17 Ocak 2011 Pazartesi, 00:05:23 / Toplam : 46 yorum
Çok beğenilenler
Misafir
13 Aralık 2010, Pazartesi 12:23:44
temel kotil uçak projesi için en iyi tercih olur. Hem THY'deki deneyimi, sektörel hakimiyeti hem de akademik alandaki parlak geçmişi bu iş için en uygun kişinin Temel kotil olduğunu gösteriyor. umarız Murat Herdem'in dediği gibi projenin başına Temel Kotil getirilir.00
Misafir
14 Aralık 2010, Salı 08:24:36
Bencede Temel ve Hamdi agalar çok uygun olurlar bu projelere. %100 Yerli bir uçak üretiminin başarıya ulaşması da yaklaşık 50 yıl alacağından Thy bu ekipden kurtulmuş olur.
Bu arada TAI 20 yıldır var ama lisans alabildiği tek bir ürünü bildiğim kadarıyla yok...Vida bile düşünüp üretmemiş.Ben yerinde araştırdım, size de tavsiye ederim..
Yani Akademik çalışma yapmışta Temel amca nasıl bir yeniliğe yol açmış?
Çoluk çocuk kandırır bunlar..Başka bir şey olmaz....
Türkiye de Akademik kariyer laf...teori....başka yok...bilimsel yayınlar da benzetme veya araklama genelde....
Havayolları işletmeciliği tecrübesi: Arkanda devlet hazinesi olmasın o zaman görelim başarıyı...
Takunya=para
Dolayısıyla bir takunyalı gider diğeri gelir...00
Tüm yorumlar
Misafir
25 Ocak 2011, Salı 17:39:46 Bölgesel uçuş şu an Borajet tarafından yapılmaya çalışılan ve ayağa kalkma döneminde olan yeni bir alan. Borajet çok yüklü bir yatırımın Türkiye’ye çekildiği hassas bir organizasyon. THY’nin sektöre girmesiyle bu şirketin sahibinin “Sanırım Türkiye’de bu yatırımı yaparak hata ettim” demesinden endişe duyuyorum. Örnek teşkil edecek bu girişimde yatırımcıyı küstürmenin, devamında gelecek girişimler için de olumsuz bir emsal olacağını düşünüyorum. Uçak üreticisi firmalar Türk Hava Yolları’na çok ucuz, hatta değerlendirilmemesinin ahmaklık olacağını düşündürecek kadar cazip uçak teklifleri yapabilir. Çünkü amaç uçak üretip satmak, hatta hayatta kalabilmektir. Bu noktada THY’nin daha konservatif düşünüp 00
Misafir
22 Ocak 2011, Cumartesi 19:59:40 Sefa beye sonuna kadar katılıyorum ve ekliyorum.Borajet bu kafayla ümitsiz vak'a.00
Misafir
22 Ocak 2011, Cumartesi 13:12:20 Sefa abi B kapisindan giriste yillardir cektigimiz eziyeti de bir sabah fotograflayip biraz deginsen?her gun en az 20-25dk miz orada gidiyor , ister vardiyali gel ist normal vardiyali gel yine de bekliyorsun.isveren iscinin calisma saatini uzatmaya calisacagina hergun kaybolan 20-25dk mizin pesine dussun.00
Misafir
20 Ocak 2011, Perşembe 20:51:25 Yazdığınız yazıda çok haklısınız eğer bölgeselde şartlar bu kadar hafif ise en azından bölgesel ruhsatı alanlar iç hat tarifeli uçuşlar ile aynı route larda uçmaması gerekir.Çünkü bir tanesinde 5 uçak şartı var buda rekabeti inanılmaz bozuyor.Doğru bir tespit teşkkürler....00
Misafir
20 Ocak 2011, Perşembe 18:03:05 Sanırım Borajet'te uçuş programını ticaret müdürü tek başına kararlaştırmıyor, mutlaka genel müdürün onayının olması lazım çünkü firmada bölgesel işini en iyi bilen kişinin genel müdür olduğunu duydum. Yolları açık olsun... MK00
Misafir
20 Ocak 2011, Perşembe 00:10:10 Borajet Bolgesel ucmuyor.Bu yuzden basarisiz oluyor herkezin uctugu hatlara ucmaya calisyor. 66 kisilik ucaklarlada piyasada rekabetedemiyor. Ticaret baskaninin kendini sorgulamasi lazim hatayi nerde yapiyorum diye gercekten Bolgesel ucmali
