06 Haziran 2020, Cumartesi 12:19:31

THY'den uçuş iptalleri hakkında duyuru

Türk Hava Yolları, Covid-19 salgını için uygulanan tedbirler nedeniyle yaşanan uçuş iptalleri hakkında duyuru yaptı. Bilet değişim işlemlerinin ücretsiz olarak gerçekleştirilebileceği ifade edildi.
  • Hırvatistan ne zaman başlıyor
  • ya endonezya ucuslar 10 gözüküyordu şimdi ise 1 temmuz gözüküyor. artık daraldım yemin ederim
  • Bos anlamsiz savunma yapmayin. Thy nin ucamadigi yere baska ucuslar yapiliyor.
  • Insanlar yasadiklarini anlatiyor
  • 26 martta 3 tane biletim iptal edildi %90 para idaesi yapılacaktı 3 ay oldu niye daha ödenmedi enson dayanamicam Mahkemeye vercem hepinizi
  • Nezaman net bir bilgi alabileceyiz?
  • Şimdi afrika sudanda aynı gün 2 tane tahliye uçuşu oldu burda iş yapan ben ve 34 çalışanım zerre haberi olmadan bu uçuşlar gerçekleşti bu tahliyenin masıl ne zaman ve hangi organizeyle gerçekleşeceği niçin insanlara dıyurulmadı bir tane yetkili bu tahliyelerle ilgili gerek sosyal medyada gerek yazılı basında gerek görsel basında bana bitane duyuru belgeleyemez bu nasıl bi tahliye sessiz sedasız ve o gün bu gündür biz hala burdayız hakkımızı helal etmiyoruz bu tahliyeyi bu denli gizlilik içinde gerçekleştirenlerden aaygılarımla
  • Bu haziran10da uçuş vardı ne olacak bu sitede uçuş görünmüyor müşteri hizmetleri var diyor kime inanacagimizi sasirduk
  • Yorumlara bak yorumlara. Hemen herşeyde güzel ülkemi suçlayın sizler. Bu ne ya. Almanya da herşey bilimin gölgesinde yapılıyormuş. Orda yaşa o zaman. Niye geliyon ki buraya. Azıcık destek olun ya. Azıcık şu ülkeyi Sevin yaa.
  • Danimarka isveçe uçuş başlıyor mu ? 15 haziranda uçabilecek miyiz ?

Türk Hava Yolları, Covid-19 salgını için uygulanan tedbirler nedeniyle yaşanan uçuş iptalleri hakkında duyuru yaptı. Bilet değişim işlemlerinin ücretsiz olarak gerçekleştirilebileceği ifade edildi.

THY'nin sosyal medya hesapları üzerinden yaptığı duyuru şu şekilde:

"Sayın Yolcularımızın Dikkatine,

Ülkelerin uluslararası seyahat kısıtlamalarındaki anlık değişiklikler pandemi öncesi planlanmış seferlerin güncel durumda gerçekleştirilememesine ve uçuş planlamalarımızda zorunlu olarak son dakika değişikliklerine veya uçuş iptallerine sebebiyet vermektedir.

Değişiklik veya iptali gerçekleşen uçuşlarla ilgili bilgilendirmeler iletişim kanallarımızdan ve SMS yoluyla yapılacak olup yeni planlamalar en kısa sürede açıklanacaktır.

Bilet değişim işlemlerinizi ücretsiz olarak web sitemiz, mobil uygulamamız ve çağrı merkezimiz aracılığıyla gerçekleştirebilirsiniz.

Saygılarımızla,"

TÜRK HAVA YOLLARI

THY'den uçuş iptalleri hakkında duyuru

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (89)

Zekeriya ~ 1 ay önce
Hırvatistan ne zaman başlıyor

Yanıtla

Kalan karakter 1000
naci ~ 1 ay önce
ya endonezya ucuslar 10 gözüküyordu şimdi ise 1 temmuz gözüküyor. artık daraldım yemin ederim

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Yorum ~ 1 ay önce
Bos anlamsiz savunma yapmayin. Thy nin ucamadigi yere baska ucuslar yapiliyor.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Yorum ~ 1 ay önce
Insanlar yasadiklarini anlatiyor

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Erkan ~ 1 ay önce
26 martta 3 tane biletim iptal edildi %90 para idaesi yapılacaktı 3 ay oldu niye daha ödenmedi enson dayanamicam Mahkemeye vercem hepinizi

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Levent Yılmaz ~ 1 ay önce
Uçuşlar başladıktan 60 gün sonra iade yapıyorlar, parayı alırken anında, geri verirken 60 gün
Dayi ~ 1 ay önce
Nezaman net bir bilgi alabileceyiz?

