22 Temmuz 2011, Cuma 17:50:21

TAILWIND'IN YENİ ROTASI NERESİ?

Avrupa'nın Almanya, Hollanda, Belçika, İtalya, Macaristan, Çek Cumhuriyeti gibi ülkelerinden Türkiye'ye turist taşıyan Tailwind Havayolları rotaları arasına İrlanda'yı da ekledi.
  • bikere uçak yatıyo kıbrısta 3 gün ekip tatil yapıyo sonra yolcularla geri dönüyo bu neden birilerini rahatsız ediyoki;? çok mu acıdı canınız ..demekki şirketin durumu iyi..uçtuğu route lar da çok iyi..neden kimse çekemiyor anlamıoyorum emeğe saygı biraz yaa..süper bi şirketimiz var ve kabin ekibi şirketi bukadar savunuyosa,gerçekten mutlu demektir herkes..Bu şirkette HUZUR var daha ne olsunn,burda uçmak da ayrıcalık öle kapıdan geçeni almıyolar..Başarılarının devamını diliyorum şirketim ve arkadaşlarımın...mike:)
  • Tailwind çok sağlam bir alt yapıya ve ekibe sahip bir havayolu arkadaşlar..Öncelikle bilmenzi isteriz ki burda diğer havayollarının aksine herkes işini yapıyor..Sadece işini yapıyor..Ekibin kendi arasındaki sinerji ve uyum diğer hiçbir havayolunda maalesef ki yok..Bunu az çok bilip de çekemeyen arkadaşlar bakıyorum da burda atıp tutuyor..Anca laf kalabalığı yaparsınız..yok uçak yatıyomuş da yok ekibi bilgisizmiş:) ekipte sıfır kimse yok herkes deneyimli bikere iyi araştırın sonra yorum yapın..şirketin durumu gayet iyi..biz burda uçmaktan çok mutluyuz..taş atmayı bırakın artık herkes biliyor,Tailwind çok kaliteli bir şirket..daha da büyüyecek...kusura bakmayın..saygılar...
  • Bak kıbrısta 3 gun bekler bazı zamanlar ama sanane...filoyu bılırmısın kac ucak var bekledıgı zamanda olur uctugu zaman da ucuyorkı kıbrısta beklıyor.Ayrıca bardagın bos tarafına degıl dolu tarafınada bı bak .Bı ara gel dtm ye de sana program verelım nerelere ucuyoruz dunyanın en koklu turızm acentası thomas cook ucuslarını kım yapıyor hangı ulkelere non-stop ucuyoruz detaylı bır breefıng vereyım.
  • Mesajlardan anladığım kadarı ile tailwind personeli uçaklarının nerede kaç hafta yattığını bilmiyor herhalde. Desenize durum daha da vahim.
  • APRONDA DİYECEKTİN UCAKLAR NOOLDU..? DEMEDİN..??
  • ercan havalimaninda bit hafta yatjyor ucaginiz haberiniz yok herhalde bu daha da aci. ucaklardan haberiniz yok
  • Bak kardes bu apron olayını nerden cıkardın bılmıyorum ama. cek cum. almanya ırlanda belcıka iran ıtalya ve kıbrıs ve bırcok destınasyona bu fırma ucmakta maasları da tıkır tıkır odemekte herhalde seni apronda bıraktılar psıkolojın bozuldu .psıkolıjını duzelt ole gel.
  • uçaklar yatmıyor ama siz rüyalarda öyle görüyorsunzu anlaşılan.yorumları copy paste yayıp tekrar tekrar yaınlayarak ancak kendini tatmin edersin!şirket batsa hoşunuza mı gidicek,bu ne fesatlıktır!allah herkesin niyetine göre versin!çok şükür maaşlarımız çok iyi,zamanında alıyoruz,haklarımızı alıyoruz..herşey yolunda..yani daha çoookkk beklersin!
  • Yeni rotası apron. Sürekli uçakları yatıyor.
  • Yahu,ne kabinmiş arkadaş!Ne zaman Tailwindle ilgili bir haber çıksa,saldırıya geçmek için bekleyen birileri var belli ki;Kabin kadar başınıza taş düşsün,belki o zaman aklınız başına gelir.Burda amir uçup da ayrılan kimse de yok..ne zaman brifing yaptın da komutlarımızı sorgulayabiliyosun.o kadar boş konuşuyosun ki,arkasında mantık yok..kuyruk acın baya ağır demek ki..Dikkat et de başını yemesin!

Tailwind Havayolları yaz sezonunda rotalarını genişletmeye devam ediyor. Avrupa'nın birçok havalimanından Türkiye'nin Antalya, İstanbul, İzmir, Bodrum gibi turistik şehirlerine uçuşlar gerçekleştiren Tailwind Havayolları bu kez İrlanda'nın Cork ve Dublin şehirlerinden uçuşlarına başladı. Her Pazar günü gerçekleşecek uçuşlar da İskoç vatandaşların rotası Ege'nin incisi İzmir olacak.

Almanya, Hollanda, Belçika, İtalya, Macaristan, Çek Cumhuriyeti gibi Avrupa'nın belli başlı ülkelerinin yanı sıra Kuzey Kıbrıs ve İran uçuşları da gerçekleştiren Tailwind Havayolları'nın 2011 yılında Türkiye'ye taşımayı planladığı yolcu sayısı 700 bin.

