21 Mayıs 2020, Perşembe 13:35:36

THY uçağı geri döndü... Nordwind uçağı pas geçmek zorunda kaldı

Türk Hava Yolları’nın İstanbul-Brüksel seferini yapmaya hazırlanan TK6905 sefer sayılı uçağı kalkıştan vazgeçti. İnişe hazırlanan Nordwind uçağı pas geçmek zorunda kaldı.
  • THY de boyle karar alabilecek pilotlar varmi ben inanmiom,muhakkak eski yuan savas pilotudur.
  • Ahl açılacak çünkü kapatılamsı hataydı bir daha dönülmesin diye pisti kırdılar bu yapılanın da adını siz koyun ama inanın açılacak bekleyin ve görün türkiyenin üstüne çöken karabulutlar dağılacak yakında ve herşey eskisi gibi normale dönücek
  • Kantarın şirazesi kaçtıktan sonra, tekrar ayar tutması zordur. Bravo THY Cargoya ve ve Trafik Kontrol becerisine. Sahi bu beceriksizlikten dolayı, Nordwind' e ne ödediniz acaba?
  • 4 Pist, tarihte bu kadar az yoğun bir dönem, ve yaklaşan uçağa pas geçirtme. Helal olsun o ATC ye. Nasıl? Avrupanın en büyük meydanını yapmak dahi beceriksizliğe merhem olmuyormuş, değilmi? Sözümüz hükümete, böyle bir anlayış oldukça bütün Avrupa yakasını meydana dönüştürseniz yine de boş. Şu DHMİ çalışanlarına ayar vermedikçe...
  • Ahl hasaneninde yapilmasiyla iyice emniyetsiz oldu, tasinmali, vip vs de iniyor bak allah korusun birine birsey her an olabilir, emniyetsiz artik orasi
  • Ahli kazalara gebe
  • Occ veya teknik, nedense kargoyu hic takip etmiyor, tarife saatinden 3 saat sonra kalkis yapiliyorsa ne mutlu, ucaklarda bakim yok temizlik hic yok, neden se tum ucaklara elle yukleme yapiliyor halbuki alinacak kitle yuksek oranda zaman ve insandan tasarruf yapilabilir, kim kime dum duma, kaza geliyorum diyor biz sallamiyoruz
  • Sade loadmasterlara birakilmayacak kadar onemli bir dal
  • Kargoda cok sorun var cozecek adam yok
  • Boş ATATÜRK.Kaza yaptıracaktı TOWER.Hiçm görmemişler.Bu nasıl planlama??

Türk Hava Yolları’nın İstanbul-Brüksel seferini yapmaya hazırlanan TK6905 sefer sayılı uçağı  kalkıştan vazgeçti. İnişe hazırlanan Nordwind uçağı pas geçmek zorunda kaldı.

İstanbul Atatürk Havalimanı'ndan Brüksel'e gitmeye hazırlanan Türk Hava Yolları'nın alt markası Turkish Cargo'ya ait TC-JDS tescilli uçağın pilotları pistbaşı yaptıktan sonra henüz bilinmeyen bir nedenle kalkıştan vazgeçti. Airbus A330-200F tipi kargo uçağının park pozisyonuna dönüşü sırasında Atatürk Havalimanı'na iniş yapmaya hazırlanan Nordwind uçağı pas geçmek zorunda kaldı.

THY'ye ait uçağın pisti terk etmesinden sonra Nordwind'e ait VP-BSZ kuyruk tescilli uçak ikinci denemede Atatürk Havalimanı'na sorunsuz bir şekilde iniş yaptı.

THY uçağı geri döndü... Nordwind uçağı pas geçmek zorunda kaldı

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (31)

Haranli ~ 6 gün önce
THY de boyle karar alabilecek pilotlar varmi ben inanmiom,muhakkak eski yuan savas pilotudur.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Hüseyin kurum ~ 3 gün önce
Bilader bir zahmet türk hava yollarına ulaşımda rusya samara da bir yolcu rehin kalmış diyin 1 sefer yapsın bizi kurtarsın
AHL açılacak ~ 7 gün önce
Ahl açılacak çünkü kapatılamsı hataydı bir daha dönülmesin diye pisti kırdılar bu yapılanın da adını siz koyun ama inanın açılacak bekleyin ve görün türkiyenin üstüne çöken karabulutlar dağılacak yakında ve herşey eskisi gibi normale dönücek

Yanıtla

Kalan karakter 1000
VATAN sever ~ 6 gün önce
Her nedense tum serefsizler bu sayfada bulusuyoe.
Yorumcu ~ 6 gün önce
Ahl kapasitesi yetmeyen bir havalimanı idi. İstimlak edip büyütürüz hikayelerini geçin. Yeni havalimanı kargo terminali hazır olunca sadece özel jetler ve hho kalacak...
Şiraze ~ 7 gün önce
Kantarın şirazesi kaçtıktan sonra, tekrar ayar tutması zordur. Bravo THY Cargoya ve ve Trafik Kontrol becerisine. Sahi bu beceriksizlikten dolayı, Nordwind' e ne ödediniz acaba?

