08 Mayıs 2022, Pazar 11:54:33

İstanbul Havalimanı'nda bugün rekor günü

İstanbul Havalimanı, bugün 1324 uçuş yaparak yeni bir rekor kıracak.
  • Yalancilar
  • Her açıdan batmışız hal ortada, durum böyle olunca her tarafın rekor olsa ne yazar ki dolar, euro,hayat pahalılığı,alım gücünün ve paranın değerinin düşüklüğünde,ithalatta ve daha birçok şey de rekorları tersten kırıyoruz hamdolsun!
  • Liderimizin heykeli yapılsa idi ne gerek vardı bu kadar büyük yatırıma
  • Orası neye lazım diyenlerin gözüne sokun.
  • 16- 18 saat mesai donuyor personeller farkinda misiniz emniyetsiz kazaya mahal veriyorsunuz yonetim ne yapiyor ucretli kolelige dur diyin yeter ofta bile personeli alana getiriyorlar ekibin yarisi erkene diger yarisi devama mesai boyle sacmalik mi olur yonetim bayram izninde vardiya calisanlarin anasi agliyor yaziklar olsun hakkimi helal etmiyorum paraniz da sizin olsun yeter
  • Bıktık usandık artık. İş bilmez, dil bilmez, eğitimsiz şef ve müdürler ile çalışmaktan. Gelenler gidenlerden de beter. Fikirleri yok, öngörü sıfır. Bu kadar kalitesiz yönetici kadrosu ancak TGS de olur.
  • Üzüldünüz mü ??

İstanbul Havalimanı, bugün 1324 uçuş yaparak yeni bir rekor kıracak.

30 Nisan'da 1311 uçuş yaparak pandemi sonrası rekor kıran İstanbul Havalimanı, bugün o rekoru geliştiriyor. 8 Mayıs itibarıyla 1324 uçuş yapacak olan İstanbul Havalimanı, yeni rekoru da böylece kırmış olacak.

 

İstanbul Havalimanı'nda bugün rekor günü

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (14)

2.sinif vatandas ~ 6 gün önce
Yalancilar

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Rekor??? ~ 7 gün önce
Her açıdan batmışız hal ortada, durum böyle olunca her tarafın rekor olsa ne yazar ki dolar, euro,hayat pahalılığı,alım gücünün ve paranın değerinin düşüklüğünde,ithalatta ve daha birçok şey de rekorları tersten kırıyoruz hamdolsun!

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Terakki ~ 7 gün önce
Liderimizin heykeli yapılsa idi ne gerek vardı bu kadar büyük yatırıma

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Terakki yazana ~ 7 gün önce
Tarihi iyi oku heykel yapmaya,yaptırmaya kim hevesliymiş gör diyeceğim ama senin gibi sahibinin sesi,kanı bozuk,iktidar yalakası da haklı zira böyle olmasan ne iş bulabilirsin ne para ne de dişleyecek kemik...
CİNGÖZ ~ 7 gün önce
Orası neye lazım diyenlerin gözüne sokun.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Cingöz'e ~ 7 gün önce
Yaptılar da ne oldu,beton aşkına ekonomik olarak resmen çökmüşüz,dış borç,cari açık, döviz,ithalat,dışa bağımlılık rekor kırıyor,ucuzcu turist,kredi ve dövize muhtaç hale gelmişiz bunları asıl senin gözüne sokmak lazım ki hala şakşakçılık peşindesin.
TGS ~ 7 gün önce
16- 18 saat mesai donuyor personeller farkinda misiniz emniyetsiz kazaya mahal veriyorsunuz yonetim ne yapiyor ucretli kolelige dur diyin yeter ofta bile personeli alana getiriyorlar ekibin yarisi erkene diger yarisi devama mesai boyle sacmalik mi olur yonetim bayram izninde vardiya calisanlarin anasi agliyor yaziklar olsun hakkimi helal etmiyorum paraniz da sizin olsun yeter

Yanıtla

Kalan karakter 1000
B737 ~ 7 gün önce
Abi sen ne yazdın öyle. Azıcık nokta virgül koysaydın.
Okuyucu ~ 7 gün önce
3 kez okumaya çalıştım. Gözüm yoruldu.
Massimo ~ 7 gün önce
Gerçekten yazık erkene çıkışa mesai sürekli vardiya zaten ağır yol git gel 12 saat bir de mesai az insan hakları yahu yorgun argın personel çalıştırılıp bir de mobinge maruz kalıyoruz her zaman yer değişikliği bir yerde çalıştırılmıyor personel yazıklar olsun bende zerre hakkımı helal etmiyorum olmaz olsun paranız milletin ihtiyacı olsa İnan'ın gram dahi kalmaz bu şirkette!.
Tgs ~ 7 gün önce
Bıktık usandık artık. İş bilmez, dil bilmez, eğitimsiz şef ve müdürler ile çalışmaktan. Gelenler gidenlerden de beter. Fikirleri yok, öngörü sıfır. Bu kadar kalitesiz yönetici kadrosu ancak TGS de olur.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Koçlar ~ 8 gün önce
Üzüldünüz mü ??

Yanıtla