14 Mayıs 2021, Cuma 09:28:28

Rusya'dan kritik Türkiye iddiası!

Rusya’nın 1 Haziran’a kadar ilan ettiği Türkiye’ye charter uçuş yasağının azalan vaka sayıları ile birlikte kaldırılacağı beklentisi sürerken, Moskova’dan farklı bir iddia ortaya atıldı.
  • Ra ra rasputin queen of the russian love.
  • Turist beklediğiniz Rusya da 14 Mayıs vaka sayısı 9462 ile rekor kırmış , bu haber neden Türkiye de haber olmuyor
  • Rusya ister öyle ister böyle turist göndermeyecek.Suudi Arabistan kısıtlı sayıda hacı kabul edeceğini açıkladı.İngiltere'de kırmızı listede ve Almanya'da ambargoluyuz.Ayrıca hedeflerimizden biriside AB'ye üye olmak.Gerçekler üzerinden konuşmak gerekirse ülkede yolunda gitmeyen bir çok şey var maalesef olan halka oluyor
  • Sen istiyor duj.. durumundan geldiğimiz noktaya bak putin bizi kısganıyohhhh
  • Rusya da Putin uçak bileti ve tur satan acentalara 1 agustosa kadar Türkiye ye tur ve uçak bileti satmayacaksiniz diye emir verdi.(sadece Rus vatandaşları için) kesin bilgi arkadaşlar.(sebebi de Türkiye nin Ukrayna konusunda ikili oynaması)şuan Rusya'dan Türkiye'ye gelmek isteyen Rus vatandaşları minsk (Belarus) üzerinden gelmeye çalışıyorlar oda çok maliyetli olduğu için tercih etmiyorlar..yani kısacası bu yılda Rus turist beklemeyin.. geçmiş olsun...
  • Bu senede donla gezelim
  • Ukrayna'ya yakın olup onlara siha vs sattıkça Rusya'dan turisti unutalım. Pandemi,vaka sayıları ile oynanması,yalanlar falan da önemli ama gerçek sebep bu. Geçen sene 33 askerimizi göz göre göre şehit eden ve pkk'ya resmi ofis ve kamp açma izni veren dünyadaki tek ülkenin başı 'dostum' Putin'in bize kazıkları say say bitmez de biz böyle oldukça ve bizi mevcut iktidar yönettikçe daha çoook kazıklar yeriz hamdolsun...
  • Vallahi aşılıyım. Gelin. Isırmıycam. Zararsızım

Rusya’nın 1 Haziran’a kadar ilan ettiği Türkiye’ye charter uçuş yasağının azalan vaka sayıları ile birlikte kaldırılacağı beklentisi sürerken, Moskova’dan farklı bir iddia ortaya atıldı. 

Rus turizm sektörünün önde gelen haber portallarından turprom.ru, şu ana kadar Türkiye’den beklenen bakanlar düzeyinde ziyaretin gerçekleşmediğini hatırlatarak, bunun “yasağın kaldırılmaması kararından kaynaklandığını” iddia etti.

Haber analizde, “12 Mayıs’ta Çavuşoğlu ve Koca’nın ziyareti bekleniyordu ama şimdiye kadar üst düzey yetkililerin ziyaretiyle ilgili herhangi bir durum ortaya çıkmadı. Bazı uzmanlar müzakerelerin önemsiz bir nedenle gerçekleşmediğine inanıyor: Rus meslektaşları diplomatik kanallar aracılığıyla Türk tarafına Türkiye’ye uçuşların kesinlikle 1 Haziran'da başlamayacağını bildirdi. Böyle bir karar verildiği için, artık müzakere ve pazarlık konusu yok, bu da bakanların acil ziyaretinin bir anlamı olmadığı manasına geliyor” denildi.

Yazıda, Türk medyasında "görüşmelerde Türk üst düzey yetkililerinin Kremlin'in açıklanan seyahat kısıtlamalarını en geç 1 Haziran tarihinde kaldıracağı umuduyla Moskova ile anlaşmaya çalışacaklarını” vurguladığı hatırlatıldı.

Yazının devamında, "Rus uzmanlar Türkiye'nin turistlere Ağustos sonu-sonbahar başı açılmayacağına inanıyor” görüşü dile getirildi. (Türkrus)

Rusya'dan kritik Türkiye iddiası!

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (12)

Gothe ~ 1 ay önce
Ra ra rasputin queen of the russian love.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
TT ~ 1 ay önce
Turist beklediğiniz Rusya da 14 Mayıs vaka sayısı 9462 ile rekor kırmış , bu haber neden Türkiye de haber olmuyor

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Extravaganza ~ 1 ay önce
Rusya ister öyle ister böyle turist göndermeyecek.Suudi Arabistan kısıtlı sayıda hacı kabul edeceğini açıkladı.İngiltere'de kırmızı listede ve Almanya'da ambargoluyuz.Ayrıca hedeflerimizden biriside AB'ye üye olmak.Gerçekler üzerinden konuşmak gerekirse ülkede yolunda gitmeyen bir çok şey var maalesef olan halka oluyor

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Doğrucu Davut ~ 1 ay önce
Sen istiyor duj.. durumundan geldiğimiz noktaya bak putin bizi kısganıyohhhh

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Kesinlikle baslamayacak... ~ 1 ay önce
Rusya da Putin uçak bileti ve tur satan acentalara 1 agustosa kadar Türkiye ye tur ve uçak bileti satmayacaksiniz diye emir verdi.(sadece Rus vatandaşları için) kesin bilgi arkadaşlar.(sebebi de Türkiye nin Ukrayna konusunda ikili oynaması)şuan Rusya'dan Türkiye'ye gelmek isteyen Rus vatandaşları minsk (Belarus) üzerinden gelmeye çalışıyorlar oda çok maliyetli olduğu için tercih etmiyorlar..yani kısacası bu yılda Rus turist beklemeyin.. geçmiş olsun...

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Bankaya borçu olan adam ~ 1 ay önce
Bu senede donla gezelim

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Dostum ! ~ 1 ay önce
Ukrayna'ya yakın olup onlara siha vs sattıkça Rusya'dan turisti unutalım. Pandemi,vaka sayıları ile oynanması,yalanlar falan da önemli ama gerçek sebep bu. Geçen sene 33 askerimizi göz göre göre şehit eden ve pkk'ya resmi ofis ve kamp açma izni veren dünyadaki tek ülkenin başı 'dostum' Putin'in bize kazıkları say say bitmez de biz böyle oldukça ve bizi mevcut iktidar yönettikçe daha çoook kazıklar yeriz hamdolsun...

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Gel nolur ~ 1 ay önce
Vallahi aşılıyım. Gelin. Isırmıycam. Zararsızım

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Kongre yapanlara soracaksın ~ 1 ay önce
Eyyyy oyunu akepe denen partiye atan vatandas. Hakkımı helal etmiyorum sana. Cunku bu illeti sen basimiza getirdin. Sen hırsızlıga yolsuzluga destek oldun.
Mısırlı ~ 1 ay önce
E artık rusyada ki seflerin de evlerine dönme vakti gelmiştir bu kadar uzun kalınmaz
Kına yakın akepeliler ~ 1 ay önce
Bu ülkenin geleceğini karartmanıza izin vermeyeceğiz. SANA OY MOY YOK. Yaptın kongreleri halkını düşünmeden şimdi tek tek turizm sezonunun dibe vurmasını seyrediyoruz
Bizi taniyorlar ~ 1 ay önce
Kapanma vb olmadigin herseyin aldatmaca oldugunu da biliyorlar

Yorum Gönder

Kalan karakter 1000