02 Mayıs 2019, Perşembe 11:37:48

TGS aracı harekat memuruna çarptı

İstanbul Havalimanı’nda yer hizmetleri şirketine ait merdiven aracı manevra yaptığı sırada harekat memuruna çarptı.
  • Harekat masanin oraya gelip soyledigin de ne olacak torpillee oturdugun koltukdan sekil mi yapacan nasil vizyonsuzsunuz belli degil.
  • harekat mı şaşırdıkmı bence bu arabaya çarpmıştır arabays dikkat devlet malı diğeri de harekatmalı ;/)
  • Another Day In Paradise
  • Bence tgs de calisan herkese risk parasi verilmeli harekatciya otobuscuyede makiniste de ....
  • Kimse kusura bakmasın risk tazminatı verilmiyorsa bu harekat yöneticileri şeflerinin beceriksizligidir. Layloylom şefler ile bu kadar olur kendileri ops yap desen elinden telefonu birakmadan oranin buranin sefini aramadan telsizden 1 parca bagaj getirtemezler uçak altına. Artık birilerinin revize olma zamanı gelmedi mi ?
  • DEĞERLİ ARKADAŞIMIZA ÖNCELİKLE GEÇMİŞ OLSUN. PERSONEL YORGUN,UYKUSUZ VE İDARECİLERİN HADİ HADİ SÖZLERİ PERSONELE İSTER İSTEMEZ KAZA YAPTIRIYOR.ZAMANINDA ÇOK YAŞADIK YILLARIMIZ VE TECRÜBELERİMİZ VE EMEĞİMİZE SAYGI DUYULMADAN TORPİLLE İŞE ALINANLAR OLUNCA BİZE YOL VERDİLER... ZANNEDERSEM ORALARIN TADI KAÇMIŞ İŞ GÜZEL AMA YÖNETİCİLERİNİZ ÇOK VİCDANSIZ OLDUĞU SÖYLENİYOR...ÖZELLİKLE " MAYIS İKRAMİYESİ " YATTIĞINDA 700-900 PERSONEL ÇIKMASI BEKLENİYORMUŞ.
  • Önce bizim risk paramızı verin sayın yöneticiler
  • İnsanların sırtından kanını emerek 17 saatleri bulan mesailer çalışma koşullarını üstüne üstlük 5 saatlik mesaiyi 3 saat olarak onaylarsan olanlar bas bariz bunlar olacaktır insanların yemek yediği pier D02 yemekhanesinin sirketinin de adını AHA DEGİL AHA FARE diye değiştirin mesai arkadaşlarımıza geçmiş olsun Allah beterinden korusun
  • Değerli çalışma arkadaşımıza çok geçmiş, Allah beterinden korusun.
  • E-5 SEFAKÖY METRO NE ZAMAN YAPILACAK???. TAM ANA ARTER ÜZERİ.O BÖLGE VE E5 ÜZERİNDE BİR DÜNYA ÇALIŞAN PERSONEL VAR.BU HİÇ GÜNDEMDE YOK. !!! BİR KEPÇE DAHİ VURULMADI. E5 SEFAKÖY E !

İstanbul Havalimanı’nda yer hizmetleri şirketine ait merdiven aracı manevra yaptığı sırada harekat memuruna çarptı.

İstanbul Havalimanı’nda bu sabah saatlerinde görünmez bir kaza meydana geldi. THY uçağına hizmet vermek için uçağın olduğu bölgeye giden merdiven aracı manevra yaptığı sırada bir personele çarptı.

Harekat memuru olduğu belirtilen kişi çarpma sonrası bir anda yerde kaldı. Sağlık ekipleri ve mesai arkadaşlarının müdahale ettiği harekatçı kazayı hafif sıyrıklarla atlattı.

©AirportHaber

TGS aracı harekat memuruna çarptı

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (88)

Kral harekata hitaben ~ 1 ay önce
Harekat masanin oraya gelip soyledigin de ne olacak torpillee oturdugun koltukdan sekil mi yapacan nasil vizyonsuzsunuz belli degil.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
hereket ne olacak ~ 1 ay önce
ne masaymıs mk anca oturursunuz orda sıkma portakallar ustunuze yoğurt doksek olacağınız cacaıl hala ne oldğunu anlamayanlar var aranzda hereketciler
Kral harekat ~ 1 ay önce
Bulk'a - bant diyen adam masadaki adama vizyonsuz diyor torpilli diyor öpüyorum gözlerinden
lafonten ~ 1 ay önce
harekat mı şaşırdıkmı bence bu arabaya çarpmıştır arabays dikkat devlet malı diğeri de harekatmalı ;/)

Yanıtla

Kalan karakter 1000
TGS'li ~ 2 ay önce
Another Day In Paradise

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Apron ~ 2 ay önce
Bence tgs de calisan herkese risk parasi verilmeli harekatciya otobuscuyede makiniste de ....

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Harekat (ATA) ~ 2 ay önce
Kimse kusura bakmasın risk tazminatı verilmiyorsa bu harekat yöneticileri şeflerinin beceriksizligidir. Layloylom şefler ile bu kadar olur kendileri ops yap desen elinden telefonu birakmadan oranin buranin sefini aramadan telsizden 1 parca bagaj getirtemezler uçak altına. Artık birilerinin revize olma zamanı gelmedi mi ?