bu isi yapamiyacaklar. Anadolujet tum ucaklari elerinden alacak ic hatlardan cekilecekler hayirlisida bu zaten 00
Misafir
19 Ocak 2011, Çarşamba 12:23:20 "Emekler çalınmasın" yorumu konuyla açık düşmüş. Konuda çalışanlar yok. Strateji eleştiriliyor. 00
Misafir
19 Ocak 2011, Çarşamba 10:32:41 Sayın Sefa İnan ,siz pilotluk yapmamış biri olarak ,havada uçan kahramanları nasıl bukadar çabuk harcama çabası içindesiniz ilginç,yazılarım acımasız olsun ilgi çekip okunsun bende kariyerimi ve kazancımı güzel bi şekilde başkalarının ahını alsam bile ne yapiym başkası bana acıyomu zihniyetiyle yaşıyan birisiniz,ama unutmayınki en büyük hak yukardakidir.00
Misafir
19 Ocak 2011, Çarşamba 00:09:53 Tarifeli seferler
MADDE 13 (1) İç ve/veya dış hatlarda tarifeli seferlerle ticari hava taşımacılığı yapacak işletmecilerin Bakanlık tarafından yetkilendirilmesi zorunludur. Bu işletmelerin tarifeli seferler yapmak üzere yetkilendirilmelerinde;
a) Filosunda koltuk kapasitesi yüz ve daha fazla olan uçaklardan mülkiyet veya kiralık olmak üzere en az beş adet uçağın Türk Sivil Hava Aracı Sicilinde adlarına kaydedilmiş olması gerekir.
Bölgesel tarifeli yaparsa yukarıdaki şart yok,nasıl bir haksız rekabet.Bence Shgm tarafından bölgesel şartları üzerinde çalışılması ve 2 uçakla tarifeye girmesinin haksız rekabet olduğu kanısındayım.00
Misafir
18 Ocak 2011, Salı 23:05:41 Bence bu işbirliği sağlayanlara bravo demek gerekir00
Misafir
18 Ocak 2011, Salı 18:53:05 THY deki çözümsüzlükler ve suni olarak oluşturulan çalışma barışını bozucu faktörler; havayolu şirketleri arasındaki gayri-resmi ilişkileri tavan seviyesine çıkartacak..tamam da sonrasında 73 yaşında evinde oturan THY emeklisi 1800 TL maaş ile işe başlayıp; sözde rekabet ortamı yaratılacak...nereye kadar?... 00
Misafir
18 Ocak 2011, Salı 16:56:56 Bölgesel havacılık için 5 uçak sartı yoktur...Mevzuata aykırı her hangi bir durum söz konusu değildir.Dersinizi çalışınız.....00
Misafir
18 Ocak 2011, Salı 16:56:45 CRJ ve Q400ler varken ATR ucarsaniz Turkiye'de daha cok Ankara stop yapmak zorunda kalirsiniz.00
Misafir
18 Ocak 2011, Salı 13:23:25 Peki birileri bir cevap verirmi?Şu anda Bora-jet 2 tane uçakla kendilerine verilen bölgesel iç hat şartlarını yerine getiriyormu.Şimdi şark kurnazlığı hariç ,+1 de olsa olmuyor.Nedir bu torpil 2 uçağını uzun süreli Anadolu_Jet'e kiralamış peki kendi nasıl 2 uçakla iç hatta operate ediyor?Cevap lütfen.Saygılar.00
Misafir
18 Ocak 2011, Salı 12:58:00 TOKAT SİİRT GİBİ MEYDANLARA İNEBİLEN UÇAKLAR BELLİ ATR SERİSİ CRJ SERİSİ.ATLAS JET CRJ TİPİ UÇAKLARLA İST-TOKAT HATTINI BİR SAATTE YAPARKEN BORAJET YANİ ANADOLU JET Bİ SAAT 45 DAKİKADA YAPIYOR.ATR UÇAKLARI 66 KİŞİLİK AMA ATLASJETİN CRJ 900 UÇAKLARI 90 KİŞİLİKTİ.KESİNLİKLE BÖLGESEL UÇAKLARDA CRJ SERİSİ TERCİH EDİLMELİ...TEMEL KOTİL SİİRT UÇUŞUNDA TOKAT VE SİİRT HAVA MEYDANLARINDA BAŞARILI OLURSAK BU TİP UÇAKLARDAN 12 TANE ALICAZ DEMİŞTİ.KESİNLİKLE ANADOLU JETİN BÖLGESEL HAVACILIĞA BAŞLAMASI LAZIM.ANADOLU JET BÖLGESEL HAVACILIĞA KENDİ ALICAĞI UÇAKLARLA BAŞLARSA BORA JET İÇİN YOLUN SONU GÖZÜKÜR.BENCE ZAMANINDA ATLAS JET BU SEFERLERİ YAPARKEN BU UÇUŞLARA SAHİP ÇIKILMASI LAZIMDI.KESİNLİKLE CRJ SERİSİNİN TÜRKİYEDE OLMASI LAZIM...00
Misafir
