCU:. 03 Mart 2014, Pazartesi 17:55:13 Kardeşim bunu kabul eden sayısı çok azdır. ben sen kabul ederiz bunu ama gerisi yalan :/. bence ilk olarak sendikadan kurtulalım. 0
    • habomcu 03 Mart 2014, Pazartesi 18:21:57 maaş bağlıyacakmışız :D güldürme la bizi.sen hangi ütopyada yaşıyosun gardaş 3
  • Android Uygulaması 03 Mart 2014, Pazartesi 16:40:09 Sefa bey elinize yüreğinize sağlık çok güzel bir yazı olmuş tüm arkadaşlarım adına teşekkür ederim. 0
  • .:HabomCU:. 03 Mart 2014, Pazartesi 16:35:33 Can Şaşmaz Bey; 2-3 kişi gelsin görüşelim deyip. ardından başka birileriyle gelenleri işten çıkartırız haberini salmanız çok iyiydi. biraz daha iyi şartlar isteyenlere bundan daha mükemmel korku salınamazdı. neyse herkes kabulleniyor saw da herşeyi galiba. ama şunu belirtmek istiyorum, önünüzde 30-40 artık kaç yılınız varsa iyi bir şekilde geçirin. Öyleki bu tarafta sizin gibi beyefendilere birşey yapamıyoruz ama ant olsun diğer tarafta boğazınızı bırakmayacağım. 2
    • hak yemez 05 Mart 2014, Çarşamba 10:19:56 can dedıgın adam hacıdır hacı ıscının hakkını hıc yemez thy. ye gecer gecmez hemen solugu kabede almıstır.anla artık. 0
  • Android Uygulaması 03 Mart 2014, Pazartesi 15:56:55 Herkes aynı şeyleri söylüyor duruyor. Dönüyor dolaşıyor aynı şikayetleri yapıyoruz. Çözüm nedir ne yapılmalı ne zaman yapılmalı eğer şuan bir şey yapılıyorsa ne aşamada ne olmalı? Bunlar konuşulsa artık? 0
    • .:HabomCU:. 03 Mart 2014, Pazartesi 16:38:14 birşey olacağı yok canım kardeşim. 2-3 kuruşa ihtiyacı olan habom personeline işten atılma korkusu saldılar. bu şirkette bize ekmek yok belli oldu. gidip başka iş bulma vakti 0
  • Sorular 03 Mart 2014, Pazartesi 14:52:18 THY’nin başındaki tepeden torpilli Hamdi ve Temel ,geldikleri günden bu yana yaptıkları,yaptırdıkları torpiller,yedikleri haklar yaptıkları haksızlıklar, işten atmalar,sürmeler ,insanları benden senden şucu bucu diye ayırmaları vs nedeniyle THY’de iş barışını,huzuru,aidiyet duygusunu,liyakati,insanlığı,arkadaşlığı herşeyi mahfettiler…Yandaşlara,Rizelilere vs yer açmak için binlerce insanı zorla emekli etmek veya verimsiz diye işten atmak,torpil yapmak,hak yemek,haksızlık yapmak dinde,kitapta,hakta var mıdır ? Bu insanlar bunların hesabını yüce Allah'a nasıl vereceklerdir? Bu ülkede torpilsiz,dayısız,amcasız hiçkimse işe girip de liyakati ile bir yerlere gelemeyecek mi ? İlla herkesin bir dayanağı,torpili olması mı lazım? Bunları yaparak mı aile olacaksınız, 5 yıldız alacaksınız? Yönettiğiniz THY, güvenlikte 137 şirket içinde yok, uçuş güvenliğinde de sondan 3.sırada!! Bu zihniyetler,torpil,kul hakkı yemek ile bu ülke ilerler mi,Allah bu ülkeye huzur,barış,bereket,refah verir mi ??? 0
  • hamdi... 03 Mart 2014, Pazartesi 14:32:51 Dünyada büyük bir havayolunun başında o sektörden gelmeyip, tepeden inme gelip havacılığı 6 ayda öğrenci gibi ders çalışarak öğrenen!! biri var mı mesela LH veya UA da??? Ya da Türkiye’de büyük bir şirketin başında olup da şiveyle konuşan,yabancı dili olmayan, herşeyi ben yaptım oldu diyen biri var mı ??? Aile şirketi haricinde zor…Hamdi de THY için aile şirketi diyor ya doğru aslında doldurmuş şirkete bütün hemşehrilerini,akrabalarını ,akplileri ,THY onun aile şirketi olmuş tabii !!! Aile diyor, THY de heryeri özelleştirdi veya o çabada, taşeronları THY personeli ile çalıştırıyor aynı ikramiye,pas vb sorunlar orda da had safhada özellikle de kargo’da !!! Hergün taşeronların kin dolu bakışları altında millet çalışıyor ama taşeron asıl suçluya aynısını yapamıyor,hakkını aramıyor yüze başka arkadan başka konuşuyor ve hareket ediyor biatçı,şükürcüler !!! Sosyal hak konusunda özellikle arap şirketlerinin yanında thy solda sıfır inanmayan araştırsın !!! Hamdi de görsün de utansın !!! 0
