28 Kasım 2023, Salı 15:36:31

Türk Hava Yolları 56 seferini iptal etti

Türk Hava Yolları, Meteorolojik Acil Durum Komitesi (MADKOM) kararı gereğince toplam 56 seferin iptal edildiği açıkladı.
  • Bunu eleştirecekseniz sizin kahvede oley oynayan güruhtan farkı yok. Hani “herkes maaşımızı biliyo diyip sinir olduklarınız” varya onlardan bahsediyorum. Ben de kabin memuruyum ben de haklarımın çoğunu alamıyorum. Ama evde hastam bekleyenim var. Kendimi değil onları düşünüyorum. Emniyet yoksa ben de yokum.
  • Şu altta yorum yazanların bizim sektörde olması gerçekten komik. Kaç tane bu kadar yoğun havalimanı var da dünyada bu kadar büyük bi metropolde bu kadar insan gücüyle yönetilen? Kuru cahiller gibi konuşmayın. Eleştirilmesi gereken şeyler evet alamadığımız haklar, yoğun çalışmamız haksız tebliğler ( tabi bunun genel nedeni kabul edenlerin bilgisizliği, bilip de kabul edenler yalaka zaten), ücretlerdeki iyileştirilememiş haklar vs. Ama eleştirilicek şey emniyeti ilgilendiren konu değil.
  • Kar kış gelince görecez daha sizi, 3 ay kapatalım alanı isterseniz hoş olmaz mı
  • İş bilmez occ nerede mustafa yavaşoğlu işi bilmeyenleri orurtursanız koltuğa böyle seferleri iptal ederler yönetmeye acizler
  • Buraya havalanı yaptıranlar ödesin zararları

Türk Hava Yolları, Meteorolojik Acil Durum Komitesi (MADKOM) kararı gereğince toplam 56 seferin iptal edildiği açıkladı.

Türk Hava Yolları (THY) 28 Kasım 2023'te İstanbul'da beklenen hava muhalefeti nedeniyle toplam 56 seferin iptal edildiğini duyurdu.

THY Basın Müşavirliği'nden yapılan açıklamada şu ifadeler kullanıldı:

"Değerli misafirlerimiz;

28.11.2023 (Bugün) tarihinde Madkom (Meteorolojik Acil Durum Komitesi) kararı uyarınca, İstanbul Havalimanı kalkışlı/varışlı seferlerimizde hava muhalefeti nedeniyle iptaller yapılmıştır.

İstanbul Havalimanı’nda 28 Kasım tarihli toplam 56 seferimiz iptal edilmiştir."

Türk Hava Yolları 56 seferini iptal etti

Yorumlar Tüm Yorumlar (6)

Komiksiniz 2 ~ 3 ay önce
Bunu eleştirecekseniz sizin kahvede oley oynayan güruhtan farkı yok. Hani “herkes maaşımızı biliyo diyip sinir olduklarınız” varya onlardan bahsediyorum. Ben de kabin memuruyum ben de haklarımın çoğunu alamıyorum. Ama evde hastam bekleyenim var. Kendimi değil onları düşünüyorum. Emniyet yoksa ben de yokum.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Komiksiniz ~ 3 ay önce
Şu altta yorum yazanların bizim sektörde olması gerçekten komik. Kaç tane bu kadar yoğun havalimanı var da dünyada bu kadar büyük bi metropolde bu kadar insan gücüyle yönetilen? Kuru cahiller gibi konuşmayın. Eleştirilmesi gereken şeyler evet alamadığımız haklar, yoğun çalışmamız haksız tebliğler ( tabi bunun genel nedeni kabul edenlerin bilgisizliği, bilip de kabul edenler yalaka zaten), ücretlerdeki iyileştirilememiş haklar vs. Ama eleştirilicek şey emniyeti ilgilendiren konu değil.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Km ~ 3 ay önce
Kar kış gelince görecez daha sizi, 3 ay kapatalım alanı isterseniz hoş olmaz mı

Yanıtla

Kalan karakter 1000
İş bilmez ~ 3 ay önce
İş bilmez occ nerede mustafa yavaşoğlu işi bilmeyenleri orurtursanız koltuğa böyle seferleri iptal ederler yönetmeye acizler

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Ohaaa hacı ~ 3 ay önce
Sen hangi yılda kaldın :)))))))
Hadi bakalım ~ 3 ay önce
Buraya havalanı yaptıranlar ödesin zararları

Yanıtla

Kalan karakter 1000

Yorum Gönder

Kalan karakter 1000