29 Ekim 2020, Perşembe 12:01:53

THY pilotu iniş sonrası ambulansla götürüldü

Türk Hava Yolları'nın Pekin-İstanbul seferini gerçekleştiren uçağını İstanbul'a inişte sağlık ekipleri karşıladı.
  • Adam yorgunlujtan ne hale gelmis
  • Tk Shgm den izin aldik 24 saat ucabilirsiniz diyor, yani Shgm den izin alinirsa yarin belki 48 saat veya daha uzun surede uculabilirmi? Biyle bir yaklasim normal olabilir mi? Nerede kaldi Flight Safety? Flight Safety ni Tk da Koskaca bir baskanligi var ama yaptigi is nedir? hangi pilot nerede ne hata yapmis birtek bu, bunu yayinlamak!!! Hani konularin Guvenlik kapsaminda degerlendirilmesi???? Nerede kaldi Uluslararasi oldugu soylenen bir kurumun Guvenlik Kulturu?? Nereden tutsan elinde kaliyor!!!! Cok yazik
  • Kaptan Pilotlarımızın ölüm veya yoğun bakımda haberlerini duymak çok üzücü. Allahtan acil şifalar diliyorum.
  • Kim miş
  • Ne olacak bu isler?
  • İnsanlar ekmeğini kaybetme korkusuyla yüzyüze bırakıldı. Sonuç olarak kendini iyi hissetmeyen personel şirkete bildirmek yerine gidip uçuş yapıo . Kokpitte zaten yakalandınnmı lisansı bırak git . Personelin arkasında durulsa herkes kurala uyar . Kaptanımıza geçmiş olsun.
  • İnsanları hasta ettiniz sonunda stresten. Bravo size.
  • Acil sifalar inşallah onemli birsey yoktur.
  • artik is kaygisindanmi, yoksa maasa bir damla daha katki olsun diyemi, kim bilir ne derdi vardi, muhtemelen hasta hasta uçtu. acil şifalar versin..
  • Geçmiş olsun. Orada yapılan pcr testi positiv cıkmıştır . Gitmeden de yapılıyor ama hemen hemen her ekipte 1 veya 2 pozitiv var.

Türk Hava Yolları'nın Pekin-İstanbul seferini gerçekleştiren uçağını İstanbul'a inişte sağlık ekipleri karşıladı.

TK6175 sefer sayılı Pekin-İstanbul uçuşunu gerçekleştiren Boeing 777-300ER tipi uçağını İstanbul Havalimanı'na inişi sonrası acil durum ekipleri karşılarken uçağın kaptan pilotu ambulansa alındı. 

TC-LJF kuyruk tescilli uçağın yaklaşık 20 dakika bekletildiği ve kaptan pilotun sağlık personeli eşliğinde ayakta uçaktan indiği öğrenildi.

Pilotun rahatsızlığı hakkında ise herhangi bir açıklama yapılmadı.

THY pilotu iniş sonrası ambulansla götürüldü

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (29)

Yazik ~ 29 gün önce
Adam yorgunlujtan ne hale gelmis

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Uzun Mesai ~ 29 gün önce
Tk Shgm den izin aldik 24 saat ucabilirsiniz diyor, yani Shgm den izin alinirsa yarin belki 48 saat veya daha uzun surede uculabilirmi? Biyle bir yaklasim normal olabilir mi? Nerede kaldi Flight Safety? Flight Safety ni Tk da Koskaca bir baskanligi var ama yaptigi is nedir? hangi pilot nerede ne hata yapmis birtek bu, bunu yayinlamak!!! Hani konularin Guvenlik kapsaminda degerlendirilmesi???? Nerede kaldi Uluslararasi oldugu soylenen bir kurumun Guvenlik Kulturu?? Nereden tutsan elinde kaliyor!!!! Cok yazik

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Üzücü ~ 29 gün önce
Kaptan Pilotlarımızın ölüm veya yoğun bakımda haberlerini duymak çok üzücü. Allahtan acil şifalar diliyorum.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Kim miş ~ 29 gün önce
Kim miş

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Tk saglik uzmani ~ 29 gün önce
Ne olacak bu isler?

