24 Nisan 2022, Pazar 16:40:58

Pilot ve Kabin Memurunda Yüksek Alkollü Olarak Yakalandı

Havalimanlarında uçuş ekiplerine uygulanan rutin alkol testleri sırasında bir pilot ve bir kabin memuru alkollü yakalandı.
  • Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir.
  • Kesinlikle bizim sirketlerde de arttirilmali, cok yaygin kullaniliyor, hatta yatilarda bile
  • Sefere gitmeden once ekiple bulusur mutlaka iceriz, ne var bunda? Zaten ucaklar pilotsuz ucmuyormuydu?
  • 2 tekten bisi olmaz
  • Genel olarak hosteslerin %70i ağır alkolik mutsuz hayatlar sonu olmayan kısa süreli ilişkiler evlenir diye bir umut kaptanlara sevdalanmalar felan sonra zamanla ateist olup dünyaya geliş amaçları scottish foldun mamasını almak oluyor
  • Yatılarda neler olduğunu herkes biliyor kimin eli kimin cebinde Yatılarda alkol yasaklansın. Herkez isini yapsın.
  • Pilot asker kökenli miymiş?

Havalimanlarında uçuş ekiplerine uygulanan rutin alkol testleri sırasında bir pilot ve bir kabin memurunda yüksek oranda alkol tespit edildi.

Hollanda'nın başkenti Amsterdam'daki Schiphol Havalimanı'nda gerçekleştirilen alkol testleri sırasında hem pilot hem de kabin memuru alkollü yakalandı. Edinilen bilgiye göre; yakın zaman içerisinde 101 pilot ve 341 kabin memuruna alkol testi yapıldı. Testlerde bir pilot ile bir kabin memurunda yüksek miktarda alkol tespit edildi.

Yapılan kontroller sonrası alkol tespit edilen pilotun ve kabin memurunun uçuşları askıya alındı. Pilota ilk etapta 1100 Euro para cezası verilmesine karşın mahkemeye sevk edilmesi bekleniyordu. Ancak mürettabat üyelerinin yabancı havayollarına ait olması sebebiyle ülkelerine yolcu olarak gitmelerine izin verildi.

Havalimanı polisinin ifadesine göre bu tür durumlarla sık sık karşılaşıldığı belirtildi.

©AirportHaber.com

Pilot ve Kabin Memurunda Yüksek Alkollü Olarak Yakalandı

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (18)

. ~ 3 ay önce
Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Bizde de kontroller artirilmali ~ 3 ay önce
Kesinlikle bizim sirketlerde de arttirilmali, cok yaygin kullaniliyor, hatta yatilarda bile

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Kıskandın mı ~ 3 ay önce
Dış kapının mandalı.... Ne içersek içeriz sana ne.....
kaynak? ~ 3 ay önce
Bu bilgi için kaynağınız nedir, üzerinde oturduğunuz yer değildir umarım. Ben de kaptanlarım da yatıda bir şey içersek de sadece tadımlık içeriz ve süre/miktar kısıtlamalarına sıkı şekilde riayet ederiz, aksi türlüsünü ne gördüm ne duydum. Bu tarzda ve kontrollü yiyip içtiğimiz şey için de elin vasatlarından izin almamız gerektiğini düşünmüyorum. insanları gereksiz töhmet altında bırakma çabası içindesiniz ama kimse yemez bunu
Iceriz ~ 3 ay önce
Sefere gitmeden once ekiple bulusur mutlaka iceriz, ne var bunda? Zaten ucaklar pilotsuz ucmuyormuydu?

Yanıtla

Kalan karakter 1000
No name ~ 3 ay önce
Oto pilot
Abartmayin ~ 4 ay önce
2 tekten bisi olmaz

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Eski Dutyfreeci ~ 4 ay önce
Genel olarak hosteslerin %70i ağır alkolik mutsuz hayatlar sonu olmayan kısa süreli ilişkiler evlenir diye bir umut kaptanlara sevdalanmalar felan sonra zamanla ateist olup dünyaya geliş amaçları scottish foldun mamasını almak oluyor

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Uçakta ne varsa valizine atan km ~ 3 ay önce
tespit...
Alkol içmeyen mutlu müslüman hostes ~ 3 ay önce
Eski mesleğini yazman çok iyi oldu . Utanmaz “adam” etrafta mutsuz kıskanç kindar tipler çok bir bitmediniz . Sana ne ? Sen kimsin ki böyle bir yorum yazabiliyorsun airporthaber’de ne işin var senin . Hostesler seni tercih etmedi mi ? İsteyen istediğini içer istediği dini seçer ve sevdalanmak istediği insana sevdalanır . Erkeksen ismini yaz kıskançlık tahammülsüzlük hastalıktır dikkat et
Aynen ~ 3 ay önce
Kimine göre indirimli kimine göre beleş hayatını anlatmışsın freestyle, bol şans sana!..
Yatılar yatılar ~ 4 ay önce
Yatılarda neler olduğunu herkes biliyor kimin eli kimin cebinde Yatılarda alkol yasaklansın. Herkez isini yapsın.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Km ~ 3 ay önce
Sen yatilarda neler yapiyosun bilmiyorum ama ben netflix izlerim, yemek yerim, biraz dişari cikarim alişveriş için, akşam yemegimi yerim ardindan uyumaya ve ertesi gun uçuşuma.
. ~ 4 ay önce
Pilot asker kökenli miymiş?

Yanıtla