02 Mayıs 2019, Perşembe 10:05:54

THY yemekhanesinde ilginç anlar!

İstanbul Havalimanı’nda Türk Hava Yolları yemekhanesinin olduğu bölümde ortaya çıkan fare telaşa neden oldu.
  • yemekhaneniz mi var :O. ekip terminalinde o bile yok
  • Oncelikle o fare iganin sorunu bizim değil yemekler o yemekhanede yapilmiyor fabrikada yapilip geliyor yemekhanelere biz elimizden geldiğince sizi memnun etmeye calisiyoruz elemanlar olarak ama siz bazı arkadaşlar diyorsunuzki ustleri leş falan ulan 12 saat boyunca ayaktayiz ve yemek yemeye vaktimiz yok biz çok mu memnunuz bundan Hayır tabiki ne yaptıysak cikisa bile gittik çıkış vermiyorlar ama şunuda solim hiç bir yerde bu cesitte yemek vermezler size bunuda bilin 3 çeşit ana yemek pilav çorba tatlı içecek salata vs restourantta bu kadar çeşit ywmiyonuz be sonra dersiniz yine aç kaldık falan somaliyi falan düşünemiyorum sayenizde şükredin be biraz
  • Ağlanacak halimize gülüyoruz yemekler berbat hijyen 0 bunları hiçmi denetleyen yok ama çalısandan herşeyi kusursuz istersiniz bu isin ahiretide var
  • TGS çalışanları olarak şikayetlerimiz dinlenmiyor. Servis, Mesai, Maaş, İş Sigorta işlemlerimiz hergün baskı içerisindeyiz.
  • Sefer taşıyla gelicez artık.
  • Bugün ki menüde fare yoktu? Ne yicez:) şaka bi yanada evet biraz daha hijyen olması lazım. İlk haftada yemek yediğimiz tabak çanaklar yerdeydi şimdi de fare bişeler yapın Allah için!! Denetlicek kimse yok ve fark ettiyseniz piyasada hiç yönetici yok kafalarını çıkarmıyorlar ki çalışanların şikayetlerini sorunlarını duymasınlar. Artık bi yol ve çalışana çalışma alanlarında kolaylık ve hak verin saygılar. Hayırlı ramazanlar herkese
  • Ahanın çoğu çalışanın üstü başı leş gibi ellerine dikat edin yemek dağatan personellerde dahil bulaşıklar yemekkane içinde ulu ortada gözünü seveyim bekardın
  • ironiydi... :)
  • Yemekhane THY 'nin değil işletme hakkına sahip olan IGA'nın sözleşme imzaladığı AHA firmasıdır.Şöyle söyleyelim ATA istasyonda TAV işletmeciydi yemekhane için BTA hizmet veriyordu. THY nin bununla ne alakası var. THY sadece denetleme görevi var yemekhaneleri
  • Merak etmiyor musunuz ? Bu farenin anası var mı ? Babası var mı ? kardeşleri var mı diye ? 1 tane ise elbet sorun yok ama çoklar sa sizi yerler dikkat edin :) zaten ölünce yiyecekler takmayın ufak tefek şeyleri acıkmış hayvancağız

İstanbul Havalimanı’nda Türk Hava Yolları yemekhanesinin olduğu bölümde ortaya çıkan fare telaşa neden oldu.

İstanbul Havalimanı’nda dün öğlen saatlerinde fare paniği yaşandı. D4 numaralı körüğün altında bulunan Türk Hava Yolları’na ait yemekhanenin olduğu bölgede bir anda ortaya çıkan fare çalışanlar arasında kısa süreli telaş yaşanmasına neden oldu.

Çalışanlar fareyi yakalamak için uzun süre uğraşırken bir anda saklandığı yerden ortaya çıkan fare yemekhane bölümüne kaçarak gözden kayboldu.

İşte o görüntüler:

 

THY yemekhanesinde ilginç anlar!

