25 Haziran 2020, Perşembe 11:06:05

THY uçuş ekiplerini 15 gün ücretsiz izne çıkaracak

Yeni tip koronavirüs tedbirleri kapsamında çalışma düzenini yeniden planlayan Türk Hava Yolları, uçuş ekipleri için Temmuz ayında 15 günlük ücretsiz izin düzenlemesi yapacak.
  • Emirates 20,000 kabin personelinden 5,000 tanesini haziran ayında işten çıkardı. Haziran ayı başına kadar personeline sürekli bir şekilde "KİMSE İŞTEN ÇIKARILMAYACAK" dedi. Bu senaryo bir yerden tanıdık geliyor mu gençler?
  • Şuanda tek yoğun çalışan TURKİSH CARGO personeli sırtlarından ter çıkıyor
  • Aldığım maaş 5.5 bin TL. Şimdi %50 diye taş çatlasın 2750 para verilecek. Neler yasayacagimizi bir Allah biliyor. Haciz mi gelecek, gidip 300 lira kira verip bodrum katlarina mi tasinacagiz. Müdürler, başkanlar için hava hoş. 30-40 binlik maaşları 20 binlere düşecek. "biz üzerimize düşeni yaptık" diyecekler. Ama biz "üzerimize düzenden" sağ çıkabilecek miyiz bakalım...
  • En çok da yeni FO'lara üzülüyorum. Cebi biraz para görünce paralaları arabalara, leylara bastılar. Şimdi çağırın leylaları geri isteyin paraları...
  • Şirkete yönetim dersi veren çok garip yorumlar var. Bir çoğu har vurup harman savurarak ev ekonomisini dahi yönetememiş. Lükse boğulmuş ve şirkete ders veriyor.4.5milyar tl ilk çeyrek zararı var. 60bin çalışan, yapılan uçak yatırımları ve büyüyen bir sektör bir anda alaşağı oluyor. Şirket yoktan para mı var etsin? Ne yapsın? Yolcu var da thy mi uçmadı? Başınızı önünüze koyun nasıl tasarruf ederim ve ailemi geçindiririm diye düşünün arkadaşlar. Artık su kesildi. Ekmek aslanın ağzında... Dünya'nın ve Türkiye'nin gerçeklerine dönün.
  • Ver tazminatımı çıkayımcılar, şu an kıdemin kaldırılıyor olduğundan haberiniz yok herhalde. 1 ocak 2021 itibariyle çıkartılan kimse kıdem alamayacak, bunu eylül ayına çekmek istiyor sadece hükümet, bilin istedim. Hiç mi takip etmiyorsunuz haberleri.
  • Kaçınılmaz ve korkulan sona mı yaklaşıyoruz yoksa? LH şu ana kadar maasların tamamına yakınını ödedi. Birkaç gün öncesine kadarda kurtarma planı onaylandı. Peki aynı şeyi başlangıç tk yapabildimi? Tk batacak olursa devlet kurtarma planı açıklayabilecek mi? Açıklamadığ durumda ne yapabileceğiz ayrıca? Sıkıysa muhalif bir tek ses çıksın bakalım. Animallah kellemizi alırlar. Hepimizin Allah yardımcısı olsun ne diyeyim.
  • Hayırlı işler bol güneşler. Air Japan’de biz rahatız. Bilgisine ve tecrübesine güvenen arkadaşları bekleriz.
  • pilotluga pilot olan basvurup yapabiliyor da kabin calisaninin benim hakkim diye aglamasi nedir arkadas ya? Odtü var CV mizde biz ek mesaimizin ücretini alamıyoruz,alabilirsek de kapıönüne konuyoruz. Olmayan ingilizceleri ve bilmiyorum ama parlak olmayan uni egitimleriyle bunlar 8bin aliyor diye duymustum,kabin amir maaslarini da buradan ögrendim. Ne diyeyim bunca zaman aldiklariniz icin torpillerinize sukredin. (hakkıyla gireni,vasıflıyı tenzih ederim 'varsa')
  • Bakın bizim sektörde oldu havacılıktada olur.Yorumları okudum bir çoğunuz pilotlara maaşlarından dolayı tepki göstermiş hatta birçoğunuz örnek olarak mühendisleri göstermişsiniz.Türkiyede ODTÜ Boğaziçi mezunu bir mühendis 15-20 den a kazanmaz .Malesef iyi mühendislerimizin tamamını Hollanda savunma şirketleri aldı geçen sene .İnsanlar 10-20 gruplar halinde gittiler yazık.Şimdi işler düzelir tüm iyi pilotlarınkaybederiz.

