20 Ocak 2020, Pazartesi 16:15:58

TGS'ye ait araç kanala düştü!

İstanbul Havalimanı'nda dikkatsizlik sonucu yine bir kaza meydana geldi. Apron aracı kanala düştü.
  • Tgs mahsum insanları görevden çıkarıyor inşallah baslari beladan kurtul.az mahsum insanların ahi hep arkalarında olacak
  • Geçmiş olsun
  • Lanet olasıca kanalın etrafına bi çerçeve yapmamışlar :)
  • İçi boş haber yapmaktan bıkmadınız yahu! Çok merak ediyorum, THY ve iştirakleri olmasa nasıl haber yapacaksınız?
  • Yalan haber nerde kanala düşen çekici sadece yol kenarındaki kaldırıma çıkmış biraz.Bırakın bu işleri ispatlayın yaptığınız haberi... Anlaşılan yapacak haber bulamıyorsunuz....
  • Sustalım İgaya Gmy kovalıyor havaya girdi Sustalımı Gmy yapın rahatlasın İgaya
  • Sayın İGA SMS, K1 K2R arası araç yoluyla park pozisyonları arasında olan eğimli zemin rahatlıkla aracı devirmemize neden olabilir. Acil önlem istiyoruz. Cana da mala da zarar gelmeden acil tedbir alınsın.
  • Arac kanala düşmedi yalan haber arkadaşlar yol kenarindaki beton bend in yüksekliği 15cm uzerinden gecerek camura saplandi sağ iki teker kanal 10 metre aşağıda ha şoförün dikkatsizliği vs olabilir kanala uçmadı yani
  • 100 USD, geçmiş olsun!..
  • Kuru kahveci kardeşim geçmiş olsun

İstanbul Havalimanı'nda dikkatsizlik sonucu yine bir kaza meydana geldi. Apron aracı kanala düştü.

Türk Hava Yolları'na yer hizmetleri sunan Turkish Ground Services'a ait çekici traktörü apronda ilerlediği sırada bir anlık dikkatsizlik sonucu kanala düştü.

AirportHaber'in edindiği bilgiye göre; aracın sürücüsü kazada yara almazken, araçta maddi hasar meydana geldiği öğrenildi.

Meydana gelen kazayla ilgili rapor tutulduğu ve soruşturma başlatıldığı belirtildi.

©AirportHaber.com

TGS'ye ait araç kanala düştü!

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (34)

Garibalar ~ 27 gün önce
Tgs mahsum insanları görevden çıkarıyor inşallah baslari beladan kurtul.az mahsum insanların ahi hep arkalarında olacak

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Tk ~ 27 gün önce
Geçmiş olsun

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Youtubeda aratın ~ 27 gün önce
Lanet olasıca kanalın etrafına bi çerçeve yapmamışlar :)

Yanıtla

Kalan karakter 1000
GSM ~ 27 gün önce
İçi boş haber yapmaktan bıkmadınız yahu! Çok merak ediyorum, THY ve iştirakleri olmasa nasıl haber yapacaksınız?

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Atmaca ~ 27 gün önce
Yalan haber nerde kanala düşen çekici sadece yol kenarındaki kaldırıma çıkmış biraz.Bırakın bu işleri ispatlayın yaptığınız haberi... Anlaşılan yapacak haber bulamıyorsunuz....

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Sustalım ~ 28 gün önce
Sustalım İgaya Gmy kovalıyor havaya girdi Sustalımı Gmy yapın rahatlasın İgaya

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Akaryakıt ~ 28 gün önce
Sayın İGA SMS, K1 K2R arası araç yoluyla park pozisyonları arasında olan eğimli zemin rahatlıkla aracı devirmemize neden olabilir. Acil önlem istiyoruz. Cana da mala da zarar gelmeden acil tedbir alınsın.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Yalan ~ 28 gün önce
Arac kanala düşmedi yalan haber arkadaşlar yol kenarindaki beton bend in yüksekliği 15cm uzerinden gecerek camura saplandi sağ iki teker kanal 10 metre aşağıda ha şoförün dikkatsizliği vs olabilir kanala uçmadı yani

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Dolar mı!. ~ 28 gün önce
100 USD, geçmiş olsun!..

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Paşalı ~ 28 gün önce
Kuru kahveci kardeşim geçmiş olsun

Yanıtla

Kalan karakter 1000

Yorum Gönder

Kalan karakter 1000