31 Mart 2020, Salı 00:46:40

THY kabin memurlarının çalışma düzeni değişti

Türk Hava Yolları (THY) kabin memurlarının çalışma saatlerini düzenledi. İşte THY kabin memurlarının yeni çalışma düzeni ve alacakları ücret...
  • Her türlü haberin altında km maaşının tartışılmasından sıkıldık. Aldıkları para emeğinin karşılığıdır. Sorun diğer birimlerin maaş politikasında bunları birbirinden ayıralım.
  • Kabin'den kokpit'te çoook fazla maaş alıyor :) kimseyi kimsenin maaşı ilgilenirmez. Herkes kendi aldığa maaşa baksın.
  • 2018 İLE 2019 YILLARINDA YAPTIĞIM UÇAK YOLCULUKLARI İLE KALDIĞIM OTELLERDEKİ TURİZM ÇALIŞANLARINI HEP UYARMAK İSTEDİM; "SİZLERİ KÖTÜ BİR GELECEK BEKLİYOR" DEMEK İSTEDİĞİMDE YA GÜLÜP GEÇTİLER YA DA ORALI BİLE OLMADILAR. AMA ÖNGÖRÜ GERÇEKLEŞTİ. DÜNYA, ÇOK İSTİSNAİ OLAYLARIN YAŞANACAĞI YEPYENİ BİR DÖNEME GİRİYOR. O YÜZDEN BU İKİ SEKTÖRDE ÇALIŞAN VE HATTA YURT DIŞI BAĞLANTILI İŞ YAPAN HERKESİN EKONOMİSİNE VE BÜTÇESİNE AZAMİ DİKKAT ETMESİ LAZIM. KÜÇÜK BİR TAVSİYE.
  • asdfghjfsds kmden cok maas aldigimi ogrenmis oldum tesekkurler airport haber :))
  • Şu hosteslerdeki havaya hastayım hayat kurtarıyorlarmış valla iki haftada bir uçağa binerim tek yaptıkları şey birşey içer misiniz çay alayım tamam teşekkürler gelsin 10 bin Ülkenin en riskli yerlerinde Polislik yapanlar siz kadar maaş almıyor , Yeni başlayan doktor, mühendis , avukatta öyle ..
  • pilotlar için tinder zamanı. umarız bu 3 ayı boş geçirmez tinder'da faydalı şeylere harcarlar.
  • neyin hayatini kurtariyorsunuz be?. Kadin gider ucakta dogurur biz dogurttuk diye bebekle 100 kare poz verirsiniz. ucuz yalanlar soylemeyin yeter artik . insanla ugrasmasi zor o yuzden para aliyoruz deseniz hadi neyse. sacma sapan hayat kurtariyorlarmis .meslektaslarim bile kullanmaz sizin kadar ' hayat kurtariyoz" . hadi bakalim inin sahaya corona icin hayat kurtarin hastanelerde. ornek Lufthansa.
  • Hadsizsiniz ya doktorla pilot kabin memuru bir olur mu aha işte bi salgında gördünüz boyunuzun ölçüsünü şimdi dua edin de doktorlar hemşireler kurtarsın sevdiklerinizi.. Ya siz kendinizi nasıl sağlıkçalışanları ile kıyaslarsınız aklım almıyor
  • Şimdi sanki derece yapıp pilot olmuş gibi dandirik üniversitelerin uluslar arası ilişkiler işletme mezunu babası kaptan diye işini yüzdüren tipler küçültmeye gidilirken işten çıkarılsaaa fena mı olur?? Pilot maaşları düşse yüzde elli alsalar bence hakettikleri bu ve bu salgın diğer mesleklerle adaleti sağladı diyelim mi hocam
  • Sen bir doktorun ne kadar maaş aldığını bilmiyorsun heralde...özel hastanede aylık 90 bin alan tanıdığım var...ayrıca bıçak parası,döner sermaye gibi şeyler de duymadın heralde hiç! Bi de milletin maaşına laf edeceğine sistemden sor hesabını! Vasıfsız insan!

Türk Hava Yolları (THY) kabin memurlarının çalışma saatlerini düzenledi.

Koronavirüs salgını dünyayı etkilemeye devam ederken, havayolu şirketleri de mali yönden yeni düzenlemeler yapıyor. Türk Hava Yolları, bünyesinde görev yapan binlerce kabin memurunun çalışma şeklini değiştirdi. 

THY'nin yeni düzenlemesine göre 12 bin kabin memuru 1'er gün çalışacak ve 2'şer gün nöbet yazılacak. Bu süreçte ise 1 maaşı THY'den alacak olan kabin memurlarına kalan maaşları ise İşkur tarafından ödenecek.