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Erdal ~ 1 ay önce
Şimdi afrika sudanda aynı gün 2 tane tahliye uçuşu oldu burda iş yapan ben ve 34 çalışanım zerre haberi olmadan bu uçuşlar gerçekleşti bu tahliyenin masıl ne zaman ve hangi organizeyle gerçekleşeceği niçin insanlara dıyurulmadı bir tane yetkili bu tahliyelerle ilgili gerek sosyal medyada gerek yazılı basında gerek görsel basında bana bitane duyuru belgeleyemez bu nasıl bi tahliye sessiz sedasız ve o gün bu gündür biz hala burdayız hakkımızı helal etmiyoruz bu tahliyeyi bu denli gizlilik içinde gerçekleştirenlerden aaygılarımla

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Magdur ~ 1 ay önce
Ayni durum ingiltere icinde gecerli. Thy biletleri degistirip iptal etmeyi ustune duseni yapmak saniyor. Hindistan vatandaslari icin ingiltere her hafta tahliye ucagi kaldirdi.vatandaslarina surekli email ile bilgilendirmeler geldi. Thy surekli iptal (4 kere biz yasadik hala bekliyoruz)yapiyor.konsolosluk web sitesini ziyaret edin diyor baska hicbirsey yok. Hicbir magduriyet kimsenin umrunda degil.
Ali ~ 1 ay önce
Bu haziran10da uçuş vardı ne olacak bu sitede uçuş görünmüyor müşteri hizmetleri var diyor kime inanacagimizi sasirduk

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Kaan ~ 1 ay önce
Benimde 10 haziran london Gatwick-Bodrum ucusum vardi ama 5 ucustan 5 gun once nedenini belirtmeden iptal ettiler . bileti almadan once musteri hizmetlerini aradim ucus hakkinda bilgi aldim ucusun aktif oldugunu ve sorun olmadigini soylediler : )
Bludanger ~ 1 ay önce
Yorumlara bak yorumlara. Hemen herşeyde güzel ülkemi suçlayın sizler. Bu ne ya. Almanya da herşey bilimin gölgesinde yapılıyormuş. Orda yaşa o zaman. Niye geliyon ki buraya. Azıcık destek olun ya. Azıcık şu ülkeyi Sevin yaa.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Cetin ~ 1 ay önce
Hiç şüphen olmasın hepimiz ülkemizi çok seviyoruz... Sadece yönetim yaptığını sanan insanları ve iktidarı sevmiyoruz...
Hasan ÖZER ~ 1 ay önce
THY aylardır olmayan uçuşlara bilet satıyor ve para iadesi de yapmıyor haberin var mı? Boş laklak ile ülke sevgisi olmaz. THY nin dünyadaki imajını bu derece düşürenler asıl ülke düşmanlarıdır. Kimsenin ülkesi ile sorunu yok. Sorun ülkeyi kötü yönetenlerle...
Mustafa ~ 1 ay önce
Tuzun kuru konuşup durursun, çık bakalım ailenden uzakta 3 ay boyunca yurtdışında kal, işin yok, paran yok, kalacak yerin yok, kalkmışsın bana trollük yapıyosun burda. Ülkeyi tek seven sizmisiniz birader. Hem ne alakası var bunun ülkeyi sevip sevmemekle. Boş boş konuşuyorsun.
Kocausta ~ 1 ay önce
Türkiye babanın malı mı? Sen kendi işine bak!
Zafer ~ 30 gün önce
Senin be kadar destek olduğuna bağlı.Kim daha çok destek oluyor varmısın Her şeyi konuşalım.
Kuzeye ~ 1 ay önce
Danimarka isveçe uçuş başlıyor mu ? 15 haziranda uçabilecek miyiz ?

Yanıtla