19 Eylül 2020, Cumartesi 10:45:20

THY personeli Canşi çocukların yüzünü güldürmeye devam ediyor

Ağrılı yardımsever Cafer Canşi, hayırseverlerin de desteğiyle temin ettiği tabletleri, en uzak köylerdeki ihtiyaç sahibi öğrencilere ulaştırmaya devam ediyor.
  • Thy bir de sosyal deneylere girerse vay halimize.
  • Devrem helal olsun sana ALLAH bu samimi yolda her daim yardımcın olsun. Sağlıcakla kal
  • Cok sevindim
  • Bu haberin altına bile eleştiride bulunan kişiler var yazık. Yardımi kendi yapmış olsa eminim kimsenin haberi olmaz gizli olurdu ama yapılmış olan yardım sosyal medyalar aracılığı ile yapılıyor nasıl gizli yapılabilir ki Cafer abi ALLAH Senden Razı olsun zor durumda olan gulmeye mutlululuga hasret kalmış birçok çocuğu mutlu ettin güldürdün. Olumsuz yazan kişiler umarım utanirlar
  • bu reklamlardan.
  • Her şeyden önemlisi Allah kabul etsin. Ancak ne gerek var böyle şovlara.Böyle hayırları Allah rızası için yapan arkadaş keşke şu hadisi de hatırlasaydı ; Sağ Elin Verdiğini Sol El Bilmemeli. Hz. Muhammed (Sav).
  • Allah yolunu açık etsin. İyi niyetli, güzel insan..
  • ALLAH RAZI OLSUN
  • helal olsun valla dikkatimi çekti bu yardım organizasyonlarına hep yer ve kabin personeli yapiyor.1 tane de pilot yokmu ya hayır işlerinde görelim

Ağrılı yardımsever Cafer Canşi, hayırseverlerin de desteğiyle temin ettiği tabletleri, en uzak köylerdeki ihtiyaç sahibi öğrencilere ulaştırmaya devam ediyor.

Yardımsever Canşi, köy çocuklarının ihtiyaçlarını karşılanması için başlattığı ve hayırseverlerin desteğiyle 81 ilde yürütülen "Köy Okulları Yardım Projesi" çalışmalarına devam ediyor.

Öğretmenler ile hayırseverler arasında köprü görevi görerek yardımların ihtiyaç sahibi çocuklara ulaşmasını sağlayan Canşi, farklı bir sosyal sorumluluk kampanyasını daha hayata geçirdi.

Türk Hava Yolları personeli olan Canşi, 160 ihtiyaç sahibi çocuğa tablet hediye etti. Cafer Canşi, uzun süredir yaptığı yardımlar nedeniyle "iyilik meleği" olarak anılıyor.

İşte o görüntüler

THY personeli Canşi çocukların yüzünü güldürmeye devam ediyor

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (23)

Vatanperverlik ne ~ 1 ay önce
Thy bir de sosyal deneylere girerse vay halimize.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Önder ~ 1 ay önce
Devrem helal olsun sana ALLAH bu samimi yolda her daim yardımcın olsun. Sağlıcakla kal

Yanıtla

Kalan karakter 1000
cok güzel ~ 1 ay önce
Cok sevindim

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Serkan ~ 1 ay önce
Bu haberin altına bile eleştiride bulunan kişiler var yazık. Yardımi kendi yapmış olsa eminim kimsenin haberi olmaz gizli olurdu ama yapılmış olan yardım sosyal medyalar aracılığı ile yapılıyor nasıl gizli yapılabilir ki Cafer abi ALLAH Senden Razı olsun zor durumda olan gulmeye mutlululuga hasret kalmış birçok çocuğu mutlu ettin güldürdün. Olumsuz yazan kişiler umarım utanirlar

Yanıtla

Kalan karakter 1000
bıktık, ~ 1 ay önce
bu reklamlardan.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Serkan ~ 1 ay önce
tamam iyi güzel de canşi kardeş , sağ elin verdiğini sol el bilmemeli , geçmişte çok yardımlar yapıldı bosnaya ama bir tane fotoğraf video bulmak zordur
Açık yardım ~ 1 ay önce
Yardımı duyurmazsa iyiliğe nasıl teşvik edecek? Bu yardımları yapanlar, yerine ulaştığını görmek istemez mi? Kur'an, yardımın açıktan da yapılabileceğini birçok ayette söyler. Örnek bir ayet : Bakara suresi, 274. Ayet: Paralarını gece ve gündüz GİZLİ VE AÇIK yardım için verenlerin ödülü Rab'lerinin yanındadır. Onlara korku yoktur ve onlar üzülmezler.
Kenan ~ 1 ay önce
Her şeyden önemlisi Allah kabul etsin. Ancak ne gerek var böyle şovlara.Böyle hayırları Allah rızası için yapan arkadaş keşke şu hadisi de hatırlasaydı ; Sağ Elin Verdiğini Sol El Bilmemeli. Hz. Muhammed (Sav).

Yanıtla

Kalan karakter 1000
İbret ~ 1 ay önce
Olsun, diğerleri de örnek alsın ve daha fazla yardım edilsin bu yavrulara diye olabilir mi? İyi veya kötü olmak kişinin kendi tercihi. Bardağın hangi tarafına baktığınla alâkalı. Allah herkese iyi niyetler nasip eylesin.
Kenan a ~ 1 ay önce
Kardeş adam sosyal medya da Köyokullarıyardımprojesi hesabı ile yapıyor bu yardımları adam reklam yapmazsa paylaşmazsa nasıl yardım bulacak
Kenan a ~ 1 ay önce
Sevgili adaşım; Hadis sahih bir hadistir. Ama bu tür aktiviteler insanlarda şevk uyandırır. Çoğu çalışan insan mesai dışı vaktini kendine ayırır. Ama bu arkadaşımız bu hizmetleri canı gönülden yapmaktadır. Keşke herkes gösteriş için dahi olsa yapsa. Bu arkadaşımızı tebrik ederim. Allah razı olsun demek en iyi yorum.
Mike ~ 1 ay önce
Kişiye yardım olsa dediğin OK ama bu toplu hayır. Teşvik olsun bilinsin.
Eğer ki! ~ 1 ay önce
Köy okulları yardım projei adı altında yapıldıysa isimsiz olsaydı eleştirilmezdi. İşin içine isim girince bir düşünce çıkıyor ortaya. Sosyal projelerde yapılan yardımları paylaşmak güzel.Kameranın önünde değil arkasında durmak lazım ki. Gönlümüz sevinenleri görsün amaç zaten sevindirmek ise. Yine de yardımı yapanların yardınlarını Allah kabul etsin.
Şaşırmadım ~ 1 ay önce
Kardeşim adam kendi cebinden yapmıyor ki gizlilikten bahsediyorsun. Kaldı ki öyle olsa bile yaygınlaşması ve daha çok ihtiyaç sahiplerine yardımcı olmak için bir şekilde göstermek gerekiyor. Ama belli ki sen hiç bu konularda değilsin. O zaman yorum yapıp rahatsız da etme..
Thy ~ 1 ay önce
Allah yolunu açık etsin. İyi niyetli, güzel insan..

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Helal Olsun ~ 1 ay önce
ALLAH RAZI OLSUN

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Bravo ~ 1 ay önce
helal olsun valla dikkatimi çekti bu yardım organizasyonlarına hep yer ve kabin personeli yapiyor.1 tane de pilot yokmu ya hayır işlerinde görelim

Yanıtla