17 Ocak 2011, Pazartesi 17:23:33 Sefa bey yazınız güzel ama eksik. Bence bir havayolunda beş değil alt tane önemli başkanlık vardır, sizin saymadığınız KALİTE de bunlardan birisidir. MR00
Misafir
17 Ocak 2011, Pazartesi 13:10:19 Sefa bey güzel tespitleriniz için tebrikler. Bana göre birincisi Borajet üst yönetimi en başından bazı üst düzey yöneticileri ile ters düşmüş ve hem değerli olan personelini hem de kendisi için çok değerli olan yapılanma zamanını kaybetmiştir. İkincisi Anadolujet'e uçak verilmesi inanlmaz bir stratejik hatadır. Büyük balık küçük balığı yutar misali kaybeden maalesef Borajet olacaktır diye düşünüyorum. Anadolujet bu işin tadını alır almaz bölgesel taşımacılıkta başka kimseye yaşam şansı vermeyecektir. Bölgesel uçuşlar içhat uçuşları gibi çeşitlilik gösteremez durumdadır ve ülkesel potansiyelimiz maalesef sınırlıdır. Umarım ikinci fikrimde yanılırım da Borajet'e yatırıldığını belirttiğiniz 50-60 milyon dolar boşa gitmez. PVT00
Misafir
17 Ocak 2011, Pazartesi 11:59:30 tokat ist dolu gidiyor. atr mi. crj mi. a318 mi.00
Misafir
17 Ocak 2011, Pazartesi 11:04:39 anadolu jet borajetten turboprop uçak kiralayarak uçurmakla halkın bu uçaklara olan aşinalığını ve güvenini arttırmış olacak. bence bu alışverişten hem anadolujet hem borajet hem de türk halkı fayda görecek. gerçekten insanların bu uçağa karşı büyük bi ön yargısı var. bizim bu sektörde çalışan arkadaşlar bile ön yargılı yaklaşıyor...00
Misafir
17 Ocak 2011, Pazartesi 10:50:46 THY en kısa zamanda filosuna birkaç tane A318 katmalıdır bence. Kısa pistlere inebilmesi, THY'ye bakım ve pilotaj açısından yeni yük getirmeyecek olması büyük bir avantajdır. 00
Misafir
13 Ocak 2011, Perşembe 22:06:41 YAKIŞIR! Bu işin hocalığını yapmış,yönettiği THY'yi zirvelere taşımış Sn.KOTİL çok başarılı bir Ulaştırma Bakanı olur.Bir toplantıda kendisine biz de Lufthansa gibi olabiliriz,büyük düşünelim ve gerçekleştirebiliriz demiştim ve beni dikkatle dinlemiş,ciddiye almıştı.Hedefi hep büyük tuttu,THY yi büyüttü.Ülkemizin de havacılıkta büyümesini,uçak imalatını gerçekleştirmesini neden sağlamasınki!
00
Misafir
19 Aralık 2010, Pazar 18:34:10 Cikan dedikodular dogrudur efendim, Temel Bey usagum Rizeden 2. sira milletvekili adayi olacak ve Akape iktidar olursa (ki allahin emri) ardindan ulastirma bakani olacaktir. THYnin basina ise herkesin yakindan tanidigi su anki bakanimiz Sn. Binali Yildirim gececektir. Ahmet Bolat ise pazarlama baskani olacak, Akif Konar ise ceo olacaktir.00
Misafir
19 Aralık 2010, Pazar 11:03:29 temel bey ak parti'den rize milletvekili olacak sanırım00
Misafir
17 Aralık 2010, Cuma 11:25:59 Temel hoca gerçekten gitsin uçak üretsin, en azından gerçekten bilgili insanlarla çalışmak zorunda olduğunu anlar, THY de yaptığı gibi atamaları keyfine göre yapmaz! Ama Ahmet Bolat kısmına çok güldüm. Adam zaten müsiad başkanının kardeşi olduğu için oraya başkan olabildi. Genel Müdür olabilecek gücü olsaydı, önce Genel Müdür Yardımcısı olurdu:)00
Misafir
16 Aralık 2010, Perşembe 23:24:10 Temel hoca giderken Hamdi Başkanıda götür, siz civata yaparken o da somun yapar...00
Misafir
16 Aralık 2010, Perşembe 11:16:52 Siz biz değil ben olduğunuzda görüşleriniz güç kazanabilir ve yaptığınız işte başarıya ulaşır.
