21 Haziran 2019, Cuma 10:51:01

Kabin memurlarına otopark müjdesi

Havayolları Kabin Memurları Derneği (TASSA), İstanbul Havalimanı otoparkından kendi üyelerinin de aylık ücretlerle faydalanacağını duyurdu.
  • Müjde nerde anlamadım? İGAya yıllık abone ol yine 180₺, aidatta cebinde kalır. Fark yaratnaluydun Talpa tassa
  • Kapali otoparka vericeginiz para ile 2 ayda bir pasta cila yaptirirsiniz arabaniz daha iyi korunur, kapalidan terminale indi bindi vakit kaybi yasamazsiniz. Mantiklisi aciga park etmek bence.
  • Yani Tassa üye olmayı mecbur kılıyo ve ordan gelir elde etmeyi düşünüyo,eski alanda boyle deilken yeni alanda böyle olmasının nedeni nedir acaba ????
  • uçağın önünden arkaya doğru yürüyen muzlar görüyorum. ben hiç firstclass yolcunun birgüne birgün meyva tabağı hazırlandığını görmedim. en az 10bin maaş alıyorsunuz meyvaları cantalara sıkıştırıyordunuz ayıptır haramdır
  • Iga havalimani çalışanlarına 130 lira almıyor muydu.? K/m lere niye 180 lira. 20 lira üyelik ücreti 200 lira. Her sefer gidiş geliş 5 lira transfer ücreti. En az 50 lira da o. 250 lira. Iga pilot ve kabin ekiplerine 80 lira yapsa ücretsiz transfer sağlasa en az 2bin - 3bin abone alır. İga da para çok galiba. Sürümden kazanma gibi bir dertleri yok. Dünyanın en büyük otoparkıni yapıyorlar. Ama bomboş.
  • Bedava terminal onun de otopark varken 200 tl ye otoparka ücret edemek ve üzerine servis beklemek ilave zaman kaybi çok komik geliyor.. kesin aranızda kısın ne olacak diyen vardır o konuda öyle abartıldı ki duyan uludağda yaşıyoruz zannedecek genel de bu cıktı savunanlarda havalimanı açılmaz pist çöktü düşüncesinde olanlar..
  • Hemde arabasıyla işe gelenden otopark artı üyelik aidatı iste. Açık otoparkın üstünü kapatın kardeşim koca havalimanı diktik, diye fors ywpıyorsunuzda eklentileri eksik meydanı alın da süs yapın
  • sabihaya geçtim kafam rahat. bu kekolara günahımı vermem
  • otopark zaten boş duruyor. iyi olmuş bu haber.. umarım diğer personeller için de bir girişim olur.
  • 65 yaşında araba işten çıkardı

Havayolları Kabin Memurları Derneği (TASSA), İstanbul Havalimanı otoparkından kendi üyelerinin de aylık ücretlerle faydalanacağını duyurdu.

Üyelere yapılan duyuruda, İGA ile TALPA arasında anlaşma yapıldığını ve bu anlaşma ile TASSA üyelerinin de artık İstanbul Havalimanı otoparkından aylık 180 Lira abonelik ücreti ile faydanalacağı bildirildi.

TASSA'nın üyelerine açıklaması:

TALPA ile İGA arasında yapılan anlaşma ile TASSA üyeleri de Kapalı Otoparktan faydalanacaklardır.

Aylık abonelik bedeli 180 TL dir.

Tassa üyelik aidatı 20 TL dir.

Tassa üyeleri üyelik bilgilerini( 0212 661 86 00 )kontrol ettirerek mesai saatlerinde TALPA Şenlikköy Mah.Avcılar sokak No:43/34153 Bakırköy/Florya/İstanbul (Tel: 0212 662 12 01) adresinde işlemlerini yaptırabilecekler.

Yeni üye olacak kabin memurlarımız aynı gün içinde iki işlemi tamamlayacaklardır.

Üyelik işlemleri dernek merkezimizde yapılmaktadır.En kısa sürede Ekip Terminalinde de üyelik işlemleri ve otopark işlemleri yapılacaktır.-

Kabin memurlarına otopark müjdesi

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (46)

?? ~ 5 ay önce
Müjde nerde anlamadım? İGAya yıllık abone ol yine 180₺, aidatta cebinde kalır. Fark yaratnaluydun Talpa tassa

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Kabin ~ 5 ay önce
Bos insan otopark 440 lira normalde.
Pasta Cila yaptirin ~ 5 ay önce
Kapali otoparka vericeginiz para ile 2 ayda bir pasta cila yaptirirsiniz arabaniz daha iyi korunur, kapalidan terminale indi bindi vakit kaybi yasamazsiniz. Mantiklisi aciga park etmek bence.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Otopark ~ 5 ay önce
Yani Tassa üye olmayı mecbur kılıyo ve ordan gelir elde etmeyi düşünüyo,eski alanda boyle deilken yeni alanda böyle olmasının nedeni nedir acaba ????

