04 Haziran 2020, Perşembe 10:02:01

Yüzlerce pilotun ücretsiz izin süresi uzatıldı!

Yaşanan pandemi dolayısıyla mali krizle mücadele eden havayollarının maliyet düşürme çabaları devam ediyor. Şirketler pilotların ücretsiz izin sürelerini uzatıyor.
  • Merhaba üniversite sınavına hazırlanıyorum şuan pilotaj okunur mu yani pilotluk eğitimi alınır mı ?
  • Crm için zamanında yabancı pilot vazgeçilmez diyerek kendi vatandaşına ihanet edenler, bu yorumlarını yalayıp ne çabuk da çark etmişler öyle?Bildiğin bu dansözlük.Yediğiniz masum insanların hakları hiç mi çıkmayacak sandınız?
  • Bir ülkede yabancı pilot bulundurmanın mantığı belli. O ülkenin pilotu yetmemiştir, dışardan takviye alınmıştır. Şimdi kendi pilotunun işsiz kalması ve yabancı istihdamı ne kadar doğru olur ki.
  • Değilde shgm yabancı pilotları göndermesi lazım.Ve tk kabin maaşlarını pegasus gibi yapması lazım ki ayakta çok daha fazla zarar etmesin
  • Herkes yabanci pilotlari ucretsiz izine cikariyor, bizimkiler bakalim nasil yurutecek bu sureci
  • thy de benzer uygulama yapacak gibi
  • Çünkü orası Kore!!Sıkıyosa bizimkiler yapsın bakalım bu muameleyi yabancılara;))Kendi ülkemizde biz yabancı olduk!
  • Türke kıymet verilmedi şu yabancıya verildiği kadar... Yabancı pilota ve yabancı kabin ekibine asla ihtiyac yok...

Yaşanan pandemi dolayısıyla mali krizle mücadele eden havayollarının maliyet düşürme çabaları devam ediyor.

Korean Air ve Asiana Airlines dahil olmak üzere Güney Koreli havayolu şirketleri bu bağlamda yabancı pilotların ücretsiz izin sürelerini uzattı.

Korean Air, yabancı pilotlarının 376'sı için ücretisiz izin süresini bir ay daha uzatarak Temmuz ayı sonuna kadar çekmiş oldu. Ayrıca nisan ayından bu yana 11 yabancı pilot şirketten istifa etti.

Asiana Airlines’ta da görevli olan 120 kadar yabancı pilotun ücretsiz izin sürelerin uzatıldığı açıklandı.

©️AirportHaber

Yüzlerce pilotun ücretsiz izin süresi uzatıldı!

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (23)

Pilotaj adayı ~ 1 ay önce
Merhaba üniversite sınavına hazırlanıyorum şuan pilotaj okunur mu yani pilotluk eğitimi alınır mı ?

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Crm ~ 1 ay önce
Crm için zamanında yabancı pilot vazgeçilmez diyerek kendi vatandaşına ihanet edenler, bu yorumlarını yalayıp ne çabuk da çark etmişler öyle?Bildiğin bu dansözlük.Yediğiniz masum insanların hakları hiç mi çıkmayacak sandınız?

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Hüsto ~ 1 ay önce
Bir ülkede yabancı pilot bulundurmanın mantığı belli. O ülkenin pilotu yetmemiştir, dışardan takviye alınmıştır. Şimdi kendi pilotunun işsiz kalması ve yabancı istihdamı ne kadar doğru olur ki.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Yanlis ~ 1 ay önce
Bir ulkenin havayolu sirketinde yabanci pilot ucuruluyorsa o ulkenin pilot ihtiyacindan bu kaynaklanmiyor,bunun asil sebebi sigorta sirketlerinin bunu zorunlu hale getirmesidir ve bu da THY ye dayatildigi icin kabul edilmistir yoksa hicbir sigortasi yapilmamasidir bu Dunyadaki tum havayolu sirketlerine dayatilmis zorunluluktur bilhinize
Pilot ~ 1 ay önce
Zam için ilk yerli pilot isyan etmişti
Tk ~ 1 ay önce
Değilde shgm yabancı pilotları göndermesi lazım.Ve tk kabin maaşlarını pegasus gibi yapması lazım ki ayakta çok daha fazla zarar etmesin

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Yok artık! ~ 1 ay önce
O kadar eğitim alıp pilot oluyorsun ama hala işçisin ve bir diğer işçi kardeşinin (kabin memurunun) maaşına göz dikip önce onlar batsın diye düşünüyorsun.Senin dediğin gibi olursa hepimiz aynı gemideyiz ve malum yere birlikte gideriz. Saygılar..
Tk ~ 1 ay önce
Tk : tamam
Km ~ 1 ay önce
Seni napmali bilemedim
ZaTa ~ 1 ay önce
Aynen kanka kabin senin kadaya kalsa 500 liraya çalışır boş zamanlarında da sokaktan karton toplar
Bana dokunmasında ~ 1 ay önce
Kime dokunursa dokunsun diyorsun yani.
Yabanci ~ 1 ay önce
Herkes yabanci pilotlari ucretsiz izine cikariyor, bizimkiler bakalim nasil yurutecek bu sureci

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Forın paylıt ~ 1 ay önce
Yok bizde kaldiklari hoteller ve kullandiklari shuttlelar daha iyileriyle degistirilcek onlar bizim kiymetlimiz
thy ~ 1 ay önce
thy de benzer uygulama yapacak gibi

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Tk dan ~ 1 ay önce
Tazminatimizi verip bizi atmasini istiyoruz, boyle devam etmez, bu konular ilerde cok davalik olacak, davayi direk yoneticilerin kendisine acacagiz
Arkadaş ~ 1 ay önce
Kim istiyo kovulmak? Sicilini, dilekçeni ver kovdurt kendini. Kimin adına konuşuyorsun?
Borclar kanunu ~ 1 ay önce
Türkiyede ucaga eli degen herkes borçlar kanununa tabidir. Tazminat hayali kurmayin sözleşme birimine kadar hak talebi olur.Avukatlar tazminat aliriz derler onlarin derdi kendi temsil ücretlerini almaktır. kazanirlarsa (davayı kazanamasalarda para kazanirlar) supriz gelirleri olur.
Moby ~ 1 ay önce
Bu süreçte işten çıkarılanların tazminat alabilecekleri kuşkuludur!Sözleşmenizi okuyunuz,taraflar için mücbir sebep oluşmuş ise cezai müeddiden muaf olurlar.Ör: çalışan için mobbing durumu,iş veren için sektörel kriz bir mücbir sebebtir ve haklı fesih doğurur.
Plt ~ 1 ay önce
Çünkü orası Kore!!Sıkıyosa bizimkiler yapsın bakalım bu muameleyi yabancılara;))Kendi ülkemizde biz yabancı olduk!

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Cevap ~ 1 ay önce
Adam gibi yorum yapmisin,kendi ulkemde is konusmasinda asker artigi bir baspilot azar etti bana,yabanci olsadi elinde havlula karsilardi.
Good ~ 1 ay önce
Türke kıymet verilmedi şu yabancıya verildiği kadar... Yabancı pilota ve yabancı kabin ekibine asla ihtiyac yok...

Yanıtla