Tailwind'e yeni kalite belgesi

Bir yandan kalite çalışmalarını da sürdüren Tailwind Havayolları, uçuş emniyet ve güvenliğini en yüksek standartlarda sağladığını, IOSA belgesi almaya hak kazanarak göstermiştir. İşletmelerin uluslararası standartlarda bir yönetim sistemine sahip olduklarını, işleyişlerinde "Müşteri Memnuniyeti"ne öncelik verdiklerini ve yasal mevzuata uyumlu hareket ettiklerini belgelemeleri ise faaliyetlerine uygun bir ISO sertifikasına sahip olmalarıyla mümkündür. Bunun yerine getirilmesi amacıyla yürütülen ve yaklaşık dört aydır süren hazırlıklar tamamlanmış, neticesinde Tailwind Havayolları nitelikleri tüm dünyada takdir gören TÜV Rheinland firması tarafından denetlenmiş ve ISO 9001:2008 standartlarına uygunluğu tescil edilmiştir.

TAILWIND'IN YENİ ROTASI NERESİ?

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (28)

Misafir ~ 8 yıl önce
bikere uçak yatıyo kıbrısta 3 gün ekip tatil yapıyo sonra yolcularla geri dönüyo bu neden birilerini rahatsız ediyoki;? çok mu acıdı canınız ..demekki şirketin durumu iyi..uçtuğu route lar da çok iyi..neden kimse çekemiyor anlamıoyorum emeğe saygı biraz yaa..süper bi şirketimiz var ve kabin ekibi şirketi bukadar savunuyosa,gerçekten mutlu demektir herkes..Bu şirkette HUZUR var daha ne olsunn,burda uçmak da ayrıcalık öle kapıdan geçeni almıyolar..Başarılarının devamını diliyorum şirketim ve arkadaşlarımın...mike:)

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Misafir ~ 8 yıl önce
Tailwind çok sağlam bir alt yapıya ve ekibe sahip bir havayolu arkadaşlar..Öncelikle bilmenzi isteriz ki burda diğer havayollarının aksine herkes işini yapıyor..Sadece işini yapıyor..Ekibin kendi arasındaki sinerji ve uyum diğer hiçbir havayolunda maalesef ki yok..Bunu az çok bilip de çekemeyen arkadaşlar bakıyorum da burda atıp tutuyor..Anca laf kalabalığı yaparsınız..yok uçak yatıyomuş da yok ekibi bilgisizmiş:) ekipte sıfır kimse yok herkes deneyimli bikere iyi araştırın sonra yorum yapın..şirketin durumu gayet iyi..biz burda uçmaktan çok mutluyuz..taş atmayı bırakın artık herkes biliyor,Tailwind çok kaliteli bir şirket..daha da büyüyecek...kusura bakmayın..saygılar...

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Misafir ~ 8 yıl önce
Bak kıbrısta 3 gun bekler bazı zamanlar ama sanane...filoyu bılırmısın kac ucak var bekledıgı zamanda olur uctugu zaman da ucuyorkı kıbrısta beklıyor.Ayrıca bardagın bos tarafına degıl dolu tarafınada bı bak .Bı ara gel dtm ye de sana program verelım nerelere ucuyoruz dunyanın en koklu turızm acentası thomas cook ucuslarını kım yapıyor hangı ulkelere non-stop ucuyoruz detaylı bır breefıng vereyım.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Misafir ~ 8 yıl önce
Mesajlardan anladığım kadarı ile tailwind personeli uçaklarının nerede kaç hafta yattığını bilmiyor herhalde. Desenize durum daha da vahim.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Misafir ~ 8 yıl önce
APRONDA DİYECEKTİN UCAKLAR NOOLDU..? DEMEDİN..??

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Misafir ~ 8 yıl önce
ercan havalimaninda bit hafta yatjyor ucaginiz haberiniz yok herhalde bu daha da aci. ucaklardan haberiniz yok

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Misafir ~ 8 yıl önce
Bak kardes bu apron olayını nerden cıkardın bılmıyorum ama. cek cum. almanya ırlanda belcıka iran ıtalya ve kıbrıs ve bırcok destınasyona bu fırma ucmakta maasları da tıkır tıkır odemekte herhalde seni apronda bıraktılar psıkolojın bozuldu .psıkolıjını duzelt ole gel.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Misafir ~ 8 yıl önce
uçaklar yatmıyor ama siz rüyalarda öyle görüyorsunzu anlaşılan.yorumları copy paste yayıp tekrar tekrar yaınlayarak ancak kendini tatmin edersin!şirket batsa hoşunuza mı gidicek,bu ne fesatlıktır!allah herkesin niyetine göre versin!çok şükür maaşlarımız çok iyi,zamanında alıyoruz,haklarımızı alıyoruz..herşey yolunda..yani daha çoookkk beklersin!

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Misafir ~ 8 yıl önce
Yeni rotası apron. Sürekli uçakları yatıyor.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Misafir ~ 8 yıl önce
Yahu,ne kabinmiş arkadaş!Ne zaman Tailwindle ilgili bir haber çıksa,saldırıya geçmek için bekleyen birileri var belli ki;Kabin kadar başınıza taş düşsün,belki o zaman aklınız başına gelir.Burda amir uçup da ayrılan kimse de yok..ne zaman brifing yaptın da komutlarımızı sorgulayabiliyosun.o kadar boş konuşuyosun ki,arkasında mantık yok..kuyruk acın baya ağır demek ki..Dikkat et de başını yemesin!

Yanıtla

Kalan karakter 1000

Yorum Gönder

Kalan karakter 1000