17 Temmuz 2021, Cumartesi 15:37:26

THY bugün 200 bin yolcu uçuracak

THY, 200 bin yolcu barajını 2019 sonrasında ilk kez aşacak. Bugün THY uçaklarının genel doluluk oranının yüzde 73,4 olması bekleniyor.
  • allah kaza bela vermesin. iyi uçuşlar olsun.
  • bizim huzursuzluğumuzda huzur hakkı alanlar, biz de bir gün güleriz elbet ...
  • Acaba pandemi boyunca, pandemi öncesi maaşları üzerinden yüzde kaç çalıştıysa o kadar maaş verilsin şeklinde bir uygulama çok zor olurmuydu. Digital dünyada çok kolay hallolur gibi geliyor. Pandemide benim en çok yadırgadığım mesele çok çalışanada aynı şartlar uygulandı, neredeyse hiç çalışmayana aynısı. Bu nasıl bir adalet. Adamlar covid’in en korkutucu günlerinde bu riski en yüksek derecede hissedecek şartlara maruz bırakılıyor, üstüne diğerlerine göre kat be kat fazla çalışıyor sonuç herkese aşağı yukarı aynı maaş şartları. Akıl alır gibi değil. Pandemi boyunca kesinti karşılığında hayatı boyunca bulamayacağı boş zamanı bulan arkadaşların sizce bir kaybı var. Zaman paradan çok daha değerli. O yüzden pandemide asıl kaybeden kaptanların bir grubu ile teknisyenlerin hepsi.
  • Haksız mıyım
  • Çalışan maaşının 3 katını doordash ten alıyor zaten.Bence zamma filan gerek yok.
  • Nasil cat diye kesildiyse cat diye de normale donmeli cunku artik hersey normal bakiniz diger mesleklere ve pandemi oncesi sonrasi durumlarina havacilik disinda var mi hala kesintili maas alan?
  • Şirketin basın müşavirliğini yapan kişi açıklamasında "Avrupa'da, kara bulutlardan en hızlı ve güçlü sıyrılan havayolu olarak pandemi öncesini aratmıyoruz." Diyorsa düzeltin şu maaşları insanların emeğiyle dalga geçmeyin. Çalışanlarından kısarak mı sıyrılıyorsun. Yanacaksınız bir kişide gelip yardım etmeyecek size...
  • çaliiiss çaliisss çaliisss! pağaaa??? pağa yoohhh aaa :):):)
  • ekip planlamadaki arkadaşlar çok yoruldu vallahi, 4 günlük bayramda 2 BI bir CFR ( garanti boş, uçuşu alıp CFR yaptı) ve tek uçuşla planlamak için kendilerini yırttılar canlarım. Yazık değil mi bu adamlara, sendikamıza sesleniyorum lütfen bayram mesaisini kaldırın bu insanlar rahatlasın.
  • ne güzel bize geçirerek rekorlar kırıyorlar, yazıklar olsun kul hakkı yiyenlere, gun gelecek bu yanlış nelere mal olacak göreceksiniz . haramilere yazıklar olsun

THY, 200 bin yolcu barajını 2019 sonrasında ilk kez aşacak. Bugün THY uçaklarının genel doluluk oranının yüzde 73,4 olması bekleniyor.

İstanbul Havalimanı, THY'nin en yoğun kalkış ve varış yapacağı havalimanı olacak. Bu havalimanında kalkan 434 uçak, 70 bin yolcu ile havalanacak. İstanbul Havalimanı'na inecek 424 uçak ise 61 bin yolcu taşıyacak. THY'nin toplamda İstanbul Havalimanı'nda 131 bin yolcuya bugün hizmet vermesi planlanıyor. Bu rakamın gün içerisinde oluşacak taleple daha da artması bekleniyor.

THY bugün 200 bin yolcu uçuracak

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (40)

allah korusun ~ 2 ay önce
allah kaza bela vermesin. iyi uçuşlar olsun.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
ucan adam ~ 2 ay önce
bizim huzursuzluğumuzda huzur hakkı alanlar, biz de bir gün güleriz elbet ...

