14 Şubat 2022, Pazartesi 13:13:23

THY markalı ürünlerle para kazanıyorlar!

Türk Hava Yolları'nın yolcu bekleme salonlarında ve uçak içerisinde yolculara ikram edilen ürünlerinin İstanbul'da bir kafeteryada müşterilere sunulduğu öğrenildi.
  • Çöp ihalesini alan firmanın 'çöpleri' satması doğru mu peki? Kanunda boşluk vardır o nedenle de takipsizlik kararı verilmiştir zira o zamanlar hakim,savcı çocukları,yakınları thy'de çalışmıyordu...
  • Bu olay yillar once tekrar gundeme gelmis,Bircok semt pazarinda thy malzemeleri satildigı şikayetleri gelmekte idi.Yapilan takip ve araştırmalar da (akp den once)thy malzemesini satanlarin usaş ın çöp ihalesini alan firma olduğu tesbit edilmiş,savcılığa intikal eden olaya savcılıkça takipsizlik kararı verilmiştir.Ayıptır,günahtîr kabin ve kokpit persoelini karalamak doğru değil.Thy hukuktan gecmişe dönük mahkeme kayıtları sorgulanabilinir....
  • Dolap Gardrops uygulamasında ucaktaki çantalar kol geziyo onlarada baksınlar
  • Ilk kullanista kulpu koptu
  • Hırsız içeriden olunca kapı kilit tutmazmış
  • Yorumların geneli bunların uçaktan çıktığını yani kabin memuru ile olduğunu yazmışlar. Tüm cafenin masalarını donatacak kadar uçaktan çıkmış olabilir mi arkadaşlar? Belli ki depodan sızıntı veya memur kişisi senelerdir bunu planlıyor
  • İhaleyi alana sorun, tedarik bitince / elinde bir şekilde fazla kalan ürünleri belli ki satmış. Direk bakacağım yer şeker paketleri üstündeki firmadırlar
  • Haberin içeriğindeki olay zaten seviyesizce de bir de bunun uçaktan çıktığını ya da kabin ekibini ima edenlerin açıklaması da ayrı bir seviyesizlik! Kokpit melek zaten ! Astrnotcuklar!
  • Kontrol denetleme olmayınca olacağı bu. Devlet malı deniz
  • Eski şekerler yenileri böyle değil ki uçaktan çıksın :))

Türk Hava Yolları'nın yolcu bekleme salonlarında ve uçak içerisinde yolculara ikram edilen ürünlerinin İstanbul'da bir kafeteryada müşterilere sunulduğu öğrenildi.

İstanbul'da hizmet veren bir kafeteryada müşterilere sunulan ürünlerin görüntüleri AirportHaber'e ulaştı. Normal şartlarda sadece Türk Hava Yolları'na ait uçak ve loungelarda verilen gıda ürünleri dışarıda satılmıyor. THY markalı ürünlerin merkezi Esenyurt ve şubesi Beşiktaş'ta bulunan başka bir işletme tarafından müşterilere nasıl sunulduğu ise bilinmiyor.

THY'nin konuyla ilgili nasıl bir adım atacağı ise merak ediliyor.

©AirportHaber.com



THY markalı ürünlerle para kazanıyorlar!

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (56)

Do-co USAŞ'a ~ 6 ay önce
Çöp ihalesini alan firmanın 'çöpleri' satması doğru mu peki? Kanunda boşluk vardır o nedenle de takipsizlik kararı verilmiştir zira o zamanlar hakim,savcı çocukları,yakınları thy'de çalışmıyordu...

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Do-co USAŞ ~ 6 ay önce
Bu olay yillar once tekrar gundeme gelmis,Bircok semt pazarinda thy malzemeleri satildigı şikayetleri gelmekte idi.Yapilan takip ve araştırmalar da (akp den once)thy malzemesini satanlarin usaş ın çöp ihalesini alan firma olduğu tesbit edilmiş,savcılığa intikal eden olaya savcılıkça takipsizlik kararı verilmiştir.Ayıptır,günahtîr kabin ve kokpit persoelini karalamak doğru değil.Thy hukuktan gecmişe dönük mahkeme kayıtları sorgulanabilinir....

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Çanta ~ 6 ay önce
Dolap Gardrops uygulamasında ucaktaki çantalar kol geziyo onlarada baksınlar

Yanıtla

Kalan karakter 1000
ER valizi ~ 6 ay önce
Ilk kullanista kulpu koptu

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Alanin ~ 6 ay önce
Bu valizleri aln birim denetlenmeli
Tam da buna uygun bir atasözü var ~ 6 ay önce
Hırsız içeriden olunca kapı kilit tutmazmış

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Yorumlar ~ 6 ay önce
Yorumların geneli bunların uçaktan çıktığını yani kabin memuru ile olduğunu yazmışlar. Tüm cafenin masalarını donatacak kadar uçaktan çıkmış olabilir mi arkadaşlar? Belli ki depodan sızıntı veya memur kişisi senelerdir bunu planlıyor

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Olur ~ 6 ay önce
Gayette olur hepsini bi kerede cıkardıgını yazan kim
Depo ~ 6 ay önce
Kutluyu takibe alın,sonuca ulaşırsınıx....
Hakkı ~ 6 ay önce
İhaleyi alana sorun, tedarik bitince / elinde bir şekilde fazla kalan ürünleri belli ki satmış. Direk bakacağım yer şeker paketleri üstündeki firmadırlar

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Cisim ~ 6 ay önce
Doğrudur, Bizim şirkete de thy logolu karton bardaklar geliyordu , Koli koli çalıpta satacak halleri yok kimsenin tamamen tedarikçi firma olayı elinde fazla kalanları çıkartıyorlar..
Seviyesizlik! ~ 6 ay önce
Haberin içeriğindeki olay zaten seviyesizce de bir de bunun uçaktan çıktığını ya da kabin ekibini ima edenlerin açıklaması da ayrı bir seviyesizlik! Kokpit melek zaten ! Astrnotcuklar!

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Kontrol ~ 6 ay önce
Kontrol denetleme olmayınca olacağı bu. Devlet malı deniz

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Bunlar ~ 6 ay önce
Eski şekerler yenileri böyle değil ki uçaktan çıksın :))

Yanıtla

Kalan karakter 1000

Yorum Gönder

Kalan karakter 1000