Alkışı hakettiler...

    Çok beğenilenler

  • apuser 14 Mart 2022, Pazartesi 08:45:34 gecen sefer agir micip rezil olduklari ve bunu da bal gibi bildikleri icin bu sefer kökten cözüm iptallerle cözdükleri icin mi alkislayalim ? 2 tane pist acik tuttular, onun da sonu karliydi, mazallah bir ucak rto yapsa runway overrun nerdeyse kesindi. hadi apron ve taksi yollarını gectim, poor rapor edilmesini de gectim, runway exitler de yarim yamalak temizdi. söyle büyük havalimani yaptim, böyle modern yaptim diyip diyip anlık takip etmeden yüzlerce seferi garanti olsun diye iptal ederek operasyon yürütüyorsan, yaptigin o ucube meydani adam akilli isletemiyorsan neyin alkisini konusuyoruz ? Geciniz bu isleri... 4
    • Siyaset uzmanı taşeron patron çenkis abi 15 Mart 2022, Salı 13:48:15 Aga komisyon, çorba varsa ben varım, o havalimanında ne paralar döndü haberin var mı senin, biz taş mı yiyelim, man adasında bi hesabımız, londrada bi emlak şirketimiz malikanemiz olmasın mı, yazık değil mi bize bunca sorgulamayan vatandaşın ülkesinde yolumuzu bulmayalım mı? 3
  • Operasyoncu 14 Mart 2022, Pazartesi 11:53:48 Yok yok yine çuvalladılar. Bu sefer 9utc ye kadar saatlik 2-3 iniş kalkış yapılacak dediler seferleri iptal ettiler. Sonra 00:00utc sonra kalkışlarda problem yok dediler. İnşaat yapmayı(gerçi bunuda beceremiyorlar) havalimanı işletmek zanneden çakma şirket için TK’nın yolcu ve kargo seferlerini iptal ettiler. Ahirette hepsinin hesabını vereceksiniz. 2
  • Tüm yorumlar

  • Tgs 17 Mart 2022, Perşembe 00:44:48 İGA iyi operasyon yönetti diyorsunuz ama TGS firmasıda çift vardiya yaptı bu nasıl iş anlamıyorum 0
  • THY'NİN ÜNİFORMASI DEĞİŞSİN TEKRAR. 16 Mart 2022, Çarşamba 10:49:55 ACİL PERSONELİN UÇUŞ VE YER PERSONELİN ÜNİFORMASI RENGİ DEĞİŞMESİ . TEKRAR LACİVERT TAKİM BEYAZ GÖMLEK OLSUN .RAHATLASİN ÇALIŞANLAR .KİRMİZİ NAZARA GELİYOR. 0
  • THY'NİN ÜNİFORMASI DEĞİŞSİN TEKRAR. 16 Mart 2022, Çarşamba 10:49:49 ACİL PERSONELİN UÇUŞ VE YER PERSONELİN ÜNİFORMASI RENGİ DEĞİŞMESİ . TEKRAR LACİVERT TAKİM BEYAZ GÖMLEK OLSUN .RAHATLASİN ÇALIŞANLAR .KİRMİZİ NAZARA GELİYOR. 0
  • BİTMEYEN İKİNCİ PİST 15 Mart 2022, Salı 12:00:59 Sabiha Gökçen'de bitmesi gerektiği halde ısrarla bitmeyen ikinci pist bitseydi kar süreci daha kolay yönetilirdi. Pek bitecek gibi de görünmüyor. 0
  • vatandaş 15 Mart 2022, Salı 11:53:49 yav o değil de bu ulke ne zaman normalleşecek ? herkes üzgün kırgın asabi ve umutsuz ..! 1
  • Doğru tespite ilave 15 Mart 2022, Salı 10:57:55 Sadece kar yağışında değil Riskli durumlarda sefer iptali en doğru tercihtir. Almanya limite yakın rüzgar durumunda da havalimanı kapasitesini azaltıyor. Türkiye de bunu yapmalı. Basit bir soru geçen 60 knots lara yakın rüzgarın olduğu zaman kaç uçak unstabil olduğu için yada windshear ikazı ile pas geçti. Biraz şans biraz tecrübe ile bu seferlik kaza olmadı. Windshear dan ilk korunma maddesi kaçınmak bile bile üzerine gitmemektir. İstanbulda ise limit dışı rüzgar durumunda windshear ın üzerine yüründü. Bu cesaret değil cahilliktir. Buna sebep olan yönetim hatalıdır. Bunu bir yada iki kere kazasız atlatırsın ama emin olun bu inat en sonunda kazaya sebebiyet verir. Sözün özü limiti zorlayan rüzgar durumunda da seferler azaltılmalı. 0
  • faf 15 Mart 2022, Salı 10:53:41 Neyin alkışını hakkettiler. özellikle siz ucube havaalanının propagandasını yapmak için Atatürk havaalanının bile pistlerinin karla kapandığı haberini yaptınız. SAW da operasyon durdu dediniz. ucube havaalanında uçakların saatlerce havada tur atmasını görmemezden geldiniz. bu şekilde habercilikle neye hizmet ettiğiniz belli değil. sonra da gazeteciyiz diye geçiniyorsunuz 2
  • Go Around 15 Mart 2022, Salı 08:04:21 Bu sefer çabalamışlar en azından, güzel.. Sevgili M. Herdem ve diğer haberci arkadaşlara selam... Bu arada diğer yorumları yazan arkadaşların dediği gibi daha iyisi olmasını bekliyoruz. Sevgiler 1