Yanıtla

Kalan karakter 1000
haklısın ~ 1 ay önce
bi bizim şeflere bak bide diğerlere la yhm şefi bile koştur koştur iş yapıyor bizimkiler tam laylaylom 2 ekiple çalıştım akıllara zarar ne olur bunlarla ama tabi müdürü ne ki şefi ne olsun kendilerine varlar işde dönüyor mis kebap
ESKİ PERSONELLER ~ 2 ay önce
DEĞERLİ ARKADAŞIMIZA ÖNCELİKLE GEÇMİŞ OLSUN. PERSONEL YORGUN,UYKUSUZ VE İDARECİLERİN HADİ HADİ SÖZLERİ PERSONELE İSTER İSTEMEZ KAZA YAPTIRIYOR.ZAMANINDA ÇOK YAŞADIK YILLARIMIZ VE TECRÜBELERİMİZ VE EMEĞİMİZE SAYGI DUYULMADAN TORPİLLE İŞE ALINANLAR OLUNCA BİZE YOL VERDİLER... ZANNEDERSEM ORALARIN TADI KAÇMIŞ İŞ GÜZEL AMA YÖNETİCİLERİNİZ ÇOK VİCDANSIZ OLDUĞU SÖYLENİYOR...ÖZELLİKLE " MAYIS İKRAMİYESİ " YATTIĞINDA 700-900 PERSONEL ÇIKMASI BEKLENİYORMUŞ.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Haluk fehmi yılmaz ~ 2 ay önce
8 kasımda tgs kargoda işe başladım evet burası için kafamda çok düşüncelerim vardı.işimde başarılıydımkaçmadım, kazaları naaıl azaltırız düşüncelerine girdim daha fazla elimden ne gelirde yaparım diye düşünürken 29 nisan akşamı işe gelmemem ve 30 nisanda insan kaynaklarına uğramam söylendi tabi biz bu kadar özveriyle çalışmaya karşılık kendimi daha fazla geliştirip ekmeğini yediğim bu yere daha iyi bir iekilde hizmet etmeyi düşünürken işime son verildi. Bahane olarakta sözleşmemin bittiği söylendi. Genel müdürlüğe gittim medeni bir insan olarak yetkili bir kişiden bilgi almak için fakat kapıdaki sekreter hanım içerdeki yönetici kala bile almadılar. Ve hala yoğun bir şekilde insan alımı vardı bu kadar insan iş bırakıyorken bizim gibi çalışmaya ihtiyacı olan işine sahip çıkan insan genel müdürlükte bulunan biri tarafından amirleriniz müdürleriniz sizin nekadar verimli olduğunu firma için faydalı olduğunuzu söylese bile atın demesi yetiyor.saha içersinde bulunduğumda salla başını al maaşını diyen okadar cok kişi gördümki çalışana değer verilmemesi üzdü sonuçta ekmeğini yedik. Kaç gündür bir muhattap arıyorum ama yok sanırım herkez kendi cebini düiünüyor bu mübarek aylarda sen ac kalmışın, veeimli bir insansın genel müdürlükteki insanların umrunda bile değil sorun nasıl çözülür, daha iyiye nasıl gideriz yok, ayın 5 olsun maaş yatsın, ikramiye yatsın gerisi boş kusura bakmayın işçi olmassa yönetim 5bin tl. 10 bin tl gibi maaaş alamaz, pirimi ikramiyeyi hak eden işçi büyük bir özveriyle çalışıyorlar çünki insanları elinizde tutmak daha iyi bir hizmet daha az kaza istiyorsanız önce yönetimden bir kaç kişiyi ve torpilli eleman alımını durdurun çalışanın hakkını verin. Benim çalışmaya ihtiyacım cok vardı ve calışıyordumda ekmeğimle kim oynadıysa kesinlikle hakkımı helal etmiyorum, büyük bir firma ama çalıştırdığı bu tip insanlar yüzünden dışarıda kötü bir firma işçinize özveriyle çalışan personelinize dsğer verin, kullandınız ekipmanların cogu arızalı işçiden bu ekipmanlarla hizmet bekliyorsunuz. Geriye gitmeyin ileriye adım atın fikir alışveşi yapın şefleri, müdürleri dinlediniz gibi işçinizinde fikri i alın fikir alış verişi insanı geriye değil ileriye taşır askeri olmuyan komutan savaşı tek başına kazanamaz işçiniz oşmazsa idari kısmın bir anlamı olmaz.
HaLuk fehmi yılmaz ~ 2 ay önce
Çok geçmiş olsun ALLAH beterinden korusun.
Harekat ~ 2 ay önce
Önce bizim risk paramızı verin sayın yöneticiler

Yanıtla

Kalan karakter 1000
yine harekat ~ 1 ay önce
yine harekat yine propaganda olaylara bak her işden nemalanmak kefen yiyici yalan dolanların odak yeri hereketciler sizi sizi
dmkof ~ 1 ay önce
ne riski sen olduğun için diğerleri risk parası alıyor
TGS ~ 2 ay önce
İnsanların sırtından kanını emerek 17 saatleri bulan mesailer çalışma koşullarını üstüne üstlük 5 saatlik mesaiyi 3 saat olarak onaylarsan olanlar bas bariz bunlar olacaktır insanların yemek yediği pier D02 yemekhanesinin sirketinin de adını AHA DEGİL AHA FARE diye değiştirin mesai arkadaşlarımıza geçmiş olsun Allah beterinden korusun

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Fo ~ 2 ay önce
Değerli çalışma arkadaşımıza çok geçmiş, Allah beterinden korusun.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
E5 METRO SEFAKÖY ? ~ 2 ay önce
E-5 SEFAKÖY METRO NE ZAMAN YAPILACAK???. TAM ANA ARTER ÜZERİ.O BÖLGE VE E5 ÜZERİNDE BİR DÜNYA ÇALIŞAN PERSONEL VAR.BU HİÇ GÜNDEMDE YOK. !!! BİR KEPÇE DAHİ VURULMADI. E5 SEFAKÖY E !

Yanıtla