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Trafik kontrol ~ 6 gün önce
ile ne alakası var?
Yorumcu ~ 6 gün önce
Uçaklarda pilotlar normal görmedikleri şeyler için uçuştan vazgeçebilir. Bu doğal birşeydir. Motorun sesini beğenmez mesala milyonda 1 ihtimal de olsa pilot vazgeçmelidir. Araba değil bu motor bozulunca yolda durasınız....
Gaza gelmeyin ~ 6 gün önce
Siraze rumuzlu arkadaş ya havacılığı hiç bilmiyor ya da gayet iyi bildiği halde damara basmaya çalışıyor.
Yok artık ~ 7 gün önce
4 Pist, tarihte bu kadar az yoğun bir dönem, ve yaklaşan uçağa pas geçirtme. Helal olsun o ATC ye. Nasıl? Avrupanın en büyük meydanını yapmak dahi beceriksizliğe merhem olmuyormuş, değilmi? Sözümüz hükümete, böyle bir anlayış oldukça bütün Avrupa yakasını meydana dönüştürseniz yine de boş. Şu DHMİ çalışanlarına ayar vermedikçe...

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Nokta ~ 7 gün önce
Atatürk havalimanında tek pist aktif.
Şeşe ~ 6 gün önce
Patron olay Atatürk te yalnız. 4 pist nerde bilemedim?
Emniyet ~ 6 gün önce
bravo sanırım siz oldukça deneyimli bir pilotsunuz? Bir uçak piste yaklaşırken, asla bir anda pist değiştirip, 35R değil 35L’e devam edin denmez... şayet pilotsanız 100 defa ayıp... meydanın birçok problemi olabilir, lütfen onları eleştirin ama bilmeden yarım yamalak bilgiyle değil...ne oldu şimdi bel altı vurma değil mi yaptığınız?
Ayhan ~ 6 gün önce
Siz sanal pilotsunuz galiba. Sanal işlerle uğraşıyorsunuz. Boş verin sanal işlerle uğraşmayın.
Alin bunu burdan ~ 6 gün önce
Hadi okuma yazman yok da, haritaya da mi bakmadin?
Alperen ~ 6 gün önce
Alperen sen misin?
Emniyetsiz ~ 7 gün önce
Ahl hasaneninde yapilmasiyla iyice emniyetsiz oldu, tasinmali, vip vs de iniyor bak allah korusun birine birsey her an olabilir, emniyetsiz artik orasi

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Yorumcu ~ 6 gün önce
Arkadaş havacılıkta normal olan olayı bu kadar büyütmeyin. Anlamıyorsanız yorum yapmayın. Pist başında kalkmaktan vazgeçme her havayolunda her havalimanında olabilir...
Artik emniyetsiz ~ 7 gün önce
Ahli kazalara gebe

Yanıtla

Kalan karakter 1000
HÜT ~ 6 gün önce
ALAKASI YOK !!!!!
Occ ~ 7 gün önce
Occ veya teknik, nedense kargoyu hic takip etmiyor, tarife saatinden 3 saat sonra kalkis yapiliyorsa ne mutlu, ucaklarda bakim yok temizlik hic yok, neden se tum ucaklara elle yukleme yapiliyor halbuki alinacak kitle yuksek oranda zaman ve insandan tasarruf yapilabilir, kim kime dum duma, kaza geliyorum diyor biz sallamiyoruz

Yanıtla

Kalan karakter 1000
İsmegerekyok ~ 7 gün önce
kardeş sorsana bi tkda kaç adam çalıştırıyolar 5 tane adamla uçak çıkarmaya çalışıyolar pintilikten THY para ödemiyor para adamların mesaisini takır takır kesiyolar sonra diyosunuz teknik niye takip etmiyor kim takip edecek
Kargo ~ 7 gün önce
Sade loadmasterlara birakilmayacak kadar onemli bir dal

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Tk kargo ~ 7 gün önce
Kargoda cok sorun var cozecek adam yok

Yanıtla

Kalan karakter 1000
İmam mi cozecek ~ 7 gün önce
Komik olmayin sirketi inamlar yonetiyor. Bunlar gitmedigi surece adam olmaz guzelim sirket
Cokuyor ~ 7 gün önce
Kargo cokuyor, ne bir sistem ne ilgilenen bir adam var, varsa yoksa isci hazir kokpit hazir olsun, kardesim biz herzaman haziriz bizden kaynakli gecikme varmi? Sen bir topla kemdini once bir ikgili olur yaptigin isten ekmek yiyorsun, yuhhh Velemulezim, aglayani yok
ÇOK GARİP ~ 7 gün önce
Boş ATATÜRK.Kaza yaptıracaktı TOWER.Hiçm görmemişler.Bu nasıl planlama??

Yanıtla