23 Ekim 2020, Cuma 10:20:48

Ümit Erdim'den skandal hareketler!

Özel bir uçuş okulunda pilotluk eğitimi alan Ümit Erdim, apronda yer hizmetleri aracını tehlikeli bir şekilde kullanarak kazaya davetiye çıkardı.
  • Bu sektör eğlence ve şakaya gelmez. Bir pilotun sahip olması gereken disiplin niteliklerine tamamen aykırı bir davranış. Sektörde istenen pilot modeli limitlere uyan, risk almayan pilot modelidir. İşe alımlarda uygulanan psikolojik testler bunun için yapılır. Havacılık her zerresinde kurallar silsilesine sahiptir. Apron drift pisti değildir. O araç öyle saçma sapan kullanılacak bir araç değildir. Bu şekilde kullanılmak için imal edilmemiştir. Bunu yapan da, yapılmasına müsade eden de bu uygunsuzluğa ortaktır. Bir konu daha var; bu sektör öyle bir sektördür ki, yaptığınız her şey yayılır, duyulur, üzerinize yapışır ve sürekli peşinizden gelir.
  • Garipsemiyorum herkes şaklaban oldu ne de olsa tiktoklar vsler koca koca adamlar cıvıtık cıvıtık hareketler yaparken hiç utanmıyorlar.
  • Bu sorumluluğu yapan arkadaşa ve yanındakine DHMİ okkalı bir ceza kesmiş diye haber vardı. Ayrıca apron kartı da iptal galiba.
  • Herkes içinde ne kadar çok kin biriktirmiş öyle.SHGM uyan DHMI nerdesin ? Ne gerek sizler olduğu sürece. Buraya konu olması bile gereksiz .
  • Birileri buna havacılığın kurallarının kan ile yazıldığını öğretsin gittiği okul vasat bı okul olduğu için bu tür hareketleri yapması normal okul da hiç mi hocaların öğretmedi sana ancak insta dan boş boş canlı yayın yapın yaşın gelmiş 36 ya senin ne işin var pilot lukla herkes bildiği işi yapsın lütfen bu şahsın da derhal lisansı iptal edilip hiç bir aprona da sokulmamasi gerekiyor. Bı ülkede kanun hukuk olmadığı için yarın öbür gün cesna ile pistte de drift yapmaya kalkar bu keko
  • Uçuş okuluna öğretmen yaptıkları şebek overlok makinası anonsu ile uçuş yapıyor şaşırmıyorsunuz da bu kendini bilmeze mı şaşırdınız kaldınız???
  • Aşırı linç e gerek olan bir durum değil. Bir havacı personeli olarak bu durum uygun olmamış. Gereksiz bir hareket olduğu için izin verilmemeliydi. Abartmayın yok yansın ölsün yok olsun o kadar da değil
  • Apron oyun yeri değil
  • Ortalığın iyice ali babanın çiftliğine döndüğü şu günlerde sıradan bir youtuber pişkinliği... Bir de yazmış gerekli izinleri aldık diye. Aynen kanka eminim almışsındır. Yaptırım uygulanmasını temenni ediyorum.
  • Arkadaş kendisini halen hayat bilgisinde oynuyo zannediyor galiba! Havacılık ciddi bir iştir. Sosyal medyadan like almak için yaptığı şaklabanlığa bak!

Özel bir uçuş okulunda pilotluk eğitimi alan Ümit Erdim, apronda yer hizmetleri aracını tehlikeli bir şekilde kullanarak kazaya davetiye çıkardı.

Atatürk Havalimanı'nda özel uçakların arasında yer hizmetleri aracıyla ilginç manevralar yapan ünlü oyuncu Erdim o anları sosyal medyada paylaştı.

Kazaya adeta davetiye çıkaran Ümit Erdim'in o anlarını izleyenler hem şaşırdı hem de tepki gösterdi.

 

Ümit Erdim'den skandal hareketler!

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (67)

Disiplinsizlik ~ 1 ay önce
Bu sektör eğlence ve şakaya gelmez. Bir pilotun sahip olması gereken disiplin niteliklerine tamamen aykırı bir davranış. Sektörde istenen pilot modeli limitlere uyan, risk almayan pilot modelidir. İşe alımlarda uygulanan psikolojik testler bunun için yapılır. Havacılık her zerresinde kurallar silsilesine sahiptir. Apron drift pisti değildir. O araç öyle saçma sapan kullanılacak bir araç değildir. Bu şekilde kullanılmak için imal edilmemiştir. Bunu yapan da, yapılmasına müsade eden de bu uygunsuzluğa ortaktır. Bir konu daha var; bu sektör öyle bir sektördür ki, yaptığınız her şey yayılır, duyulur, üzerinize yapışır ve sürekli peşinizden gelir.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Babacola ~ 1 ay önce
Garipsemiyorum herkes şaklaban oldu ne de olsa tiktoklar vsler koca koca adamlar cıvıtık cıvıtık hareketler yaparken hiç utanmıyorlar.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
İrfan ~ 1 ay önce
Bu sorumluluğu yapan arkadaşa ve yanındakine DHMİ okkalı bir ceza kesmiş diye haber vardı. Ayrıca apron kartı da iptal galiba.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Aferim ~ 1 ay önce
İyiki apronda yapmış. İsterseniz direk hapse atıldın
O 737 ~ 1 ay önce
okulada ceza !
Apron mu? Drift mi ? ~ 1 ay önce
Herkes içinde ne kadar çok kin biriktirmiş öyle.SHGM uyan DHMI nerdesin ? Ne gerek sizler olduğu sürece. Buraya konu olması bile gereksiz .

