Boeing yolunu kaybetti!

    Çok beğenilenler

  • X 09 Mayıs 2022, Pazartesi 05:05:29 Murat Bey, "Asla kâr edemeyecek 787 programi" diyebilmeniz için elinizdeki veriler nedir? 3
    • 787 programı 09 Mayıs 2022, Pazartesi 08:03:04 787 programının en başından beri yaşadığı gecikme, üretim sonrası sorunlar ve mevcut durumu göz önüne alındığında kar etme gibi bir lüksü yok zaten. 6
    • Thy 10 Mayıs 2022, Salı 13:43:54 Thy de tam Boeing’in izinde gidiyor. Aşırı kapitalist bir firma haline geldi. Ekiplere skpk’ya gireceği belli seferler planlama, ekipleri küstürme, sinekten yağ çıkarma… Boeing havacılık nosyonunu, mühendislik ve uçuş emniyeti kavramlarını geriye iterek tamamen finansa odaklandı, “satılıyorsa sorun yok” dedi ve kaybetti. Thy’nin de kafası o yönde. 1
  • Airbus 10 Mayıs 2022, Salı 13:37:27 A350 ile cuvallayan, 380 da batan airbustan biraz bahsetsene Murat 2
  • Tüm yorumlar

  • Murom 11 Mayıs 2022, Çarşamba 17:00:01 Havacılık camiasındakilerin dertlerinden sıkıntılarından bahset, milyarlarla oynayan boeingden değil. 1
  • w 10 Mayıs 2022, Salı 16:15:08 Güzel yazı ama eksiği var. Başkanlık 747-8'inde viski şişesi unutan bir üretim bandı var adamların. Bir de starliner rezaleti unutulmuş. 1
  • Evet çok önemli 10 Mayıs 2022, Salı 15:57:46 Arkadaşlara katılıyorum Murat bey konuyu biraz netleştirebilirsek annem için 777X alacağım köye fındığa gidip gelirken otobüs yoruyor kadını dizleri ameliyatlı biliyormusun buyuzden sizin fikrinizi önemsiyoruz sonra hata yapmiyalim sonuçta para kolay kazanılmıyor elimizdeki 2yuz milyon dolar birikimimizden olmayalım abi babadan kalma degisensiz 83 model 747 steyşn çift katlı bidenin kullandığından piyasası nedir isteyen olursa araç başında anlaşırız 5
  • Havacılık bir ilimdir 10 Mayıs 2022, Salı 14:40:07 Kahvede oturmuş memleket kurtaran amcalar gibisiniz. Aylak bakkal çolpalarını tartar.... "Boeing böyle giderse kesin batar" "Ne işle meşgulsün kardeşim" "Taş ustasıyım" 5
  • PGS 10 Mayıs 2022, Salı 13:36:11 Ve Pegasus'un elindeki tüm Boeingleri çıkararak filosunu tamamamen Airbus'a geçirme planları... Tam yerinde olmuş... 1
  • Iyidir 10 Mayıs 2022, Salı 12:24:50 Bizim ekonomiden iyidir halleri 2
  • bb 10 Mayıs 2022, Salı 11:49:01 instagram hesabını geri alabildiniz mi murat bey? 3
  • Baslik sert gibiydi 10 Mayıs 2022, Salı 11:27:36 Ama lcerikler malesef doğru 0
  • SANAL PİLOT 10 Mayıs 2022, Salı 09:49:47 Boeing sallanır ama yıkılmaz.Dünya havacılığının medar-ı iftiharı boeing tir.Airbus daha dünkü yetme, bekleyin hele.... 11