24 Mart 2020, Salı 20:46:03

THY’den personele İŞKUR teşviği duyurusu

Türk Hava Yolları Yönetimi yaşanan Covid-19 pandemisi nedeniyle alınacak tedbirleri personelle paylaşmaya devam ediyor.
  • Fakirâh fakirah üçz bücuhk
  • thy ozel 657ye mi tabiisin tek hareketinde kapiya koyarlar adami ozel sektor zordur rekabet ister is garantisi isteyen kpssye hazirlansin
  • Km arkadaşların bu ara çok boş vakitleri var sanırım yorumlara bakılırsa bizi havacılık sendikasından ayırıp metal koluna bağladılar niye daha fazla vergi kesintisi yapabilmek için o kıyaslamalara girerseniz siz zararlı çıkarsınız
  • Bu sıkıntılı dönemi atlatmak için, onun bunun hakkını yiyerek parti torpili ile sözüm ona müdürlerin maaşlarını kesin. Yada en güzeli işten atın zaten sirkete bir faydaları yok. Yüzlerce müdür var. En az 15 bin alsalar...iyi tasarruf olur. Bence bunu düşünün.
  • Çalisaniyim verdikleri 3bin,maasin yarısı icraya gidiyor geriside ev kirası elk dogalgaz bakkal,maaşı aldığımdan bir gun sonra cebimde 50 yada 100 tl kaliyor.her ay nasıl geçinecem diye düşünüyorum,ama rabbim hic ac bırakmıyor.simdide isten atsalar yada kesinti olsa yada ne bileyim birşey olsa,ne yapacam onu düşünüyorum.kiyida köşede biriktirdigim tek kuruş yok,zaten kalmıyorki,ALLAH yardımcımız olsun.gecim çok zor çok,hergun binlerce insan ölüyor,uc günlük dünya için burda birbirinizi kiripta üzmeyin.laf atmayın,kim ne alıyorsa alsin helâli hoş olsun,kimsenin maaşına bakıpta laf soylemeyin.eger bir adaletsizlik düşünüyorsanız düşünmekle kalin.cunku adaleti ALLAH sağlıyor.en büyük komutan en büyük padişah en büyük hükümdar,yerlerin göğün ve butun kainatin tek sahibi.ortagi yok,hesap vereceği hic kimse yok.adalette kendisi,hukum verende kendisi.evine iki kurus para götürüyorsan ekmegini alabiliyorsan şükür et.afrikada somalide arakanda her gün açlıktan olen yüzlerce insan var.oysa dünya çok büyük herkesede yeter,vesselam...
  • Öncelikle müjde. Bu ay ikramiye yatacak. Sonrasında üç ay için kısa çalışma ilan edilir ise de durum şöyle maaşının yarısını TK dan alacaksın üstüne alamadığın tutar karşılığında işkur asgari ucret*1.5 katı yatıracak yani son aldığın maaşın yarısi + 4000 TL maaş alacaksın. Sonuç olarak çok bir kayıp yok sakin olun. Havacı yer kavgasına tutusmayin birlik olun. Mesela birlik olup bu dönemde sendika aidatlarını kaldirtin personelin rahat etmediği yerde sendika agalarina rahat yok. Musluğu kapatma vaktidir.
  • Eyy Abdullah tamam bu başvuruyu ihtiyaten gerekli gördünüz yaptınız. Personeli neden huzursuz edip, yanlış algıya sebep olacak şekilde duyuru yapıyorsun. Personel nezdinde İlker beyi hedefe koyuyorsun. Maksadın nedir? Nereye varmak istiyorsun?
  • Her şey kontrol altında merak etmeyin. Kimse işsiz kalmayacak.
  • Sizleri boyle panik ve stresli gormek cok duygulandirdi beni,benim su anki durumumumu sizlerde goruyorum, bu mutlulugu sizinde tatmaniz Adil ve Yuce Allahin takdiridir,bu daha iyi gununuz,avrupa en azindan size soyle 2 yil ayak bastirmayacak,ciftetelli oynayin durun orda.
  • Ta 2018 de başvurdum. 1 seneden fazla beklettiler eğitimi üç ay yaptılar İŞKUR üzerinden harçlık verdiler. O kadar bekle bir de bu virüs çıktı. Daha 1 tam maaş bile alamadık yine İŞKUR muhabbeti. Dünya kadar para harcadım karşılığında daha yüzde 10 unu bile almadım. THY DEN PARA ALMAK İSRAİL DEN TOPRAK ALMAKTAN DAHA ZOR!

Türk Hava Yolları Yönetimi yaşanan Covid-19 pandemisi nedeniyle alınacak tedbirleri personelle paylaşmaya devam ediyor.