İşte THY kabin memurlarının yeni çalışma düzeni ve ücret uygulaması;

THY kabin memurlarının çalışma düzeni değişti

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (303)

teknik ~ 2 ay önce
Her türlü haberin altında km maaşının tartışılmasından sıkıldık. Aldıkları para emeğinin karşılığıdır. Sorun diğer birimlerin maaş politikasında bunları birbirinden ayıralım.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
CPT ~ 2 ay önce
Kabin'den kokpit'te çoook fazla maaş alıyor :) kimseyi kimsenin maaşı ilgilenirmez. Herkes kendi aldığa maaşa baksın.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Strateji ~ 2 ay önce
2018 İLE 2019 YILLARINDA YAPTIĞIM UÇAK YOLCULUKLARI İLE KALDIĞIM OTELLERDEKİ TURİZM ÇALIŞANLARINI HEP UYARMAK İSTEDİM; "SİZLERİ KÖTÜ BİR GELECEK BEKLİYOR" DEMEK İSTEDİĞİMDE YA GÜLÜP GEÇTİLER YA DA ORALI BİLE OLMADILAR. AMA ÖNGÖRÜ GERÇEKLEŞTİ. DÜNYA, ÇOK İSTİSNAİ OLAYLARIN YAŞANACAĞI YEPYENİ BİR DÖNEME GİRİYOR. O YÜZDEN BU İKİ SEKTÖRDE ÇALIŞAN VE HATTA YURT DIŞI BAĞLANTILI İŞ YAPAN HERKESİN EKONOMİSİNE VE BÜTÇESİNE AZAMİ DİKKAT ETMESİ LAZIM. KÜÇÜK BİR TAVSİYE.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
nIgGA ~ 2 ay önce
asdfghjfsds kmden cok maas aldigimi ogrenmis oldum tesekkurler airport haber :))

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Yahu havalara bak ~ 2 ay önce
Şu hosteslerdeki havaya hastayım hayat kurtarıyorlarmış valla iki haftada bir uçağa binerim tek yaptıkları şey birşey içer misiniz çay alayım tamam teşekkürler gelsin 10 bin Ülkenin en riskli yerlerinde Polislik yapanlar siz kadar maaş almıyor , Yeni başlayan doktor, mühendis , avukatta öyle ..

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Yanlış biliyosun ~ 2 ay önce
10 bin değil kuzum ya 16 bin tl otur ağla şimdi hadi annem
Dusmeli ~ 2 ay önce
Kabin mmuu maaslari Tgs ile ayni olmali, teknikten az olmali, ustelik temini kolay, bu donem isten cikarilmali
Anonim ~ 2 ay önce
Uçak acil iniş yaptığında kendin açarsın kapıyı kendin çıkaraın hayati malzemeleri de kendin bulursun kalabalığı da sen kontrol edersin. Ne biliyim dış şartları falan sen gözlemlersin.
Gulo ~ 2 ay önce
O kadar fesat ve kıskançsınız ki gülüyorum size İnan çatlayın patlayın ohhhhhhh ne de güzel alıyoruz ama
tinder ~ 2 ay önce
pilotlar için tinder zamanı. umarız bu 3 ayı boş geçirmez tinder'da faydalı şeylere harcarlar.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
dr ~ 2 ay önce
neyin hayatini kurtariyorsunuz be?. Kadin gider ucakta dogurur biz dogurttuk diye bebekle 100 kare poz verirsiniz. ucuz yalanlar soylemeyin yeter artik . insanla ugrasmasi zor o yuzden para aliyoruz deseniz hadi neyse. sacma sapan hayat kurtariyorlarmis .meslektaslarim bile kullanmaz sizin kadar ' hayat kurtariyoz" . hadi bakalim inin sahaya corona icin hayat kurtarin hastanelerde. ornek Lufthansa.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Katiliyorum ~ 2 ay önce
Sanki her bindikleri uçak düşüyormuş her seferlerinde en az bir kalp krizi iki elektroşok 2 doğum uygulaması yapıyorlarmış gibi sürekli hayat kurtarıyoruz diye laf etmezler mi bir de. Hangisi kaç kez uçak tahliye etmiş meslek hayatlarında? Belki de acil durumda ilk kaçacak onlar olacak ne malum.
Doktorlara laf edenler ~ 2 ay önce
Hadsizsiniz ya doktorla pilot kabin memuru bir olur mu aha işte bi salgında gördünüz boyunuzun ölçüsünü şimdi dua edin de doktorlar hemşireler kurtarsın sevdiklerinizi.. Ya siz kendinizi nasıl sağlıkçalışanları ile kıyaslarsınız aklım almıyor

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Gercek ~ 2 ay önce
Kalite dusuk, kaynak ayni, sonuc ayni, Her grubun icinde iyiler var kotuler var, corona ile ilgili calisan doktorlara allah kolaylik versin, bu donemde boyle, ama onlara da tavsiye, ortalik su an iranlii hintli turkmen suriyeli vb bircok milletten doktordan gecilmiyor, genel kalite cok dusuk, insanlar bosuna mi cirpiniyorlar guzel hastanalere gitmek icin, orada biraz olsun seviyesi yuksek dokor bulabilmek icin degilmidir azizim? Demekki millet her doktora guven duymuyor ve korkuyor?
O diyil de ~ 2 ay önce
Şimdi sanki derece yapıp pilot olmuş gibi dandirik üniversitelerin uluslar arası ilişkiler işletme mezunu babası kaptan diye işini yüzdüren tipler küçültmeye gidilirken işten çıkarılsaaa fena mı olur?? Pilot maaşları düşse yüzde elli alsalar bence hakettikleri bu ve bu salgın diğer mesleklerle adaleti sağladı diyelim mi hocam

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Tbox ~ 2 ay önce
Sen bir doktorun ne kadar maaş aldığını bilmiyorsun heralde...özel hastanede aylık 90 bin alan tanıdığım var...ayrıca bıçak parası,döner sermaye gibi şeyler de duymadın heralde hiç! Bi de milletin maaşına laf edeceğine sistemden sor hesabını! Vasıfsız insan!

Yanıtla