  • yeni tis ve sendika 03 Mart 2014, Pazartesi 11:24:00 Bu sendika haboma değil kendine zam aldı malesef. Trajikomik.. birlikte istifa edelim.. yeni sendikamızı biz belirleyelim.. iletişimi koparmayalım @habomturkish 0
  • Android Uygulaması 03 Mart 2014, Pazartesi 11:02:43 Izin gununde 9 saat calisiriz 8 saat mesai aliriz bir saat sirketimize feda olsun dimi ? Cumartesi gunu hafta icinde 45 saati doldurmamiza ragmen. Calisma gunu olarak gecmesi de sendikanin halt yemesi..... 7 gun evlilik izninin oldugunu dusunenler ise o ay gunu calisma gunu degil cumartesi pazarada iznini heba ediolar hic bisey verdigi yok sendikanin keske dag fare dogursaydi dag kisir kalmis haberiniz yok..... 0
  • hadbang 03 Mart 2014, Pazartesi 08:30:10 Sayın topcu müşavirken iş arkadaşları ile beraber yemek söylerlermiş, kendi etleri haricinde herkesin etine salça olur yermiş, habom'u yemememesi anormal olurdu. 0
  • iPhone Uygulaması 03 Mart 2014, Pazartesi 06:20:47 Mekselna? Kimsin senn? Gora' daki " tanımlanamayan bir cisim yaklaşıyor" diyen elemanmusın yoksa. Atolyeler, hangarla aynı durumdadır bir karmaşa yok. Saw omuz omuza ama sen boydan kaybediyorsun haberin ola, 0
  • Güven 03 Mart 2014, Pazartesi 05:41:56 Tesekkürler sayin yorumcu.Kendimiz yapamayince yüreğimiz yetmeyince elin oğlu ne verirse ona eyvallah diyoruz.KLAvye anarşisi yerine ''DEDİĞİMİZİ YAPSAK''herşey güzel olacak.Haksizmiyim Sefa Bey Teknikte Haklari söke soke almadikmi DERNEKLER .Sendika .Isten cikarilan arkadaslarimiz Grev .Kolay degil yolumuz uzun.Saygilar. 1
  • gg wp 03 Mart 2014, Pazartesi 03:04:21 pegasus bi hangar açsa yetki alsa da kurtulsak şu şirketten. cemaat ali sabancıyı destekliyor diye şakirt oldum badem bıraktım. seçimlerde de malum partiye oy atmamanızı tavsiye ederim arkadaşlar. inanın şu an taşerondan farklı hissetmiyorum hiç huzur yok. 0
  • Yorum 03 Mart 2014, Pazartesi 01:54:36 Arkadaşlar tis imzalandı neyin davası sürer böle anlamıyorum insanların ekmeğinden olmayalım yeni bir oluşum habom çok daha iyi olacaktır kimsenin ama kimsen yine böyle bir sene bir sürece bir sendika sürecine tahammülü yoktur istemeyen gider kim nerde istifa etti yazın isminizi sma nerde elimizdekileri kaybetmeyelim asla çok daha kötü sonuçlar çıkacaktır sakın ola! 9
  • iPhone Uygulaması 03 Mart 2014, Pazartesi 01:53:07 Sefa bey kaç haftadır yazıyorum neden cevap vermiyorsunuz ? THY neden 2013 yıllık faaliyet raporunu açıklamıyor ? Yasal süre 2 ay değil mi ? 1
    • Cevap 03 Mart 2014, Pazartesi 12:54:33 Değerli arkadaşım; THY'nin 2013 yıllık faaliyet raporu henüz yayınlanmadı.Genel kurulun Nisan ayında olması gerekiyor. Sanırım genel kurula bir hafta kala THY sitesinde yatırımcı bölümünde yer alır. 0
  • habom 03 Mart 2014, Pazartesi 01:12:39 sefa bey yazınız süper. Habom konusunda çok iyi noktalara değinmişssiniz. Bu rengi belli olmayan sendika bizi perişan etmiştir. Sesimizi duyduğunuz için çok teşekkür ederiz. Dışardaki kişiler bile sesimizi duydu fakat Bir türlü müdürlerimiz duymuyor çok yazık.... 0
