19 Mayıs 2020, Salı 15:18:29

Qatar Airways her 5 personelden birini çıkaracak!

Körfezin güçlü havayolu şirketi Qatar Airways, Covid-19 krizinin mali etkisiyle savaşmaya devam ederken iş gücünün beşte birini azaltmayı planlıyor.
  • Haberler çok kötü arkadaşlar bende tk da çalışan bir FO yum fakat hazırlığınızı yapın Temmuz sonu ortalık karışacak.Bi gün starbucks da kahvemizi yudumlarken bir fesih maili alırsak şaşırmayalım
  • Bir an bakinca Tk sandim. Ama hicbirsey raslanti degildir.
  • O şemsiye açılmaz aga fazla zorlamayın.
  • Katar’da yasayan 250 Turk pilotu olarak airport haberin qatar airways haberlerine guluyoruz . Aynen devam . Rahat olunuz .
  • Bizde de temmuzun ikinci yarısında işten çıkarma yasağı kalktığında maalesef çok kişi işsiz kalacak. Kriz sonrası personel ihtiyacı artmayıp, tam tersine azalacak.(tüm havayolları destinasyon, frekans vb azaltacak) THY Qatar Airways i alsın diyen hayalperest arkadaşıma cevaben, personelin nisan ayı maaşını devlet desteği olmadan ödeyemeyen THY hangi maddi güç ile Qatar ı alacak, bizi de aydınlat lütfen.
  • Tr ne olacak arkadaşlar? Var mı gelişme?
  • Ne oldu arap sevdalıları? Demedik mi bedeviye güven olmaz diye. Demedik mi araptan dost olmaz diye. Demedik mi bunlar Türk düşmanı ilk Türkleri gönderirler diye
  • Merak etmeyin TGS Çelebi işçi çıkarmaya başlar hükmet destek vermese
  • Duyum falan değil , fikrimi söylemek istiyorum. Aynısını işten çıkarma yasağı kalkınca TK’da yapacak .
  • Noldu?

Körfezin güçlü havayolu şirketi Qatar Airways, Covid-19 krizinin mali etkisiyle savaşmaya devam ederken iş gücünün beşte birini azaltmayı planlıyor.

Qatar Airways bünyesinde çalışan 46 bin 200 çalışandan 9 bin 200'ünün işi tehlikede. Şirket ayrıca 50 uçağını da filodan çıkaracak.

Qatar Airways CEO’su Al Baker, Qatar Airways'in, Cathay Pacific, ve LATAM dahil olmak üzere özkaynak hissesine sahip olduğu diğer havayolu şirketlerine ve gruplara, yatırımını korumak için gerektiğinde destek sağlayacağını açıkladı.

©️AirportHaber

Qatar Airways her 5 personelden birini çıkaracak!

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (36)

TR ~ 12 ay önce
Haberler çok kötü arkadaşlar bende tk da çalışan bir FO yum fakat hazırlığınızı yapın Temmuz sonu ortalık karışacak.Bi gün starbucks da kahvemizi yudumlarken bir fesih maili alırsak şaşırmayalım

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Starbucks? ~ 12 ay önce
Kiraathane olmasin :))
Cc ~ 12 ay önce
Bir an bakinca Tk sandim. Ama hicbirsey raslanti degildir.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
al gi da ~ 12 ay önce
O şemsiye açılmaz aga fazla zorlamayın.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Qtr fo ~ 12 ay önce
Katar’da yasayan 250 Turk pilotu olarak airport haberin qatar airways haberlerine guluyoruz . Aynen devam . Rahat olunuz .

Yanıtla

Kalan karakter 1000
TR ~ 12 ay önce
Bizde de temmuzun ikinci yarısında işten çıkarma yasağı kalktığında maalesef çok kişi işsiz kalacak. Kriz sonrası personel ihtiyacı artmayıp, tam tersine azalacak.(tüm havayolları destinasyon, frekans vb azaltacak) THY Qatar Airways i alsın diyen hayalperest arkadaşıma cevaben, personelin nisan ayı maaşını devlet desteği olmadan ödeyemeyen THY hangi maddi güç ile Qatar ı alacak, bizi de aydınlat lütfen.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Thy ~ 12 ay önce
Biz de isten cikarma degil 1 yil kadar surecek maas kesinitisi+zorunlu ucretsiz izinler olacak
Turabi ~ 12 ay önce
Qatar thy yi nasıl alsın şu şartlarda diyorsun da, ya parasını baştan ödediyse? Hani hediye jumbolar falan?
Katarlılar saç Ekim merkezi ~ 12 ay önce
Biz Katar’dan kürdan alamayız ama şu eskı alandaki ınsaatlar tamamlanınca etrafı Katar’a satmaya başlarız aksını düşünen eksılesın
Tr ~ 12 ay önce
Tr ne olacak arkadaşlar? Var mı gelişme?

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Var ~ 12 ay önce
ALLAH yardımcımız olsun hepimiz şapa oturduk , bunlar adam çıkartmıcaz derler ise kesin çıkartırlar.Şimdiden yol yapmaya başladılar.Allah sonumuzu hayır etsin...
Kac Gundur ~ 12 ay önce
Kac gundur yorumlari okuyorum cadetler atilsin yazmiyonuz guceniyoruz valla moralimiz duzelmeye basladi bi kac kisi Cadetler kovulacak!!11!bir yazsin da kendimize gelelim yerimizi bilelim
Arap ~ 12 ay önce
Ne oldu arap sevdalıları? Demedik mi bedeviye güven olmaz diye. Demedik mi araptan dost olmaz diye. Demedik mi bunlar Türk düşmanı ilk Türkleri gönderirler diye

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Arap düşmanına ~ 12 ay önce
Amerikan, Kanada ve Avrupa hava yolları adam çıkaracağını duyurduğunda onlara da savaş açtınız mı beyfendi?
Yallah ~ 12 ay önce
Arabistana deve ayarlariz
Arap dusmani ~ 12 ay önce
Ne dedin de ne tuttu? Hangi Turkleri gonderdiler? Boscu, oturdugun yerden sallama
John dillinger ~ 12 ay önce
Çok çirkin ve çok ırkçı ifadeler.yazdiklarinizdan utanın...tüm dünya işçi çıkartırken sadece bunu görmeniz ırkçı oldugunuz icindir.(arap da degilim sadece insanım)
Persor ~ 12 ay önce
Bedevi, arap kelimelerini sarfederken aslinda Peygamber lere ve Islam dinine olan dusmanliginiz ne kadarda belli oluyor. Sizde bu dusmanca hisler oldugu muddetce kafamizdan baskici ve dini kullanan siyasiler hic eisipmeyecek. Al birini vur otekine.
Düşman ~ 12 ay önce
Yüzünü medeniyete döneceksin. Bilime ilime döneceksin. Dualarla covid19 dan kurtuluş olmadığını öğreneceksin. Kısaca Türk milletini arkadan vuran araba güvenmeyeceksin
İse ~ 12 ay önce
Merak etmeyin TGS Çelebi işçi çıkarmaya başlar hükmet destek vermese

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Tk’da ~ 12 ay önce
Duyum falan değil , fikrimi söylemek istiyorum. Aynısını işten çıkarma yasağı kalkınca TK’da yapacak .

Yanıtla