Şahsiyet olabilmek gerek grup üyesi değil...00
Misafir
15 Aralık 2010, Çarşamba 11:37:19 bakin ne de guzel anlatiyorsunuz cevaplarinizla. bana verilen 3-4 cevabin hepsi bir takim dini elestiriler. yok tekke, yok zaviye, yok arabistan, yok vahhabi. ben de bunu diyorum iste. buralara takiliyorsunuz, yanlis yerde ariyorsunuz. bizim basarimizi anlamak icin sizin daha cok bulmaca cozmeniz gerekir. sizin basarisizliginiz da bulmacayi tersten cozerseniz anlasilir. 00
Misafir
15 Aralık 2010, Çarşamba 03:55:02 Yorumunuz uygunsuz ve hakaret içeren unsurlara yer verdiğinden dolayı yayımlanmamaktadır.00
Misafir
14 Aralık 2010, Salı 23:52:12 Hep bir taraftan gelen fisiltilari yazmissin, diger taraftan gelen fisiltilar nerde ? Yoksa bi kulagin duymuyor mu? Ya da.....00
Misafir
14 Aralık 2010, Salı 21:39:48 ELESTIREN ARKADASLAR SIZ TEMEL KOTILIN TIRNAGI BILE OLAMAZSINIZ. TIKILMISSINIZ BIR CEMAAT LAFINA BASKA BILDIGINIZ YOK SADECE KARALAMA BIRDE SIZI GORSEK MERAK ETTIM SIZ NE KADAR BECERIKLISINIZ.
00
Misafir
14 Aralık 2010, Salı 20:05:38 Kardes, seni tebrik ediyorum. Her isi her basariyi her durumu ... din dusmanligina getireni cemaat cercevesine oturtmaya calisan arkadaslar, önce okusunlar öğrensinler incelesinler neyin eğri neyin doğru olduğunu sonra karar versinler ama lutfen gercekci olsunlar, nefisleriyle cevap vermesinler. 00
Misafir
14 Aralık 2010, Salı 19:21:43 Evet niye lüzum duyuyorsun cemaate?
Okuman yazman, elin ayağın, beynin yok mu?
ilkokulu bile bitirememiş fettoşlardan ne medet bekliyorsun? Maddi menfaate koşuyorsun hepimiz biliyoruz.
Yazık değil mi bu vatana ve evlatlarına?
Onların haklarını hukuklarını ekmeklerini niye tekkeye zaviyeye yediriyoruz?
Yemezler millet açtı gözünü artık.
Tükürüğüyle bu cemaatçileri yakında boğar bu millet merak etme...
00
Misafir
14 Aralık 2010, Salı 18:49:32 Din dindir yaşanır...
Cemaat güç ve menfaat merkezlidir ve dini kullanır...git Arabistanda yaşa çok özendiysen şeriata....
S.Arabistanda mezarlık dahi yasak. Baban ölse çöle atarlar yerini bilmezsin...
Kadının adı yok...kendide yer altında...
meraklılarına yol açık neden Türekiyeyle oynuyorsunuz...Vahabilere özenin durun...00
Misafir
14 Aralık 2010, Salı 18:40:48 Elhamdülillah senin ala cemaatçinden daha Müslümanız...
Bu ülkeye tekke ,zaviye ve cemaatler, localar liones klupleri gerekmez...Din Allah ile kul arasında yaşanır...Okuma yazma bilmeyen cemaat liderlerinin aracılığına ihtiyaç yoktur. Yoksa Thy de olduğu gibi kar dan yüzde alırlar...Ainesi iştir kişinin lafa bakılmaz...Yeter artık sömürdüğünüz milleti gidin yuvalarınıza...00
Misafir
14 Aralık 2010, Salı 16:23:01 yok arkadas yok sizinkisi cemaat dusmanligi felan degil dupeduz din dusmanligi. bir donem gerici dediniz, sonra irticaci oldu, simdi de gucunuz yetmeyince cemaatci oldu. dilinizin altinda ama bir turlu cesaret edip diyemiyorsunuz. sorun bence dininiz. bu dini referans alan herkes. ne mutlu ki fakat bu dini referans alan insanlar, basari uzerina basari yaziyor. siz de yerinizde sayiyorsunuz. her alanda geri kaldiniz. sinifta kaldiniz. bu millete memlekete kattiginiz maalesef hic bir sey yok. biz kesinlikle basarmaya devam edecegiz Allahin da izniyle, dua edin size de izin versin00
Misafir
14 Aralık 2010, Salı 15:38:52 lütfen ya somut örnek ya özür..
lütfen iftirayı bırakın.00
Misafir
14 Aralık 2010, Salı 14:32:06 Milletten al Cemaatini besle....................oh ne güzel.............çiftlik değil mi........Vergiyi al benden sonra özelim ben de ...sonra da otur ye...ne ala...
