24 Kasım 2020, Salı 23:01:20

Yolcu uçakları Trabzon Havalimanı’na inemedi

Trabzon Havalimanı’nda bakım-onarım çalışmaları devam ederken bu akşam yaşanan bir aksaklık nedeniyle yolcu uçakları başka meydana yönlendirildi.
  • Türkiye'nin en yoğun 6. meydanı ve çok önemli bir transit nokta.Yıllardır sürekli problemler.
  • Elektirikçileri hor görürsünüz lisans ve fazla para vermezsiniz ama işte böyle durumlarda yaptığımız işin stratejik önemi ortaya çıkar
  • En kritik iş bizde dedik dedik inanmadınız bak noldu şimdi? Ha noldu şimdi? Ceryan olmadan uçak inmez pilot maaşı gelecek ulen
  • Operasyonun teknikden pilota, operasyondan kabin memuruna bir bütün olduğu ve birinin eksikliğinde operasyonun sekteye uğradığını gördüğümüz ufak bir örnek. Umarım düşmanca yorumlar son bulur. Pilot maaşı isteyenler para bağlama ve iş bulma riskini alıp pilot olmakta, diğer meslek dallarına giydirenler de yine iş bulma riskiyle o işin teknik okulunu,eğitimini alıp o işi yapmakta özgür. Kar amacıyla kurulan Hiçbir kurum elemana ederinden fazla para vermez. Az verebilir, o da elemanların duruşuyla alakalı. Çalışmaz olur biter.
  • trabzon havalimanın cihaz odasını bir kez gezin bir daha hayatta oraya ucmazsınız, havacılık standartlarına uymayan rezil bir durum. A. Kuleli ve beceriksiz ekibinden bu kadar, normaldir!
  • Havelted gününde çok manidar bir olay olmuş. Bizde yedik.
  • Çek bir ihale yandaşa ,bol kazançlı az masraflı olsun..5 ışık yerine 1 isik yeter ...pilot değil mi dünya para alıyor insin diyen öküzlerden ne hale geldik..
  • Karadeniz de alternatif hava alanı olması iyi oldu bu uçaklar Ordu havalimanı olmasa en yakın Erzurum ya da Samsun a yönlendirilecekti .
  • Eleteik personeli pilot maaşı istememektedir. Kurumdaki maaş adaletsizliğin giderilmesini istemektedir. Pilot maaşı isteyenler hava trafik kontrolörü arkadaşlardır.
  • Burası tzx daha ne bekliyorsunu

Trabzon Havalimanı’nda bakım-onarım çalışmaları devam ederken bu akşam yaşanan bir aksaklık nedeniyle yolcu uçakları başka meydana yönlendirildi.

Işıklandırma çalışmaları nedeniyle uçak seferleri uzun süredir 18:00-08:00 saatleri arasında gerçekleştiriliyordu. Bu akşam havalimanının ışıklandırma sisteminde yaşanan teknik sorun nedeniyle Türk Hava Yolları’nın TK2834 sefer sayılı uçağı ile Pegasus Havayolları’nın PC3532 sefer sayılı uçağı Ordu-Giresun Havalimanı’na yönlendirildi.

Trabzon Havalimanı’nda meydana gelen arızanın giderilmesi için ekiplerin çalışmaları sürdürdüğü belirtildi.

Yolcu uçakları Trabzon Havalimanı’na inemedi

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (43)

Yazık ~ 2 ay önce
Türkiye'nin en yoğun 6. meydanı ve çok önemli bir transit nokta.Yıllardır sürekli problemler.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Elektrik ~ 2 ay önce
Elektirikçileri hor görürsünüz lisans ve fazla para vermezsiniz ama işte böyle durumlarda yaptığımız işin stratejik önemi ortaya çıkar

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Ceryan ~ 2 ay önce
En kritik iş bizde dedik dedik inanmadınız bak noldu şimdi? Ha noldu şimdi? Ceryan olmadan uçak inmez pilot maaşı gelecek ulen

Yanıtla

Kalan karakter 1000
F/o ~ 2 ay önce
Operasyonun teknikden pilota, operasyondan kabin memuruna bir bütün olduğu ve birinin eksikliğinde operasyonun sekteye uğradığını gördüğümüz ufak bir örnek. Umarım düşmanca yorumlar son bulur. Pilot maaşı isteyenler para bağlama ve iş bulma riskini alıp pilot olmakta, diğer meslek dallarına giydirenler de yine iş bulma riskiyle o işin teknik okulunu,eğitimini alıp o işi yapmakta özgür. Kar amacıyla kurulan Hiçbir kurum elemana ederinden fazla para vermez. Az verebilir, o da elemanların duruşuyla alakalı. Çalışmaz olur biter.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
okuzoglan ~ 2 ay önce
trabzon havalimanın cihaz odasını bir kez gezin bir daha hayatta oraya ucmazsınız, havacılık standartlarına uymayan rezil bir durum. A. Kuleli ve beceriksiz ekibinden bu kadar, normaldir!

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Elektrik ~ 2 ay önce
Havelted gününde çok manidar bir olay olmuş. Bizde yedik.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Yandaş.. ~ 2 ay önce
Çek bir ihale yandaşa ,bol kazançlı az masraflı olsun..5 ışık yerine 1 isik yeter ...pilot değil mi dünya para alıyor insin diyen öküzlerden ne hale geldik..

Yanıtla

Kalan karakter 1000
.......... ~ 2 ay önce
Karadeniz de alternatif hava alanı olması iyi oldu bu uçaklar Ordu havalimanı olmasa en yakın Erzurum ya da Samsun a yönlendirilecekti .

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Atsep Elektrik ~ 2 ay önce
Eleteik personeli pilot maaşı istememektedir. Kurumdaki maaş adaletsizliğin giderilmesini istemektedir. Pilot maaşı isteyenler hava trafik kontrolörü arkadaşlardır.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
LoL ~ 2 ay önce
ATSEP'in E'si Electronics değil mi? :)
Neden? ~ 2 ay önce
Neden istemeyelim arkadaş? Ufkumuzu neden daraltalım? Adaletsizliğe karşı savaşmak korkarak kendini sınırlayarak olmaz.
Neden? ~ 2 ay önce
Neden istemeyelim arkadaş? Ufkumuzu neden daraltalım? Adaletsizliğe karşı savaşmak korkarak kendini sınırlayarak olmaz.
Neden? ~ 2 ay önce
Neden istemeyelim arkadaş? Ufkumuzu neden daraltalım? Adaletsizliğe karşı savaşmak korkarak kendini sınırlayarak olmaz.
Neden? ~ 2 ay önce
Neden istemeyelim arkadaş? Ufkumuzu neden daraltalım? Adaletsizliğe karşı savaşmak korkarak kendini sınırlayarak olmaz.
Neden? ~ 2 ay önce
Neden istemeyelim arkadaş? Ufkumuzu neden daraltalım? Adaletsizliğe karşı savaşmak korkarak kendini sınırlayarak olmaz.
Özatsep ~ 2 ay önce
Maaş adaletsizliği çok subjektif ve spekülatif bir yorum. Kime göre neye göre adalet?
Tzx ~ 2 ay önce
Burası tzx daha ne bekliyorsunu

Yanıtla