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Korku ~ 30 gün önce
İnsanlar ekmeğini kaybetme korkusuyla yüzyüze bırakıldı. Sonuç olarak kendini iyi hissetmeyen personel şirkete bildirmek yerine gidip uçuş yapıo . Kokpitte zaten yakalandınnmı lisansı bırak git . Personelin arkasında durulsa herkes kurala uyar . Kaptanımıza geçmiş olsun.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Tebrikler ~ 30 gün önce
İnsanları hasta ettiniz sonunda stresten. Bravo size.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Emekli ~ 30 gün önce
Acil sifalar inşallah onemli birsey yoktur.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
talabat ~ 30 gün önce
artik is kaygisindanmi, yoksa maasa bir damla daha katki olsun diyemi, kim bilir ne derdi vardi, muhtemelen hasta hasta uçtu. acil şifalar versin..

Yanıtla

Kalan karakter 1000
... ~ 30 gün önce
Onun iş kaygısı varsa biz 3 yıldır işsiziz ölelim ne işimiz var bu dünyada
Kompleks ~ 30 gün önce
Adamı ambulansla acile götürmüşler, nefret ve kompleks dolu, karakter yoksunu ve vicdansız yorumlar yapmaya gerek yok.
Senin ne işin var burda? ~ 30 gün önce
miletin derdi ve sorunu ile tatmin olcağına git bir yerde işe yara!
Maaş ~ 30 gün önce
Hala bu adamların yok hükmünde sayılan maaşlarını konuşan ve göz diken bir güruh var....yazıklar olsun
Aynen ~ 30 gün önce
Kardeşim ilan bile açılmadı ki ölelim diye, bunların maaşı biraz eksildi Afrikalı'dan züğürt oluverdiler açız demeye başladılar
Gerçekten ~ 30 gün önce
Ne işin var bu dünyada oksijeni boşa harcama
Ari ~ 29 gün önce
Gel kardeşim bizim tarlada çalışacak adam bulamıyoruz günlük yevmiye 150 kağıt, iş kaygın da kalmaZ, 3 yıl iş bulamayan adam çalışmak istemiyordur Ya da iş beğenmiyordur, gerisi yalan
THY ~ 29 gün önce
Daha siz uçmaya devam edin !!!! Allah sonumuzu iyi etsin yeter artık yeter uçmayın ya da test yapın hepimizin sağlığı tehlikede biraz düşünün uçmayın şu ülkelere iç dış hat kapatın yeter yaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Gitgel ~ 29 gün önce
Normalden uzun planlanan akla aykiri ucus seferler pilotlari cok yoruyor, ucus emniyetine aykiri boyle bir cok sefer var, ozellikle 777 filo ve 330 Freighter seferleri aklin sinirlarini zorlayacak mesailer yapiyorlar
Ahmet dursun ~ 29 gün önce
Yillardir 50 bin tl maas alip covidde 25 tl ye dusuruldu diye maas kaygisi var diye ajitasyon yapmak tam bir simariklik. Millet 2500 tl ye calisiyor. Sanki pilot olurken 40 yil okudular. 10 yil okuyan kalp damar cerrahi bile onun indirimli maasini almiyor
Pilot ~ 29 gün önce
Tebrikler!!! 2020 nin en iyi saçmalayan insanı oldunuz.
Özkan özel ~ 29 gün önce
Ne kadar saçma bir yorum
Cpt ~ 29 gün önce
Seni allah nasıl biliyorsa öyle yapsın.terbiyesiz mahluk..
baba parasıyla pilot olan ~ 28 gün önce
Geçmiş olsun
er ~ 27 gün önce
yalanmı hepimiz hasta hasta uçtuk
X ~ 30 gün önce
Geçmiş olsun. Orada yapılan pcr testi positiv cıkmıştır . Gitmeden de yapılıyor ama hemen hemen her ekipte 1 veya 2 pozitiv var.

Yanıtla