24 Nisan 2015, Cuma 18:50:35

SUNEXPRESS'TE YÖNETİME YENİ İSİM

Geçtiğimiz günlerde Türk Hava Yolları'nın yaptığı genel kurul toplantısında görevden alınan SunExpress Genel Müdür Yardımcısı Faruk Çizmecioğlu'nun yerine gelen yeni isim belli oldu.
  • Coskun bey daha guzel makamlara gıdecek.Nankorler ve RAKAMLARI okuyamayan memlekete bı cıvı cakmamıs eser bıramamış basit insanlar kıymetını bılemez.TK VE SXS fınansal basarıları aldığı ödüller ortada.Buradan elestırenlere seslenıyorum ısmınız cısmınızı neden yazmıyorsunuz
  • Tayyip beyin dostu ilmaniz biryere en ust kademeye gelmek icin yeterli.ister uzaydan gelsin ister ilkokul mezunu olsun fark etmez.nasil 2003 yilinda mustakil ev bile yapamayan mutahhitler simdi ulkenin her ihalesini aliyorsa, is bilmezlerin en tepeye gelmesine sasirmamak gerekir. Ulkeyi bitirdiler bazilari ac ama hala hirsizlari savunuyor.birde muslumaniz.herkez aynaya bakip kimin neyin pesinde kostuguna bakmali.
  • Kotu insan. Konusurken tehdit eden insan. Git sende. Cakma ...
  • Cumhurbaşkanını savunmak sana mı düştü diyen sefil insan. Herkes istediğini söyler.
  • Bir LH'in atadığına bir de THY'nin atadığına bakın diyenlere, siz kör ve yanlı olduğunuz için göremezsiniz; aydınlatalım. THY'nin YK başkanı ve CEO'su İlker Aycı SXS YK başkanı oldu, THY'nin en önemli pozisyonundaki CMO Ahmet Olmuştur ve Türkiyenin en önemli kurumu tanıtım ajansı daire başkanı Arda Ermut yk üyeleri oldular yani anlıyacağınız Türkiye öz sermayesine sahip çıkıyor. Daha güçlü bir kadro SXS'e gelmedi.
  • Sunexpress son 4 senede yapılanlarla sağlam temellere oturmuş bir şirkettir.Yöneticiler gelir gider, önemli olan sistemdir. Ahmet Bey eğitimi ve yönettiği şirketlerde edindiği tecrübeyle kısa sürede adapte olucaktır. Coşkun Kılıç'ın bu şirkete katkısını ancak rakamları okuyabilenler anlar. 22 uçaklı bir filoyu 74 uçağa çıkartan önemli bir stratejisyendir. TK ekolü bu şirketde devam edicektir. TK'da Coşkunlar, Ahmetler, Mehmetler bitmez. Heveslenmeyin Türkiye eski Türkiye değil, gelen gidenin yarım bırkatığını bıraktığı yerden devir alacaktır. Aynı kaynaktan beslenen su hız kesmez yön değiştirmez.
  • valla gul gıbı sırketı rezıl etmekte ustune olmayan yöneticiler yuzunden asırı hızlı buyuyen sırketın ıhtıyacı olan personel alımı ve tecrubelı eskı personelın dusuk zam yada verilen sözlerın yerıne getirilmemesı nedenıyle kusturulmesı hergun sırkete kan kaybettırıyor son pekte ıç acıcı degıl... Calısan herkes B planını hazır tutsun..
  • Aaaa Havas in Almanya atamasini taklit etmisler....bol sanlar... Sirketlerimizde gelisimler mükemmel......
  • Yıllar geçmesine rağmen insanlar hala hacı beyi arıyorsa bazı eksıklıkler var dıye dusunuyoruö.Hacı Bey süper bir insansı ama bazıları kıymetını bilemedi.Adamı bir bina için harcadılar çok haksızlıklar yaptılar.Allah Hacı Beyin yolunu açık etsin.Hani açılacak binanın adını bile personele soran kişilerden bir ricam var.Kimin GMD olacağınıda bize sorsanız emin olun Hacı Bey açık ara lider olur .
  • Stress yok, Diger yabanci ortaklar da ses cikartmiyorsa hersey yolundadir. Yakinda Thy yönetimi Condor ve LH ya da atama yapar sanayiden, dösemeci, kakaportaci, vs.... Ayrica burada atip tutanlar yarin is yerinde yalakalik yarisina girerler.....Turkish Style.....

SunExpress Genel Müdür Yardımcısı Faruk Çizmecioğlu'nun görevden alınmasının ardından yerine gelen yeni isim belli oldu.

Geçtiğimiz günlerde Türk Hava Yolları yönetiminin yaptığı genel kurul toplantısında SunExpress Genel Müdür Yardımcılığı görevinden alınan Faruk Çizmecioğlu'nun koltuğuna Ahmet Fevzi Çalışkan oturdu.

Ahmet Fevzi Çalışkan'ın Boğaziçi Üniversitesi Siyaset Bilimi ve Uluslararası İlişkiler (2000) mezunu olduğu ve mobilya işleriyle uğraşan bir işadamı olduğu biliniyor.

Bu hafta başında yapılan genel kurul toplantısında SunExpress yönetimindeki 3 isim değişmişti. SunExpress Yönetim Kurulu Başkanı Coşkun Kılıç, Erdal Yavuz ve Akif Konar görevlerinden alınmıştı.

