29 Ocak 2015, Perşembe 16:26:06

UÇAĞIN DÜŞME İHTİMALİ BÖYLE TAHMİN EDİLECEK

Adı "Am I Going Down?" (Düşüyor muyum?) olan yeni bir uygulama, yolculuk öncesi uçağın düşme olasılığını tahmin ediyor.
  • Uçak kazasında ölecek kadar sansinsaniz yapacak bisi yok kasmayin :)
  • Programa yüklenen ham verileri Bir dizi veri-işlem aşamasından geçirip çeşitli filtrelerle işledikten sonra size kaba tabirle olasılık hesaplayan bir program ... Hala nerden bilecek ya da saçma diye beyinlerini çok yoran arkadaşlar:/ bırakın siz düşünmeyi.. Birileri sizin için düşünüp deli gibi milyonlarca veri girip ugraşmış..
  • Bu ne ya gerçekten Saçma
  • Hayatımız programa döndü. Hacı bu program nerden bilicek ki düşüp düşmiyeceğini. Belki uçmadan önce bi şeyi arızalandı düştü yada havada aniden arızalandı nolucak. Programın adı kötüye çıkar.....
  • Uygulamanın paralı olmasından anlayacağımız gibi tamamen para kazanma amaçlı bir uygulama. Zaten kimse buna bakıp oh düşmeyecekmiş bineyim bari demez :)
  • Aynı zamanda EDWARD SNOWDEN'ın da belirttiği üzere IOS sisteminin altında çalışan gömülü gizli program ile tüm verileriniz NSA'ye o anki uçuş bilgileriniz ile birlikte aktarılır.Steve Jobs'un çocuklarına tüm Apple ürünlerini kullanımı yasaklaması da bir vakaadır.
  • Uygulamanın adı ne
  • SAÇMALIK !
  • Bu kadar saçma bir uygulama olamaz.

Uygulamanın amacının, uçağın düşme olasılığını hesaplayarak uçuş öncesi gerginliğini hafifletmek olduğu belirtiliyor.

Amerikan iş dünyası ve teknoloji sitesi Business Insider'ın haberine göre, uygulama aslında gerçek uçuş istatisklerine dayanarak uçağın düşme olasılığının ne kadar az olduğunu hesaplıyor ve böylece gergin yolcuları rahatlatıyor.

"Am I Going Down?" uygulamasına göre ortalama bir uçağın düşme olasılığı 9 milyonda bir olarak belirlenmiş.

Ancak, Telegraph gazetesine göre Cathay Pacific Hava Yolları ile Hong Kong - Los Angeles arasında uçuyorsanız ve uçağınız da Boeing 777 ise, düşme şansı 4 milyon 68 bin 434'te bire iniyor.

Düşme olasılığını hesaplamak için uçuş bilgilerinizi girip "Am I Going Down?"ı tıklıyorsunuz.

Hava yolu şirketini, uçağın modelini ve kalkış ve varış yerlerini de seçebiliyorsunuz.

Uygulama size o hava yolu şirketinin kaç yıldan beri ölmücül bir kaza geçirmediğini söyleyip aynı zamanda bir sonraki uçak kazasının ne zaman olabileceğini bile söylüyor.

Uygulamayı yapmak için 10 milyondan fazla uçuş güzergahı incelenmiş.

Uygulama şimdilik sadece iPhone'lara yüklenebiliyor. (cnntürk)

UÇAĞIN DÜŞME İHTİMALİ BÖYLE TAHMİN EDİLECEK

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (14)

Android Uygulaması ~ 4 yıl önce
Uçak kazasında ölecek kadar sansinsaniz yapacak bisi yok kasmayin :)

Yanıtla

Kalan karakter 1000
iPhone Uygulaması ~ 4 yıl önce
Programa yüklenen ham verileri Bir dizi veri-işlem aşamasından geçirip çeşitli filtrelerle işledikten sonra size kaba tabirle olasılık hesaplayan bir program ... Hala nerden bilecek ya da saçma diye beyinlerini çok yoran arkadaşlar:/ bırakın siz düşünmeyi.. Birileri sizin için düşünüp deli gibi milyonlarca veri girip ugraşmış..

Yanıtla

Kalan karakter 1000
iPhone Uygulaması ~ 4 yıl önce
Bu ne ya gerçekten Saçma

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Android Uygulaması ~ 4 yıl önce
Hayatımız programa döndü. Hacı bu program nerden bilicek ki düşüp düşmiyeceğini. Belki uçmadan önce bi şeyi arızalandı düştü yada havada aniden arızalandı nolucak. Programın adı kötüye çıkar.....

Yanıtla

Kalan karakter 1000
tebrikler ~ 4 yıl önce
cehalet boyle birsey iste matematik ve istatistik bilgisi ve anlayisi bu kadar adamin
MNG ~ 4 yıl önce
Bunu burdan alin . bak bunu burdan alın!!!
iPhone Uygulaması ~ 4 yıl önce
Uygulamanın paralı olmasından anlayacağımız gibi tamamen para kazanma amaçlı bir uygulama. Zaten kimse buna bakıp oh düşmeyecekmiş bineyim bari demez :)

Yanıtla

Kalan karakter 1000
... ~ 4 yıl önce
Aynı zamanda EDWARD SNOWDEN'ın da belirttiği üzere IOS sisteminin altında çalışan gömülü gizli program ile tüm verileriniz NSA'ye o anki uçuş bilgileriniz ile birlikte aktarılır.Steve Jobs'un çocuklarına tüm Apple ürünlerini kullanımı yasaklaması da bir vakaadır.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
vay arkadas ~ 4 yıl önce
yaa allaaa sen cok onemlisiniz ya nsa cia fbi pesinizde sizi kovalio alsin tum bilgilerimi neresine alabiliosa.....
vay arkadas ~ 4 yıl önce
simdi bu isimleri yazdin otomatik olarak seni takibe basladilar bugun yarin gelirler seni almaya
17:34 katiliyorum ~ 4 yıl önce
Yukarıdaki yorumcuya katılıyorum. Snowden'ın önceden nerede çalıştığına bir bakın ardından Apple kullanıcısı hele ki bir şirket yöneticiyseniz 2 kere düşünün.Sizler sıradan, ticari sırları olmayan kişiler olabilirsiniz ancak milyarlara hükmeden kişilerin elindeki böyle bir telefon saatli bombadan farksızdır;belki de bu yüzden ticari sırrı olmayan siz sıradan çalışanlar bu ticari sırların deşifre olması ile işsiz kalabilecek duruma düşebilirsiniz ya da genelkurmay başkanının telefonuna gelen yanlış bir mesajla kendinizi bir dünya savaşında bulabilirsiniz(Bkz.İlker Başbuğ'un anıları).Olayı babanızın olmayan Apple fabrikasını, fanatikçe(futbolun en çok sevilen spor olduğu ülkede her konuda fanatizm kaçınılmazdır) savunmak amaçlı sakın basite indirgemeyin.
iPhone Uygulaması ~ 4 yıl önce
Uygulamanın adı ne

Yanıtla

Kalan karakter 1000
baby ~ 4 yıl önce
SAÇMALIK !

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Çok saçma ~ 4 yıl önce
Bu kadar saçma bir uygulama olamaz.

Yanıtla

Kalan karakter 1000

Yorum Gönder

Kalan karakter 1000