THY Endüstriyel İlişkiler ve Ücret Müdürlüğü tarafından gönderilen yazıda, personele İŞKUR teşviğiyle alakalı duyuru yapıldı.

İşte personele gönderilen o yazı:
 
"Çin Halk Cumhuriyeti’nin Vuhan kentinde ortaya çıkan ve birçok ülkede tesirini gösteren yeni tip Koronavirüsün (Covid-19) etkileri dikkate alınarak "dışsal etkilerden kaynaklanan dönemsel durumlardan ileri gelen zorlayıcı sebep" kapsamında Türk Hava Yolları A.O. bünyesinde tüm işyerlerimizde 01.04.2020-30.06.2020 tarihleri arasında kısa çalışma uygulaması zarureti hasıl olmuştur. Bu duruma ilişkin İŞKUR’a kısa çalışma başvurusu yapacağımızı ve başvurumuzun uygunluk tespitinin sonuçlarını bilahare tarafınızla paylaşacağımızı bilgilerinize arz ederiz.
 
Ortaklığımızca alınan tedbirler kapsamında personelimizin evden uzaktan çalışma yapıyor olması nedeniyle ıslak imzalı hali bilahare tarafınızla paylaşılacaktır.
 
Saygılarımızla."

THY’den personele İŞKUR teşviği duyurusu

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (202)

Kabin C.T. ~ 5 gün önce
Fakirâh fakirah üçz bücuhk

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Proje yoneticisi ~ 6 gün önce
thy ozel 657ye mi tabiisin tek hareketinde kapiya koyarlar adami ozel sektor zordur rekabet ister is garantisi isteyen kpssye hazirlansin

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Aircraft maintenance engineer ~ 6 gün önce
Km arkadaşların bu ara çok boş vakitleri var sanırım yorumlara bakılırsa bizi havacılık sendikasından ayırıp metal koluna bağladılar niye daha fazla vergi kesintisi yapabilmek için o kıyaslamalara girerseniz siz zararlı çıkarsınız

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Çözüm ~ 6 gün önce
Bu sıkıntılı dönemi atlatmak için, onun bunun hakkını yiyerek parti torpili ile sözüm ona müdürlerin maaşlarını kesin. Yada en güzeli işten atın zaten sirkete bir faydaları yok. Yüzlerce müdür var. En az 15 bin alsalar...iyi tasarruf olur. Bence bunu düşünün.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Mehmet arslan ~ 6 gün önce
Aynı bölümdeki Personeli ve müdürleri 15 er gün izne yollayın hangi md veya personel olmasada iş gayet düzgün gidiyorsa o fazlalıkları çıkarın .Diğerleri zaten işe yarayan personeldir.
Tgs ~ 6 gün önce
Çalisaniyim verdikleri 3bin,maasin yarısı icraya gidiyor geriside ev kirası elk dogalgaz bakkal,maaşı aldığımdan bir gun sonra cebimde 50 yada 100 tl kaliyor.her ay nasıl geçinecem diye düşünüyorum,ama rabbim hic ac bırakmıyor.simdide isten atsalar yada kesinti olsa yada ne bileyim birşey olsa,ne yapacam onu düşünüyorum.kiyida köşede biriktirdigim tek kuruş yok,zaten kalmıyorki,ALLAH yardımcımız olsun.gecim çok zor çok,hergun binlerce insan ölüyor,uc günlük dünya için burda birbirinizi kiripta üzmeyin.laf atmayın,kim ne alıyorsa alsin helâli hoş olsun,kimsenin maaşına bakıpta laf soylemeyin.eger bir adaletsizlik düşünüyorsanız düşünmekle kalin.cunku adaleti ALLAH sağlıyor.en büyük komutan en büyük padişah en büyük hükümdar,yerlerin göğün ve butun kainatin tek sahibi.ortagi yok,hesap vereceği hic kimse yok.adalette kendisi,hukum verende kendisi.evine iki kurus para götürüyorsan ekmegini alabiliyorsan şükür et.afrikada somalide arakanda her gün açlıktan olen yüzlerce insan var.oysa dünya çok büyük herkesede yeter,vesselam...