Görevden alınan üç ismin yerine de THY Yönetim Kurulu Başkanı İlker Aycı, Salim Arda Ermut ve Ahmet Olmuştur yönetime dahil olmuştu.

©AirportHaber

SUNEXPRESS'TE YÖNETİME YENİ İSİM

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (62)

tgs ~ 4 yıl önce
Coskun bey daha guzel makamlara gıdecek.Nankorler ve RAKAMLARI okuyamayan memlekete bı cıvı cakmamıs eser bıramamış basit insanlar kıymetını bılemez.TK VE SXS fınansal basarıları aldığı ödüller ortada.Buradan elestırenlere seslenıyorum ısmınız cısmınızı neden yazmıyorsunuz

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Android Uygulaması ~ 4 yıl önce
Tayyip beyin dostu ilmaniz biryere en ust kademeye gelmek icin yeterli.ister uzaydan gelsin ister ilkokul mezunu olsun fark etmez.nasil 2003 yilinda mustakil ev bile yapamayan mutahhitler simdi ulkenin her ihalesini aliyorsa, is bilmezlerin en tepeye gelmesine sasirmamak gerekir. Ulkeyi bitirdiler bazilari ac ama hala hirsizlari savunuyor.birde muslumaniz.herkez aynaya bakip kimin neyin pesinde kostuguna bakmali.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
iPhone Uygulaması ~ 4 yıl önce
Kotu insan. Konusurken tehdit eden insan. Git sende. Cakma ...

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Terbiyesiz ~ 4 yıl önce
Cumhurbaşkanını savunmak sana mı düştü diyen sefil insan. Herkes istediğini söyler.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
atananlara bakın ~ 4 yıl önce
Bir LH'in atadığına bir de THY'nin atadığına bakın diyenlere, siz kör ve yanlı olduğunuz için göremezsiniz; aydınlatalım. THY'nin YK başkanı ve CEO'su İlker Aycı SXS YK başkanı oldu, THY'nin en önemli pozisyonundaki CMO Ahmet Olmuştur ve Türkiyenin en önemli kurumu tanıtım ajansı daire başkanı Arda Ermut yk üyeleri oldular yani anlıyacağınız Türkiye öz sermayesine sahip çıkıyor. Daha güçlü bir kadro SXS'e gelmedi.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Cevap ~ 4 yıl önce
Asil siz anlamamissiniz. Bu degisimden son derece memnunuz. Kumpascilar temizlendi YK'dan.
felaket yazanlara ~ 4 yıl önce
Sunexpress son 4 senede yapılanlarla sağlam temellere oturmuş bir şirkettir.Yöneticiler gelir gider, önemli olan sistemdir. Ahmet Bey eğitimi ve yönettiği şirketlerde edindiği tecrübeyle kısa sürede adapte olucaktır. Coşkun Kılıç'ın bu şirkete katkısını ancak rakamları okuyabilenler anlar. 22 uçaklı bir filoyu 74 uçağa çıkartan önemli bir stratejisyendir. TK ekolü bu şirketde devam edicektir. TK'da Coşkunlar, Ahmetler, Mehmetler bitmez. Heveslenmeyin Türkiye eski Türkiye değil, gelen gidenin yarım bırkatığını bıraktığı yerden devir alacaktır. Aynı kaynaktan beslenen su hız kesmez yön değiştirmez.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
İşte gerçek ~ 4 yıl önce
Hadi canim sen de, bu sirketi bu hale getirenler Haci ve Paul'un yani sira calisanlaridir. Coskun ne yapmis, yalakaligi birak da gor bu gercekleri. O kadar iyiydi de İlker Bey neden gorevden aldi Coskun Beyi?
İşte gerçek ~ 4 yıl önce
HAcı ile Paul senelerdir bu şirkette ama şirket nedense son 3 yıldır karda????Niye ki acaba????
Yazık ~ 4 yıl önce
valla gul gıbı sırketı rezıl etmekte ustune olmayan yöneticiler yuzunden asırı hızlı buyuyen sırketın ıhtıyacı olan personel alımı ve tecrubelı eskı personelın dusuk zam yada verilen sözlerın yerıne getirilmemesı nedenıyle kusturulmesı hergun sırkete kan kaybettırıyor son pekte ıç acıcı degıl... Calısan herkes B planını hazır tutsun..

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Taklit ~ 4 yıl önce
Aaaa Havas in Almanya atamasini taklit etmisler....bol sanlar... Sirketlerimizde gelisimler mükemmel......

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Hacı Say ~ 4 yıl önce
Yıllar geçmesine rağmen insanlar hala hacı beyi arıyorsa bazı eksıklıkler var dıye dusunuyoruö.Hacı Bey süper bir insansı ama bazıları kıymetını bilemedi.Adamı bir bina için harcadılar çok haksızlıklar yaptılar.Allah Hacı Beyin yolunu açık etsin.Hani açılacak binanın adını bile personele soran kişilerden bir ricam var.Kimin GMD olacağınıda bize sorsanız emin olun Hacı Bey açık ara lider olur .

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Alan da veren de ~ 4 yıl önce
Stress yok, Diger yabanci ortaklar da ses cikartmiyorsa hersey yolundadir. Yakinda Thy yönetimi Condor ve LH ya da atama yapar sanayiden, dösemeci, kakaportaci, vs.... Ayrica burada atip tutanlar yarin is yerinde yalakalik yarisina girerler.....Turkish Style.....

Yanıtla

Kalan karakter 1000

Yorum Gönder

Kalan karakter 1000