19 Mayıs 2022, Perşembe 18:40:37

Rize-Artvin havalimanında uçuşlara hava muhalefeti engeli

Rize’de yaşanan hava muhalefeti nedeniyle bazı uçak seferleri iptal edildi.
  • Rize’deki yağmur ve sis bizim için yok hükmündedir.
  • Arkadaşlar bu kadar peşin hükümlü olmayın. ILS sistemi için uçuş kontrol testleri henüz tamamlanmadı diye biliyorum. Yoksa sisten, yağmurdan dolayı iniş iptal edilmez.
  • bu havalimanında ils sistemi yok mu
  • Nisan ve mayıs ayları doğu karadenizde sis mevsimi....Eee olsun Londra da sisiyle tanınıyor zaten;ne olmuş?
  • Hangi işleri bilime ve ilime dayanıyor. Rezilliğe bakın yuh be
  • Bu daha yeni başlangıç sonrası nasıl olur Allah bilir ??
  • Denizin ortasina havaalani yaparsaniz iste boyle olur. pasalarimiz 5-10 km otedeki havaalanina gitmeye eriniyorlar.
  • Nemi olacak hani diyordu ya rizeliler Trabzon havalimanından kurtulduk, yine Trabzon'a gebesiniz
  • Sayın Ali bey daha bir hafta oldu havaalanin.nin açılması peki sizin bilginiz önemli bu aylarda hava şartları dersek peki kışa girdiğimizde ne olacak
  • Normal değil mi..? Yılın yarısı yağmur ve sis zaten..!

Rize’de yağmur ve sis nedeniyle Rize-Artvin Havalimanında ulaşımda aksama yaşanırken uçak seferleri ilk kez iptal edildi.

14 Mayıs’ta hizmete açılan Rize-Artvin Havalimanı'nda uçak seferlerinde yağmur ve sis nedeniyle iptallerin yaşandığı öğrenildi.

Türk Hava Yolları alt markası Anadolujet'in bu akşam saat 18.55’te Rize’den İstanbul Sabiha Gökçen Havalimanı'na yapılması planlanan TK7373 sayılı seferi iptal edildi.

Uçuş gerçekleştirecek yolculara hava yolu şirketi tarafından SMS gönderilerek uçak seferinin iptal edildiği duyuruldu.

Rize-Artvin havalimanında uçuşlara hava muhalefeti engeli

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (19)

Rize Hava Durumu ~ 1 ay önce
Rize’deki yağmur ve sis bizim için yok hükmündedir.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Dhmi ~ 1 ay önce
Arkadaşlar bu kadar peşin hükümlü olmayın. ILS sistemi için uçuş kontrol testleri henüz tamamlanmadı diye biliyorum. Yoksa sisten, yağmurdan dolayı iniş iptal edilmez.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
tarafsız ~ 1 ay önce
bu havalimanında ils sistemi yok mu

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Fame ~ 1 ay önce
Nisan ve mayıs ayları doğu karadenizde sis mevsimi....Eee olsun Londra da sisiyle tanınıyor zaten;ne olmuş?

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Artvin ~ 1 ay önce
Hangi işleri bilime ve ilime dayanıyor. Rezilliğe bakın yuh be

Yanıtla

Kalan karakter 1000
ne değisik insanlarsiniz ~ 1 ay önce
dunyadaki her meydan da hava muhakefeti olur , sizde beyin göçmüş gutmiş
Ata Kara ~ 1 ay önce
Bu daha yeni başlangıç sonrası nasıl olur Allah bilir ??

Yanıtla

Kalan karakter 1000
haha ~ 1 ay önce
Denizin ortasina havaalani yaparsaniz iste boyle olur. pasalarimiz 5-10 km otedeki havaalanina gitmeye eriniyorlar.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
5 - 10 km ~ 1 ay önce
5-10 km dediğin yer Trabzon mu yoksa Batum mu?
Oflu 61 vatansever ~ 1 ay önce
Nemi olacak hani diyordu ya rizeliler Trabzon havalimanından kurtulduk, yine Trabzon'a gebesiniz

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Ali abi ~ 1 ay önce
Sayın Ali bey daha bir hafta oldu havaalanin.nin açılması peki sizin bilginiz önemli bu aylarda hava şartları dersek peki kışa girdiğimizde ne olacak

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Korsanpilot ~ 1 ay önce
Hangi havalimaninda kötü hava sartlari olusmaz cahil cahil konusmayin
Bey ~ 1 ay önce
Rize deki hava limani neden millete bukadar dert oldu günde 5 uçuş var bu limana ve ucaklar dolu. Evet Rize de sis olur toplamda belki senede 10 15 gun ucak ta inmeyebilir bu nedenle hava limani yapilmamalimi? Bu mantikla bakarsak İstanbul da deprem olacak deniliyo boşaltalim ev yapmayalim. Rizeliler biseymi yapti size bu ne kin boyle. Gidin isparta ya bakin günde 1 uçuş var o uçakta da 50 kisi ya var ya yok ama kimse ispartayi konuşmuyor. Adam yapacagim diyo ve yapiyo sizin kafadakilerde yaptirmayiz kapatiriz diyo bukadar 20 senedir bunu soyluyo ve bu sekilde devam ederse de hicbirsey degismeyecek.
Aaaa ~ 1 ay önce
Kışın yağış miktarı azalır Karadeniz'de. Yaz yağmurları meşhurdur.
Ali abi ~ 1 ay önce
Kızdırma atıl havalimanı severleri. Onlar atıl da olsa savunurlar. Nasılsa seneye hepsi kapanacak millet bahçesi yapılacak
Ali bey ~ 1 ay önce
Gel adana ya kışın dünyanın en büyük kaargo uçağı geliyor kışın Hatay.inemez.antepe inemiz Konya inemez Maraş inemez şimdi de adana yi kapatıyorlar
~ 1 ay önce
Normal değil mi..? Yılın yarısı yağmur ve sis zaten..!

Yanıtla