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Pandemi şartları ~ 2 ay önce
Acaba pandemi boyunca, pandemi öncesi maaşları üzerinden yüzde kaç çalıştıysa o kadar maaş verilsin şeklinde bir uygulama çok zor olurmuydu. Digital dünyada çok kolay hallolur gibi geliyor. Pandemide benim en çok yadırgadığım mesele çok çalışanada aynı şartlar uygulandı, neredeyse hiç çalışmayana aynısı. Bu nasıl bir adalet. Adamlar covid’in en korkutucu günlerinde bu riski en yüksek derecede hissedecek şartlara maruz bırakılıyor, üstüne diğerlerine göre kat be kat fazla çalışıyor sonuç herkese aşağı yukarı aynı maaş şartları. Akıl alır gibi değil. Pandemi boyunca kesinti karşılığında hayatı boyunca bulamayacağı boş zamanı bulan arkadaşların sizce bir kaybı var. Zaman paradan çok daha değerli. O yüzden pandemide asıl kaybeden kaptanların bir grubu ile teknisyenlerin hepsi.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Maaşlar boyle iyi sonra astronot gibi geziyorsunuz ~ 2 ay önce
Haksız mıyım

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Mu ha ha ~ 2 ay önce
Hacı söylemesi ayıp geçen ay 18500 yatmış. Bu ay zamlı muhtemelen 13bin yatar. Senin asgari ücret hayat nasıl gidiyor bro????
Astronot maaşı az bence ~ 2 ay önce
Bizim maaşlarda sorun yok
Senin ne olduğun ~ 2 ay önce
Kimin umrunda ?
Haksiz miyim ~ 2 ay önce
Ama anneniz o ucaga binecek?
Ozel jet im var ~ 2 ay önce
Fakir miyim ben tk la gelsin
Ahaha ~ 2 ay önce
Calışan seni calış calışşş aferim
F/O of the year ~ 2 ay önce
Çalışan maaşının 3 katını doordash ten alıyor zaten.Bence zamma filan gerek yok.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Maaslar ~ 2 ay önce
Nasil cat diye kesildiyse cat diye de normale donmeli cunku artik hersey normal bakiniz diger mesleklere ve pandemi oncesi sonrasi durumlarina havacilik disinda var mi hala kesintili maas alan?

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Aynı açıklmayı maaş içinde istiyoruz... ~ 2 ay önce
Şirketin basın müşavirliğini yapan kişi açıklamasında "Avrupa'da, kara bulutlardan en hızlı ve güçlü sıyrılan havayolu olarak pandemi öncesini aratmıyoruz." Diyorsa düzeltin şu maaşları insanların emeğiyle dalga geçmeyin. Çalışanlarından kısarak mı sıyrılıyorsun. Yanacaksınız bir kişide gelip yardım etmeyecek size...

Yanıtla

Kalan karakter 1000
hahaha ~ 2 ay önce
çaliiiss çaliisss çaliisss! pağaaa??? pağa yoohhh aaa :):):)

Yanıtla

Kalan karakter 1000
lokumcu sendika ~ 2 ay önce
ekip planlamadaki arkadaşlar çok yoruldu vallahi, 4 günlük bayramda 2 BI bir CFR ( garanti boş, uçuşu alıp CFR yaptı) ve tek uçuşla planlamak için kendilerini yırttılar canlarım. Yazık değil mi bu adamlara, sendikamıza sesleniyorum lütfen bayram mesaisini kaldırın bu insanlar rahatlasın.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
a320 ~ 2 ay önce
15 günde bir yakıt ekonomisi mail gönderir gibi maaş skalası da tüm pilotlara gönderilsin. En üst ve alt maaşlar gözüksün, tüm pilotlar arasındaki yerimizi görelim. Eğer adil planlama yapılıyorsa hodri meydan..
Rezillik diz boyu ~ 2 ay önce
Pazar mesaileri kalkınca her ay mutlaka birkaç tane pazar günü uçuş çıkmaya başladı. Daha önce iki üç ayda bir tane ancak çıkardı. Bu ay her pazar günü dolu. Arefe cfr idi boş çıktı. Bayram tamamen boş. Bunun tek bir anlamı var; ya bu ekip planlama ek para getiren uçuşları satıyor ya da yönetici tayfası aralarında paylaşıyor. Bir de istatistik bilgilerini de kaldırmışlar ki kim nereye ne kadar gitmiş artık kimse görmesin.Yiyin bakalım, Allah haksız yere aldığınız o üç kuruşu boğazınızda düğümlesin inşallah.
ucan canlı ~ 2 ay önce
ne güzel bize geçirerek rekorlar kırıyorlar, yazıklar olsun kul hakkı yiyenlere, gun gelecek bu yanlış nelere mal olacak göreceksiniz . haramilere yazıklar olsun

Yanıtla