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (105)

peptone ~ 3 ay önce
yemekhaneniz mi var :O. ekip terminalinde o bile yok

Yanıtla

Kalan karakter 1000
AHA ÇALIŞANI ~ 3 ay önce
Oncelikle o fare iganin sorunu bizim değil yemekler o yemekhanede yapilmiyor fabrikada yapilip geliyor yemekhanelere biz elimizden geldiğince sizi memnun etmeye calisiyoruz elemanlar olarak ama siz bazı arkadaşlar diyorsunuzki ustleri leş falan ulan 12 saat boyunca ayaktayiz ve yemek yemeye vaktimiz yok biz çok mu memnunuz bundan Hayır tabiki ne yaptıysak cikisa bile gittik çıkış vermiyorlar ama şunuda solim hiç bir yerde bu cesitte yemek vermezler size bunuda bilin 3 çeşit ana yemek pilav çorba tatlı içecek salata vs restourantta bu kadar çeşit ywmiyonuz be sonra dersiniz yine aç kaldık falan somaliyi falan düşünemiyorum sayenizde şükredin be biraz

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Saçma ~ 3 ay önce
Senin çalışma şartlarına olan sitemine saygı duyuyorum haklı olabilirsin ama biz ilk defa havalimaninda calismiyoruz veya ilk yemek sirketimiz siz degilsiniz kisacasi biz cahil degiliz neyin ne oldugunu biliyoruz kusura bakma da cok bos konusmussun
Çelebi çalışan ~ 4 ay önce
Ağlanacak halimize gülüyoruz yemekler berbat hijyen 0 bunları hiçmi denetleyen yok ama çalısandan herşeyi kusursuz istersiniz bu isin ahiretide var

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Şikayetimiz var ~ 4 ay önce
TGS çalışanları olarak şikayetlerimiz dinlenmiyor. Servis, Mesai, Maaş, İş Sigorta işlemlerimiz hergün baskı içerisindeyiz.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Muzaffer ~ 4 ay önce
Sefer taşıyla gelicez artık.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Tgsli li li li ~ 4 ay önce
Bugün ki menüde fare yoktu? Ne yicez:) şaka bi yanada evet biraz daha hijyen olması lazım. İlk haftada yemek yediğimiz tabak çanaklar yerdeydi şimdi de fare bişeler yapın Allah için!! Denetlicek kimse yok ve fark ettiyseniz piyasada hiç yönetici yok kafalarını çıkarmıyorlar ki çalışanların şikayetlerini sorunlarını duymasınlar. Artık bi yol ve çalışana çalışma alanlarında kolaylık ve hak verin saygılar. Hayırlı ramazanlar herkese

Yanıtla

Kalan karakter 1000
TGS ~ 4 ay önce
Ahanın çoğu çalışanın üstü başı leş gibi ellerine dikat edin yemek dağatan personellerde dahil bulaşıklar yemekkane içinde ulu ortada gözünü seveyim bekardın

Yanıtla

Kalan karakter 1000
teheyee ~ 4 ay önce
ironiydi... :)

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Realist ~ 4 ay önce
Yemekhane THY 'nin değil işletme hakkına sahip olan IGA'nın sözleşme imzaladığı AHA firmasıdır.Şöyle söyleyelim ATA istasyonda TAV işletmeciydi yemekhane için BTA hizmet veriyordu. THY nin bununla ne alakası var. THY sadece denetleme görevi var yemekhaneleri

Yanıtla

Kalan karakter 1000
TaHa ~ 4 ay önce
Merak etmiyor musunuz ? Bu farenin anası var mı ? Babası var mı ? kardeşleri var mı diye ? 1 tane ise elbet sorun yok ama çoklar sa sizi yerler dikkat edin :) zaten ölünce yiyecekler takmayın ufak tefek şeyleri acıkmış hayvancağız

Yanıtla

Kalan karakter 1000

Yorum Gönder

Kalan karakter 1000