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Saçma sapan konuşma ~ 1 ay önce
Çocuk oyuncagı mı bu iş? Ne demek yani yok herkes dolmuş, yok ne bu öfke bıdı bıdı. Tabi ki tepki gösterilecek. Tabi ki ceza kesilecek. Eskiden oyuncuydu diye göz mü yumulacaktı!
New pilot 737 ~ 1 ay önce
Birileri buna havacılığın kurallarının kan ile yazıldığını öğretsin gittiği okul vasat bı okul olduğu için bu tür hareketleri yapması normal okul da hiç mi hocaların öğretmedi sana ancak insta dan boş boş canlı yayın yapın yaşın gelmiş 36 ya senin ne işin var pilot lukla herkes bildiği işi yapsın lütfen bu şahsın da derhal lisansı iptal edilip hiç bir aprona da sokulmamasi gerekiyor. Bı ülkede kanun hukuk olmadığı için yarın öbür gün cesna ile pistte de drift yapmaya kalkar bu keko

Yanıtla

Kalan karakter 1000
V ~ 1 ay önce
Ne lüzumsuz bir yorum, bu nasıl bir kin boyle, acil bir psikologa gorun yeni pilot , yolun yol degıl, bu kafa yapısı ıle berberde tras olurken yan sandalyedekine yanlış bılgılerı satabılırsın belkı ama apronda cok ezerler senı.
ne kanı? ~ 1 ay önce
Mezbaha mı bu? Ne kanı? Bırakın şu askeri havacılık laflarını. Kurallar kanla yazılmışta bilmem ne. Çok biliyorsunuz herşeyi. Adam bir saçmalık yaptıysa o aracın operatörü var, operatörün şefi var, amiri var. Alırlar cezalarını. Sosyal medya maymunu olma gayretiyle yapılmış işler bunlar. Havacılıkla bir alakası yok.
Aynen havacılığı anlamamış keko ~ 1 ay önce
Bu rezalettir yahu puhaha. YouTube güzel araba videoları vardı izliyoduk kendini yaktı saçmalamış
toNwPlt737 ~ 1 ay önce
Herkes bildiği işi yapsın ne demek. Anne karnından pilot doğanlar var da haberimiz mi yok? Pilot olmanın zihinsel, fiziksel şartları belli. Bazı insanların bu işi yalnızca kendilerine hak görmesi hiç akıllıca değil. Ümit yaptığı hareketin bedeli neyse öder. Yargı dağıtmak istiyorduysan hakim olsaydın, ki bir çok açıdan pilot olmaktan çok daha zordur.
True course ~ 1 ay önce
Uçuş okuluna öğretmen yaptıkları şebek overlok makinası anonsu ile uçuş yapıyor şaşırmıyorsunuz da bu kendini bilmeze mı şaşırdınız kaldınız???

Yanıtla

Kalan karakter 1000
X ~ 1 ay önce
Cok dogru bir tespit !
Hakaret ~ 1 ay önce
Hakaret içeren bir yorumu yayınlıyorsunuz. Cevaben yazdıklarımızı yayınlamıyorsunuz. Birader sen de azcık adamsan adını soyadını yaz da bi tanışalım seninle. Sonra bi sor bakalım o uçuş eğitim uçuşu mu ? arkadaşımız o uçuşta pilot olarak mı var ? Yanında öğrenci mi var ? Ama sen bi önce adını yaz klavyeye saklanıp da hakaret etme. Uçuş okullarının uçağı her uçuşa eğitim için havalanmaz. Bu açıklamayı da senin seviyendeki birine yaptığımı sanma hakaret içeren yorumunu okuyanlara yapıyorum.
Havacı ~ 1 ay önce
Aşırı linç e gerek olan bir durum değil. Bir havacı personeli olarak bu durum uygun olmamış. Gereksiz bir hareket olduğu için izin verilmemeliydi. Abartmayın yok yansın ölsün yok olsun o kadar da değil

Yanıtla

Kalan karakter 1000
fo ~ 1 ay önce
Apron oyun yeri değil

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Tech ~ 1 ay önce
Ortalığın iyice ali babanın çiftliğine döndüğü şu günlerde sıradan bir youtuber pişkinliği... Bir de yazmış gerekli izinleri aldık diye. Aynen kanka eminim almışsındır. Yaptırım uygulanmasını temenni ediyorum.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Şaşırmadık ~ 1 ay önce
Arkadaş kendisini halen hayat bilgisinde oynuyo zannediyor galiba! Havacılık ciddi bir iştir. Sosyal medyadan like almak için yaptığı şaklabanlığa bak!

Yanıtla