11 Haziran 2019, Salı 14:14:40

THY kimlerin pilot olamayacağını açıkladı

Türk Hava Yolları kendi bünyesinde yetiştirilmek üzere 2. pilot aday adayları aradığını duyurmuştu. 29 Ağustos 2019'a kadar yayında kalacak ilandan sonra şirket başvuruları kabul edilmeyecek adaylarla ilgili sağlık şartlarını da açıkladı.
  • “Sağlık sertifikasında kısıtlamalar-gözlük hariç tümü” anlayan birisi bana bunu anlatsın
  • Ekson;Tbmm antetli kağıdı olmayanlar ))
  • O kamyon şoförleri olmasa hayatınız felç olur. Kaçınız kamyon veya otobüs kullandı acaba? Birbirinize bindirmeye çalışırken hayatta hiç denemediginiz bir işi kucumsuyorsunuz ya, yazıklar olsun.
  • vucutta yani kolda filan dövme serbest mi.
  • Peki safra kesesi ameliyatı olanlar da mi yalan
  • 1 torpili olmayan, 2 belirli tarikattan olmayanlar 3 babasi pilot olmayan 4 soy ismi tutmayanlar,THY de pilot olamaz
  • Thy işyeri hekimlerine ek muayene yapılmasını isteyebilirmiş, yahu işyeri hekimi dediğin pratisyen hekim, lise mezunundan bir tık yukarda. Sen gidip uzman doktorlardan oluşan heyet raporunu almışşsın, kim ne diyecek. Saçma sapan haberler bunlar, işler bu şekilde işlemiyor. Ayrıca Türkiye'ye bir sürü obez, şeker hastalığına ramak kalmış, böbrek sorunları olan, yüksek tansiyonlu kaptan uçuyor, her yıl hastanelerden gene sağlık sertifikaları yenileniyor.
  • Gerçekten merak ediyorum. bende depresyon atlattım ilaç kullandım ama yüksek dozda değildi. ve benim geleçeiğimi etkileyeçek birşey de değildi bir de ne tür depresyon hastalığından bahsediliyor
  • HTA CRM de basariz olanlar Pilot olamaz. Ana okulugu psikolog cok iyi secim yapar.
  • chernobyl mini serisini izleyin sonra kabin ve kokpitte calısanların sınırları asan miktarlarda calısma ortamını kendinize gore degerlendirin..

Türk Hava Yolları kendi bünyesinde yetiştirilmek üzere 2. pilot aday adayları aradığını duyurmuştu. 29 Ağustos 2019'a kadar yayında kalacak ilandan sonra şirket başvuruları kabul edilmeyecek adaylarla ilgili sağlık şartlarını da açıkladı.

Sağlık durumu uçuşa elverişli olan seçme süreçlerinde başarılı olan adaylar işe başlama aşamasında Sivil Havacılık Genel Müdürlüğü'nce (SHGM) yetkilendirilmiş Havacılık Tıp Merkezlerinden sağlık durumlarının uçuşa uygun olduğuna dair rapor almaları istenecek.

Türk Hava Yolları tarafından alım sürecinde göz önünde bulundurulacak sağlık kriterleri şu şekilde açıklandı.

Peki, kimler pilot olamaz? İşte ayrıntılar...




THY kimlerin pilot olamayacağını açıkladı

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (47)

Gözlük ~ 2 ay önce
“Sağlık sertifikasında kısıtlamalar-gözlük hariç tümü” anlayan birisi bana bunu anlatsın

Yanıtla

Kalan karakter 1000
emre ~ 1 ay önce
gözlük kullanıyorsan elenmiyorsun demek oluyor.KATARAK GİBİ HASTALIKLAR ELENME SEBEBİ MESELA
Stepne ~ 2 ay önce
Ekson;Tbmm antetli kağıdı olmayanlar ))

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Ah ah ~ 2 ay önce
O kamyon şoförleri olmasa hayatınız felç olur. Kaçınız kamyon veya otobüs kullandı acaba? Birbirinize bindirmeye çalışırken hayatta hiç denemediginiz bir işi kucumsuyorsunuz ya, yazıklar olsun.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
dövme ~ 2 ay önce
vucutta yani kolda filan dövme serbest mi.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Ameliyatli ~ 2 ay önce
Peki safra kesesi ameliyatı olanlar da mi yalan

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Parajumppilot ~ 2 ay önce
1 torpili olmayan, 2 belirli tarikattan olmayanlar 3 babasi pilot olmayan 4 soy ismi tutmayanlar,THY de pilot olamaz

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Cok guzel ~ 2 ay önce
Cok guzel , THY ile A330 ile uzun yolculuk yaptim kabin ekibi cok soguk ve hic birinde bir gulumseme yok
işler nasıl işler ~ 2 ay önce
Thy işyeri hekimlerine ek muayene yapılmasını isteyebilirmiş, yahu işyeri hekimi dediğin pratisyen hekim, lise mezunundan bir tık yukarda. Sen gidip uzman doktorlardan oluşan heyet raporunu almışşsın, kim ne diyecek. Saçma sapan haberler bunlar, işler bu şekilde işlemiyor. Ayrıca Türkiye'ye bir sürü obez, şeker hastalığına ramak kalmış, böbrek sorunları olan, yüksek tansiyonlu kaptan uçuyor, her yıl hastanelerden gene sağlık sertifikaları yenileniyor.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Komikmiş ~ 2 ay önce
Pratisyen hekim lise mezununun bir tık üstü(!) kismindan sonra okumadim
Polat ~ 2 ay önce
Gerçekten merak ediyorum. bende depresyon atlattım ilaç kullandım ama yüksek dozda değildi. ve benim geleçeiğimi etkileyeçek birşey de değildi bir de ne tür depresyon hastalığından bahsediliyor

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Polat ~ 2 ay önce
Kardesim bu olayi hic kimseye soyleme bir daha, fazla durustluk iyi olmaz bu sektorde. Gecen yil geceleri uyuyamiyirorum diyen bir kaptanim lucusunu durudurup lisansini askiya aldilar. Sana tavsiyem bu konuyu olmamis kabul et, bir daha ailenle arkadaslarinla dahi konusma.
Polat ~ 2 ay önce
(Sana tavsiyem bu konuyu olmamis kabul et, bir daha ailenle arkadaslarinla dahi konusma). Doğru söylüyorsunuz da peki başvurduğumda daha önce aldığım tedaviler ortaya çıkmaz mı? sonuç da orada şöyle ibare var Geçmişte tedavi olan ve devam etmekde olan adaylar diye
HTA CRM ~ 2 ay önce
HTA CRM de basariz olanlar Pilot olamaz. Ana okulugu psikolog cok iyi secim yapar.

Yanıtla