21 Ağustos 2019, Çarşamba 13:07:57

Uçakta kabin memurunu yumrukladı!

Uçak içerisinde namaz kılan bir yolcu, koridorda kendisini bekleyen kabin memuruna yumruk attı. O anlar anbean kaydedildi.
  • Allah kabul etsin
  • Nayif hosteslere saldırmak kolay tabi ah ulan orada ben olacaktımki
  • yalniz fena cakmis
  • O pis wc.onunde namaz kilmak shovdur!!
  • İslam dini kolaylık dinidir. Namazını koltukta da kimseye rahatsızlık vermeden kılabilirdi ki birçok insan öyle yapıyor. Dini hassasiyeti olan bir İnsan namaz kılarken bile birilerinin kul hakkına girmemesi gerektiğini bilir. İslam düşmanlığını artıracak bir eylem olmuş resmen.
  • Klasik bir Müslüman
  • Kim bilir ne konuştu kokpit ile.. Bende km yim ama namaz kılmak isteyen birisi oldu mu direkt servisi durduyorum ibadet bu kimse engel olamaz. İyi olmuş.
  • Adam yerde namaz kılıyor altına bile koy madem bukadar dinine bağlısın temiz ol. Tuvaletin önünde hertürlü pisliğin olduğu yerde namaz mı kılınır
  • Tahrik var! Başında alacaklı gibi beklemek zorunda değil. Biraz sabırlı olup bekleyebilirdi!
  • Kıblesi bile belli olmayan Allah için namaz kıldığını zanneden tamamen gösteriş amaçlı şov olmasa Allah için ibadet olmuş olsa uçakta bir görevliye yumruk atarmıydı İnşallah Bu Güzel hoşgörülü kutsal dinimizi bu gibi sahte dincilerden kurtulacak

Uçak içerisinde namaz kılan bir yolcu, koridorda kendisini bekleyen kabin memuruna yumruk attı. O anlar anbean kaydedildi.

Dar gövdeli bir uçağın ön kısmında namaz kılan bir yolcunun kendisini bekleyen kabin memuruna saldırdığı görüntüler internette yayınlandı. 

Görüntülerde uçakta yolculuk yapan bir yolcu önce ‘yolculuk halinde’ olduğu halde dar uçak koridorunda namaz kıldığı görülüyor. Tuvalet koridorunda bu esnada ne yapacağını bilmeyen bir yolcu ve kabin memuru ise şaşkınlık içerisinde namaz kılan kişiyi bekliyor.

Görüntülerin ilerleyen saniyelerinde ise namaz kıldıktan sonra kendisini bekleyen  kabin memuruna yumruk atıyor. Görüntülerin hangi havayoluna iat uçağın içerisinde ve ne zaman kaydedildiğine dair bilgiye ise henüz ulaşılamadı.

İşte o anlar
 

Uçakta kabin memurunu yumrukladı!

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (45)

Maasallah ~ 12 ay önce
Allah kabul etsin

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Arff ~ 12 ay önce
Nayif hosteslere saldırmak kolay tabi ah ulan orada ben olacaktımki

Yanıtla

Kalan karakter 1000
yok ~ 12 ay önce
yalniz fena cakmis

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Show ~ 12 ay önce
O pis wc.onunde namaz kilmak shovdur!!

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Shov? ~ 12 ay önce
Şov olmasın?
Hulusi ~ 12 ay önce
İslam dini kolaylık dinidir. Namazını koltukta da kimseye rahatsızlık vermeden kılabilirdi ki birçok insan öyle yapıyor. Dini hassasiyeti olan bir İnsan namaz kılarken bile birilerinin kul hakkına girmemesi gerektiğini bilir. İslam düşmanlığını artıracak bir eylem olmuş resmen.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Paylaşılmayacak yorum ~ 12 ay önce
Klasik bir Müslüman

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Kim bilir ~ 12 ay önce
Kim bilir ne konuştu kokpit ile.. Bende km yim ama namaz kılmak isteyen birisi oldu mu direkt servisi durduyorum ibadet bu kimse engel olamaz. İyi olmuş.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Resmen ~ 12 ay önce
Atıyorsun. Km falan değilsin.
line ~ 12 ay önce
km olduguna emin misin.. ?
Kimbilir’e ~ 12 ay önce
Servisi mi durduruyorsun? KM’sin ve bu yetkiye sahipsin öyle mi? İlginç.... Biraz destekli sallayalım lütfen...
Km ~ 12 ay önce
Kokpit kapisi onunde boyle bir duruma musede edemezsin! Arka galleyler belki..
Ne konuşmuş. ~ 12 ay önce
Ne konuştuğunun ne önemi var, müslümanım diye geçinip herkesi engelliyecek şekilde gösteri amaçlı namaz kılan hayvanın kabin memuruna yumruk atmasını haklı göstermez.
Temizlik ~ 12 ay önce
Adam yerde namaz kılıyor altına bile koy madem bukadar dinine bağlısın temiz ol. Tuvaletin önünde hertürlü pisliğin olduğu yerde namaz mı kılınır

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Kevser ~ 12 ay önce
Tahrik var! Başında alacaklı gibi beklemek zorunda değil. Biraz sabırlı olup bekleyebilirdi!

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Tk ~ 12 ay önce
Cahil herif
Cahil ~ 12 ay önce
Kokpit kapısının önü.
İsimsiz ~ 12 ay önce
Orası kokpit kapısının önü ne yapmasını bekliyosun
Cahil. ~ 12 ay önce
Kimseye engel olmayacak şekilde koltuğunda kılabilirdi namazını.
Yazık. ~ 12 ay önce
Böyle birisinin bu ülkede 'Bakan' olması ne kadar acı.
O zaman ~ 12 ay önce
Konuşmak dışında bir çözümünüz var mı?
Yıldız ~ 12 ay önce
Kıblesi bile belli olmayan Allah için namaz kıldığını zanneden tamamen gösteriş amaçlı şov olmasa Allah için ibadet olmuş olsa uçakta bir görevliye yumruk atarmıydı İnşallah Bu Güzel hoşgörülü kutsal dinimizi bu gibi sahte dincilerden kurtulacak

Yanıtla