27 Temmuz 2021, Salı 10:31:39

THY PUBG turnuvası düzenleyecek

Türk Hava Yolları, personel arasında çevrimiçi savaş oyunu PUBG turnuvası düzenleyecek.
  • Kazanani tk yonetimi, taliban kardeslerinin yanina afganistan egitim kampina mi gondereceklermis?
  • Ben bir yıldır tam çalışırken maaşım %30 eksik yatsın. Thy ao yer personeli ise bir yıldır fazla süredir bankamatik memurluğu yapsın. Demek ki hala işleri yok ki evden oyun oynayacaklar.
  • Bir oyun turnuvasını bile kişiselleştirip THY üzerinde kötü algı yaratmaya çalışan zavallıcıklar. Kötü yorum yazanların kaçı aşısını oldu? Kaçı pandemi sürecinde dikkat ediyor? Bu insanların evde olmalarının sebebi keyfi değil. KOÇ Holding tamamen uzaktan çalışma kararı alması yeni düzene ayak uydurması normal sayılırken THY'de olunca acizler ve kıskançlar tarafından sorun kabul ediliyor. Yazık. Neyse herkes kendini ifade edebilme özgürlüğüne sahip. THY'nin bayrağı göklerde dalgalanıp gururumuzu arttırmaya devam edecek.
  • Benim sayemde maas alan yer ekibi kendine is ariyor hakkimi helal etmiyorum
  • Bence ev araba az, her thy uçucu personel kredi çekip şirkete versin aaa ama çok oluyorsunuz
  • Onlara pubg bize puugs
  • Ev de oturan personel boş vakitlerinde ne yapacaklarını şaşırmış. Bizim ter akarken onlar mantıklı işler buluyor. Ülkenin durumu tam böyle.. Yazık ki yazık.
  • Yani Annemin İran halıları gitti Yolda Tunç’u kaybettik Ama ben biraz soğukkanlıyım Yani benim durumum bu
  • Her kuş bitmiş sıra leylek de demek ki
  • İnsanlar operasyonda yoğunluktan yorgunluktan kırılıyor bu gm de çalışıyor görünüpde evde oturan arkadaşlar oyun derdinde mi şaka gibi bişey mi bu? birde mail atmışlar 18 aydır işe gitmemek canlarını baya sıktı demek

Türk Hava Yolları (THY), personel arasında çevrimiçi savaş oyunu PUBG turnuvası düzenleyecek.

THY Çalışan Deneyimi Müdürlüğü tarafından yapılan duyuruda 4 Ağustos 2021'e kadar başvuruların kabul edileceği belirtildi. 

"PUBG Mobile'da hünerlerine güveniyorsan takımını kur, mücadeleye hazır ol" sloganıyla duyurulan turvunaya en fazla 4 kişilik takımlar halinde katılım sağlanacak. Turnuva kuralları, detaylar ve fikstür 6 Ağustos Cuma günü duyurulacak. 

9-11 Ağustos tarihlerinde ön eleme maçlarının oynanacağı turnuvanın finali ise 12 Ağustos'ta gerçekleştirilecek.

Final mücadelesinin canlı yayınlanacağı belirtildi.

©AirportHaber.com

THY PUBG turnuvası düzenleyecek

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (46)

Kusbeyin ~ 2 ay önce
Kazanani tk yonetimi, taliban kardeslerinin yanina afganistan egitim kampina mi gondereceklermis?

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Teknik çalışan ~ 2 ay önce
Ben bir yıldır tam çalışırken maaşım %30 eksik yatsın. Thy ao yer personeli ise bir yıldır fazla süredir bankamatik memurluğu yapsın. Demek ki hala işleri yok ki evden oyun oynayacaklar.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Aylak bakkal ~ 2 ay önce
Sen o bankamatik memur dediğin adamların, evde ailesiyle veya kıtkanaat maaşıyla, senin maaşını oluşturmak, operasyonda huzurunu sağlamak için ne zorluklara çalıştığını biliyor musun. Evet dediğin gibi bankamatik memurları da vardır ama sizin içinizde yatarak vardiya geçiren yok mu. Olaylara teknik bakmaktan duygunuzu kaybetmişsiniz. Kısa çalışma dönemi, ücret kesintisi, zamlar, puantajlar, İdari işleriniz vs. Öyle havadan inmiyor o işler. Birazcık vicdan.
Bilgisizlik ~ 2 ay önce
Bilgilerinizi tazelemenizi öneririm. Herkes maaş kesintisi ile çalışıyor. kimsenin dikkat etmediği zaten oyun saati akşam 21:30 o saatte çalışıyor musunuz? Vardiya harici.
Hll ~ 2 ay önce
Biz 1.5 yıldır adam gibi maaş almıyoruz en ağır iş bizde sen neyşn kafasını yaşıyorsun,memnun değilsen hangar kapıları geniş istediğin yerden çıkabilirsin
THY göklerde ~ 2 ay önce
Bir oyun turnuvasını bile kişiselleştirip THY üzerinde kötü algı yaratmaya çalışan zavallıcıklar. Kötü yorum yazanların kaçı aşısını oldu? Kaçı pandemi sürecinde dikkat ediyor? Bu insanların evde olmalarının sebebi keyfi değil. KOÇ Holding tamamen uzaktan çalışma kararı alması yeni düzene ayak uydurması normal sayılırken THY'de olunca acizler ve kıskançlar tarafından sorun kabul ediliyor. Yazık. Neyse herkes kendini ifade edebilme özgürlüğüne sahip. THY'nin bayrağı göklerde dalgalanıp gururumuzu arttırmaya devam edecek.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Muhsin ~ 2 ay önce
Teşekkürler çalışan deneyimi ben ikna oldum.
Koç holding ~ 2 ay önce
Demişsin ki Koç holding in tüm çalışanları uzaktan çalışıyor ama turnuvayı THY yapıyor ve bununla övün THY. anlamadım THY yi övüyor musun gömüyor musun? THY yi övmek sana kaldıysa üzüldüm bayrak taşıyıcı firmanın haline
THY göklerde ~ 2 ay önce
Sevgili Koç holding başlıklı arkadaş, aşağıdaki yorumları okuduysan neye istinaden örnek şirket verdiğimi anlarsın. Zahmet edip anlatmayacağım toplumda senin gibilerin var olması yeterince zahmetli.
Pilot ~ 2 ay önce
Benim sayemde maas alan yer ekibi kendine is ariyor hakkimi helal etmiyorum

Yanıtla

Kalan karakter 1000
İşçi şoför ~ 2 ay önce
Allah aşkına kim kimin sayesinde maaş alıyor yer hizmetleri olmasa sen mi uçağa hizmet edecen
Cengizhan ~ 2 ay önce
Bence ev araba az, her thy uçucu personel kredi çekip şirkete versin aaa ama çok oluyorsunuz

Yanıtla

Kalan karakter 1000
37fo ~ 2 ay önce
Onlara pubg bize puugs

Yanıtla

Kalan karakter 1000
TK PERSONELİ ~ 2 ay önce
Ev de oturan personel boş vakitlerinde ne yapacaklarını şaşırmış. Bizim ter akarken onlar mantıklı işler buluyor. Ülkenin durumu tam böyle.. Yazık ki yazık.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Saçmalık ~ 2 ay önce
Öncelikle ayrımcılık yaparak hiç bir yere varamazsınız. Mesai dışı olan bir saatte gayette etkinlik yapılabilir.
Bizim durumumuz bu ~ 2 ay önce
Yani Annemin İran halıları gitti Yolda Tunç’u kaybettik Ama ben biraz soğukkanlıyım Yani benim durumum bu

Yanıtla