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Müjde ~ 6 gün önce
Öncelikle müjde. Bu ay ikramiye yatacak. Sonrasında üç ay için kısa çalışma ilan edilir ise de durum şöyle maaşının yarısını TK dan alacaksın üstüne alamadığın tutar karşılığında işkur asgari ucret*1.5 katı yatıracak yani son aldığın maaşın yarısi + 4000 TL maaş alacaksın. Sonuç olarak çok bir kayıp yok sakin olun. Havacı yer kavgasına tutusmayin birlik olun. Mesela birlik olup bu dönemde sendika aidatlarını kaldirtin personelin rahat etmediği yerde sendika agalarina rahat yok. Musluğu kapatma vaktidir.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Adalet ~ 6 gün önce
Nisan ayinda ikramiyelerin yapacağından eminmisin bu kadar net yazmışsınız dogrumu acaba
algi ~ 6 gün önce
algi yapmanin bir karsiligi var mi dostum? bu sirket birkac ay once kar acikladi, hemen maas dusmesi nedir? sigorta haklarin ne olacak?
güzel yaklaşım ~ 3 gün önce
Olay ikramiyenin yatması değil galiba müjde arkadaşımız herkese bir nefes aldırtmış anlıkta olsa biraz rahatlayın demiş.Rahatlayın beyler bayanlar lütfen sakin olalım nasıl olsa kendimizi de yesek bu sistemde değişiklik şuan olmaz önümüzdeki haftalarda ki durum her şeyi belirleyecektir.
mert ~ 1 gün önce
tamamen asılsız bir bilgi. üç ay (nisan-mayıs-haziran) maaşımızın tamamını işkurdan alırız.yaklaşık 1/3 maaş alır herkes.
Employee ~ 6 gün önce
Eyy Abdullah tamam bu başvuruyu ihtiyaten gerekli gördünüz yaptınız. Personeli neden huzursuz edip, yanlış algıya sebep olacak şekilde duyuru yapıyorsun. Personel nezdinde İlker beyi hedefe koyuyorsun. Maksadın nedir? Nereye varmak istiyorsun?

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Ücret Müdürüne ~ 6 gün önce
Bu açıklamayı neden yapma ihtiyacı hissettiniz. Bir çalışan olarak tamam mesajı aldım. Ne yapmam gerektiğini de söylermisiniz.
Duyuru yapılmamış ki ~ 5 gün önce
Arkadaşlar, bu mail bana gelmedi. Sorduğum hiç bir arkadaşıma da gitmemiş. Olsa olsa sendikaya filan gitmiştir. Başvuru yapılacağını söylüyor yazıda. Başvurulmuş ve sonuç alınmış bir şey yok ki. Dolayısıyla sonucu alınmamış bir başvuruyu personele tebliğ etmezler. Tis veya başka herhangi bir konuda dedikodular haricinde resmî bir kanaldan, ilgili konu sonuçlanmadan herhangi bir duyuru aldık mı? Hayır. Bu da öyle bir şey.
Aydın ~ 6 gün önce
Her şey kontrol altında merak etmeyin. Kimse işsiz kalmayacak.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Issiz ~ 6 gün önce
Sizleri boyle panik ve stresli gormek cok duygulandirdi beni,benim su anki durumumumu sizlerde goruyorum, bu mutlulugu sizinde tatmaniz Adil ve Yuce Allahin takdiridir,bu daha iyi gununuz,avrupa en azindan size soyle 2 yil ayak bastirmayacak,ciftetelli oynayin durun orda.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Neden bu kadar panik oldunuz? ~ 6 gün önce
Yıllarca yok cıft maas yok yıl sonu vs aldınız. Hıc mı kenara kotü gün ıcın 3-5 bırsey koymadınız? Hem ucmak ıstemıyorsunuz hem de taam maas yatsın ıstıyorsunuz? Charter arkadaslarınız her kıs sezonu bunu yasıyor.. sizin hıcbır farkısınız yok. Gırenlerde nasıl girdi biliyoruz.. begenmıyorsan cık gıt dısarda bisuru ışşiz var donanımlı. Bı sessiz kalın bekleyın aclıktan kimse olmuyor. Yok müdüre laf soyle yonetıcıye laf soyle.. o pozısyona geldıyse alıcak tabı o paraları.. hakmetsede sız kabincıler gibi dısarda ki mühendısten nasıl fazla kazanıyorsan. Su kuru gurultuyu de kalıbımı basarım ki tk da ki gecmısı charter cılar olmayanlardır. Cunku onlar yıllar az maaşa ötekelestirmenin ne demek oldugunu ıyı bilirler.
YENİ PERSONEL ~ 6 gün önce
Ta 2018 de başvurdum. 1 seneden fazla beklettiler eğitimi üç ay yaptılar İŞKUR üzerinden harçlık verdiler. O kadar bekle bir de bu virüs çıktı. Daha 1 tam maaş bile alamadık yine İŞKUR muhabbeti. Dünya kadar para harcadım karşılığında daha yüzde 10 unu bile almadım. THY DEN PARA ALMAK İSRAİL DEN TOPRAK ALMAKTAN DAHA ZOR!

Yanıtla