09 Ağustos 2019, Cuma 11:51:24

Kolak Kaptan göklere veda etti

Onur Air kaptan pilotlarından Baki Kolak, bugün Antalya-İstanbul seferiyle gökyüzü macerasına son noktayı koydu.
  • Gerçekten saygıdeğer ve beyefendi bir insan. Sağlıklı ve mutlu emeklilikler diliyorum kaptanım.
  • hayırlı olsun
  • nasıl bi kıskanmaksa artik bu yorumu yazandaki ancak gülünür, bilmeyenler icin o f/o yeni bir annedir..Ana haberden sapıp bu yorumu yazan ve beğenen seviyesizler içinde ben kimmiyim? O cekemediginiz bayan pilotun annesi!
  • Sevgili hocamıza hayırlı emeklilikler dilerim.hersey gonlünüzce olsun
  • durumları ve açıkları iyi değerlendiren kibar bir kişiliği vardı.bu yüzden önce pilot daha sonra da kaptan oldu.emekliliği de iyi geçecektir.sağlıklı ve guzel günlere...
  • durumları ve açıkları iyi değerlendiren kibar bir kişiliği vardı.bu yüzden önce pilot daha sonra da kaptan oldu.emekliliği de iyi geçecektir.sağlıklı ve guzel günlere...
  • Çok sevdiğim, kibar, nazik, saygıdeğer, mesafeli kaptanlardan birisiydi. Hayırlı olsun, yolunuz açık olsun...
  • Icin cok sevindirci bir haber
  • Helal olsun valla
  • Cicek

Onur Air kaptan pilotlarından Baki Kolak, bugün Antalya-İstanbul seferiyle gökyüzü macerasına son noktayı koydu.

27 yıllık uçuculuk hayatına veda eden 65 yaşındaki Kolak'ı İstanbul Havalimanı'ndan ailesi ve mesai arkadaşları yalnız bırakmadı.



Kolak Kaptan göklere veda etti

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (21)

320 ~ 13 gün önce
Gerçekten saygıdeğer ve beyefendi bir insan. Sağlıklı ve mutlu emeklilikler diliyorum kaptanım.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
inter ~ 13 gün önce
hayırlı olsun

Yanıtla

Kalan karakter 1000
nursel ~ 14 gün önce
nasıl bi kıskanmaksa artik bu yorumu yazandaki ancak gülünür, bilmeyenler icin o f/o yeni bir annedir..Ana haberden sapıp bu yorumu yazan ve beğenen seviyesizler içinde ben kimmiyim? O cekemediginiz bayan pilotun annesi!

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Adn ~ 14 gün önce
Sevgili hocamıza hayırlı emeklilikler dilerim.hersey gonlünüzce olsun

Yanıtla

Kalan karakter 1000
her zaman, ~ 14 gün önce
durumları ve açıkları iyi değerlendiren kibar bir kişiliği vardı.bu yüzden önce pilot daha sonra da kaptan oldu.emekliliği de iyi geçecektir.sağlıklı ve guzel günlere...

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Turkiye’de havaciligin ozeti ~ 14 gün önce
Once pilot sonra kaptan oldu demek. Siz bu havacilik bilgisiyle daha cok yerlere gelirsiniz emin olun :)))
FO ~ 14 gün önce
Bu FO dan Allah razi olsun, cok güldüm. Göbek iceri, cok komik ya. Insallah hayatinda basarili olursun. Hala gülüyorum. Artik Stres atmak isteyince buna bakarin
her zaman, ~ 14 gün önce
durumları ve açıkları iyi değerlendiren kibar bir kişiliği vardı.bu yüzden önce pilot daha sonra da kaptan oldu.emekliliği de iyi geçecektir.sağlıklı ve guzel günlere...

Yanıtla