  • habom 03 Mart 2014, Pazartesi 01:01:21 Öncelikle sendikanın yetkisi tis süresi boyunca geçerli istersek %100 istifa etsin sendikanın yetkisi geçerli kalıyor. Ama bu demek değildir ki bizim hakkımıza tecavüz edip, bizi kandıranlara kendi rızkımızı yedireceğiz. Şu an istifa etsek dahi 1 ay sonra üyelik düşüyor yani geriye dönük aidatları her halukarda alacaklar. Bunların hepsi planlandı arkadaşlar cebimizdeki 3 kuruşta gözü olanlar var ve ne yazık ki her iki tarafta da var. Biz yedirmeyiz hakkımızı ve yedirmeyeceğiz. Her türlü mücadele hakkımız saklıdır koyun değiliz, köle değiliz sonuna kadar da mücadelemizi vereceğiz. @habomturkish takipte kalın arkadaşlar henüz hiçbirşey bitmiş değil cesur olun hakkınızın arkasında durun. 0
    • @HABOMTURKISH 03 Mart 2014, Pazartesi 13:49:10 ARKADASIM TIS MAHKEME KARARIYLA DURDURULUR. MAHKEMEYE BASVURACAGIZ HEP BERABER USTUNE DE CELIK ISTEN TAZMINAT ALACAZ... MUSTERIH OLUN ARKADASLAR BIRLIK OLMAMIZ YETERLI... 0
  • tk 03 Mart 2014, Pazartesi 00:32:06 Sefa abi bu adaletsizlik bu sirketin heryerinde var. Allaha sen bir kaptan bir f/o teknisyenin nasil 10katini alir? Bırakın habomu THY de Teknikte de boyle. Dunyanin gelismis heryerinde bu isin bir degeri varken burada bu hale getiriyorlar. Bu filoda hala ucan lise mezunu pilotlar var.kabini zaten saymiyorum bile.kimsenin maasinda gozumuz yok. Ama teknisyen 2 lira alip pilot daha giriste 14 aliyorsa burada bir sikinti vardir. Kalifiye lisansli bir meslegin degeri bu olmamali. Suan bir pilot giriste 14 aliyosa teknisyen 2 aliyorsa bu ayiptir. Tekrar soyluyorum pilotun maasinda gozumuz yok.ama hicbirinin benden ustun tarafi da yok,egitimse ayni seviyedeyiz,bu askeriyeden kalma sey malesef devam ediyor, ben sahsen hocam kaptanim demem. Adi neyse x.bey diye seslenirim. Ne o benden ustun ne ben ondan sadece yaptigimiz isin boyutu farkli. Sebebi de belli, biz teknisyenler birlik olamiyoruz. O kadar cok cahil varki aramizda.birbirini satan meslegini onemsemeyen. Hattan selamlar.. 2
    • cnbce 04 Mart 2014, Salı 11:05:21 yarın saat finas cafe programına 13:10-13:50 Hamdi Topçu yayında olucak arkadaşlar twiterdan yazalım adres: @finans_cafe yayalım mesaj yağmuruna tutalım. 0
    • BUNALIM 04 Mart 2014, Salı 20:46:25 İNSANLARA TELEVİZYONLARA CIKIP HAKTAN ADALETTEN BAHSEDİP İNSANLARA SÜREKLİUMUTLAR VEREREK 3 YIL SÖMÜR MEYİ BAŞARDINIZ MÜSLÜMANLIGIDA KİMSEYE BIRAK MAZSINIZ BİRKİŞİ KENDİ CANINA KIYDIGINDA ONU EBEDİ AZAP BEKLİYOR.... BUNU HERKES BİLİYOR... BEN ONU BU ŞARTLARA İTEN ONU BUNA ZORLAYAN VE BURDA ÇALIŞANMIŞ GİBİ AŞALAYICI TAVIRLARLA YORUM YAPAN YÖNETİCİLERİN BU DURUMDAN MESUL OLUP OLMADIGINI ALLAH (C.C) BUNUN HAKKINI ONLARIN YANINA BIRAKIP IRAK MIYACAGINI MERAK EDİYORUM. BEN BURDA ÇALIŞAN HERKES GİBİ HAKKIMI HELAL ETMİYORUM 0
    • komik 05 Mart 2014, Çarşamba 11:19:46 Maas ucurumu konusunda haklisin, kimsenin kimseden ustun olmadigi konusunda da ama yanildigin cok sey var. Yurtdisindaki teknisyen de kaptana Mr. demez, Captain der, bunu da mi askerlikten gelen seyle aciklayacaksin. Sen o zaman askerde komutana komutanim dememis, doktora da doktor diyemiyosundur. Cok profesyonelce. 0
    • Alır abi 05 Mart 2014, Çarşamba 15:17:02 Allah Allah deyip 5 vakt namazlarını kılarlar. (Allah kabul Etsın ) amma Kul hakkı vs. oldumu Şükredin dısarıda issizlik var deyip gecistirirler. ALlah RAzı olsun. emeğin hakkını vereceksin önce . ! 0