Zararlar devlet hazinesine..... karlar cemaat küpüne vay yavrum vay....00
Misafir
14 Aralık 2010, Salı 13:34:04 Bu ülkede bu kadar haset kendine güvensiz insanlar olduğu müddetçe bisiklet bile yapılmaz.
her şeyleri eleştiri kendileri zamanında bu ülkenin başındaydılar neler yaptılar gördük.
kendilerini seçilmiş sanan yüzde 10 luk kesim yedi kaymağı.ona takunyalı buna takunyalı demekle olmuyor adamlar 7 yıldır şirketi büyütüyorlar bu kadar başarızsalar madem neden yurt dışılarında konferaslara çağırılıyorlar.başarısızlıklarını anlatmak için mi.bu kadarda kıskanç olmayın.çıkarın at gözlüklerini binlrce insana ekmek veriyorlar.içiniz kaldırmıyorsa bile saygı duyun ve susun.olmadı bir adet talcid için hazımsızlığa iyi gelir00
Misafir
14 Aralık 2010, Salı 13:32:21 badem biyikli takunyali dunyanin en iyi ceo larindan biriymis...ne yapmis da onlardan biri olmus?nerde yayinlanmis?nerden biliyorsun?sen birak onu bunu gir nete rakiplerimiz lufthansa,swiss,air france vs sitelerine ordaki ceo ve yonetim kurullarini incele ondan sonra yorum yap..lufthansa ceo su 35 yildir orada calisiyormus ki yonetim kurulu da oyle hep sirketin icinden gelenler thy deki gibi cemaat ve akp torpiliyle tepeden inme gelmemis girmis 35 sene once ise girmis calismis cabalamis oyle ceo olmus..orda hemsehricilik,cemaatcilik,yandaslik,torpil yok ama sozum ona dini butun ulkemde bolca mevcut..buna ne diyeceksin?asil sen acinacak haldesin ona buna yalakalik yaparak bir yere gelecegini zannediyorsun...00
Misafir
14 Aralık 2010, Salı 13:16:06 Temel bey zaten geldiğinden bu yana motor üretiminden bahsediyordu. Bence yerli uçak projesinin başına geçmesi uygun olur.
Hamdi bey ise ulaştırma bakanı olmalı bence.00
Misafir
14 Aralık 2010, Salı 13:09:44 Temel Hoca' nın Akademik kariyeri:
Bilime yenilik getirdimi?
Yeni bir buluş veya yöntem geliştirdi mi?
HAYIR
Devletin malı Thy' nin devlete ve dolayısıyla vatandaşına maddi olarak geri dönüşü var mı? Yoksa hacıların kasalarına doğru mu gidiyor paralar?
Ben yıllardır verdiğim verginin nerelere gittiğini görüyorum artık?
Milletin parasıyla CEO olunmaz....Olsa olsa Tekel Müdürü olur...00
Misafir
14 Aralık 2010, Salı 12:50:53 Ya artik ben size hicbir sey soylemiyorum, artik sizi elestirmekten biktim ben, siz sadece cahil ve kiskanc insanlarsiniz o kadar. Temel Kotil in henuz kim oldugunu bilmeden yapilan yorumlara bak. Temel Kotil su anda dunyanin en iyi CEO lari arasinda gosteriliyor, beyler sizin onu ve onun akedemik kariyerini anlamaniz icin ayri bir universite okumaniz lazim. Onceden sizin gibi insanlardan nefret ederdim simdi sadece aciyorum size. 00
Misafir
14 Aralık 2010, Salı 10:30:52 İyi bir otobüs üretebilirler kanımca... :-)00
Misafir
14 Aralık 2010, Salı 10:19:59 sen daha bir civata üretemiyorsun ki 00
ANADOLU VE BORA JET FLÖRTÜ...
17 Ocak 2011 Pazartesi, 00:05:23 / Toplam : 46 yorumÇok beğenilenler
Tüm yorumlar