14 Mart 2022, Pazartesi 20:05:29

THY'de yeni atama

Türk Hava Yolları (THY) İcra Komitesi aldığı kararla yeni bir atama gerçekleştirdi.
  • Tk dan gitmesi gerekn ilk adam Eksidir
  • Sayın Ozan Belge ile geçmişte tanışma fırsatım olmuştu. Kendisi son derece işine hakim bilgili birisidir. Herseyden önemlisi efendi ve çözüm odaklı birisidir. Ben bu haberi okumaktan mutluyum çünkü sektörün işini bilen insanlara ihtiyacı var. Thy cargo ve sektörümüzün için hayırlı olsun .. Sayın Ozan Belge hayırlı olsun Allah utandırmasın.
  • yeni görevden almalar loading... UP'tan rozetler dağıtan biri vardı gitti, şimdi yine birileri mavi boncuk dağıtıyor.
  • Gelir yonetiminin isleyisini felc etti...su an tek basina bakilamayacak sayida hatta bakan mudurler var...kendi ayagina sıktı...sirkette bazi yerlere dokunulmamali..ustten yaptim oldular anca husran getirir..
  • Ozan Belge daha önce aynı birimde görev almış, uzun yıllar yurtdışı Satış teşkilatında çalışmış en son görevi Ortadoğu Satış Müdürüdür, işini bilen birisi tebrik ederim hayırlı olsun
  • Desenize TK da hala kazan kaynamaya devam ediyor.
  • Teftiş imamınında görevden alınacağı doğru mu? Genel Kuruldan sonra düğmeye basılıyormuş.
  • Thy kargo'da kripto fetocular hala cirit atıyor hepsinin cv'leri,geçmişleri,torpilleri belli ama birileri nasılsa ve niyeyse bunları koruyor hepsi işlerinin,makamlarının başında!
  • TK için AFO büyük kayıp oldu.
  • İlker Aycı'nın adamı liyakatsız Özel Büro müdürü ve onun işe gelmeden evden fazla mesai yazan açık öğretim mezunu şefleri ne zaman görevden alınacak. Bu özel büro müdürlüğü Ahmet Başkan gibi dürüst ve vizyoner başkana yakışmıyor. İlker Aycı'nın adamları bunlar

Türk Hava Yolları (THY) İcra Komitesi aldığı kararla yeni bir atama gerçekleştirdi.

THY İcra komitesi, bugün aldığı karar ile Kargo Satış Müdürü olarak Ozan Belge'nin atandığını duyurdu.

THY'de yeni atama

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (20)

Ilk Adam ~ 5 ay önce
Tk dan gitmesi gerekn ilk adam Eksidir

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Turkıyem ~ 5 ay önce
Sayın Ozan Belge ile geçmişte tanışma fırsatım olmuştu. Kendisi son derece işine hakim bilgili birisidir. Herseyden önemlisi efendi ve çözüm odaklı birisidir. Ben bu haberi okumaktan mutluyum çünkü sektörün işini bilen insanlara ihtiyacı var. Thy cargo ve sektörümüzün için hayırlı olsun .. Sayın Ozan Belge hayırlı olsun Allah utandırmasın.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
loading ~ 5 ay önce
yeni görevden almalar loading... UP'tan rozetler dağıtan biri vardı gitti, şimdi yine birileri mavi boncuk dağıtıyor.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Isin asli ~ 5 ay önce
Arkadasim isin aslini bilip bilmeden yorum yapmayin,onceki Turkiye Satis muduru ozel sektore cok iyi rakamlara transfer oldu,Ozan da isini cok iyi vilen biridir, cok dogru secim, kendi liyakatsizliginizla karistirmayin
Bolat mudurlukleri azaltiyim derken ~ 5 ay önce
Gelir yonetiminin isleyisini felc etti...su an tek basina bakilamayacak sayida hatta bakan mudurler var...kendi ayagina sıktı...sirkette bazi yerlere dokunulmamali..ustten yaptim oldular anca husran getirir..

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Satış ~ 5 ay önce
Ozan Belge daha önce aynı birimde görev almış, uzun yıllar yurtdışı Satış teşkilatında çalışmış en son görevi Ortadoğu Satış Müdürüdür, işini bilen birisi tebrik ederim hayırlı olsun

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Satış yazana ~ 5 ay önce
Kendi kendini övüyorsun bu çok belli de torpilli yani kul hakkı yemiş biri olduğunu herkes biliyor ozan efendi...
ÇLŞ ~ 5 ay önce
Desenize TK da hala kazan kaynamaya devam ediyor.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
İK ~ 5 ay önce
Teftiş imamınında görevden alınacağı doğru mu? Genel Kuruldan sonra düğmeye basılıyormuş.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Tk kargo ~ 5 ay önce
Thy kargo'da kripto fetocular hala cirit atıyor hepsinin cv'leri,geçmişleri,torpilleri belli ama birileri nasılsa ve niyeyse bunları koruyor hepsi işlerinin,makamlarının başında!

Yanıtla

Kalan karakter 1000
5m ~ 5 ay önce
TK için AFO büyük kayıp oldu.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Afo ~ 5 ay önce
Ne yapıyodu ki ? Kayıp olsun
Özel Büro ~ 5 ay önce
İlker Aycı'nın adamı liyakatsız Özel Büro müdürü ve onun işe gelmeden evden fazla mesai yazan açık öğretim mezunu şefleri ne zaman görevden alınacak. Bu özel büro müdürlüğü Ahmet Başkan gibi dürüst ve vizyoner başkana yakışmıyor. İlker Aycı'nın adamları bunlar

Yanıtla