Yeni tip koronavirüs tedbirleri kapsamında çalışma düzenini yeniden planlayan Türk Hava Yolları, uçuş ekipleri için Temmuz ayında 15 günlük ücretsiz izin düzenlemesi yapacak.

THY yönetimi tarafından alınan karar doğrultusunda ücretsiz izinlerle ilgili çalışma yapıldı. Temmuz ayının ilk 15 veya son 15 gününde blok olacak şekilde planlama gerçekleştirilecek. Yeni çalışma programı kısa süre içinde tamamlanarak Temmuz ayı programına yansıtılacak.

Türk Hava Yolları tarafından personele gönderilen açıklama şu şekilde:

“Tarafımıza Temmuz ayında tüm ekiplere 15 gün ücretsiz izin planlaması yapılacağı belirtilmiştir. Bu nedenle optimum uçuş planlaması için ekiplere yapacağınız meşguliyet atamaları, ekiplere hali hazırda bulunan meşguliyetlere yakın ve blok 15 gün ücretsiz için planlanmasına engel olmayacak şekilde olmalıdır”



©AirportHaber.com

THY uçuş ekiplerini 15 gün ücretsiz izne çıkaracak

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (489)

KM2 ~ 2 gün önce
Emirates 20,000 kabin personelinden 5,000 tanesini haziran ayında işten çıkardı. Haziran ayı başına kadar personeline sürekli bir şekilde "KİMSE İŞTEN ÇIKARILMAYACAK" dedi. Bu senaryo bir yerden tanıdık geliyor mu gençler?

Yanıtla

Kalan karakter 1000
THY PERSONELİ ~ 3 gün önce
Şuanda tek yoğun çalışan TURKİSH CARGO personeli sırtlarından ter çıkıyor

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Oof of... ~ 7 gün önce
Aldığım maaş 5.5 bin TL. Şimdi %50 diye taş çatlasın 2750 para verilecek. Neler yasayacagimizi bir Allah biliyor. Haciz mi gelecek, gidip 300 lira kira verip bodrum katlarina mi tasinacagiz. Müdürler, başkanlar için hava hoş. 30-40 binlik maaşları 20 binlere düşecek. "biz üzerimize düşeni yaptık" diyecekler. Ama biz "üzerimize düzenden" sağ çıkabilecek miyiz bakalım...

Yanıtla

Kalan karakter 1000
O öyle değil ~ 7 gün önce
Tisbe göre sahip olduğun baz maaşın yarısını alacaksın. + Uçuş tazminatının tamamı. 8-9 bini bulur. Merak etme
Uçuş tazminatı ~ 7 gün önce
Yarım maaş +uçuş tazminatı tamamımı?15 gün ücretsiz izin ve uçuş tazm tamamı..komiksin herhalde
Liyakatsız kişiler... ~ 4 gün önce
Sorunun asıl kaynağı şunun bunun yakını işe girebilir mi diye ilgili okullar yanında farklı eğitimli genelde acıköğretim mezunlarını istihdam edebilmek için hala inadla bunca havacılık okulu mühendisliği varken farklı yerden adam alınıyor. ODTÜ havacılık mühendisliği yıllardır var 3-5 kişi dışında şirkette bulamazsınız. İnsanlar sinmiş adaletsizliği kabullenip çaresizce başka yollara bakıyor. 5 yıllık sivil havacılık üniversite liseden farksız daha da kötü gözlerinde.. İtaat istiyorlar belki, bilmeyenden beklenir boyun bükmek! Uzman Kadrosuna bile almıyorlar, çünkü o kadrolar kimler için bilinmez. Vardır adaleti her seyin, 40 yaşına gelmemiş yemekten göbeklenmiş liseli şef yapılıp üniversitelilerin başına vermek haz veriyor onlara belki.. Bir de sonradan dışardan lise üstü eğitim ne olursa hemen müdür yaparlar... Bunlar onuru olan, bilgisi olana batar, yoksa salla bası maası al hesabında olanlar için sorun değil... Bırakın da işi ehli yapsın, sonradan bu kadar kırıp döküp masrafla biraz bir şeyler öğrenenler tarafından değil...
İpsiz sapsız kazanova ~ 7 gün önce
En çok da yeni FO'lara üzülüyorum. Cebi biraz para görünce paralaları arabalara, leylara bastılar. Şimdi çağırın leylaları geri isteyin paraları...