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Km ~ 5 ay önce
Deil degil degil olarak yazilir
Banana ~ 5 ay önce
uçağın önünden arkaya doğru yürüyen muzlar görüyorum. ben hiç firstclass yolcunun birgüne birgün meyva tabağı hazırlandığını görmedim. en az 10bin maaş alıyorsunuz meyvaları cantalara sıkıştırıyordunuz ayıptır haramdır

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Nsksj ~ 5 ay önce
Kimsin nesin bilmiyorum ama bahsettiğin yolcuya değil ekip için yüklenen muzlar muhtemelen. Yolcuya özel yemek siparişi vermediği sürece meyve yüklenmez. Yeni günahların hayırlı olsun
Vereyim sana da bir banana! ~ 5 ay önce
Belki bilginiz yoktur diye söylüyorum. O trolley içerisinde kalan herşey çöpe gidiyor. Onu almak mı haram, günah yoksa israf olmasına göz yummak mı ? 10 bin maaş aldığımız doğrudur hak ediyorsanız Allah size daha çok versin. Hiçbir km oradaki iki muz’a ihtiyaç duymaz yalnız sizin ihtiyacınız varsa herhangi bir km arkadaşımdan rica ederseniz size gerekirse parasını verir gider alır sizde yersiniz Banana!
Açlar ~ 5 ay önce
Thy de first class yok. Acaba uçağa bindin mi hayatında sefil adam?
Muzcu ~ 5 ay önce
E çünkü o muzlar ekibe yükleniyor :*
Ekip ~ 5 ay önce
Ekip için o sana değil
Km ~ 5 ay önce
Benim için yükleniyor sanane arkadaş istediğim yere sıkıştırırım
Gana ~ 5 ay önce
Meyve yolcuya değil, ekip için yükleniyor, hoşt
Banana ~ 5 ay önce
Yolcuya meyve verilmiyor kara cahil, onlar ekibin bilip bilmeden konuşma ister midesine sokar ister çantasına sokar kime ne.
Banana ~ 5 ay önce
Meyva çok hojdur ama banana!
çikita bey ~ 5 ay önce
canın muz çektiyse uğra akşama
180 lira ~ 5 ay önce
Iga havalimani çalışanlarına 130 lira almıyor muydu.? K/m lere niye 180 lira. 20 lira üyelik ücreti 200 lira. Her sefer gidiş geliş 5 lira transfer ücreti. En az 50 lira da o. 250 lira. Iga pilot ve kabin ekiplerine 80 lira yapsa ücretsiz transfer sağlasa en az 2bin - 3bin abone alır. İga da para çok galiba. Sürümden kazanma gibi bir dertleri yok. Dünyanın en büyük otoparkıni yapıyorlar. Ama bomboş.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Bedava varken 200 tl ~ 5 ay önce
Bedava terminal onun de otopark varken 200 tl ye otoparka ücret edemek ve üzerine servis beklemek ilave zaman kaybi çok komik geliyor.. kesin aranızda kısın ne olacak diyen vardır o konuda öyle abartıldı ki duyan uludağda yaşıyoruz zannedecek genel de bu cıktı savunanlarda havalimanı açılmaz pist çöktü düşüncesinde olanlar..

Yanıtla

Kalan karakter 1000
DemirKartal ~ 5 ay önce
Dünya kadar para alıyosunuz, Memur maaşı alıyo gibi ağlamayın, Park ettiğiniz araçlar, 200 bin liranın altında değil, Q5,ler,A180”ler”A3,A4 ler, göz var, nizam var,ağlancak bir durum yok, Bence 400 vermelisiniz, 180 lira dışarda bile otopark yok, İnsan olun biraz,,
Nizam değil ~ 5 ay önce
İzan
Hem ulasım imkanı sağlama ~ 5 ay önce
Hemde arabasıyla işe gelenden otopark artı üyelik aidatı iste. Açık otoparkın üstünü kapatın kardeşim koca havalimanı diktik, diye fors ywpıyorsunuzda eklentileri eksik meydanı alın da süs yapın

Yanıtla

Kalan karakter 1000
727 ~ 5 ay önce
sabihaya geçtim kafam rahat. bu kekolara günahımı vermem

Yanıtla

Kalan karakter 1000
aliveli ~ 5 ay önce
otopark zaten boş duruyor. iyi olmuş bu haber.. umarım diğer personeller için de bir girişim olur.

Yanıtla