05 Kasım 2019, Salı 09:06:38

THY iç hatlarda özel bir kampanyaya hazırlanıyor

Türk Hava Yolları, "Hep Güzelsin Türkiye" sloganıyla özel bir kampanyaya hazırlandığını duyurdu.
  • Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir.
  • Thy veya anadolujet iç hatlar uçuşunda neden çocuklar için içecek ikramında bulunmuyorlar acaba,maliyeti çokmu yüksek
  • 260 liraya bilet satıp üstüne koltuk seçiminde para istiyor thy
  • THY yıllardır Türkiye'yi başarı ile temsil ediyor ve etmeyede de devam edecek. Her sektörde olduğu gibi THY da durgun dönemleri en iyi şekilde geçirmenin yollarını ararken inşaallah bizlerinde işine yarar. Başarılarının devamını dileriz.
  • Trabzon hattınada bi kampanya yapında evimize gidebilelim. Eskişehirde okuyorum.ankaradan trabzona gidiş dönüşüm 420 lira en az. Fiyatlar almış başını gidiyor. Eve gidemiyoruz. Sadece ankara değil istanbula gidişde aynı. Ankara-istanbul 90-100 lira ankara-trabzon en az 215-280 lira. Bu nedir ya. Otobüsle gitsemde 16 saat sürüyor. Ve aynı para yani.
  • Yazın Avrupa lıya güzel kışın Türk e. Yersen. Bu ülkenin keyfini yabancılar çıkarıyor ceremesini biz çekiyoruz.
  • THY bence artık Trabzon da yerhizmetleri şirketi Çelebi hava servisi değiştirsin.... Havacılık ta yer hizmetleri çok önemli ama kimsenin umrunda değil. THY doğukaradeniz 4 tane havaliamnı olacak YA TGS yada Havaş ile yer hizmetleri değişiklik yapsın....
  • Ee kış yaklaştı tabii uçaklar yerde yatacağına millet binsin değil mi.Hiç bir güvenim kalmadı THY na karşı.İyi bir iç hat yolcusu olarak kesinlikle tercih etmeyeceğim THY nı.1 saati aşkın yol gidip geçeceğim karşıya Pendiğe.Bedava bilet olsa yine almayacağım.Aynı sisteme devam edin çok sayın yetkililer en eski uçakları kullanın içhatlarda ,yenilerle afrikalı kardeşlerimiz! vs uçsun.

Türk Hava Yolları, "Hep Güzelsin Türkiye" sloganıyla özel bir kampanyaya hazırlandığını duyurdu.

Şirketin resmi sosyal medya hessabından yapılan duyuruda, "6 Kasım’da Türkiye kanatlanacak! Çok yakında…" kullanıldı.

Söz konusu tarihte THY'nin iç hat uçuşlarını kapsayan uygun fiyatlı uçuş imkanı sunacağı öğrenildi.

İşte THY tarafından yapılan o paylaşım

THY iç hatlarda özel bir kampanyaya hazırlanıyor

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (12)

Yaşasın çelebi ~ 12 gün önce
Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Ilyas ~ 12 gün önce
Thy veya anadolujet iç hatlar uçuşunda neden çocuklar için içecek ikramında bulunmuyorlar acaba,maliyeti çokmu yüksek

Yanıtla

Kalan karakter 1000
mrt ~ 13 gün önce
260 liraya bilet satıp üstüne koltuk seçiminde para istiyor thy

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Ahmet kerim ~ 13 gün önce
THY yıllardır Türkiye'yi başarı ile temsil ediyor ve etmeyede de devam edecek. Her sektörde olduğu gibi THY da durgun dönemleri en iyi şekilde geçirmenin yollarını ararken inşaallah bizlerinde işine yarar. Başarılarının devamını dileriz.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Öğrenci ~ 13 gün önce
Trabzon hattınada bi kampanya yapında evimize gidebilelim. Eskişehirde okuyorum.ankaradan trabzona gidiş dönüşüm 420 lira en az. Fiyatlar almış başını gidiyor. Eve gidemiyoruz. Sadece ankara değil istanbula gidişde aynı. Ankara-istanbul 90-100 lira ankara-trabzon en az 215-280 lira. Bu nedir ya. Otobüsle gitsemde 16 saat sürüyor. Ve aynı para yani.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Yersen ~ 13 gün önce
Yazın Avrupa lıya güzel kışın Türk e. Yersen. Bu ülkenin keyfini yabancılar çıkarıyor ceremesini biz çekiyoruz.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Trabzon pilot ~ 13 gün önce
THY bence artık Trabzon da yerhizmetleri şirketi Çelebi hava servisi değiştirsin.... Havacılık ta yer hizmetleri çok önemli ama kimsenin umrunda değil. THY doğukaradeniz 4 tane havaliamnı olacak YA TGS yada Havaş ile yer hizmetleri değişiklik yapsın....

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Togi ~ 14 gün önce
Ee kış yaklaştı tabii uçaklar yerde yatacağına millet binsin değil mi.Hiç bir güvenim kalmadı THY na karşı.İyi bir iç hat yolcusu olarak kesinlikle tercih etmeyeceğim THY nı.1 saati aşkın yol gidip geçeceğim karşıya Pendiğe.Bedava bilet olsa yine almayacağım.Aynı sisteme devam edin çok sayın yetkililer en eski uçakları kullanın içhatlarda ,yenilerle afrikalı kardeşlerimiz! vs uçsun.

Yanıtla