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Yönetim dersi önce sizlere ~ 7 gün önce
Şirkete yönetim dersi veren çok garip yorumlar var. Bir çoğu har vurup harman savurarak ev ekonomisini dahi yönetememiş. Lükse boğulmuş ve şirkete ders veriyor.4.5milyar tl ilk çeyrek zararı var. 60bin çalışan, yapılan uçak yatırımları ve büyüyen bir sektör bir anda alaşağı oluyor. Şirket yoktan para mı var etsin? Ne yapsın? Yolcu var da thy mi uçmadı? Başınızı önünüze koyun nasıl tasarruf ederim ve ailemi geçindiririm diye düşünün arkadaşlar. Artık su kesildi. Ekmek aslanın ağzında... Dünya'nın ve Türkiye'nin gerçeklerine dönün.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
KIDEM TAZM ~ 7 gün önce
Ver tazminatımı çıkayımcılar, şu an kıdemin kaldırılıyor olduğundan haberiniz yok herhalde. 1 ocak 2021 itibariyle çıkartılan kimse kıdem alamayacak, bunu eylül ayına çekmek istiyor sadece hükümet, bilin istedim. Hiç mi takip etmiyorsunuz haberleri.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Cahillik yapma ~ 7 gün önce
Kazanılan haklara dokunulmayacak. Yani yasanın yürürlüğe girdiği tarih itibariyle geçerli olacak kanun.
B ~ 7 gün önce
Naparsin asil kendi bihaber herseyden. Yazik bisey bildigini zannediyor abisi
One Crew ~ 7 gün önce
Kaçınılmaz ve korkulan sona mı yaklaşıyoruz yoksa? LH şu ana kadar maasların tamamına yakınını ödedi. Birkaç gün öncesine kadarda kurtarma planı onaylandı. Peki aynı şeyi başlangıç tk yapabildimi? Tk batacak olursa devlet kurtarma planı açıklayabilecek mi? Açıklamadığ durumda ne yapabileceğiz ayrıca? Sıkıysa muhalif bir tek ses çıksın bakalım. Animallah kellemizi alırlar. Hepimizin Allah yardımcısı olsun ne diyeyim.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Kpt787 ~ 7 gün önce
Hayırlı işler bol güneşler. Air Japan’de biz rahatız. Bilgisine ve tecrübesine güvenen arkadaşları bekleriz.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
misafir ~ 7 gün önce
pilotluga pilot olan basvurup yapabiliyor da kabin calisaninin benim hakkim diye aglamasi nedir arkadas ya? Odtü var CV mizde biz ek mesaimizin ücretini alamıyoruz,alabilirsek de kapıönüne konuyoruz. Olmayan ingilizceleri ve bilmiyorum ama parlak olmayan uni egitimleriyle bunlar 8bin aliyor diye duymustum,kabin amir maaslarini da buradan ögrendim. Ne diyeyim bunca zaman aldiklariniz icin torpillerinize sukredin. (hakkıyla gireni,vasıflıyı tenzih ederim 'varsa')

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Misafire ~ 7 gün önce
ODTÜ de okuman seni bişey yapmaz.Odtüde okuyup ne tenekeler tanıyorum ben.Senin kadar akıllı olmayıp senle aynı parayı alıyorlarsa bence bir kendini sorgula...
Şakir’e bez ~ 7 gün önce
Önce yazmayı, sonra da insan olmayı öğren kokuşmuş müsvedde.
Savunma sanayi mühendisi ~ 7 gün önce
Bakın bizim sektörde oldu havacılıktada olur.Yorumları okudum bir çoğunuz pilotlara maaşlarından dolayı tepki göstermiş hatta birçoğunuz örnek olarak mühendisleri göstermişsiniz.Türkiyede ODTÜ Boğaziçi mezunu bir mühendis 15-20 den a kazanmaz .Malesef iyi mühendislerimizin tamamını Hollanda savunma şirketleri aldı geçen sene .İnsanlar 10-20 gruplar halinde gittiler yazık.Şimdi işler düzelir tüm iyi pilotlarınkaybederiz.

Yanıtla