  • rumuzz 03 Mart 2014, Pazartesi 00:30:23 paralar hooop isviçre bankalarınaaaa :) 0
  • mekselna 03 Mart 2014, Pazartesi 00:27:44 Sefa bey habom icinde provokatorlerde var . Kiskirtiyorlar su an atolteler karisik keske biraz o derin tecrubelerinizide yazsaydiniz. Pass bileti sirket ticari bir anlasma ile THY Ile alacak. Vardiya primine gelince isveren bizi teknik as AHL hangarinda kursiyer olarakgoruyor ve diyorki SAW a gecis tam saglaninca normal calisma duzeni olacak diyor ve eger vardiya olur ise TIS e ek protokol konulacak. Ama lutfen calisanlar gaza gelmesin.ikramiye konusuna gelince hava is ilk sozlesmede simdiki haklarin bircogunu aldimi siz daha iyi bilirsiniz? Iyi calismalar 15
    • mekselna'ya 03 Mart 2014, Pazartesi 01:07:22 He o zaman bekleyelim tabi şirket nasıl olsa bizim hakkımızı verir dimi asıl başprovakatör sensin arkadaşım en başından beri tk ya geçiş hayırlı olsun diyende sensin insanlara umut vererek pasifize eden sensin. Hava iş onca mücadele sonrasında aldı o hakları şimdi sıra bizde bu konuda haklısın. Biz hakkımızı aramazsak kimsenin bize zırnık vereceği yok insanların bunu görmesi mi rahatsız ediyor seni. İşverenin bizi ne olarak gördüğü belli ama onlardan büyük Allah var ve İNŞALLAH o da haklının, mazlumun yanındadır. 0
    • HABABOM 03 Mart 2014, Pazartesi 10:32:09 Sevgili mekselna habomda ne kadar eskisin bilmem ama ben ilk girenlerdenim. Vakti zamanında habomcular için TT cay ocagında ara ara toplanır Can beyin katılımlarıyla habomun geleceği ve sorunları hakkında konuşurduk. Kendisi vakti zamanında habomum şartları bellidir olurda beğenmezseniz toplanıp karşı koyabilirsiniz şartlarıda düzeltebilirsiniz ama bunu 2000 kişi yaparsanız 300 kişi bu haklardan faydalanamayabilir demişti çok net hatırlarım. Greve giderseniz bir kısmınızı kovarım diyen bir zihniyet sana kendi rızasıyla haklarını verir mi? Sana şartlar kötü dediğinde burda böyle beğenmezsen kapı orda diyen zihniyet emeğinin karşılığını verebilir mi? Sendikalı olun birbirmizi üzmeden anlaşalım dediler sonuç ortada. Bu sömürüye dur demezsen bir ömür daha gider böyle aklını başına al derim ben sana!!Saygılar... 0
    • yürrü 04 Mart 2014, Salı 11:54:21 Dostum hava-iş ilksözleşmede eli bukadar kuvvetli değildi sen bunu sorgula tk'nın yaptığı iş bukadar ağır ve tehlikeli zehirli gebertici kahredici değildi sen neden bahsediyorsun hangi dağda kimin kurdunu vuruyosun lan de get öteye canın gazcısı 0
  • iPhone Uygulaması 03 Mart 2014, Pazartesi 00:23:55 Sefa bey öncelikle yazınız için teşekkür ederiz. Birde şu konuda bilginiz var ise danışmak isteriz size cevaplarsanız sevinirim. Tis taslak olarak hazırlandı ancak resmiyette imzalanmış değil, imzalanmadan önce sendikadaki çoğunluğumuzu %51 in altına düşürebilirsek sendikanın bizi temsil etme yetkisini düşürmüş olur muyuz? Bu bilgi bizim için gerçekten önemli 0
    • saadet 03 Mart 2014, Pazartesi 00:29:45 Imzalar atildi haci abi ve inan bana % 51 in altina 2 ayda calissaniz dusuremezsiniz.ancak 3 sene sonra 8
    • ----- 03 Mart 2014, Pazartesi 01:10:10 En azından tarafımız belli olur saadet sen 3 sene bekleyedur biz sana yapılan haksızlığa da taraf oluruz. 0
    • zzz 05 Mart 2014, Çarşamba 21:14:08 3seneye yeni habomcu typ liler yetişir çok rahat siz merak etmeyin 0